|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 16:56 schreef remco k het volgende:Lekker geconcentreerd. Veel duels gewonnen, paar onnodige ballen verloren maar goed. En een hoop diepte bij mazraoui en Anthony. Maar die Kudus, die lijkt echt alles te kunnen vooralsnog he. Crosspass, combinatie, tussen de linies lopen, power... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Wat speelt Ajax goed zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax begint veeeel te afwachtend. Het staat pas 2-0 na 12 minuten.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
prachtige loop actie van anthony, en mooie bal tadic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lekker de 2 - 0, ondanks zeer kleine slordigheden. Maar verder spelen we goed voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, wat de eerste minuutjes niet klopt, klopt nu ook. Afstemming zat voorin inmiddels |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
prima verdedigd ook van martinez |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahahahaha, bij Nijhuis is nooit iets een overtreding. Mongool |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
100% zoals je de verdedigers wil zien spelen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zins wanneer grijpt een var hiervoor in ? dan kan je net zo goed de scheids afschaffen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeist past zich feilloos op jou aan |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, denk wel een terechte beslissing van de VAR, maar maakt het niet minder jammer. Wel makkelijk ingegrepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 17:01 schreef Eide het volgende:Tja, denk wel een terechte beslissing van de VAR, maar maakt het niet minder jammer. Wel makkelijk ingegrepen. Niks ervan, Nijhuis laat dit altijd gaan. Hij is niet verplicht oordeel van VAR over te nemen. Dus dan moet die eens consequent zijn en deze gewoon toekennen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Var mag toch ook alleen ingrijpen als e 100% zeker zijn dat Nijhuis fout zit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Avarez speelt trouwens met Kudus heel goed op het middenveld. Zitten samen de eerste 22 minuten overal tussen en spelen alles goed en vooruit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Yep, echter zit er weer een snotneus van een VAR die zich moeten bewijzen. En die zien, en dat weet jij ook, ieder contact als overtreding. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 17:08 schreef remco k het volgende:Avarez speelt trouwens met Kudus heel goed op het middenveld. Zitten samen de eerste 22 minuten overal tussen en spelen alles goed en vooruit. Yep, en Kudus doet wat vorige week niet lukte, namelijk tussen de linies spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook Mazraoui goed begonnen vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wie wel tot op heden echt goed speelt, is Nous. Die is weer helemaal fit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 16:55 schreef Onze Ajax het volgende:Vond de eerste 8 minuten iets te afwachtend, en klein beetje te nerveus. Had misschien al 1 - 0 moeten staan. Gelukkig dit nu wel staat . Wel vind ik het fijn dat Kudus, Alvarez en Labyad spelen. Vond ik ook man! Helemaal gelijk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima Kudus, dat zijn de juiste kaarten. Voorkomt een ondertal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax na de afgekeurde goal ineens een stukje minder. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
door een fout van alvarez.. lees ook ergens dat alvarez overal tussen zit.. kan aan mij liggen maar heb hem nog geen bal zien veroveren ? en ja probeer er erop te letten.. maar ik zie het echt niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na de afgekeurde goal is het niet veel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dat is toch gewoon een overtreding op mazraoui. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 17:16 schreef nummer10 het volgende:door een fout van alvarez.. lees ook ergens dat alvarez overal tussen zit.. kan aan mij liggen maar heb hem nog geen bal zien veroveren ? en ja probeer er erop te letten.. maar ik zie het echt niet Mafklapper! Beter ga je voor een bril! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gelijk 1 voor jou meenemen ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nou je het zegt. Nous speelt kut. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha.
En niet vergeten negatief over iemand te doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heerlijke voetballer die Kudus, goede voorzet van Nous ook. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kudus voetballertje hoor.. niet meer weghalen van het middenveld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe kan dit gewoon nog 2 minuten duren he. Klote VAR |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heel Ajax speelt kut. Het is zo nerveus dat we 2 goals cadeau krijgen. Komen er totaal niet door. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: op dit moment 1tje ;) rest prima.. wellicht let ik er teveel op |
|
|
|