|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maakt me echt niet uit hoe die goal ontstaat, hoezo ga je vol op de aanval met 10 man? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Daar komen we goed weg ... verdediging staat wel erg vaak niet goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Want komt Ajax daar goed weg |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat jong is wel goud hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Omdat Ajax daar de kwaliteit voor heeft. Omdat er bijna twee goals vallen.
Hierom dus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is en blijft dom. Het is een grote rotziekte |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Mazraoui, Kudus en Antony spelen wel heel sterk .... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twee wereldaankopen hoor, Kudus en Antony. Beide nu al zo goed terwijl je allebei nog hartstikke jong zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een fantastische goal dit. Wat is die Kudus sterk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: je bent me net voor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De wisselwerking tussen Nous en Antony is heel goed. Die twee vinden elkaar heel makkelijk. Ook mooi om te zien hoe veel vuil werk Antony opknapt.
Antony doet iets te veel vanuit stilstand vind ik, maar hij is vreselijk goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weer Nous en Antony daar he. Mooi hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is gewoon 80% van de goal he. Antony maakt hem nog knap af trouwens.
Mazraoui is wel helemaal terug.
Maar man man... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Timber en Ekkelenkamp ook nniet slecht hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alweer een potje waar vooral de nieuwelingen de ploeg op sleeptouw nemen terwijl de gearriveerde spelers moeite hebben met een stempel op de wedstrijd te drukken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Mwah heb Ajax nog nooit de boel goed dicht zien metselen. Achteruit gaan lopen leidt bij Ajax meestal tot een enorme berg problemen. Kun je misschien toch beter van je eigen voetballende kwaliteiten uitgaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 22:38 schreef pth het volgende:[..] Mwah heb Ajax nog nooit de boel goed dicht zien metselen. Achteruit gaan lopen leidt bij Ajax meestal tot een enorme berg problemen. Kun je misschien toch beter van je eigen voetballende kwaliteiten uitgaan. Dat komt omdat de helft dan denkt aan voetballen en de helft aan verdedigen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terwijl ik het schrijf Tadic en Promes. Bijna.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ondanks de tegengoal speelt Ajax een betere tweede helft dan de eerste helft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch zie je wel weer dat die trainer van Vitesse uit de Red Bull school komt he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben een paar weken geleden wat overmoedig geweest omtrent Promes. Hij is belangrijk met zijn goals, maar voetballend voegt het niet veel toe. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 22:42 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben een paar weken geleden wat overmoedig geweest omtrent Promes. Hij is belangrijk met zijn goals, maar voetballend voegt het niet veel toe. Ik wil het wel eens zien met Promes op 9 en Labyad op 10. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het moet nog veel beter, maar vind Ajax met 10 nu beter dan Vitesse dan toen ze nog met 11 speelden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nouja VAR, grijp hier ook maar in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik wil af van die nummers 10 die aanvallers zijn en gewoon Eriksen terughalen als dat kan. En Promes en Neres laten uitzoeken wie links de beste is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wordt overigens wel een keer tijd om Bazoer met een puntertje op zijn kin te raken |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ten Hag .... wat ben je toch een lul de behanger |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Timber en Ekkelenkamp vallen beide goed in. Wel fijn dat de wissels in zo'n moeilijke pot er meteen staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je haalt je beste man eraf? Of hij is moe en anders slaat het nergens op |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 22:44 schreef Loetje het volgende:[..] Ik wil af van die nummers 10 die aanvallers zijn en gewoon Eriksen terughalen als dat kan. En Promes en Neres laten uitzoeken wie links de beste is Inderdaad een goede middenvelder halen, Promes/Neres/Antony het uit laten vechten op de vleugels en als er geen spits komt Tadic als valse 9 gebruiken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 22:44 schreef Loetje het volgende:[..] Ik wil af van die nummers 10 die aanvallers zijn en gewoon Eriksen terughalen als dat kan. En Promes en Neres laten uitzoeken wie links de beste is Die speelde op 8. Klaassen speelde destijds op 10. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar sinds zijn vertrek wel. En dat is een pure 10 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van Boekel is wel een nare man he |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Gegeven het track record van onze kale kut kabouter op de bank, ga ik voor de laatste optie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 22:46 schreef Eide het volgende:Timber en Ekkelenkamp vallen beide goed in. Wel fijn dat de wissels in zo'n moeilijke pot er meteen staan. Yep, beide erg goed ingevallen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Men doet voorzichtig met Nous denk ik. Hij is vorig seizoen geen moment 100% fit geweest en heeft in de voorbereiding ook pijntjes gehad. Het wordt een lang seizoen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat is ie nu weer van plan? Traore??????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Nico weer met zijn gebruikelijke kaart. Leert het ook niet echt he |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Neem aan in plaats van Promes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 22:51 schreef Eide het volgende:[..] Men doet voorzichtig met Nous denk ik. Hij is vorig seizoen geen moment 100% fit geweest en heeft in de voorbereiding ook pijntjes gehad. Het wordt een lang seizoen. Daarom ook de mogelijke stelling erna. Want die was echt goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mazraoui onze beste man, de nieuwelingen Antony en Kudus sterk als het moest. Ekkelenkamp en Timber goed ingevallen, met name de eerste. De rest zorgwekkend.
Hopelijk geven we dit niet weg |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens, samen met Kudus en Antony de uitblinkers bij Ajax. |
|
|