|
|
remco k
|
|
|
Blind ook te ver weg trouwens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nu wordt het echt lastig tegen deze vreselijke antiploeg. |
|
|
|
|
Bleek71
|
|
|
Lekker verdedigd Alvarez, slappe poging om te blokken |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Helemaal niets waarschijnlijk ... die kale kut kabouter heeft werkelijk geen idee ... heeft net als wij 45 minuten naar een kut vertoning zitten kijken en wat denkt meneer in de rust? ... laat allemaal lekker staan zal vast wel goed komen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha...wie weet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: wat te denken van het verdedigen van mijn grotevriend (gravenberch zijn fout uiteindelijk) maar had ook beter gekund |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De eerste hier is al begonnen hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou Overmars, al 4 wedstrijden matig. Je hebt nog 24 uur.
Veel spelers komen voor mij echt tekort hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En in welke wereld is dit geen gele kaart. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: wou je zeggen dat het goed verdedigd is dan? en zoals je leest gravenberch zijn schuld door zo makkelijk in televeren.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:24 schreef Loetje het volgende:Nou Overmars, al 4 wedstrijden matig. Je hebt nog 24 uur. Veel spelers komen voor mij echt tekort hoor. Individueel vind ik er echt een fantastische selectie staan.
Het lijkt aan de bal alleen los zand. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: De wereld van Ajax..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:25 schreef nummer10 het volgende:[..] wou je zeggen dat het goed verdedigd is dan? en zoals je leest gravenberch zijn schuld door zo makkelijk in televeren.. Maar niet door Alvarez. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tadic doe ff lekker normaal man ... ga eerst een keer beter voetballen voordat je de diva gaat uithangen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:25 schreef nummer10 het volgende:[..] wou je zeggen dat het goed verdedigd is dan? en zoals je leest gravenberch zijn schuld door zo makkelijk in televeren.. Dus iedere doelpogingen van een speler die naar binnen komt is een fout van de verdediger. Hmm. Dan worden er nogal wat fouten gemaakt iedere wedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:25 schreef remco k het volgende:[..] Individueel vind ik er echt een fantastische selectie staan. Het lijkt aan de bal alleen los zand. Een paar individuen redt je het niet mee, dat was de reden van 7 en 4 jaar geen titel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En dat bedoelde ik: nu zullen ze wel wakker geschud zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:24 schreef Loetje het volgende:Nou Overmars, al 4 wedstrijden matig. Je hebt nog 24 uur. Veel spelers komen voor mij echt tekort hoor. spelers zijn goed genoeg, een trainer die spelers op waarde schat en ze goed neerzet is 2 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat is Ten Hag toch laf bezig zo.... |
|
|
|
|
Bleek71
|
|
|
Ja hoor. Labyad blijft gewoon staan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:[..] spelers zijn goed genoeg, een trainer die spelers op waarde schat en ze goed neerzet is 2 Dat zeg jij, die iedere speler afzeikt?
En ik mis inderdaad posities waar kwaliteit gemist wordt.
Klaasen gaat heel hard nodig zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zal Antony eraf gaan. Ben benieuwd hoe lang Ten Hag Labyad en Promes laat aanmodderen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:26 schreef Loetje het volgende:[..] Een paar individuen redt je het niet mee, dat was de reden van 7 en 4 jaar geen titel. Er is geen enkele speler in de gehele eredivisie die ik beter vind dan een positie bij ons. Echt niet 1. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] Er is geen enkele speler in de gehele eredivisie die ik beter vind dan een positie bij ons. Echt niet 1. Er is 1, meer als de Eredivisie en 2, een team is beter dan een stel losse eindjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:[..] spelers zijn goed genoeg, een trainer die spelers op waarde schat en ze goed neerzet is 2 Dus dat Gravenberg constant flegmatiek speelt deze pot komt door ten Hag? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Krankzinnige wissel. Degene die iets kan openbreken haal je er uit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij gaat straks gravenbergh wisselen..... voor Klaiber....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is zo'n manco. Wat heb je aan een talent wat niet leert? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:27 schreef Loetje het volgende:[..] Dat zeg jij, die iedere speler afzeikt? En ik mis inderdaad posities waar kwaliteit gemist wordt. Klaasen gaat heel hard nodig zijn elke speler afzeikt ? 1 en daar ben ik niet de enige in.. ohja en labyad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zonder bal is het normaal prima. Dan speel je niet volledig als individu of losse eindjes.
Je speelt gewoon zonder 10 en zonder 9. En dat kan je echt alleen ten Hag aanrekenen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:27 schreef Loetje het volgende:[..] Dat zeg jij, die iedere speler afzeikt? En ik mis inderdaad posities waar kwaliteit gemist wordt. Klaasen gaat heel hard nodig zijn nu ik dit zie aanmodderen
martinez klaassen kudus |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:30 schreef remco k het volgende:[..] Zonder bal is het normaal prima. Dan speel je niet volledig als individu of losse eindjes. Je speelt gewoon zonder 10 en zonder 9. En dat kan je echt alleen ten Hag aanrekenen. Dan verschillen we daarin van mening. Want ik mis buiten die 10 en 9 fatsoenlijk voetbal van achteruit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij en pth spannen ruimschoots de boventoon |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Groningen zal zich nu nog verder gaan ingraven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Manmanman, wat is dit slecht. De eerste 20 minuten waren nog wel okay maar baar mate de wedstrijd vordert keldert het niveau van Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat is toch aan de trainer om talenten beter temaken... ook het talent zelf natuurlijk, maar heb weinig talenten zien groeien onder tenhag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat riep ik voorheen al.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:30 schreef Loetje het volgende:[..] Dan verschillen we daarin van mening. Want ik mis buiten die 10 en 9 fatsoenlijk voetbal van achteruit. Blind speelt niet goed, maar doet dan normaal 85 van de 100 potten wel goed. Gravenberg en Alvarez naast elkaar brengt te weinig voetbal, maar ook dat is de trainer, Martinez brengt veel meer voetbal dan Alvarez bijvoorbeeld. Kudus brengt dat ook. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zoals ik al zei op 1 speler met name en de trainer.. hoe zou dat komen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nee hoor er is in de eredivisie helemaal niemand beter dan Alvarez of Labyad .... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:32 schreef nummer10 het volgende:[..] dat is toch aan de trainer om talenten beter temaken... ook het talent zelf natuurlijk, maar heb weinig talenten zien groeien onder tenhag Ja natuurlijk, Ten Hag heeft een afstandbediening he waarmee die de poten van Gravenberch bestuurt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoop eigenlijk op KJH met zijn geslepenheid en Ekkelenkamp. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:32 schreef remco k het volgende:[..] Blind speelt niet goed, maar doet dan normaal 85 van de 100 potten wel goed. Gravenberg en Alvarez naast elkaar brengt te weinig voetbal, maar ook dat is de trainer, Martinez brengt veel meer voetbal dan Alvarez bijvoorbeeld. Kudus brengt dat ook. Blind is mijn manco niet, wel de dubbele 6. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: was erop tegen dat klaassen kwam, maar dat kwam omdat ik bang was voor de jeugd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Indd, drama die 2. En niet alleen die 2. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:33 schreef Loetje het volgende:[..] Ja natuurlijk, Ten Hag heeft een afstandbediening he waarmee die de poten van Gravenberch bestuurt dat niet maar hij behoord wel spelers individueel beter temaken en poppetjes goed neer tezetten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er is bij jou altijd 1 speler. |
|
|
|