|
|
Loetje
|
|
|
Hier is Huntelaar voor. Echter, Traore kan toch helemaal niks?
Martinez dus ook helder. Alleen nog stand in achter Blind.
Als het gerucht klopt van PSG, zou ik lekker gaan als ik hem was |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:46 schreef Loetje het volgende:[..] Was meer dreiging dan grote kansen. Groningen heeft er inmiddels net zo veel gehad hoor. Meer.
Ajax heeft 2 momenten gehad. Groningen inmiddels een stuk of 4 waarbij dr kansen groter waren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:49 schreef remco k het volgende:[..] Meer. Ajax heeft 2 momenten gehad. Groningen inmiddels een stuk of 4 waarbij dr kansen groter waren. Klopt, is ook zeker niet onverdiend.
Sparta uit te weinig gecreëerd, ook met 11 man, RKC was maar 35 minuten oke en Vitesse pas goed met 10 man. Nu helemaal niks. Ik vind dat zorgwekkend, want over 3 weken komt Liverpool. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:49 schreef remco k het volgende:[..] Meer. Ajax heeft 2 momenten gehad. Groningen inmiddels een stuk of 4 waarbij dr kansen groter waren. Ik kan helaas niet fanatiek kijken. Ik heb hier thuis een logeetje van 7 jaar die ook zijn aandacht opeist. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als dit soort kansen er ook al niet ingaan... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Promes kan echt helemaal niks. Opgehemeld door Ziyech maar dat was het ook. Wat een aanfluiting is dat.
Labyad en Promes zijn gewoon de vriendjes van de trainer en dat bevalt mij totaal niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Promes heeft echt nog niks goed gedaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zeldzaam slecht dit! Promes 10 is niks, Labyad spits is niks , Alvarez is te traag we zeggen het al weken maar ten Hag is eigenwijs.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij bent ook gewoon een napraterT ;-)
Kut Alvarez |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:53 schreef Hummel10 het volgende:Zeldzaam slecht dit! Promes 10 is niks, Labyad spits is niks , Alvarez is te traag we zeggen het al weken maar ten Hag is eigenwijs.. Alvarez vandaag niet slecht gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan niet de lange bal gaan spelen en blijven combineren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:48 schreef Loetje het volgende:Hier is Huntelaar voor. Echter, Traore kan toch helemaal niks? Martinez dus ook helder. Alleen nog stand in achter Blind. Als het gerucht klopt van PSG, zou ik lekker gaan als ik hem was inderdaad, en dan zie je wat er wel speelt op het middenveld... hoe verknal je spelers... marin, martinez, promes, alvarez(geen middenvelder dus neem ik het hem niet kwalijk) en dan ook nog aankopen doen die de trainer wil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Traore is echt een houtenklaas hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat moet je als Huntelaar denken, dat Labyad en Traore voor je zijn... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zwaar overschat. Dit is nou precies een wedstrijd voor KJH!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We missen inspirator Kudus |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja is toch ook niks. Huntelaar loopt er eerder goed tegenaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan stel je dus dat het draait om een speler gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Daaag 3 punten en koppositie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En dan moeten we over iets meer dan twee weken tegen Liverpool. Hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ja, doe je toch echt zelf. Moet er gewoon in. Gravenberch doet een keertje iets goeds. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Worden ook geen kampioen dit jaar. Dat zeg ik je |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: als je zoon meloot de leiding geeft niet.. elkr trainer moet hier met 2 vingers in de neus kampioen mee worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax vrouwen op 2-0. Kampioenennnn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ah, lekker opbouwen. Dan heb je wel echt veel kwaliteit hoor.
Hebben ook nog alle tijd, dus no problem |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Opperen we al weken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 3 minuten maximaal en terecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoezo 8 minuten, belachelijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
rendement van tadic ligt hoger op links.. aldus tenhag |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar toch vind ik de instelling van Groningen tegen PSV eerder dit seizoen 100% anders dan tegen ons! Straks tegen Feyenoord is het weer open huis. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat ook ten Hag wil dat alleen niet zien |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik bedenk het niet..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zolang ze die kale kut kabouter niet lozen, gaan we nog heel wat vervelende potjes meemaken. Heeft geen idee hoe het neer te zetten, tactisch geen idee hoe iets om te zetten als het nodig is, maakt geen speler beter en laat de verkeerde troep halen, is geen coach maar een konten likker van zijn favorietes, een bespottelijk uithangbord van zo’n grote club (kan nog geen 3 woorden zeggen zonder dat het onzin wordt) .... I rest my case ... hoe kun je in potentie zo iets moois zo verneuken? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 14:03 schreef Pietje het volgende:Maar toch vind ik de instelling van Groningen tegen PSV eerder dit seizoen 100% anders dan tegen ons! Straks tegen Feyenoord is het weer open huis. Nooit naar anderen kijken, dan doen Pisvee supporters al |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is zeker waar Loetje, maar opvallend is het wel. |
|
|
|