|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Jens is al wel langer glijdende schaal de verkeerde kant op. Berghuis speelt als een verwende kleuter. Die fases heeft ie vaker gehad. Komt wel weer als de transferwindow voorbij is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Leuk als je 3 0 voor staat |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik heb geen fox meer :(
Maar als ik dit zo lees is het dikke pru t?? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die moet oppassen dat het niet gaat door werken. Anders staat hij straks in de rij van Huysegems en Lurling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 15:17 schreef R()b het volgende:[..] Die moet oppassen dat het niet gaat door werken. Anders staat hij straks in de rij van Huysegems en Lurling. Niet te hopen , bizar slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Maar wel net onder de maat |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik ook niet IPTV rules |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De hobby die je nu hebt, is waarschijnlijk beter voor je hart. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord oogt toch sterk ( als je postief kijkt) Teixera, bevalt goed Senesi ook goed alleen we missen een echte spits. Zie toch positieve dingen ( voor een niet ingespeelde verdediging en aanval) Kom op Feyenoord |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Linssen kun je niet afrekenen nu vind ik. Staat niet op zijn postitie, wordt gedwongen in de spits te spelen omdat de aangewezen spits overal loopt, behalve in de spits. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Onbegrijpelijk dat onze aanvoerder zo matig speelt en wat Stylzz al zegt weken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Bozenik de kans van Linssen wel gemaakt hebben |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zal Burger verhuurd zijn om zo iets vrij te maken voor een spits? Dick zat eerst te springen om met middenvelders en prompt laten ze er een gaan. Of is het de achterliggende gedachte met het oog op een spits? Ik kan me eigenijk niet voorstellen dat het veel uitmaakt. Zoveel verdient Wouter vast nog niet.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zirkzee, en je krijgt ook nog een vergoeding voor die Maroc |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 15:20 schreef Fart het volgende:Linssen kun je niet afrekenen nu vind ik. Staat niet op zijn postitie, wordt gedwongen in de spits te spelen omdat de aangewezen spits overal loopt, behalve in de spits. Ik reken hem nog niet af, integendeel. Het is alleen dat hij is gekocht om nu te renderen, niet over 2 jaar. Er mag wel wat meer uitkomen, ook al sta je niet op je positie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Spajic begint ook wel prettig. Opvallend is wel dat tegenstanders opvallend weinig kansen krijgen tegen dit Feyenoord. Nieuwkoop valt me mee. Teixeira, Haps prima! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 15:24 schreef R()b het volgende:[..] Ik reken hem nog niet af, integendeel. Het is alleen dat hij is gekocht om nu te renderen, niet over 2 jaar. Er mag wel wat meer uitkomen, ook al sta je niet op je positie Zou hem dan op de de rechtsbuiten willen zien spelen met een spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Linssen staat op een kutplek. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zeker, Alleen ik kan hem nog niet betrappen op een mooie steekpass, mooie kopballen, vernuftige actie. Hopelijk komt dat nog en snel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou heeeeee heeeeeeeeee endlich |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep 2-1 was in de buurt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O o o Linssen scoort als spits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooi is dat he..de vorige pagina was ie nog helemaal kut |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, dat zal dan nkg wat worden want we gaan zo naar de volgende pagina.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nu nog volhouden wekelijks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind alleen Toornstra echt weinig toevoegen zo |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jens wordt zo natuurlijk echt niet in z’n kracht gebruikt. Hij moet lopen en in de 16 van de tegenpartij komen. Niet verdedigen in eigen 16 of opbouwen. Dat is levensgevaarlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit is Dick zijn speelwijze of niet ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je hoeft niet goed te spelen, als je maar scoort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep.. vorm is ook niet iets dat je op bestelling af kan halen he. Anders deed iedereen dat ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar