|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord - Sparta Rotterdam (zondag 18 oktober 2020, 12:15 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 18 oktober 2020, 12:15 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Blom
In aanloop naar de Rotterdamse derby tussen Feyenoord en Sparta zijn drie werknemers van Sparta positief getest op het coronavirus. De besmettingen kwamen aan het licht na een extra testronde vanwege het interlandweekend en de daarbij behorende vrije dagen voor de selectie.
Uit privacyoverwegingen maakt de club niet bekend om wie het gaat. De betrokkenen zijn in thuisisolatie gegaan. De angst is dat meerdere mensen binnen de club besmet zijn.
Rotterdamse derby Sparta neemt het aanstaande zondag bij de hervatting van de eredivisie op tegen Feyenoord. Dat duel lijkt nu op losse schroeven te staan. Later deze week zullen alle werknemers van Sparta opnieuw getest worden en zal de GGD bepalen of het duel gespeeld kan worden of dat de gehele selectie in quarantaine moet.
“Of we zondag kunnen voetballen? Dat bepaalt de GGD. Ik hou mijn hart vast voor vrijdag, wanneer onze medewerkers opnieuw getest worden”, stelt technisch directeur Henk van Stee vanaf Het Kasteel. ''We moeten er rekening mee houden dat het niet bij deze drie medewerkers blijft.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal wel, Rotterdam zit in de ernstige regio en daar zouden evenementen worden verboden volgens de uitgelekte maatregelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 - 18:14 schreef VVout het volgende:[..] Zal wel, Rotterdam zit in de ernstige regio en daar zouden evenementen worden verboden volgens de uitgelekte maatregelen. Vooral dat Sparta besmettingen heeft n die personen waarschijnlijk meer mensen besmet hebben. Dat weten ze vrijdag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Staat in de beginpunt van dit topic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij Sparta Rotterdam zijn er geen nieuwe coronabesmettingen geconstateerd, dat bleek vrijdagochtend bij zowel een sneltest als een reguliere test. Uit de sneltesten bleek dat niemand positief heeft getest op het virus. De uitslagen van de reguliere test worden later bekend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb wel gelezen dat indien aantoonbaar is dat de bvo zich niet aan het protocol heeft gehouden. Ze een boete krijgen, of punt aftrek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar hoef je bij Feyenoord niet bang voor te zijn . Casper van Eijk vind de maatregel van de knvb al te licht . Dat een speler maar 3 dagen in Quarantaine hoeft bij lichte verschijnselen . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon lekker voetballen ga er lekker voor zitten zondag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waken voor onderschatting, een zwaluw maakt nog geen zomer. 2-0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is uitstekend door de meest recente testfase op Corona gekomen. In de Kuip blijkt op dit moment helemaal niemand besmet, Rotterdammers zijn klaar voor de derby morgen tegen Sparta. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta spangen is een andere samenleving in en om het stadion. Ik denk een erg verdedigend Sparta, en een saaie wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 - 08:47 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord is uitstekend door de meest recente testfase op Corona gekomen. In de Kuip blijkt op dit moment helemaal niemand besmet, Rotterdammers zijn klaar voor de derby morgen tegen Sparta. Netjes, wat een contrast met de jeugd dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vermoedelijke Feyenoord:
Bijlow; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps; Toornstra, Fer, Teixeira; Berghuis, Linssen, Diemers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik verwacht een monsterscore. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mogge.. matchday. Het blijft een vreemde gewaarwording met het corona circus eromheen. Om voor de wedstrijd die Kuip er zo uitgestorven bij te zien liggen, het klopt gewoon niet. Maar we hebben er 'zin an' . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 10:18 schreef tomson het volgende:Mogge.. matchday. Het blijft een vreemde gewaarwording met het corona circus eromheen. Om voor de wedstrijd die Kuip er zo uitgestorven bij te zien liggen, het klopt gewoon niet. Maar we hebben er 'zin an' . Ik kan er niet aan wennen, net of de slechtste oefenwedstrijd wordt gespeeld, waar niemand tijd of zin in heeft. Maar goed... 3-1 Of Berghuis en Teixeira moeten weer in de speeltuin gaan spelen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We zullen het vandaag van het hartverwarmende spel moeten hebben R()b |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Lekker de 3 puntjes binnen hengelen mate. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps; Toornstra, Fer, Teixeira; Berghuis, Linssen, Diemers Sparta: Nog niet bekend Reserves Feyenoord: Marsman, Ten Hove; Geertruida, Malacia, Johnston, Kökcü, Wehrmann, Jørgensen, Narsingh, Conteh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leef er helaas niet zo naar toe in deze tijd |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik juist wel Stylzz.
Eigenlijk 1 van de weinige leuke dingen nog in deze bizarre tijden.
Daarom MOET er gewonnen worden vanmiddag.
En dat gaat ook gebeuren, 4-1, met een o.a een ontketende Berghuis |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 11:39 schreef Bowie het volgende:Ik juist wel Stylzz. Eigenlijk 1 van de weinige leuke dingen nog in deze bizarre tijden. Daarom MOET er gewonnen worden vanmiddag. En dat gaat ook gebeuren, 4-1, met een o.a een ontketende Berghuis Ook wel weer waar natuurlijk. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 11:39 schreef Bowie het volgende:Ik juist wel Stylzz. Eigenlijk 1 van de weinige leuke dingen nog in deze bizarre tijden. Daarom MOET er gewonnen worden vanmiddag. En dat gaat ook gebeuren, 4-1, met een o.a een ontketende Berghuis +1 Zit er klaar voor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 11:39 schreef Bowie het volgende:Ik juist wel Stylzz. Eigenlijk 1 van de weinige leuke dingen nog in deze bizarre tijden. Daarom MOET er gewonnen worden vanmiddag. En dat gaat ook gebeuren, 4-1, met een o.a een ontketende Berghuis Eens maar de beleving is heel anders |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler