|
|
Nibke 7
|
|
|
Als er een muur opgetrokken word door de tegenstander zul je voorin veel meer moeten bewegen en met individuele acties die muur moeten doorbreken. Gisteren lukte dat in de eerste helft nog wel een paar keer(maar veel te weinig!), maar in de tweede helft al helemaal niet meer. Waar is dan "plan B"? Ik vind dat je dan een speler moet hebben die je overal en altijd door de lucht aan moet kunnen spelen en moet gaan voor de tweede bal. (In de winterstop beide Veermannetjes van Heerenveen overnemen lijkt me een prima idee (nu nog een goeie sponsor vinden!)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou ook schelen als we niet met alleen maar middenvelders spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies.
Geen fan van Narsingh, absoluut niet, maar zet die gewoon op de flank i.p.v. een Diemers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2020 - 10:29 schreef MMM het volgende:[..] Precies. Geen fan van Narsingh, absoluut niet, maar zet die gewoon op de flank i.p.v. een Diemers. Zou ik doen ja. Of Conteh, maar ik heb er weinig zicht op wat zijn niveau is. Gelukkig komt Sinisterra er ook weer aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zag er tegen Willem2 beter uit. @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2020 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ondergrens en bovengrens zit een enorm gat tussen. Dat kan 1 een gebrek aan ritme zijn en 2 een gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Inzet ? Onderschatting, gemis van een spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2020 - 08:17 schreef MMM het volgende:[..] Van de opstelling begrijp ik ook niks.. Echt heel armoedig. Voetballend hebben we echter al tig jaar een probleem. Het allerergste vind ik Nieuwkoop .
Komt met 100km per uur aanrennen ,en speelt Berghuis aan die door 3 man gedekt staat en loopt dan door om zogenaamd ruimte te creëren ,terwijl geen hond hem volgt. Diemers ook zo eentje ,heeft een slechte aanname,geen overzicht ,en kan geen pass geven. Linssen speelt helemaal voor spek en bonen. Toornstra speelt meer slechte dan goede wedstrijden.
Die 4 zouden moeten gaan banken donderdag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je snelheid had willen inbrengen zou je Conteh moeten inzetten,in de 2 e helft. Die moet heel snel zijn, of hij kan voetballen moeten we nog zien hahahaah |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Je kunt er heel lang over blijven doorlullen maar het is natuurlijk allemaal gewoon vrij matig. De selectie, de tactiek, de scheids, het wisselbeleid. Allemaal vrij matig. Die Berghuis gaat zichzelf ook wel heel belangrijk vinden he ? Moet hij nou werkelijk alle vrije trappen nemen ?
Het grootste probleem is dat we geen positie houden, het veld niet breed houden, nooit de achterlijk halen, niet schieten van afstand, nooit eens snel de diepte zoeken en bovenal Berghuis veels te belangrijk hebben gemaakt.
Het is gewoon een niveauloos krukkenelftal met draaitollen waar we naar staan te kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2020 door Leuv -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou ik heb me frustraties laten zakken. het was ook in de eerste helft niet best, diemers is niks op links buiten, dat had gezien moeten zijn. teizeira was meer jong dan goed. berhuis liep overal behalve daar waar hij zoveel rendament had.
senesi was goed zeg, haps ook maar toen fer eruit ging leek alles wel weg te zijn.
kom op toon veerkracht boys.
oh ja, toornstra was bedroefend zeg, daar waar ik altijd zag dat hij erop ging deed die dat niet, heeft dat met die positie te maken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2020 door pat -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehe is iedereen weer met de voetjes terug op aarde. Dat overdreven hoge verwachtingspatroon met bijbehorende hysterische voorspellingen die ik op sommige plaatsen las werkten me toch al op mn zenuwen. Kunnen we nou tenminste weer normaal gaan doen en ouwerwets ouwehoeren over hoe kut alles is :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu gewoon verder. Recht de rug en gaan..... |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Tegen Sparta gelijkspelen in een gelijkopgaande wedstrijd is echt megaslecht.
Dit toont maar weer eens de creatieve armoede van Feyenoord. Feyenoord heeft totaal geen spelers die een niet voorspelbare actie of een briljante opening in huis hebben. Met uitzondering van Berghuis.
Het grootste probleem is dat Feyenoord reactievoetbal speelt. In uitwedstrijden wil dat nog wel eens lukken. Het voetbal van Feyenoord is echt totale armoede. Daar is Dick Advocaat met zijn filosofie absoluut debet aan.
Linssen, Fer, Diemers, Spajić, Toornstra zijn echt heel matig en dragen niets bij aan het positiespel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2020 - 19:11 schreef tomson het volgende:Hehe is iedereen weer met de voetjes terug op aarde. Dat overdreven hoge verwachtingspatroon met bijbehorende hysterische voorspellingen die ik op sommige plaatsen las werkten me toch al op mn zenuwen. Kunnen we nou tenminste weer normaal gaan doen en ouwerwets ouwehoeren over hoe kut alles is :) Zo is dat . Donderdag 1-7 :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2020 - 15:23 schreef pat het volgende:nou ik heb me frustraties laten zakken. het was ook in de eerste helft niet best, diemers is niks op links buiten, dat had gezien moeten zijn. teizeira was meer jong dan goed. berhuis liep overal behalve daar waar hij zoveel rendament had. senesi was goed zeg, haps ook maar toen fer eruit ging leek alles wel weg te zijn. kom op toon veerkracht boys. oh ja, toornstra was bedroefend zeg, daar waar ik altijd zag dat hij erop ging deed die dat niet, heeft dat met die positie te maken? Zat jij mij nou net uit te lachen omdat ik pajic had geschreven in plaats van Spajic? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee is toch lachen dat iemand zonder benen een ander uitlacht dat tie maar 1 been heeft. Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos