|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Inderdaad knappe doelpunt. 3 - 0 Nu rustig tot de rust uitspelen, dit om geen risico's te nemen met o.a. (mogelijke) blessures. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Middenveld 10 klasse beter als tegen Groningen.En zoals je weet het middenveld is de motor van het team. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 15:32 schreef p111 het volgende:Middenveld 10 klasse beter als tegen Groningen.En zoals je weet het middenveld is de motor van het team. absoluut. ik hoop alleen niet dt Te Hag woensdag weer terug grijpt naar vorige opstelling.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 15:32 schreef p111 het volgende:Middenveld 10 klasse beter als tegen Groningen.En zoals je weet het middenveld is de motor van het team. Eens, Klaassen is een verademing na Alvarez. Zoveel meer overwicht, zoveel meer rust. Daardoor kan Gravenberch aanvallen en is Kudus vrij om het spel te maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ben benieuwd hoe lang Neres en Blind mogen blijven staan. Lijken mij de logische wissels. Misschien Ekkelenkamp voor Gravenberch of Klaassen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben (erg) tevreden over de middenveld van ons, daar de verdediging nog wel (iets) beter kan. Vooral als we tegen Liverpool spelen ! ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En slapen achterin. Slordig hoor. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Precies wat ik vooraf dacht, dat de verdediging minder oogt dat het middenveld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blind terecht boos dat Heerenveen zo kan doorcombineren, maar hij stond zelf ook te snurken samen met Schuurs. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, het is wel gewoon vasthouden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit zou dan echt een penalty moeten zijn..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terechte beslissing. Kijken of Klaassen bij z'n tweede debuut ook weer kan scoren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Terecht en leuk voor Klaassen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Weer een blamage van de VAR, nu ze weer geen beslissing durven te nemen. Weer moest Kuipers zelf aan te pas komen.
Nu toch de drie doelpunten verschil weer met de 4 - 1. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat heet een penalty met overtuiging binnen schieten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het is niet sprankelend, maar we geven niet heel veel weg...... Oke, 2 penalty's gekregen, maar het middenveld staat wel aardig zo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 16:12 schreef Ronald 1960 het volgende:Het is niet sprankelend, maar we geven niet heel veel weg...... Oke, 2 penalty's gekregen, maar het middenveld staat wel aardig zo Na het echec tegen Groningen is dit een prima antwoord. De eerste 15 minuten waren heel goed, daarna niet geweldig maar wel voldoende. Middenveld echt veel beter. Voorin lijkt mij het experiment met Traore niet geslaagd. Ik neem aan dat Ten Hag Tadic gaat opstellen als 9 en dan met Antony, Promes en/of Neres gaat spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekkere goal van Anthony, maar ook goede pass van Kudus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2020 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Snel geschoten. Weer een goede actie van Kudus ook. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De 5 - 1, lekker voor de doelsaldo. Nu de concentratie volledig op Liverpool richten, en zorgen voor wél een goede verdediging. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fijn ook dat veel spelers zo minuten kunnen maken. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekkere voorbereiding voor de wedstrijd tegen Liverpool aankomende woensdag |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 15:57 schreef Eide het volgende:Blind terecht boos dat Heerenveen zo kan doorcombineren, maar hij stond zelf ook te snurken samen met Schuurs. Volgens mij staat Blind zelf te snurken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat staat er toch ook?
Neemt niet weg dat er een middenvelder van Heerenveen zonder man doorkomt en dat er geen druk op de bal vanuit het middenveld is. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou even Klaiber is toch wel een prima back hoor,speelt makkelijk mee in het Ajax spelletje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
I.v.m. een verjaardag heb ik de wedstrijd gemist. Dankzij jullie hier op het forum ben ik weer helemaal b(l)ij. Veel dank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2020 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vandaag iets gezien wat ik vanaf dag 1 af aan gemist heb, namelijk een prima middenveld. Al ligt er in de omschakeling terug nog ruimte zat voor verbetering. Maar wat een verademing vergeleken met Groningen uit.
Spelen wij nou serieus komende zaterdag om fucking half 5 in Venlo? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
niks kunnen zien vanwege omstandigheden... ik ga de wedstrijd morgen na kijken, score is top ! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 16:27 schreef Eide het volgende:[..] Dat staat er toch ook? Neemt niet weg dat er een middenvelder van Heerenveen zonder man doorkomt en dat er geen druk op de bal vanuit het middenveld is. Hahaha je hebt gelijk Eide, sorry. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 18:30 schreef Loetje het volgende:Vandaag iets gezien wat ik vanaf dag 1 af aan gemist heb, namelijk een prima middenveld. Al ligt er in de omschakeling terug nog ruimte zat voor verbetering. Maar wat een verademing vergeleken met Groningen uit. Spelen wij nou serieus komende zaterdag om fucking half 5 in Venlo? Ja man, toptijd! Al die wedstrijdtijden zijn volledig ontspoord. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 16:58 schreef p111 het volgende:Nou even Klaiber is toch wel een prima back hoor,speelt makkelijk mee in het Ajax spelletje. Jammer dat ze hem de bal niet in de loop meegaven na 4x dacht hij ook bekijk het maar.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: De tering man... Wat een kuttijd |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 15:36 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] absoluut. ik hoop alleen niet dt Te Hag woensdag weer terug grijpt naar vorige opstelling.... Dan laat ik hem meteen ontslaan door Marc |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha je weet toch dat ik cynisch was ouwe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Pas na intern wat scheve gezichten en na veel kritiek, onder druk van de publieke opinie, wijzigt Ten Hag de opstelling eindelijk, zet de poppetjes meer op zijn plaats en onmiddellijk, zie het resultaat is daar. Ik ben geen insider, een beetje eigenwijs mag uiteraard, echter alle Jezus wat is die man eigenzinnig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij had hij Klaassen niet eerder tot zijn beschikking.
En heeft hij eigenlijk alleen Klaassen voor alvarez gebracht. En kudus voor Promes.
Waarbij ten Hag over Lromes zelf wel een aantal keren aangaf dat hij meer moet brengen. |
|
|
|