|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk wel dat we gaan zien hoe belangrijk Fer voor dit team is, want eigenlijk zijn al onze middenvelders aanvallend ingesteld. Vandaar ook natuurlijk dat Geert werd ingebracht. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk dat Geert ook aardig uit de voeten kan op de plek van Fer....Ben niet zo weg van Fer.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Fer heeft veel ingeleverd qua loopvermogen, dat was ook juist zijn grote kracht. Maar vind hem verder onbetwist als basisspeler. Maar dat is ook omdat hij eigenlijk geen echte concurrent heeft. Of Geert hetzelfde of meer kan brengen... we gaan het zien denk ik. Dickie heeft duidelijk vertrouwen in hem. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Beetje geluk vanavond erbij en een prima inzet. 1-2 |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:Bijlow; Logisch Nieuwkoop; Niet veel opties daar, Geertruida daar neerzetten is in mijn optiek veel van hetzelfde. Nieuwkoop de betere flankspeler. Geertruida in principe verdedigend sterker, maar minder wendbaar. Spajic; Logisch Senesi; Logisch Haps; Logisch Toornstra; Toornstra gaat volgens mij Fer niet vervangen. Met het wegvallen van Fer, logisch dat hij blijft staan. Kökcü; In mijn optiek de vervanger van Fer. Ook logisch. Teixera; Logisch, is eigenlijk een van de weinigen met creativiteit. Had m graag samen met Kökcü en Fer gezien. Berghuis; Onbetwist. Linssen; Ja, maar liever een echte spits, maar met ruimte kan dit werken. Diemers; Ik had hier graag een echte buitenspeler gezien. Maar is nog te vroeg denk ik. hier ga ik ook voor. Ruimte als bij Willem2 zou zomaar eens in ons voordeel werken. Daar komt dit team beter mee uit de voeten. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dit zou mijn opstelling zijn:
________________Bijlow Geertruida___Spajić___Senesi__Haps ______Toornstra______Teixeira _______________Kökçü Berghuis_______Bannis____Azarkan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nieuwkoop op Toornstra zijn plek en Kökcü en Teixera wisselen, maar kan er in komen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat is dat SCF? Je laat me schrikken, als dat inderdaad over een uurtje het nieuws is, dan heb ik nu minder zin in de wedstrijd.
Geen Bylow, dan kansloze missie ben ik bang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 - 17:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Fer heeft veel ingeleverd qua loopvermogen, dat was ook juist zijn grote kracht. Maar vind hem verder onbetwist als basisspeler. Maar dat is ook omdat hij eigenlijk geen echte concurrent heeft. Of Geert hetzelfde of meer kan brengen... we gaan het zien denk ik. Dickie heeft duidelijk vertrouwen in hem. Ik vraag me af of dat eerste zo is. Heb altijd t gevoel dat Fer er met de rem op speelt. In het begin toen hij terug kwam speelde hij n paar wedstrijden box to box, zeker toen 2 Europese potjes. Ineens bleef hij alleen voor de verdediging hangen, door blessures of opdracht ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps; Toornstra, Kökcü, Teixeira; Berghuis, Linssen, Diemers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hoe Kokcu het gaat doen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Oké, met Bylow gewoon, dat is mooi.
Verder vind ik keuze voor Kokcu meer dan logisch. Hij is nu voldoende geprikkeld, en tegen deze sterke tegenstander moet ie 't maar laten zien, onze Turkse international.
Minder logisch vind ik Toornstra. Begrijp me goed, acht hem zeer als mens en ook als voetballer. Maar het is bij Jens wel alles of niks, hij zit in de flow of juist niet. En tegen Sparta vile me weer op dat hij 't totaal nog niet heeft, die idiote overtreding daargelaten, maar eenvoudige ballen lukken dan vaak bij hem niet, hij loopt dan zelfs in zo'n mindere periode wat zwaarder, zo lijkt.
Gertruida vind ik meer een man voor de plek van Fer, en die gaan we enorm missen denk ik, vond hem tegen Sparta eigenlijk de enige die een beetje niveau had. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er zijn een paar Feyenoorders die in het stadion binnen hebben weten te komen. En op straat waren ook wat groepen te zien. Je moet er zin an hebben.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig is er geen pandemie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat een puntje mogelijk is.. Maar vrees het ergste met deze opstelling |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 6500 man en dan allemaal aan 1 kant neerzetten he.. haha mafkezen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 - 19:36 schreef van geil het volgende:[..] Ik vraag me af of dat eerste zo is. Heb altijd t gevoel dat Fer er met de rem op speelt. In het begin toen hij terug kwam speelde hij n paar wedstrijden box to box, zeker toen 2 Europese potjes. Ineens bleef hij alleen voor de verdediging hangen, door blessures of opdracht ? Heb het idee dat hij minder inhoud heeft dan een paar jaar terug. Maar het is (ook) zeker een deel opdracht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk hoeveel ruimte er achter hun verdediging ligt |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Raar kleurtje rood in het shirt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linssen kon toch koppen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tjonge jonge een partij zonde dit |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ie straks wel rood krijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
SHIT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou kom op, niet janken geen hangende hoofdjes aub |
|
|
|