BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC Waalwijk - Feyenoord (zondag 25 oktober 2020, 16:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 25 oktober 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Ik vrees dat onze op papier betere spelers komende winter eieren voor hun heks kiezen en vertrekken. Ik heb het dan over Senesi en Berghuis.... En dan is Feyenoord he-le-maal klaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 oktober 2020 - 20:03   quote  deeplink  
Als het mis gaat is het ook meteen weer een lijst van wat er weg moet.
Tis zwart of wit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 oktober 2020 - 20:28   quote  deeplink  
Er zitten perspectieven in , alleen geen afmaker en dat is het allergrootste probleem
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 oktober 2020 - 20:39   quote  deeplink  
Maar dat is omdat t allemaal te lang duurt. Daardoor is de schot kans weg
ar
 ar - zondag 25 oktober 2020 - 20:48   quote  deeplink  
Ja, exact.
We hebben teveel spelers met een trage handelingssnelheid.
Maarja.. je hebt centen nodig om kwaliteit te halen , of het loopt in de jeugd. Op het moment geen van beide.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 oktober 2020 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 20:48 schreef ar het volgende:
Ja, exact.
We hebben teveel spelers met een trage handelingssnelheid.
Maarja.. je hebt centen nodig om kwaliteit te halen , of het loopt in de jeugd. Op het moment geen van beide.
Zeker, maar ook op een kluitje staan en gedekt afwachten.
En niemand die ook maar diep gaat of bij de 16 terugzakt.
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2020 - 21:18   quote  deeplink  
Azarkan
ar
 ar - zondag 25 oktober 2020 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeker, maar ook op een kluitje staan en gedekt afwachten.
En niemand die ook maar diep gaat of bij de 16 terugzakt.
Ook zoiets ja.
De frisheid of beleving was ver te zoeken.
Maar ook de onzuiverheden qua passing is schrijnend. Marcos heeft overigens wel een mooie lange bal.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 oktober 2020 - 23:06   quote  deeplink  
toornstra was vanavond volslagen slecht met passing.
Dat maakt ook weer zoveel uit.
Diemers soms verrassende pass, maar vaker te lang wachtend en onnauwkeurig.
sevillana
 sevillana - maandag 26 oktober 2020 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:
toornstra was vanavond volslagen slecht met passing.
Dat maakt ook weer zoveel uit.
Diemers soms verrassende pass, maar vaker te lang wachtend en onnauwkeurig.
Psies ja, heb Jens vrij veel verkeerd zien doen vandaag
R()b
 R()b - maandag 26 oktober 2020 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 21:18 schreef van geil het volgende:
Azarkan
Gaat Dick niet doen, Bannis Azarkan allemaal nog niet goed
genoeg, moeten nog meters maken en het verdienen.

Ik zie ze ook liever wel op de bank zitten, zit je in een flow en sta je ver voor,
lekker erin zetten die gasten.
Je mag 5 keer wisselen.
Maar goed dat doen wij niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 oktober 2020 - 05:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 19:36 schreef Bowie het volgende:
Heb ze nou 3 keer in 1 week op TV live gezien.
En d'r zit een draad in.

Begint allemaal heel fit en flitsend, korte combinaties, veel beweging, veel spelers die zich aanbieden.

Tot de 16 meter oogt 't allemaal prachtig, echter zonder rendement.

Mede daardoor ebt 't allemaal na zo'n 20-25 minuten weg, als een ballon die langzaam leegloopt.

Heb de TV in de rust uitgepleurd. Soort bijgeloof. Weer, zoals altijd via Rijnmond volgen, tussen frustatierokertjes in de tuin door kreeg ik 2 keer het gevoel dat we zouden verliezen.

Da's dan nog de kracht van dit elftal, verliezen doen ze niet.

Maar het begint er allemaal dramatisch uit te zien. Legio blessures, en Jorgensen kun je gewoon naar het UWV brengen nu. Geen Fer, geen Texeira, dat begint niet best tegen van die stugge aalvlugge Oostenrijkers.

Competitie is nog niet afgescheven, maar een 5e plek liegt niet.

Ik begin een beetje nerveus te worden van dit seizoen......
Mooi omschreven!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 oktober 2020 - 05:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 19:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verdedigend word hij steeds beter .
Maar schiet die bal maar naar Berghuis in plaats van brengen .
Is Berghuis niet aanspeelbaar ,zoek een andere vrije man.
Ondanks een goed eerste half uur tegen RKC bleven zowel Feyenoord als de supporters met een kater achter na een 2-2 gelijkspel, waar ook nog eens alle moeite voor gedaan moest worden. Willem van Hanegem was dan ook, net als iedereen, niet tevreden over de wedstrijd, maar zag ook wat lichtpuntjes. "Ridgeciano Haps was met afstand de beste speler. De centrumverdedigers kunnen er mee door."

"Maar verder was het vreselijk. Steven Berghuis was chagrijnig. Dat snap ik wel, want om hem heen is het ronduit slecht. En die jongens zijn ook nog bang, want ze denken dat ze alle ballen aan Berghuis moeten geven", aldus De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad, die ook zijn bedenkingen had bij het spel van Berghuis zelf. "Maar wat hij kreeg verprutste hij ook. Het was droevig. En ze houden geen spelers meer over. Nee, ik kan er niet positief over zijn. Helaas
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 oktober 2020 - 07:27   quote  deeplink  
Geen gevaar gezien vanuit Berghuis
MMM
 MMM - maandag 26 oktober 2020 - 08:10   quote  deeplink  
Nu we toch zonder publiek moeten spelen mogen ze van mij elke pot wel om 16.45 uur doen. Heb je eerst nog een normale zondag.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 oktober 2020 - 09:23   quote  deeplink  
Feyenoord is onder trainer Dick Advocaat nu al een jaar officieel ongeslagen in de Eredivisie. De laatste tijd lijkt het chagrijn echter toe te nemen onder de supporters, want een gelijkspel tegen FC Twente, Sparta en RKC spreekt niet echt tot de verbeelding. Ook analist Theo Janssen vindt dat het niet goed gaat met de Rotterdammers. "Wat is het probleem bij Feyenoord? Waar wil je beginnen?"

"Feyenoord heeft sowieso veel problemen voorin. Feyenoord heeft Berghuis die een rol aanneemt in het elftal waarin hij heel veel zwerft. Ze hebben geen rechtsback die daar de hele tijd overheen kletst of die daar de hele tijd staat, dus daar hebben ze sowieso geen bezetting. Aan de linkerkant hebben ze met Diemers iemand die ook altijd naar binnen komt, in de bal komt en dus geen diepte heeft. Dan heb je gelukkig Haps nog die momenten heeft dat hij er overheen komt, dat is ook het enige gevaar dat Feyenoord op dit moment heeft", aldus Janssen in Studio Voetbal.

"Berghuis is een fantastische speler, maar ik vind hem het beste als hij vanaf de zijkant komt en vanaf daar zijn man op kan zoeken en zijn actie kan maken. Haps is de enige die er overheen gaat, zijn momenten kiest en dan ook de juiste keuzes maakt aan de bal", zo vervolgt Janssen. "Ik vind Haps echt wel een back voor het Nederlands elftal. Ik zou hem er sowieso bijpakken."

Nicolai Jørgensen viel in de eerste helft in voor de geblesseerde João Carlos Teixeira. De spits won bijna al zijn duels, verlegde het spel, raakte wederom geblesseerd en scoorde vlak voordat hij vanwege die (lies)blessure gewisseld kon worden. Wellicht was er sprake van een te korte warming-up, maar tafelgast Pierre van Hooijdonk denkt van niet. "Eigenlijk zie je spelers die net zijn ingevallen zelden geblesseerd raken, ook al doen ze geen warming-up. Dus ja, daar geloof ik niet in. Maar hij is wel van glas, dat mogen we onderhand toch wel zeggen. Aan het begin van het seizoen hoorde ik dat hij vegetariër was geworden, als dat zo is moet hij gewoon weer vlees gaan eten."
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 oktober 2020 - 12:55   quote  deeplink  
tja:

https://www.vi.nl/nieuws/eredivisie-op-rapport-vvv-slagveld-onvoldoendes-ihattaren-berghuis-en-bizot

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC Waalwijk - Feyenoord (zondag 25 oktober 2020, 16:45 uur)

0.0095601