BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - AJAX. 0-13.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2020 - 19:54   quote  deeplink  
Ten Hag was kut, is kut en zal altijd kut blijven! Dit is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen!

Alleen al de aankopen Labyad en Klaiber zijn wat mij betreft voldoende hem kut te vinden!
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij geeft vrijwel dagelijks een mening over ten Hag.

Alleen gister was je zowaar eens stil, maar goed, dat zou na 0-13 ook wel een beetje gek zijn.

Ik lees een deel van je berichten aandachtig, soms heb ik er geen zin meer in omdat het echt alleen maar meer van hetzelfde is en je niets bijdraait.

En dat vertel ik je dan zelfs netjes.
Natuurlijk was ik gisteren stil, heb de wedstrijd niet live kunnen kijken. En wat moet je zeggen dan bij zo'n uitslag... dat ten Hag geweldig was? Dat we dankzij het tactische vernuft van hem gewonnen hebben..?

Schei toch uit man!
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 19:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ten Hag was kut, is kut en zal altijd kut blijven! Dit is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen!

Alleen al de aankopen Labyad en Klaiber zijn wat mij betreft voldoende hem kut te vinden!
Is duidelijk meester Warrior! Hahaha

Ten Hag is ons ooit door de strot geduwd met het verkoopverhaal dat hij een tactisch brein is...

Nou vol verwachting klopte mijn hart en van harte welkom dan maar, ook al kon ik niets aansprekends van en of over hem vinden.

Dan stapt hij in de winterstop over van een club die groen en geel van afgunst ziet jegens Ajax, ons intens haat...

We zaten eindelijk met Keizer in een onverwachte positieve flow... komt deze wijsneus even een tactiek hanteren die zo verschrikkelijk pijn aan de ogen deed dat die wedstrijd niet o aan te kijken was.....

Plus vertelde die leugenaar dat de wedstrijd, zijn 1e wedstrijd als coach van Ajax, tegen Utrecht... de club die hij had verlaten ondanks allelei toezeggingen, dat deze wedstrijd geen extra spanning voor hem meebracht.... Hahaha

Zo is deze ten Hag bij MIJN CLUB begonnen, de club waar ik al 40 jaar wedstrijden van bezoek tot ver in Griekenland bijvoorbeeld....

Deze man heeft voor Nederlandse begrippen de beschikking over zoveel kwaliteit en budget.... en nog is het iedere keer hakken over de sloot.

Opstellingen waar ontzettend veel gefronste wenkbrauwen van komen... Wisselbeleid dat slaat als een kut op een varken....

Moeten we deze man nou werkelijk de hemel inprijzen... Is deze man verantwoordelijk voor de zege op VVV.....?

Please.... !

Gezien de tendens... respect voor je niet politieke post Warrior! Thanks :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 21:05   quote  deeplink  
Biertje op EtH dan maar? ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 25 oktober 2020 - 21:08   quote  deeplink  
wel een halve liter aub
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 22:05   quote  deeplink  
Ik vind het ook maar een rare hoor, vaak zat gezegd. Het goede komt hem toe, maar buiten dat jaar is er nog niet echt een hand zichbaar geweest voor mij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2020 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 20:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Is duidelijk meester Warrior! Hahaha

Ten Hag is ons ooit door de strot geduwd met het verkoopverhaal dat hij een tactisch brein is...

Nou vol verwachting klopte mijn hart en van harte welkom dan maar, ook al kon ik niets aansprekends van en of over hem vinden.

Dan stapt hij in de winterstop over van een club die groen en geel van afgunst ziet jegens Ajax, ons intens haat...

We zaten eindelijk met Keizer in een onverwachte positieve flow... komt deze wijsneus even een tactiek hanteren die zo verschrikkelijk pijn aan de ogen deed dat die wedstrijd niet o aan te kijken was.....

Plus vertelde die leugenaar dat de wedstrijd, zijn 1e wedstrijd als coach van Ajax, tegen Utrecht... de club die hij had verlaten ondanks allelei toezeggingen, dat deze wedstrijd geen extra spanning voor hem meebracht.... Hahaha

Zo is deze ten Hag bij MIJN CLUB begonnen, de club waar ik al 40 jaar wedstrijden van bezoek tot ver in Griekenland bijvoorbeeld....

Deze man heeft voor Nederlandse begrippen de beschikking over zoveel kwaliteit en budget.... en nog is het iedere keer hakken over de sloot.

Opstellingen waar ontzettend veel gefronste wenkbrauwen van komen... Wisselbeleid dat slaat als een kut op een varken....

Moeten we deze man nou werkelijk de hemel inprijzen... Is deze man verantwoordelijk voor de zege op VVV.....?

Please.... !

Gezien de tendens... respect voor je niet politieke post Warrior! Thanks :-)
Geen dank, maar ik ben het volkomen met je eens!

Snap ook niet waarom ik met respect over Ten Hag zou moeten spreken. Zou ik wel heel hypocriet zijn. Heb hem nooit een logische keus gevonden. En daar blijf ik gewoon achter staan!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 oktober 2020 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 16:48 schreef Loetje het volgende:
Prima. Precies wat je moet in dit soort potjes.

Tegenstander compact wellicht zelf vermoeid, kunstgras en druk programma... Snel scoren en de boel beslissen.
Aleen Sparta en Heracles hebben nog kunstgras Loetje!! Het is al bijna weg uit de eredivisie. Nu hopen dat Sparta en Heracles degraderen en NAC en De Graafschap promoveren, dan is er geen club met kunstgras meer in de eredivisie ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 26 oktober 2020 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 09:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Aleen Sparta en Heracles hebben nog kunstgras Loetje!! Het is al bijna weg uit de eredivisie. Nu hopen dat Sparta en Heracles degraderen en NAC en De Graafschap promoveren, dan is er geen club met kunstgras meer in de eredivisie ;-)
Des te beter, blijven de overige reden over ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 oktober 2020 - 10:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ehm .......... FC Emmen speelt ook nog steeds op kunstgras hoor? Er zijn wel plannen maar helaas financieel nog niet haalbaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 oktober 2020 - 10:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

eruit hoeft niet, eigenlijk moet de knvb clubs gewoon verplichten en desnoods helpen als ze de financielemiddelen niet hebben.. maar 1 ding staat vast, kunstgras is waardeloos
p111
 p111 - maandag 26 oktober 2020 - 11:11   quote  deeplink  
Ik ben het niet vaak met Driesssen eens maar in dit geval is hij duidelijk.
===========================================================================

Driessen had wel kritiek op Erik ten Hag, ondanks de overwinning. ''Al was het een gemiste kans van trainer Erik ten Hag om geheel in de Ajax-filosofie en -traditie de jonge Kenneth Taylor te laten debuteren in Venlo. En misschien als zoveelste debutant uit de eigen opleiding z’n doelpuntje mee te pikken. Het had het plaatje compleet gemaakt. Dit gebrek aan inlevingsvermogen onderstreept dat Ten Hag geen echte Ajacied is.''
nummer10
 nummer10 - maandag 26 oktober 2020 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 11:11 schreef p111 het volgende:
Ik ben het niet vaak met Driesssen eens maar in dit geval is hij duidelijk.
===========================================================================

Driessen had wel kritiek op Erik ten Hag, ondanks de overwinning. ''Al was het een gemiste kans van trainer Erik ten Hag om geheel in de Ajax-filosofie en -traditie de jonge Kenneth Taylor te laten debuteren in Venlo. En misschien als zoveelste debutant uit de eigen opleiding z’n doelpuntje mee te pikken. Het had het plaatje compleet gemaakt. Dit gebrek aan inlevingsvermogen onderstreept dat Ten Hag geen echte Ajacied is.''
dan was de balans weg en kon vvv nog terugkomen vandaar dat alavarez als verdedigende middenvelder erin kwam ipv taylor omdat vvv er soms gevaarlijk uitkwam
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 oktober 2020 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 10:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Des te beter, blijven de overige reden over ;-)
Dat zeker Loetje!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 oktober 2020 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm .......... FC Emmen speelt ook nog steeds op kunstgras hoor? Er zijn wel plannen maar helaas financieel nog niet haalbaar.
Oh echt? Nou dan gaan die er ook uit via de nacompetitie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - AJAX. 0-13.

0.0088479