Op zondag 25 oktober 2020 - 20:55 schreef AkaS het volgende:[..]
Is duidelijk meester Warrior! Hahaha
Ten Hag is ons ooit door de strot geduwd met het verkoopverhaal dat hij een tactisch brein is...
Nou vol verwachting klopte mijn hart en van harte welkom dan maar, ook al kon ik niets aansprekends van en of over hem vinden.
Dan stapt hij in de winterstop over van een club die groen en geel van afgunst ziet jegens Ajax, ons intens haat...
We zaten eindelijk met Keizer in een onverwachte positieve flow... komt deze wijsneus even een tactiek hanteren die zo verschrikkelijk pijn aan de ogen deed dat die wedstrijd niet o aan te kijken was.....
Plus vertelde die leugenaar dat de wedstrijd, zijn 1e wedstrijd als coach van Ajax, tegen Utrecht... de club die hij had verlaten ondanks allelei toezeggingen, dat deze wedstrijd geen extra spanning voor hem meebracht.... Hahaha
Zo is deze ten Hag bij MIJN CLUB begonnen, de club waar ik al 40 jaar wedstrijden van bezoek tot ver in Griekenland bijvoorbeeld....
Deze man heeft voor Nederlandse begrippen de beschikking over zoveel kwaliteit en budget.... en nog is het iedere keer hakken over de sloot.
Opstellingen waar ontzettend veel gefronste wenkbrauwen van komen... Wisselbeleid dat slaat als een kut op een varken....
Moeten we deze man nou werkelijk de hemel inprijzen... Is deze man verantwoordelijk voor de zege op VVV.....?
Please.... !
Gezien de tendens... respect voor je niet politieke post Warrior! Thanks :-)