|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gele kaart doordat de noppen naar voren waren. Deze scheidsrechter staat bekend als iemand met snel rood geven. Oppassen dus ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind die gele kaart eigenlijk al belachelijk. Wat moet hij anders doen als die voor de bal gaat, die hij ook pakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:08 schreef Ronald 1960 het volgende:Het kan dus zomaar gebeuren dat Brobbey minuten krijgt door de vroege gele kaart van Traoré Dan zie ik eerder Labyad komen
Edit; Of Promes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:08 schreef Onze Ajax het volgende:Gele kaart doordat de noppen naar voren waren. Deze scheidsrechter staat bekend als iemand met snel rood geven. Oppassen dus ! ! ! Dat staat Skomina dus helemaal niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:08 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind die gele kaart eigenlijk al belachelijk. Wat moet hij anders doen als die voor de bal gaat, die hij ook pakt. Snap ik, snap jij maar je weet het niet meer met 100x kijken naar ultra-slomo. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ja, tegen amateurs.... oh wacht, dat was zaterdag..... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die scheidsrechters volg ik al heel lang niet meer.
Een beter beeld van onbewust ga je niet krijgen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax verdedigend wel veel mensen voor de bal. Alle aanvallers en Tadic hebben de neiging te blijven hqngen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax groeit in de wedstrijd. Wel zie ik Klaassen heel veel ellende van Mazraoui en Schuurs dichtlopen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:12 schreef Loetje het volgende:Ajax groeit in de wedstrijd. Wel zie ik Klaassen heel veel ellende van Mazraoui en Schuurs dichtlopen Ik weet nog wel dat Bosz(?) het probeerde met Klaassen op 6 en dan Ziyech op 10. Dat liep destijds voor geen meter. Klaassen heeft dit echt in Duitsland geleerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:14 schreef Eide het volgende:[..] Ik weet nog wel dat Bosz(?) het probeerde met Klaassen op 6 en dan Ziyech op 10. Dat liep destijds voor geen meter. Klaassen heeft dit echt in Duitsland geleerd. Yep, Klaassen is ongekend compleet geworden |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We spelen goed in positiespel, en we zijn ook beter. Toch blijft het oppassen van een tegenaanval, vind ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik deel volledig de mening van Eide. Gravenberch en Tadic blijven veel en veel te veel hangen daar op het middenveld. Staan constant in de 1 tegen 1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:16 schreef Onze Ajax het volgende:We spelen goed in positiespel, en we zijn ook beter. Toch blijft het oppassen van een tegenaanval, vind ik. Nou, dit noemen ze gewoon volledig gelijkopgaand hoor |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Erik ten Hussel Hag...Waarom niet gewoon Anthony op rechts waar hij steeds uitblinkt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vraag me echt af waar Schuurs mee bezig is. Maar die wordt helemaal overrompeld door Duvan Zapata. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:19 schreef Loetje het volgende:Ik vraag me echt af waar Schuurs mee bezig is. Maar die wordt helemaal overrompeld door Duvan Zapata. Die gaat het idd niet redden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar komt Davy heel goed weg, hoe onbewust ook. VAR hier geeft meteen rood. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ik vind ze goed spelen. Onana moet net teveel als de clown optreden. Heeft drie keer een actie gehad met balverlies. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:22 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Ik vind ze goed spelen. Onana moet net teveel als de clown optreden. Heeft drie keer een actie gehad met balverlies. Je hoeft niet beter te zijn om goed te spelen. Ajax een een kwartier gelijkopgaand geweest, laatste minuten worden we helemaal overrompeld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tsja, dit gaat wel rode kaartjes opleveren straks. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat is Antony een heerlijke voetballer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Linkerkant achterin prima, rechts een drama. Daar zou ik als Ten Hag zijnde over na gaan denken om in te grijpen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede actie van Traore dat hij daar voor durft te gaan. De meeste trekken de keutel in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geen geen en geen penalty |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
gevaarlijk spel, als hij wel kopt is ie z'kop kwijt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jullie kennen mij, dit vind ik geen pingel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan moet die ook geel geven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Komaan! Nu vasthouden en erover! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik weet niet waar ik me meer zorgen om maak, om die rechterkant achter of voor een 2e gele kaart. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lekker hoor , de 0 -1. Nu gecontroleerd de wedstrijd leiden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hoog been, raakt de tegenstander. Als hij zich aan de regels houdt kan Traore die bal aannemen op de borst. Geen zware overtreding maar het is er wel degelijk een. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekker hoor ajax amsterdam laten horen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Antony echt wel de beste man op het veld tot dusver. Ik vind Traore ook een ijzersterke indruk maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is niet hard, wel erg lomp en onbezonnen allemaal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:31 schreef Eide het volgende:[..] Hoog been, raakt de tegenstander. Als hij zich aan de regels houdt kan Traore die bal aannemen op de borst. Geen zware overtreding maar het is er wel degelijk een. Nouja, je kent me. Hierin verschillen we van mening. Hij speelt voor mij de bal. Ook de intentie daarvoor net zoals Traore. Beiden belachelijk bestraft voor mij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er zit erg veel ruimte tussen de aanval en het middenveld in de omschakeling. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Plotseling gaat Traore ballen als een grote kerel. Heerlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is bij beide ploegen zo. De befaamde restverdediging is aan beide kanten waardeloos |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|