|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tjeeh hoe loopt dit af.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En nu is de rest om hem heen een drama |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch weer verkeerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Antony ook drama na rust. Constant kop omlaag |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vooraf was ik blij geweest met dit resultaat. Nu baal ik als een stier dat ze een prima voorsprong zo makkelijk kwijt raken. Even was de organisatie achterin pleite en incasseer je twee stomme tegendoelpunten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer die idiote korte corners. Weer Gravenberch.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:42 schreef pth het volgende:Vooraf was ik blij geweest met dit resultaat. Nu baal ik als een stier dat ze een prima voorsprong zo makkelijk kwijt raken. Even was de organisatie achterin pleite en incasseer je twee stomme tegendoelpunten. Dat gebeurd al jaren |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Misschien kan Erikje Labyad nog even brengen ... hem kennende voor Klaasen of zo |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is echt dramatisch, de tweede helft. Is niet te geloven hoe deze wedstrijd helemaal is omgedraaid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
‘Tis bij de scheids maar net wie het hardste schreeuwt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen is echt de enige samen met Nico die voor mij een ruime voldoende halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Promes weer een vreselijk drama als altijd. Dat die überhaupt ons shirt aan mag |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Debiele vrije trap weer van Blind, direct tegenstoot! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom blijven die twee controlerend spelende middenvelders niet gewoon in positie.
Bij beide goals gravenberg zo die. Nu net Klaasen die zo diep staat. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ben echt benieuwd hoe we tegen ze thuis gaan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik kan Promes niet meer luchten of zien. Als dat zo doorgaat, flikker ik de TV voort uit als die erin komt. Wat een mislukte speler is dat joh |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Iedereen zal wel door hebben dat ik niets heb met die kale kut kabouter langs de lijn, maar hij had ook gewoon tegen Mazraoui kunnen vertellen dat ie ff normaal moet doen. Na de wissel met Klaiber is op een of andere manier het hele ritme uit de ploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor, maar Schuurs is het toch ook gewoon niet.
Man man wat mag zijn tegenstander toch alles gewoon aannemen in all ruimte. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mazraoui, Schuurs, Gravenberch, Tadic en Promes, wat vreselijk slecht zijn die zeg vandaag |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is gewoon rood toch?? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dit is godverdomme donker rood ... wat een kut scheidsrechter is dit zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan zijn we het eens toch dat Klaassen er ook af had gemoeten toch? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Waarom grijpt de VAR nu niet in? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die gaat langer weg zijn vrees ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En gewoon niet kijken VAR? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh. Natuurlijk niet. Dat is een Ajacied. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Labyad kijkt ook heel blij..... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ja hoor daar komt het wonderkind .... breng gewoon Brobbey kale imbeciel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die ligt er weer lang uit. Weer een blessure. En zo goed is het toch al allemaal niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Grootste tegenvallers vandaag zijn in mijn ogen de 2 centrale verdedigers. Hadden de grootste moeite om verdedigend stand te houden en werden continu met ruimte in de rug geklopt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was voor mij donkerrood. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo zonde dit. In 15 minuten gewoon de overwinning weggeven. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: DIe overtreding heb ik niet goed gezien, maar was toch niet zo'n doodschop als dit? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:Grootste tegenvallers vandaag zijn in mijn ogen de 2 centrale verdedigers. Hadden de grootste moeite om verdedigend stand te houden en werden continu met ruimte in de rug geklopt. Voeg daar de heren Gravenberch en Tadic maar aan toe. Lamkutten die vertikken mee te verdedigen. Daardoor constant in de 1 tegen 1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:Grootste tegenvallers vandaag zijn in mijn ogen de 2 centrale verdedigers. Hadden de grootste moeite om verdedigend stand te houden en werden continu met ruimte in de rug geklopt. Ik had Martinez gebracht voor Gravenberch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haalde duidelijk door. Was gewoon direct rood |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Gravenberch weer de drukte in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En bal kwijt. Kneuzen dat het zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ongelooflijke kneuzen, echt waar. En dit lag helemaal aan de waardeloze veldbezetting.
En dan nog maar te zwijgen over sommige als individu. Met name achterin.
En Antony voorlopig kwijt.
Sorry, maar hier haal ik niks positiefs uit. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Door zelf een tegenstander sterker te maken dan dat ze eigenlijk zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2020 door pth -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat ben ik ontzettend teleurgesteld in dit Ajax!!!!
Wat een stelletje lamzakken, klootzakken. Allemaal behalve ten Hag!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op voorhand een uitslag waar je voor tekent.
Nu baal je dat je die momenten gewoon staat te slapen.
De twee centrale mannen gaan allebei de fout in bij een van de tegengoals. En Gravenberg verdedigd gewoon twee keer niet mee terug waar dat zo overduidelijk wel nodig is. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
En met een beetje pech Anthony ook kwijt. Dat dat geen rood was , ook ongelofelijk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:54 schreef AkaS het volgende:Wat ben ik ontzettend teleurgesteld in dit Ajax!!!! Wat een stelletje lamzakken, klootzakken. Allemaal behalve ten Hag!!! Jij wil gewoon zijn jas |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kunnen we nu wel zeggen dat Perr helemaal nog niet zover is als sommigen wilden doen geloven??? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|