|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Ja een soort tweede Vilhena, alleen dan minder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Botteghin is ook passé. Doei. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Raar dat Dick niet meer wisselt.
Van het weekend weer klagen dat iedereen moe is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat was het weer Europees. Het was genieten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En weer breien , trouwens die commentator op rtl 7 wat is dat voor een doodgraver |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feijenoord zonder publiek is middenmoot...niks in europa te zoeken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2020 door CobusIII -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben er weer klaar mee , wordt weer een drama seizoen weer pffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja zit er weer op.
Tegen 2 tegenstanders die er niks van kunnen, 1 punt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We liggen er ( nog) niet uit |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Het enige lichtpuntje van vanavond is dat het in Moskou 0-0 is gebleven |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heb het wel gehad met advocaat ook hoor , welke speler is nog wel in vorm ?? daar is hij voor verantwoordelijk , jeugd vind ie niks maar wel maar blijven vasthouden aan linssen die er geen klote van bakt er is geen systeem of idee , geen beleving en iedereen uit vorm nou tel uit je winst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus je ligt er niet uit, maar je moet wel verder kunnen komen. Hopende op Malacia, Senesi terug,Sinistera, En geef alstublieft die omhooggevallen Turk een rotschop. En maak Berghuis aanvoerder af en zet hem weer op rechts. Gun Botteghin een goedkope transfer, Wat erg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja wel. We geven ze zelf de kans. De eerste helft heb je t gewoon verloren. Ik heb er verder geen woorden voor. Eerste helft speelde t hele elftal een 2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je zag advocaat ook alleen maar zitten en zijn hoofd schudden , dat viel mij deze wedstrijd op vorig jaar stond hij nog druk te coachen en te schreeuwen langs de lijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nee, er is werkelijk geen schot op goal geweest verder. Die man had een extreme invloed, en dat helpt echt niet, dat is vechten tegen de bierkaai. Neemt niet weg dat de 1 ste helft extreem kut was, maar zonder de "incidenten" was er eigenlijk niets aan de hand. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik was in slaap gevallen en heb helemaal niks gezien. Geluk bij een ongeluk als ik het zo lees. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lekker neuken vanavond Leon . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaan ik doen op europese avondjes . Heb je veel meer lol van pfffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb je toch al gauw vijf minuten gevuld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon is expert in voorspel, en naspel. Volgens de geruchten likt hij anderhalf uur voor en na de daad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ik heb wel andere dingen gehoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha tegenwoordig heb ik liever een bord erwtensoep |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potverdomme ben er nog ziek van. Zit je lekker je te verheugen, dan zie je geen inzet wannabe vedetten, en een slechte scheidsrechter. In de verdediging mis je Senesi heel erg. Ik hoop op verbetering met Malacia en consorten, je bent nog niet uitgeschakeld maar er moet wel verbetering komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
VI unaniem , belachelijke penalty's . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sjonge, hebben we wat aan. Overrated gezwets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon uithuilen en door, |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Precies. En laat de media maar lullen. Soms kun je ook gewoon veel pech hebben. |
|
|
|