|
|
MMM
|
|
|
FC Emmen - Feyenoord (zondag 1 november 2020, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 1 november 2020, 14:30 uur Locatie: Emmen Scheidsrechter: Kuipers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op naar weer een kansloze middag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
14.30....zonde van mijn dag... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Omdat ik gisteren tijdens de wedstrijd in dromenland lag,waarin Feyenoord een historische en groot glorieuze overwinning boekte . Met een overwinning van 8 - 0,word het in Emmen een walk over. Brian Linssen gaat voor een Hatrick en word men of the match ,maar nipt want Diemers scoort er ook twee waarvan 1 wonderschoon afstandschot van 40 meter.
0 - 5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
0-2 2 x s b
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hoe kan dit ?niet normaal schaam mezelf om hier supporter van te zijn,kom gisteren niet kijken vanwege mijn werk maar toen ik thuis was kreeg ik de klap schandalig wat is er toch aan de hand?dit mag niet en dit zou niet moeten kunnen maar helaas het is zo ik kijk voorlopig niet meer dit doet echt zeer ik heb er geen woorden voor. zondag weer punten verspelen ben ik bang voor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we raken onderhand gewend aan het amateur niveau en het lachwekkende voetbal van onze club maar als je dan weer ziet dat 020 az en psv mooie resultaten boeken europees en wij wederom weer de schlemiel zijn zoals dat jaar in jaar uit gebeurd doet dat toch wel zeer ook zondag zal weer een drama worden , ben zelfs bang dat het hele seizoen in mineur gaat worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 10:37 schreef Dirk1 het volgende:hoe kan dit ?niet normaal schaam mezelf om hier supporter van te zijn,kom gisteren niet kijken vanwege mijn werk maar toen ik thuis was kreeg ik de klap schandalig wat is er toch aan de hand?dit mag niet en dit zou niet moeten kunnen maar helaas het is zo ik kijk voorlopig niet meer dit doet echt zeer ik heb er geen woorden voor. zondag weer punten verspelen ben ik bang voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker vissen Zondag, dikke staart. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik zou het niet weten, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij de toto vul ik n gelijkspel in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weer met Linssen in de spits trek ik niet. Direct scoren, anders een kansloze middag.. 0-4 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga gewoon kijken. En als het wederom bloedeloos, chaotisch, angsthazen voetbal is blijf ik ook kijken. Ben dat spel al jaren gewend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Morgen avond konijn met pruimen dus het gaat goedkomen. Dan weer even rust in de gelederen |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
zet om te beginnen iedereen eens op zijn eigen positie en ga van daaruit voetballen en stop ze niet vol met opdrachten die ze toch niet kunnen uitvoeren, het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zo , maar volgens de kenners ? Moet onze Turkse vrind heel creatief zijn.....ik heb het niet DIT seizoen gezien. De grote vedette heb ik nog niet zien sleuren aan het team. Het wachten is op Sinistera en Malacis die op hun jonge leeftijd WEL iets kunnen toevoegen. Ook verdedigend zie ik het niet zo zitten in Geertruida op rechts niet maar in het centrum zeker niet. Emmen is een tegenstander waarbij je wel kan voetballen, het dieptepunt bij mij. Is al geweest het kan alleen maar beter worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu valt dit seizoen nog steeds tegen.
Is dit ook afzagen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 13:22 schreef Dirk1 het volgende:zet om te beginnen iedereen eens op zijn eigen positie en ga van daaruit voetballen en stop ze niet vol met opdrachten die ze toch niet kunnen uitvoeren, het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. , |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is een beetje als 3e met Max, ben zo zachtjes aan klaar mee! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik laat mij informeren door bluffert. Maar ja, waar is die als je hem nodig hebt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zet Bannis maar in de spits ipv Linssen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijlow er niet bij, knie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Marsman keept.
Kunnen beter thuis blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat is er allemaal aan de hand joh, gekkenhuis.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haps ontbreekt ook.
Man man. Stop ermee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit je me allemaal te herhalen joh.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha jij drukt net wat eerder op de knop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstellingen FC Emmen: Wiedwald; Veendorp, Bakker, Araujo, Jansen, De Leeuw, Peña, Chacon, Cavlan, Bijl, Van Rhijn
Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Diemers; Berghuis, Linssen, Narsingh
Reserves FC Emmen: Telgenkamp, Van der Lei; Carty, Sabani, Görgülü, Caciano, Granecny, Ben Moussa, Bernadou, Sidibe
Feyenoord: Ten Hove, Jansen; Johnston, Botteghin, Haps, Geertruida, Wehrmann, Bannis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al mis je de eerste 11, dan nog moet je van Emmen winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en van rkc Sparta en etc |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik bedoel maar te zeggen, tis niet zo dat je niet wint omdat je spelers individueel niet goed genoeg zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan alleen maar meevallen, lage verwachtingen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haps wilt zelf liever even vanaf de bank starten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2020 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar