|
|
nummer10
|
|
|
we spelen echt net de punt naar achter.... wtf man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:[..] maar dat kan toch helemaal niet... is dit de opdracht van ? blind is daar veel te traag voor en moet een defensieve speler ernaast hebben wil je hem daar al laten spelen Mijn gevoel zegt dat Gravenberch veel lager hoort te staan, maar dat hij te laks/gemakzuchtig is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee we spelen met twee controleurs waarvan Gravenberg de box to box speler is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Defensief het slechtste Ajax wat ik zelf ooit heb gezien dit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 21:31 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Mijn gevoel zegt dat Gravenberch veel lager hoort te staan, maar dat hij te laks/gemakzuchtig is. structueel naast ekkelenkamp ? weet het niet.. eerste keer dat ik dit zo zie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: de controleur die zoon beetje bij geen bal bezit bij hun verdedigers/ verdedigende middenvelder loopt ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Misschien Schuurs toch maar wisselen voor Alvarez? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: die doen dus gewoon hun plicht.. mjah als het zo word neergezet en speelt zo heb je daar niks aan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik mag echt hopen dat Schuurs gewisseld gaat worden. Die krijgt een tweede gele kaart en/of is verantwoordelijk voor meer tegendoelpunten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dsn moet je eigenlijk nu gelijk 3 a 4 wissels doorvoeren incl promes gravenberch ekkelenkamp |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We houden amper de bal i de ploeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die gasten spelen gewoon 1 op 1 over het hele veld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is pas leuk als je hier gewoon wint.
Aan alles heb je de eerste 2 potten laten zien gewoon door te moeten gaan met Liverpool.
Pas je niet op, lig je er na vanavond half uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We hebben na de 0-2 ook helemaal niks meer laten zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En Ajax heeft er geen antwoord op, dat zou namelijk juist voor Ajax ideaal moeten zijn |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We missen Klaasen wel heeeeel erg, vind ik.
Denkelijk vind Schuurs dat ook, omdat hij erg onzeker is vanaf de 10e minuut tot nu toe. Schuurs en Eijkelkamp hebben een hele slechte samenwerking, inclusief balverlies.
Hopelijk dat Klaasen nog erin doet komen. Al is het alleen maar om rust in de tent te brengen bij ons, vooral op het (hele) middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Promes Tadic spleen een voldoende. Tagliafico en Mazraoui ook niet slecht. Maar Anthony gewoon slecht evenals Blind Schuurs Martinez en Gravenberg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fantasitische ingreep van Martinez daar hoor. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
met de punt naar achter is echt geen laks iets.. je ziet het gewoon duidelijk sat ekkelenkamp en gravenberch zo blijven lopen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha en nu zou de afgedankte Alvarez het ineens moeten doen?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 21:40 schreef remco k het volgende:Promes Tadic spleen een voldoende. Tagliafico en Mazraoui ook niet slecht. Maar Anthony gewoon slecht evenals Blind Schuurs Martinez en Gravenberg. promes voldoende ? nog erg weinig goeds zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verdedigen is een drama, omschakelen slaat evenmin nergens op. En wat is Antony een drama vandaag |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We rusten in ieder geval met ee voorsprong |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: altijd gezegd dat die van mij een kans mag krijgen als cv (niet als middenvelder) alleen dat ik liever schuurs zag... maar daar kom ik toch best op terug voor nu haha |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Leek een makkelijke avond te worden. Maar niks daar van, lekker uit de organisatie gaan lopen met een houding van wat kan ons hier gebeuren, dus waarom je verdedigende taak überhaupt uitvoeren. Heel snel Klaassen brengen voor Ekkelenkamp want die bakt er werkelijk geen reet van en misschien Schuurs ook maar vervangen door Timber want die gaat straks per ongeluk tegen rood aanlopen. Onbegrijpelijk dat je het met dit team moeilijk krijgt tegen tegenstander als dit .... Maar hopen dat dit nu wel een keer goed afloopt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat een matige vertoning. Waar is het snel druk zetten gebleven. Waar zijn de snelle combinaties...
Ik zie louter paniekvoetbal, balverlies en een verdediging die schuttert ipv schittert!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 21:49 schreef pth het volgende:Leek een makkelijke avond te worden. Maar niks daar van, lekker uit de organisatie gaan lopen met een houding van wat kan ons hier gebeuren, dus waarom je verdedigende taak überhaupt uitvoeren. Heel snel Klaassen brengen voor Ekkelenkamp want die bakt er werkelijk geen reet van en misschien Schuurs ook maar vervangen door Timber want die gaat straks per ongeluk tegen rood aanlopen. Onbegrijpelijk dat je het met dit team moeilijk krijgt tegen tegenstander als dit .... Maar hopen dat dit nu wel een keer goed afloopt. ben bang voor de wissels :P sarcasme hoor mensen.. voordat iedereen weer denkt dat ik tenegatief ben (waar dat nu wel terecht zal zijn) benieuwd wat ze in de rust zeggen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet, Timber voor Schuurs prima maar niet die Mexicaan met de snelheid van dikke stront tegen de berg op, een draaicirkel van een mammoet tanker en een techniek van lik me vestje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben echt oprecht blij dat het even rust is.
Ajax heeft 1 goede aanval laten zien en die was meteen raak. Al vanaf toen begon het achteruit te lopen en die 0-2 kwam al uit het niets. In het restant moet je blij zijn dat je inmiddels niet ruim achter staat.
Ajax loopt alleen maar mee, geen druk op de bal en vanuit de dubbele 6 wordt überhaupt niet verdedigd. Zowel Blind als Gravenberch laten het afweten daar, terwijl Ekkelenkamp geen sodemieter toevoegt aan je spel.
Defensief stapt men en niet in en verliest men persoonlijke duels. Nu is Martinez nog wel ietsje in de wedstrijd gegroeid, maar wat die aan de bal allemaal aan het doen is, kan een G voetballer nog beter. Over Schuurs zal ik maar zwijgen, dat kan echt niet. Jongen zonder vertrouwen en doet alles fout wat je fout kan doen. Backs doen het in de opbouw nog wel aardig, maar komen finaal te laat door het voortdurend domme balverlies. Het is ook gewoon niet nodig.
Dan spelen die gasten volgens mij overal in de een tegen een. Ajax krijgt bijna iedere minuut een kans om daar uit te voetballen maar met name Antony laat het daar helemaal afweten. 1e aanname matig, komt niet in zijn snelheid en vertraagd de omschakeling. Yadic is wat mij betreft dan ook de beste man op het veld bij ons. Promes begon goed, maar zakte ook weg.
Het is tijd voor organisatie. Dat begint met Klaassen brengen en wie er daar voor wordt uitgehaald, interesseert me geen ene flikker. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vreemd genoeg lijken het wel drie losse linies i.p.v. een geoliede machine. Raar hoor dat verval iedere keer. De ene wedstrijd is het smullen en smikkelen en de volgende wedstrijd is dat weer helemaal weg. Begrijp er geen reet meer van ... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Schuurs wat een ramp, waar blijft Timber? Blind wordt ook langs alle kanten voorbij gelopen...heel amateuristisch. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We hadden in de eerste helft wel 4 of 5 doelpunten kunnen / moeten maken, maar door veel balverlies bij ons, kwam daar niets van terecht.
Ik kan (zeker) niet tevreden zijn over hoe Ajax aan het spelen is. Zelf vind ik dat Schuurs erg angstig en onzeker speelt.
Is hij (echt) iemand van Europese niveau ? ? ? ? Ik betwijfel het. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gelukkig lijkt Klaassen te komen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 21:53 schreef Loetje het volgende:Ik ben echt oprecht blij dat het even rust is. Ajax heeft 1 goede aanval laten zien en die was meteen raak. Al vanaf toen begon het achteruit te lopen en die 0-2 kwam al uit het niets. In het restant moet je blij zijn dat je inmiddels niet ruim achter staat. Ajax loopt alleen maar mee, geen druk op de bal en vanuit de dubbele 6 wordt überhaupt niet verdedigd. Zowel Blind als Gravenberch laten het afweten daar, terwijl Ekkelenkamp geen sodemieter toevoegt aan je spel. Defensief stapt men en niet in en verliest men persoonlijke duels. Nu is Martinez nog wel ietsje in de wedstrijd gegroeid, maar wat die aan de bal allemaal aan het doen is, kan een G voetballer nog beter. Over Schuurs zal ik maar zwijgen, dat kan echt niet. Jongen zonder vertrouwen en doet alles fout wat je fout kan doen. Backs doen het in de opbouw nog wel aardig, maar komen finaal te laat door het voortdurend domme balverlies. Het is ook gewoon niet nodig. Dan spelen die gasten volgens mij overal in de een tegen een. Ajax krijgt bijna iedere minuut een kans om daar uit te voetballen maar met name Antony laat het daar helemaal afweten. 1e aanname matig, komt niet in zijn snelheid en vertraagd de omschakeling. Yadic is wat mij betreft dan ook de beste man op het veld bij ons. Promes begon goed, maar zakte ook weg. Het is tijd voor organisatie. Dat begint met Klaassen brengen en wie er daar voor wordt uitgehaald, interesseert me geen ene flikker. volgens mij speelde we echt met één 6 en de punt naar achteren. en dat leek blind.. verder helemaal mee eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
logische wissel, maar dan wel echt gravenberch naast blind en niet naast klaassen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ekkelenkamp voorlopig maar ff niet meer, was zaterdag tegen Fortuna ook al niet veel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nu zag je het goed in beeld.. we spelen met de punt naar achter |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Idee was goed. Jammer genoeg niet de traptechniek van Ziyech |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is voor mij niet afgedankt hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 21:59 schreef Onze Ajax het volgende:We hadden in de eerste helft wel 4 of 5 doelpunten kunnen / moeten maken, maar door veel balverlies bij ons, kwam daar niets van terecht. Ik kan (zeker) niet tevreden zijn over hoe Ajax aan het spelen is. Zelf vind ik dat Schuurs erg angstig en onzeker speelt. Is hij (echt) iemand van Europese niveau ? ? ? ? Ik betwijfel het. Je bedoeld 5 goals tegen krijgen?
We hadden allang knock-out kunnen liggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee helemaal niet. Gravenberg of Klaassen speelt box to box en dan loop je in balbezit snel diep. In dit geval veel te vaak en veel te snel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Atalanta - Liverpool 0-4.
Als Ajax nou alweer 2 goals voorsprong weggeeft, wordt ik gek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Haha. Ajax is niet eens 5 keer over de middellijn geweest. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Had ik het toch wel goed, voor de rust. Klaasen erin voor Ekkelenkamp, daar die helemaal niets was in de eerste helft.
LIVERPOOL OP 0 - 4. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Nee helemaal niet. Gravenberg of Klaassen speelt box to box en dan loop je in balbezit snel diep. In dit geval veel te vaak en veel te snel. ook verdedigend lopen ze zo... jammer dat ik geen foto kan posten hier net 1 verstuurd naar mijn neefje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:08 schreef nummer10 het volgende:[..] ook verdedigend lopen ze zo... jammer dat ik geen foto kan posten hier net 1 verstuurd naar mijn neefje Dat betekent niet dat je met de punt naar achter staat, maar er een weer eens veel te diep staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Loopt die Anderson door is het 2-2 he |
|
|
|