|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het knappe is dat die dit doet terwijl die schandalig slecht speelt eigenlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt wel een meter buitenspel man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En, wordt afgekeurd voor buitenspel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit kan nooit goedgekeurd worden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch jammer dat het geen 1 - 3 is. Is wel vreselijk balen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die grens stond nog een bakkie te doen ... staat er meters achter die mafklapper |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jammer maar terecht afgekeurd |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
terecht afgekeurd, jammer. Hij maakte hem goed af |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Met de VAR kan tegenwoordig werkelijk alles .... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hmm zoveel was het niet eens. Leek echt veel meer. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het scheelt toch echt niet veel uiteindelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: klopt idd vreemd dat ze geen lijnen in beeld lieten zien van de VAR
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alvarez wint in ieder geval zijn eerste twee duels. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had wat lucht gegeven. Voelt niet alsof het binnen is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alvarez ook eindelijk op zijn eigen positie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu Neres nog brengen voor Promes. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Sinds de komst van de VAR, is het voetbal (toch wel) minder leuk geworden. Dit geldt echt overal. Een echte aanwinst was het nooit geweest. Echt bedroevend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat gaat alles voorin ook traag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik kan ook oprecht leven als Traore komt voor Antony en Tadic naar buiten gaat hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Waarom brengt ten Hag David Neres niet....??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:26 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Sinds de komst van de VAR, is het voetbal (toch wel) minder leuk geworden. Dit geldt echt overal. Een echte aanwinst was het nooit geweest. Echt bedroevend. De VAR zelf is een goed iets. De implementatie ervan moet gewoon op de manier hoe ze het bij hockey doen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Kan iemand Martinez uitleggen dat hij wat sneller mag afspelen zodat het spel niet steeds bij hem vertraagd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is toch gewoon een duw? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het afgekeurde doelpunt van Anthony is eigenlijk ook tekenend voor Ajax. Allemaal "net niet". Geef die verdomde bal een 1.5 seconde eerder en het doelpunt was gewoon goedgekeurd. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Na de 65e minuut zijn we iets beter aan het spelen. Mogelijk omdat de Denen (erg) vermoeid raken.
Wij moeten hier van profiteren, maar het gebeurd (nog even) niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Schouderduwtje haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax echt beter gaan spelen na de wissels.
Zul je zien dat je hem nu wel weer weggeeft. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] De VAR zelf is een goed iets. De implementatie ervan moet gewoon op de manier hoe ze het bij hockey doen. Ja, dat bedoel ik ook. Maar we zien bijna altijd de slechte dingen van ze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Knap met een gestrekte arm. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] De VAR zelf is een goed iets. De implementatie ervan moet gewoon op de manier hoe ze het bij hockey doen. Hoe bedoel je? Iedere bal express tegen een voet aanspelen voor een strafcorner, zoals ze in het voetbal nu de bal vanaf een meter met 100 km/uur tegen een hand aan schieten en een pingel krijgen? VAR leek op zich een goed idee, maar haalt nu de lol van het voetbal met rasse schreden onderuit. Was ooit bedoeld voor situaties zoals met Henry die scoort met de hand waardoor Ierland een WK misloopt, maar nu zitten ze tot op de vierkante millimeter buitenspel te beoordelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffff wat zou die derde goal welkom zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Stel je nou niet zo aan man, haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff. Hopelijk verstoord dit de boel niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat ben ik met je eens. Want ondanks we nu minder onder druk staan, voelt het niet save |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:32 schreef pth het volgende:[..] Hoe bedoel je? Iedere bal express tegen een voet aanspelen voor een strafcorner, zoals ze in het voetbal nu de bal vanaf een meter met 100 km/uur tegen een hand aan schieten en een pingel krijgen? VAR leek op zich een goed idee, maar haalt nu de lol van het voetbal met rasse schreden onderuit. Was ooit bedoeld voor situaties zoals met Henry die scoort met de hand waardoor Ierland een WK misloopt, maar nu zitten ze tot op de vierkante millimeter buitenspel te beoordelen Dat expres tegen een voet aanspelen is totaal niet wat ik bedoel met de VAR.
Wat ik bedoel is dat elk team beide één mogelijkheid heeft om de VAR in te schakelen. Als je het goed hebt, krijg nog een kans en als je het fout hebt is je kans voor de rest van de wedstrijd verkeken.
Zorgt voor heel veel minder gezeik met al die checks en komt de VAR (in principe) alleen als ze zeker weten dat de scheids het fout heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat heeft die vreselijke Promes nog in onze 11 te zoeken?
Als dit zo doorgaat, gaat Overmars in Januari alsnog aan het werk moeten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet wel blijven voetballen.
Nu ga je teveel de strijd aan. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2020 - 22:35 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat expres tegen een voet aanspelen is totaal niet wat ik bedoel met de VAR. Wat ik bedoel is dat elk team beide één mogelijkheid heeft om de VAR in te schakelen. Als je het goed hebt, krijg nog een kans en als je het fout hebt is je kans voor de rest van de wedstrijd verkeken. Zorgt voor heel veel minder gezeik met al die checks en komt de VAR (in principe) alleen als ze zeker weten dat de scheids het fout heeft. Dat zou inderdaad wel een prima oplossing zijn. Al mag het van mij ook gewoon helemaal weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mag je in de cl eigenlijk 3 of 5 keer wisselen? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Volgens mij 5 maar ben niet 100% zeker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Promes is echt vol van zichzelf he? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 5x, maar in 3 momenten als ik het goed heb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is nu echt POMPEN of VERZUIPEN voor ons.
Liverpool op 0 - 5 tegen Atalanta. Zij doen het wél goed, en wij deden dat niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Te laat gespeeld, Antony. |
|
|
|