|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - FC Groningen (zondag 8 november 2020, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 8 november 2020, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
denk een hele moeilijke overwinning 2-1 of 3-2. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk t serieus ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Op vakantie met die andere knakker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vrees weer een uitglijder. 1-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Broedert wij vrezen niks..
5-0..!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
14-0, records zijn er om gekilled te worden en zeker het actuele. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groningen gaat verdeigend spelen, duswe gaan het weer moeilijk krijgen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Meer schieten, en niet eindeloos combineren. Vanaf de flanken gevaarlijk worden. Eroverheen knallen, komt goed Piet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie dat Nieuwkoop ook weer terug is ,maar als ik Dick was dan zou ik Geertruida lekker laten staan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 11:03 schreef ar het volgende:[..] Meer schieten, en niet eindeloos combineren. Vanaf de flanken gevaarlijk worden. Eroverheen knallen, komt goed Piet Ik zou dat graag een keer zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 11:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zie dat Nieuwkoop ook weer terug is ,maar als ik Dick was dan zou ik Geertruida lekker laten staan. Op rechts? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker . Is verdedigend net zo sterk als Nieuwkoop,maar pakt zo nu en dan een doelpuntje mee maar nog belangrijker ,hij laat Berghuis beter spelen. Nieuwkoop rent alleen van voor naar achteren en herhaald dat een keer of 20
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jazeker . Is verdedigend net zo sterk als Nieuwkoop,maar pakt zo nu en dan een doelpuntje mee maar nog belangrijker ,hij laat Berghuis beter spelen. Nieuwkoop rent alleen van voor naar achteren en herhaald dat een keer of 20 Nieuwkoop is je enige echte back. En dat zie je ook in verdedigend opzicht. Laat Berghuis zich maar bezig houden met z'n eigen ding,want een verdediger moet verdedigen, en Nieuwkoop is daar beter in dan Geert op die positie. Maar dat vind ik.. :) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 16:30 schreef ar het volgende:[..] Nieuwkoop is je enige echte back. En dat zie je ook in verdedigend opzicht. Laat Berghuis zich maar bezig houden met z'n eigen ding,want een verdediger moet verdedigen, en Nieuwkoop is daar beter in dan Geert op die positie. Maar dat vind ik.. :) 3 keer niks!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 16:30 schreef ar het volgende:[..] Nieuwkoop is je enige echte back. En dat zie je ook in verdedigend opzicht. Laat Berghuis zich maar bezig houden met z'n eigen ding,want een verdediger moet verdedigen, en Nieuwkoop is daar beter in dan Geert op die positie. Maar dat vind ik.. :) Nieuwkoop is een middenvelder, de zoveelste die tot back gebombardeerd werd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja klopt ,en Geertruida is een centrale verdediger die ook weleens in de spits speelden bij O19 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 16:30 schreef ar het volgende:[..] Nieuwkoop is je enige echte back. En dat zie je ook in verdedigend opzicht. Laat Berghuis zich maar bezig houden met z'n eigen ding,want een verdediger moet verdedigen, en Nieuwkoop is daar beter in dan Geert op die positie. Maar dat vind ik.. :) Dat mag maar ik vind hem niet best ,wel een goed ventje volgens mij. |
|
|
|
|
.kees
|
|
|
Vandaag verwacht ik ( als gast en FC Groningensupporter )een gelijkspel of kleine overwinning, maar vind het jammer dat ik niet bij de wedstrijd in de Kuip kan zijn. Wordt nagelbijten voor beide groepen fans wie de voorsprong neemt... en de punten maar zeker geen groot krachtverschil, dus |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou .kees, zal je snel uit dromeland helpen, 't wordt gewoon 14-0 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja kees, niks nagelbijten.. rustig achterover hangen, en kijken hoe Groningen geslacht wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik adviseer een nagelsetje binnen handbereik te houden. Graag gedaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb je het nu tegen Kees, want das toch al lang duidelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zij die overtuigd zijn: eet een Magnum of rechtsdraaiende slabladeren of whatever. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe mij maar een portie whatever dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Linssen soep dadelijk bij de lunch hahaha |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zitten we dan sinds donderdag weer in de bekende flow?
Ik denk van wel, daarom 4-0! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Diemers; Berghuis, Linssen, Haps |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar