|
|
Loetje
|
|
|
Inmiddels wordt het spel ook minder. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
HUNTELAAAAAAAARRRRRR erin ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is Blind allemaal aan het doen dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt echt heel erg goed.
Enige wat je ze moet verwijten zijn een aantal goals. Je had er ook echt gewoon 2 of 3 moeten maken. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Die geweldige trainer die halve finale CL haalde blijft kiezen voor middelmaat!!! Labyad maar ook Traore komen tekort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt schandalig, maar dan ook echt totaal schandalig dat Traore nog in onze spits staat.
Ik vind Ajax echt 35 minuten uitstekend spelen, organisatie in orde en een hele goede Ryan Gravenberch en David Neres. Komen constant goed door, beweging zat en je loopt je dood op basis van onrust en gochme voorin. Ook Labyad komt in mijn optiek tekort.
Of breng Huntelaar, of breng Antony en zet Tadic op 9. En dan mag van mij Klaassen ook nog op 10 en Blind of Alvarez naar het midden. Maar dit is gewoon kwaliteit wat je nu opbreekt.
Laatste 10 minuten waren slecht |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 21:48 schreef AkaS het volgende:Die geweldige trainer die halve finale CL haalde blijft kiezen voor middelmaat!!! Labyad maar ook Traore komen tekort. Ben ik ook mee eens. Alleen doet ten Hag dat niet, denkelijk niet de eerste tien minuten van de tweede helft. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Om te beginnen Traore eruit, Anthony erin. Tadic in de spits, Neres naar links en Anthony op rechts
Of Huntelaar erin... man man zoveel betere keuzes! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Traore held!! Dat gezeik op een jongen van 19!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 21:49 schreef Loetje het volgende:Echt schandalig, maar dan ook echt totaal schandalig dat Traore nog in onze spits staat. Ik vind Ajax echt 35 minuten uitstekend spelen, organisatie in orde en een hele goede Ryan Gravenberch en David Neres. Komen constant goed door, beweging zat en je loopt je dood op basis van onrust en gochme voorin. Ook Labyad komt in mijn optiek tekort. Of breng Huntelaar, of breng Antony en zet Tadic op 9. En dan mag van mij Klaassen ook nog op 10 en Blind of Alvarez naar het midden. Maar dit is gewoon kwaliteit wat je nu opbreekt. Laatste 10 minuten waren slecht Precies dat! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 21:47 schreef remco k het volgende:Ajax speelt echt heel erg goed. Enige wat je ze moet verwijten zijn een aantal goals. Je had er ook echt gewoon 2 of 3 moeten maken. Mee eens. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zal mij benieuwen of die eigenwijze pannenkoek vast blijft houden of dat hij gaat wisselen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zal nog niet wisselen en zal zich verschuilen achter het prima spel.
En het was ook prima, maar die as voorin moet veranderd worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Op sokken ja.
Die kan echt helemaal niks. Alleen maar beuken en alles zo onstuimig als wat doen.
Op zijn 83e kan die nog niks anders en doet die het achter een rollator |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 21:47 schreef remco k het volgende:Ajax speelt echt heel erg goed. Enige wat je ze moet verwijten zijn een aantal goals. Je had er ook echt gewoon 2 of 3 moeten maken. Eens! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik kan zeker niet zeggen dat we slecht spelen, in tegendeel zelfs. Gewoon erg goed. Alleen zijn de wetten in de CL anders.
De Denen denken ook Laat ze maar komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic in de spits, Neres naar links en Antony op rechts |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat een heerlijke goal van Gravenberch |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat een goaltje.. heerlijk ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hooooo, wat een goal. Prachtig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een goal zeg. Wat een granaat.
Hoppppppppppppppaaaa |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kolere wat een goal. Samen met Neres onze beste man |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk de gewenste voorsprong. 1 - 0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat een goaltje.. alweer ! heerlijke bal van tadic ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een wereldaanval. Wat een goal wat een goal.
Godsamme wat lekker. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
App het net al naar Warrior, dit krijg je als Traore zich niet met een aanval bemoeit ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lekker hoor, deze opgezette aanval. Echt super. 2 - 0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat Ajax de eerste helft vergeet gaat de tweede helft als een malle. Tweede assist Tadic, die onzichtbaar speelt maar ondertussen dus al weer wel bij beide goals betrokken is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk, dan gaat het weer mis ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou heel fijn zijn als Liverpool wint, maar die hebben het me een partij moeilijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En beide assists zijn van Tadic hé. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En nu deze voorsprong behouden. In Denemarken ging het anders ook (bijna erg) fout.
Ik denk dat De Arena nu uit zijn voegen gebarst zou zijn als het echt uitverkocht was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom geef je die bal niet over de grond tadic? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: teveel benen voor hem ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet te overmoedig worden nu. Doelsaldo kan cruciaal gaan worden deze en volgende week. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vraag me niet waarom. Maar er koet een derde bij. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ondanks dat we (iedereen) goed spelen, vind ik persoonlijk Onana toch wel de beste. Maar dat komt omdat ik heel erg vaak naar keepers kijk, ongeacht welke wedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:17 schreef Onze Ajax het volgende:Ondanks dat we (iedereen) goed spelen, vind ik persoonlijk Onana toch wel de beste. Maar dat komt omdat ik heel erg vaak naar keepers kijk, ongeacht welke wedstrijd. Die heeft welgeteld 1 ding moeten doen?
Ik vind Gravenberch de beste vandaag. Neres een goede 2e, maar die is wat weggezakt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou kom op. Traore eraf voor Anthony. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:18 schreef Loetje het volgende:[..] Die heeft welgeteld 1 ding moeten doen? Ik vind Gravenberch de beste vandaag. Neres een goede 2e, maar die is wat weggezakt Ik vind labyad oprecht goed spelen. Aan de bal en zonder bal. Veel energie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tsja, ben er niet kapot van. |
|
|
|