|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus. Hij speelt verdomme gewoon eerst die bal mensen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha dit is toch geen pingel. Hou op hoor. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Vuile vieze kut uefa altijd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Bizar, is gewoon de bal. Ik snap niet hoe daar een strafschop voor gegeven wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vrijwel indentiek aan wat er bij psv gebeurt. En daar was heel de wereld het over eens dat die nooit gegegeven had mogen worden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Zo dacht ik er ook over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit snap ik dan weer totaal niet van ten Hag.
Waarom promes weer op 10. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar Ajax dus verder in de Europa League? Want Ajax gaat dit gewoon verspelen in de laatste 2 wedstrijden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat een onrust achterin nu... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zonder Klaassen en Blind is het echt 3 stappen minder allemaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar Ajax dus verder in de Europa League? Want Ajax gaat dit gewoon verspelen in de laatste 2 wedstrijden. In de laatste ja, zoals altijd.
Die volgende wedstrijd maakt waarschijnlijk niet veel uit.
Ajax zal moeten winnen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ten Hag blijft echt een rare vogel. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
1 doelpunt extra zou fijn zijn |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar Ajax dus verder in de Europa League? Want Ajax gaat dit gewoon verspelen in de laatste 2 wedstrijden. Zou wel weer heel typerend zijn. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ongeacht de blessuretijd , moeten we optimaal bij kennis blijven. Het blijft de wet van de CL wat alles doet bepalen, hoe dan ook. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:41 schreef Loetje het volgende:[..] In de laatste ja, zoals altijd. Die volgende wedstrijd maakt waarschijnlijk niet veel uit. Ajax zal moeten winnen Ik weet het niet, volgens mij keren dan veel spelers terug bij Liverpool. Ik weet het niet zeker, omdat ik ze verder niet volg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik weet het niet, volgens mij keren dan veel spelers terug bij Liverpool. Ik weet het niet zeker, omdat ik ze verder niet volg. Zaten vandaag alweer wat spelers op de bank. Robertson, Firmino etc. Dus die gaan wij volgende week treffen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheidsrechter wel wederom zeer zwak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker dan. Die rode kaart heeft Ajax alleen maar last van. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:45 schreef Loetje het volgende:[..] Zaten vandaag alweer wat spelers op de bank. Robertson, Firmino etc. Dus die gaan wij volgende week treffen Dan weet ik voldoende. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
EINDELIJK ROOD.
Had veel eerder moeten gebeuren, maar nu wel een voordeel voor Atlanta. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:45 schreef Loetje het volgende:[..] Zaten vandaag alweer wat spelers op de bank. Robertson, Firmino etc. Dus die gaan wij volgende week treffen Daar heeft Atalanta echt veel geluk mee hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die verklaard zich ook ongeschikt. 3-1 achter, geen eer meer te behalen maar nog wel 2 CL-wedstrijden te gaan en dan zo dom rood pakken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo eerder moeten gebeuren. Totaal geen harde wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker hoor Neres.
Je lijkt weer helemaal terug. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Neres MotM wat mij betreft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En Gravenberch. Die was ook erg goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar even zonder dollen.
Het is op de penalty na Ajax redelijk gelukt om deze wedstrijd dood te maken na de 3-0. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lekker jungs... op naar liverpool |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We krijgen het nog (erg) zwaar tegen Liverpool ! ! ! We bepalen zelf of we naar de volgende ronde gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Riepen het al vaker, zijn goaltje was wat die nog nodig had |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zou gewoon kunnen dat je met 10 punten niet door zou gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel jammer van Atalanta.
Ofwel, eigenlijk kijken naar de laatste pot. Winnen daar is sowieso door. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Europees overwinteren veilig gesteld. Nu volgen wel twee hele lastige wedstrijden om CL-overwintering af te dwingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nog meer bizar zou zijn dat het 2x op rij zou zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:51 schreef Eide het volgende:Europees overwinteren veilig gesteld. Nu volgen wel twee hele lastige wedstrijden om CL-overwintering af te dwingen. Toch de een van de belangrijke doelstellingen van Ajax.
En dat al veilig na 4 wedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jup.
En heel eerlijk. Op voorhand teken je altijd voor 10 punten hé. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk toch niet zo heel interessant? Zoals je zelf ook al zei kan Ajax toch niet op gelijkspel spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax en Atalanta beide op 7 punten uit 4 duels. Atalanta krijgt Midtjylland en Ajax nog. Ajax nog tegen Liverpool en Atalanta. Het gaat eigenlijk puur om winnen van Atalanta. Op basis van onderling resultaat ben je dan sowieso door. Punten pakken tegen Liverpool helpt eigenlijk alleen door een gelijkspel tegen Atalanta ook voldoende te laten zijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zou gewoon een herhaling zijn van vorig jaar. Te bizar zou dat zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Eigenlijk toch niet zo heel interessant? Zoals je zelf ook al zei kan Ajax toch niet op gelijkspel spelen. Klopt, maar toch had ik Ajax liever aan een punt genoeg zien hebben. Aanvallen doen ze toch wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wellicht mazzelen we een keer dat Midtjylland eindelijk eens punten gaat pakken, maar dat is een stille hoop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg is gewoon ruim 2 jaar jonger dan dat Frenkie was toen hij al zo belangrijk was. Misschien nog niet zo goed maar wat een potentie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 22:55 schreef Hasjkoph het volgende:Wellicht mazzelen we een keer dat Midtjylland eindelijk eens punten gaat pakken, maar dat is een stille hoop. Nee joh, dit team wint nog niet van PEC... Wij moeten gewoon winnen van Liverpool, als Atalanta dat kan dan wij ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee joh, dit team wint nog niet van PEC... Wij moeten gewoon winnen van Liverpool, als Atalanta dat kan dan wij ook... De enige Waarde daaraan is dat we dan aan een gelijkspel genoeg hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee joh, dit team wint nog niet van PEC... Wij moeten gewoon winnen van Liverpool, als Atalanta dat kan dan wij ook... Alleen treffen wij en een sterker Liverpool en een Liverpool dat veel meer moet. Simpel is dat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 0-0 of 1-1 he. Wanneer we op doelsaldo voorblijven komt daar 2-2 nog bij |
|
|
|