BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool - Ajax (dinsdag 1 december, 21.00 uur) Champions League 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 december 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Zo, weer over naar de orde van de dag! Fijne avond allen!
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 december 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Schuurs ook prima.

Klopt wint vandaag de wedstrijd door niet die tweede keeper op te stellen zoals hij normaal doet. Hij stelt de derde man op.

Die zorgt voor een punt.
Huntelaar moet zo vrij gewoon naar de grond en de hoek koppen en niet recht op hem af. Dan had zelfs Alisson hem niet gehad
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 december 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Je verliest twee keer van Liverpool; 1x door een eigen goal en 1x door een fout van de keeper
Zou er niet te zwaar tillen. Als we volgende week winnen is het verdiend door in de CL....
remco k
 remco k - dinsdag 01 december 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Ik denk dat niemand een onvoldoende verdient.

Om Liverpool te verslaan is het echter gewoon nodig om een 7 als ondergrens te hebben in je elftal.

Defensief was vandaag ook echt het probleem niet, Liverpool is een van de meest scorende ploegen van de grotere competities, en je geeft geen enkele goal weg in twee wedstrijden tegen ze.

Aanvallend is het gewoon te weinig geweest, maar ook die gasten hebben er persoonlijk wel alles gedaan.

Geen onvoldoendes voor mij, wel is het te weinig geweest om van een grote club te winnen in Europa.
pth
 pth - dinsdag 01 december 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Wat mij betreft ook weer een beetje laat om pas in minuut 81 te gaan wisselen om iets te forceren. Maar volgende week 'gewoon' van Atalanta winnen en over een paar maanden weet niemand meer hoe Ajax ook al weer door is gekomen ...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 december 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huntelaar moet zo vrij gewoon naar de grond en de hoek koppen en niet recht op hem af. Dan had zelfs Alisson hem niet gehad
wedstrijd ritme.. ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 december 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens, maar die jongen mist toch echt wel wedstrijdritme....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 december 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:59 schreef pth het volgende:
Wat mij betreft ook weer een beetje laat om pas in minuut 81 te gaan wisselen om iets te forceren. Maar volgende week 'gewoon' van Atalanta winnen en over een paar maanden weet niemand meer hoe Ajax ook al weer door is gekomen ...
dat zijn dingen die verander je toch niet bij hem haha
pth
 pth - dinsdag 01 december 2020 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:59 schreef Ronald 1960 het volgende:
Je verliest twee keer van Liverpool; 1x door een eigen goal en 1x door een fout van de keeper
Zou er niet te zwaar tillen. Als we volgende week winnen is het verdiend door in de CL....
Maar wel jammer. Het had beide keren niet echt gehoeven. Zeg niet dat je ze makkelijk had kunnen winnen, maar verliezen was ook niet nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 december 2020 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:51 schreef Loetje het volgende:
Onana 5
Mazraoui 8
Schuurs 6
Blind 5
Tagliafico 6.5
Klaassen 6
Alvarez 7
Gravenberch 6.5
Antony 4
Tadic 5
Neres 5.5
Schuurs 7

Onama 6 (mag niet gebeuren,verkeerd ingeschat)

Gravenbergh 7,5 (was met Mazraoui de betere)

Voor de rest eens Brabo, invallers niet mee gerekend..
remco k
 remco k - dinsdag 01 december 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zijn dingen die verander je toch niet bij hem haha
Toch gewoon logisch.

Zoals Loetje al aangaf was op dat moment het risico niet nodig omdat je een beter doelsaldo had dan Atalanta.

En dan dus met een gelijkspel ook door was geweest.

Dan snap ik een trainer prima dat hij niet zo risico vol wisselt.
Eide
 Eide - dinsdag 01 december 2020 - 23:05   quote  deeplink  
Bah, kansen zat hoor. Hier hoef je echt niet te verliezen. Dit is echt weer het Ajaxsyndroom.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 december 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is gewoon niet veel dit seizoen. Vind het team ook nog steeds niet in balans!
Onzin, Liverpool is geen eredivisieclub
De backs waren beter als onze vleugelspelers, niet meer en minder
remco k
 remco k - dinsdag 01 december 2020 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:01 schreef pth het volgende:

[..]

Maar wel jammer. Het had beide keren niet echt gehoeven. Zeg niet dat je ze makkelijk had kunnen winnen, maar verliezen was ook niet nodig.
Eens hoor.

Maar het bewijst wel dat ten Hag daar niet schuldig aan is.

Hij kan de kansen die je krijgt niet zeg maken, en die eigen goals kun je hem niet aanrekenen.

Wat veldspel betreft is Ajax alle wedstrijden tot nu toe gelijkwaardig of beter geweest.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 december 2020 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:01 schreef pth het volgende:

[..]

Dat bedoel ik er ook eigelijk mee te zeggen..... ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 december 2020 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor.

Hij kan de kansen die je krijgt niet zeg maken, en die eigen goals kun je hem niet aanrekenen.

Wat veldspel betreft is Ajax alle wedstrijden tot nu toe gelijkwaardig of beter geweest.
Zo is het zeker
We hadden iets meer verdiend, Mazraoui Schuurs en met name Gravenbergh super!
pth
 pth - dinsdag 01 december 2020 - 23:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens hoor.

Vooral jammer voor de Uefa coefficient en de muntjes die bij punten horen, maar over het geheel maakt het verder ook niet zo veel uit volgende week een alles of niets wedstrijd. Is ook wel weer mooi en hopelijk valt het kwartje nu een keer de kant van Ajax op. Zal ook geen makkie worden, maar het is toch ook niet onmogelijk om van Atalanta te winnen (de eerste pot hadden ze eigenlijk al moeten winnen). Eerst maar even geen schade oplopen tegen Twente.
pth
 pth - dinsdag 01 december 2020 - 23:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens hoor.

Ga dit zeker niet alleen aan ten Hag toe schrijven. Het is wel Liverpool. Wel ben ik een voorstander van iets meer van je eigen kracht uit gaan, minder aanpassen en zo veel mogelijk voetbal in de ploeg. Want als dit Ajax op gang komt, dan kan het ook echt lopen. Het is natuurlijk maar eredivisie, maar vind Ajax de laatste weken het wel heel professioneel en goed doen in Nederland. Mijn mening: met 2-3 klasse spelers er bij en dit team zou ook in de CL weer voor de knikkers mee kunnen doen (ik vind het gat tussen de eerste 11 en wat er achter zit hier en daar te groot).
Eide
 Eide - dinsdag 01 december 2020 - 23:20   quote  deeplink  
Er is aan de uitgangspositie voor de wedstrijd tegen Atalanta niets veranderd. Winnen.

Dit was alleen wel prettig voor de moraal geweest.
Eide
 Eide - dinsdag 01 december 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schuurs 7

Grotendeels eens, hoewel ik Neres wel voldoende vond in dat hij steeds aanspeelbaar was en vooruit wilde voetballen. Die wat mij betreft een zesje. Blind zou van mij naar een 4.5 mogen gaan. Speelde echt ondermaats.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 december 2020 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:00 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eens, maar die jongen mist toch echt wel wedstrijdritme....
Zo kun je altijd wel wat bedenken. Hij moet gewoon naar de grond koppen, daar is geen ritme of niks bij nodig bij hem.

Die moet gewoon hangen, wat mensen hier in godsnaam ook bij mogen verzinnen. Zeker bij hem
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 december 2020 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schuurs 7

Onana kost je de wedstrijd, dat kan nooit voldoende zijn.

Schuurs was zo'n beetje de grootste reden dat Ajax het eerste kwartier overlopen werd.

Gravenberch heeft na de eerste helft niks goeds meer gedaan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 december 2020 - 23:27   quote  deeplink  
Hopelijk valt Neres mee.
remco k
 remco k - dinsdag 01 december 2020 - 23:38   quote  deeplink  
Tadic Neres Anthony is de aanval waar we hier met zijn allen al tijden om vragen.

Toch heeft juist die aanval helemaal niks laten zien.

Hoe zouden we het neer moeten zetten tegen Atalanta?

Ajax thuis in de cl is absoluut geen zekerheidje.

Ik vrees eerlijk gezegd voor een scenario zoals tegen Valencia.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 december 2020 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:38 schreef remco k het volgende:
Tadic Neres Anthony is de aanval waar we hier met zijn allen al tijden om vragen.

Hetzelfde, want geloof er heel heilig in dat die 3 veel en veel beter kunnen.

Maar die gaan waarschijnlijk hetzelfde doen als bij Atalanta en dus met Traore
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 00:00   quote  deeplink  
quote:

Verschil is dat Ajax tegen Valencia aan een punt genoeg had en nu moet winnen
p111
 p111 - woensdag 02 december 2020 - 00:07   quote  deeplink  
Onana 5
Mazraoui 8
Schuurs 7
Blind 4
Nico 6
Gravenberch 7
Klaasen 7
Alvarez 6
Antony 5
Tadic 6
Neres 6
p111
 p111 - woensdag 02 december 2020 - 00:13   quote  deeplink  
Gelijk opgaande wedstrijd tot de blunder van Onana daarna was Ajax de kluts kwijt en ging het een beetje alles of niets spelen ,daardoor kreeg Liverpool nog 2 counter kansen maar kon Klaas/jan zeker de 1-1 binnen koppen. Meer bal bezit Aax qua kansen gelijkwaardig met Klaas/Jan en Davy Klaasen, en Neres een bal p de paal en 1 bal had hij voor moeten geven op Klaasen.Al met al vond ik Ajax best goed spelen tegen Liverpool de nr 1 van de PL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2020 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 december 2020 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onana kost je de wedstrijd, dat kan nooit voldoende zijn.

Schuurs was zo'n beetje de grootste reden dat Ajax het eerste kwartier overlopen werd.

Gravenberch heeft na de eerste helft niks goeds meer gedaan.
blind ook niet, en vond davy ook niet alles... ben ervan overtuigd dat je als trainer niks had veranderd je het beter had gedaan.. zoals tenhag zelf zei, we gaan ons niet aanpassen.. en toch doe je het.. hierdoor kwam voorin ook in een andere situatie.. vreemd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2020 door nummer10 --
wvb
 wvb - woensdag 02 december 2020 - 04:43   quote  deeplink  
Iemand moet de bal tussen touwen rammen.
Dat lukt goed tegen "de kleintjes" uit de eredivisie.
Echter op dit niveau lukt het niet zo.
We hebben geen beweeglijke spits.
Als je KJH erin brengt dan moet je dat niet 10 minuten voor het einde van een wedstrijd doen. Dat vind ik zo'n ondankbare en domme wissel tactiek. Geef iemand op zijn minst 30 minuten.
Tadic is geen Ronaldo of Zlatan.
Onze voorhoede buitenspelers bakten er gisteren ook maar weinig van.
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 02:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind ook niet, en vond davy ook niet alles... ben ervan overtuigd dat je als trainer niks had veranderd je het beter had gedaan.. zoals tenhag zelf zei, we gaan ons niet aanpassen.. en toch doe je het.. hierdoor kwam voorin ook in een andere situatie.. vreemd
Ajax is geen ander systeem gaan spelen. Ajax heeft iets meer controle op het defensieve middenveld en iets meer loopvermogen in het aanvallende deel van het middenveld gebracht, Alvarez deed het echt naar behoren, en Klaassen kreeg meer kansen dan Labyad zou krijgen

Zoals ten Hag namelijk ook zovaak aangeeft, op details moet je het anders doen..

En Ajax kwam nu een stuk beter voor de dag dan de eerste wedstrijd, toen kregen we met vrijwel dezelfde voorhoede veel meer kansen tegen in de eerste 60 minuten..

Ten Hag heeft het gisteren juist goed gedaan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 december 2020 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin, Liverpool is geen eredivisieclub
De backs waren beter als onze vleugelspelers, niet meer en minder
Dus jij vind het team wel in balans? Je mag je gelukkig prijzen dat we in de eredivisie nog niet echt tegenstand hebben gekregen. Leuk hoor, van die kleintjes winnen maar het is totaal geen graadmeter hoe je ervoor staat!
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 09:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij vind het team wel in balans? Je mag je gelukkig prijzen dat we in de eredivisie nog niet echt tegenstand hebben gekregen. Leuk hoor, van die kleintjes winnen maar het is totaal geen graadmeter hoe je ervoor staat!
Ik vind het elftal sinds Klaassen vrij goed in balans, we krijgen ook gister een stuk minder kansen tegen.. En dit Liverpool is gewoon wel medekoploper van de PL..

Beide wedstrijden verlies je door individuele fouten van jongens die dat normaal nooit gebeurt toch.
p111
 p111 - woensdag 02 december 2020 - 12:40   quote  deeplink  
quote:

Weer deze opstelling ze hebben de kansen gehad,en moeten nu tegen een mindere tegenstander .Ik heb er vertrouwen in dat ze Atalanta verslaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 10:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het elftal sinds Klaassen vrij goed in balans, we krijgen ook gister een stuk minder kansen tegen.. En dit Liverpool is gewoon wel medekoploper van de PL..

Beide wedstrijden verlies je door individuele fouten van jongens die dat normaal nooit gebeurt toch.
Klopt dus moeten we thuis nog minder fouten maken en meer creƫren...en dat gaat ook gebeuren!
Helaas nog een week wachten..
AkaS
 AkaS - woensdag 02 december 2020 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 22:59 schreef pth het volgende:
Ik kan helaas niet van mening veranderen dat we het redelijk tot goed doen ondanks ten Hag en niet dankzij ten Hag.

Ik begrijp best dat wij niet 90 minuten lang een PL tempo aankunnen, maar het slakkentempo wat Blind heel bewust oplegde was een tempo waar Liverpool en wellicht iedere Engelse club graag ziet en ze weer in de juiste positie kunnen terugkomen... De kansen die we dan toch krijgen komen voort uit individuele klasse...

Ik zie nog steeds geen team dat automatismen op de mat legt en nog steeds geen team dat overtuiging uitstraalt zoals men dit wel tegen Emmen heeft...

Europees zie ik niet de bravoure en geloof in eigen kunnen en dat wijt ik aan ten Hag die maar blijft husselen!
AkaS
 AkaS - woensdag 02 december 2020 - 16:28   quote  deeplink  
Een kuttrainer voor een goede groep krijgt vanzelf prima resultaten maar is dan niet automatisch een goede trainer...

Ik mis de finishing touch bij ten Hag, het is echt ongekend wat voor budget deze man ter beschikking heeft, laten we dat niet vergeten...
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 16:28 schreef AkaS het volgende:
Een kuttrainer voor een goede groep krijgt vanzelf prima resultaten maar is dan niet automatisch een goede trainer...

Ik mis de finishing touch bij ten Hag, het is echt ongekend wat voor budget deze man ter beschikking heeft, laten we dat niet vergeten...
De resultaten uit het verleden bewijzen juist dat een kut trainer voor een goede groep vrij snel slechte resultaten gaat boeken en dat er vrij snel veel roering in het elftal komt en dat er veel uitlekt over onrust.

Hiervan is helemaal niks momenteel het geval.
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 16:28 schreef AkaS het volgende:

En dat budget stelt in Europa echt helemaal niets voor.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 18:15   quote  deeplink  
Neres voet in een brace
AkaS
 AkaS - woensdag 02 december 2020 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

De resultaten uit het verleden bewijzen juist dat een kut trainer voor een goede groep vrij snel slechte resultaten gaat boeken en dat er vrij snel veel roering in het elftal komt en dat er veel uitlekt over onrust.

Hiervan is helemaal niks momenteel het geval.
Ze kijken wel uit, er staat een big transfer op het spel.... En zoals je weet is er intern al meerdere keren aan de bel getrokken en is ten Hag teruggefloten, soort van...

Maar het is duidelijk dat jij geen ten Hag fan bent hahahahaha
AkaS
 AkaS - woensdag 02 december 2020 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat budget stelt in Europa echt helemaal niets voor.
Klopt, maar in Nederland wel. Plus in het buitenland gebruiken ze meer budget omdat ze gearriveerde spelers halen. Toch?

Nee Ajax onder ten Hag is tot op heden geen uitgemaakte zaak wat betreft kampioen worden. Hoewel dit jaar het wel lekker gaat, terwijl we relatief de minste selectie in 3 jaar hebben...
AkaS
 AkaS - woensdag 02 december 2020 - 18:29   quote  deeplink  
Maar nogmaals... als jij wel een ingespeeld team ziet met hoge balcirculatie en blakend van zelfvertrouwen, zal ik wel kippig zijn.
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 18:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt, maar in Nederland wel. Plus in het buitenland gebruiken ze meer budget omdat ze gearriveerde spelers halen. Toch?

Nee Ajax onder ten Hag is tot op heden geen uitgemaakte zaak wat betreft kampioen worden. Hoewel dit jaar het wel lekker gaat, terwijl we relatief de minste selectie in 3 jaar hebben...
Met de verschillen in begroting zal dat ook nooit op voorhand een uitgemaakte zaak zijn in Nederland.

Uiteindelijk afgelopen seizoen eerste toen het stopte en het jaar ervoor kampioen. En ook nu weer bovenaan.

Ik vind het hee lastig om te zeggen waar we nu staan. Men doet in Nederland net alsof dit Liverpool even opgerold had moeten worden, maar die mensen snappen er niet zoveel van. Je speet gewoon tegen de nummer 1 van de huidige pl. de huidige pl kampioen en vorige cl winnaar.

Je geeft amper wat weg en creeert voldoende. Dat je die kansen niet maakt annexen trainer niks aan doen. Hoe het elftal staat en hoe men aanvalt en verdedigd kan hij wel wat aan doen en dat is voor mij dit seizoen dik in orde.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 19:22   quote  deeplink  
Ik ben sowieso van mening dat jaarlijks kampioen worden in Nederland praktisch onmogelijk is

Als je ziet hoe simpel wij wekelijks van die kleintjes winnen, al doet de rest het dan nog niet, die kunnen het ook. Er zijn simpelweg weinig struikelblokken meer over.

Dan moet je het tegen elkaar uit gaan vechten en dat kan ook wel eens mis gaan.
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 18:29 schreef AkaS het volgende:
Maar nogmaals... als jij wel een ingespeeld team ziet met hoge balcirculatie en blakend van zelfvertrouwen, zal ik wel kippig zijn.
Heb ik gezegd dat ik dit zie?

Ik zie een Ajax wat veel zelfvertrouwen heeft, heel veel automatismen in de ploeg heeft. Een elftal dat het tegen de mindere goden in Nederland tot nu toe heel makkelijk heeft waar dat andere jaren niet altijd zo was.
Maar ik zie ook een elftal dat heel goed speelt in Europa, en nu inmiddels drie wedstrijden zichzelf niet weet te belonen door de punten te pakken die je verdient. Het lukt ze niet om de echt grote wedstrijden te killen en dat heeft te maken met het maken van die eerste goals uit de kansen die je krijgt en het te makkelijk weggeven van goals.

Maar welke club kan dat wel als je in twee seizoenen een hele hoop vaste basis spelers ziet vertrekken.

Ik vraag me af of wat jij vraagt wel realistisch is.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 03 december 2020 - 11:13   quote  deeplink  
Als je gewoon 2x minimaal gelijkwaardig bent aan de absolute top dan kunnen we alleen maar trots zijn op onze club. Een visite kaartje voor Nederland. Heel jammer dat je dan 2x op die manier verliest maar als je ziet hoe opgelucht de trainer van topclub Liverpool was, dan is dat een heel groot compliment waard!!! Volgende week gaan we ons zelf belonen en is het seizoen al deels geslaagd!! Kom op Ajax!!
Pietje
 Pietje - donderdag 03 december 2020 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2020 - 11:13 schreef bertus bikkel het volgende:
Als je gewoon 2x minimaal gelijkwaardig bent aan de absolute top dan kunnen we alleen maar trots zijn op onze club. Een visite kaartje voor Nederland. Heel jammer dat je dan 2x op die manier verliest maar als je ziet hoe opgelucht de trainer van topclub Liverpool was, dan is dat een heel groot compliment waard!!! Volgende week gaan we ons zelf belonen en is het seizoen al deels geslaagd!! Kom op Ajax!!
Ik denk daar exact hetzelfde over! Ik heb Klopp gisteren op de BBC gezien en gehoord. Hij was tot op het bot opgelucht opnieuw gewonnen te hebben van Ajax. Hij noemde het geflatteerd en met het nodige geluk. En die angst voor Ajax was beslist niet door hem gespeeld.
Eide
 Eide - donderdag 03 december 2020 - 18:46   quote  deeplink  
In de JC Arena creerde Ajax echt te weinig, maar eergisteren had Ajax echt 4 100% kansen. Die kan je op dit niveau niet laten liggen. Dan ga je er op Europees topniveau altijd aan, ongeacht de tegenstander.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 december 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2020 - 11:13 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik ben het hier ook mee eens! Alleen wel ondanks ten Hag en niet dankzij ten Hag ,-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool - Ajax (dinsdag 1 december, 21.00 uur) Champions League 1-0

0.0255811