|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - FC Utrecht (zondag 29 november 2020, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 29 november 2020, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Bas Nijhuis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou het echt niet weten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als alle spelers fit zijn door gekomen wint Feyenoord met 2-1 |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht is niet zo bijzonder. Ik ga voor 3-1 en Elia wil in de Kuip blijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
4-1 en Jan Jood van G den potje matten met Elia, omdat ie een neuzenvraag stelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Elia is een jankert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ben benieuwd hoe ze na donderdag weer voor de dag komen word een moeilijke wedstrijd denk ik 2-1. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja Dirk1, ook ik denk dat dit een pittige kluit gaat worden.
Kolere Utrecht aast nog op 1e uitoverwinning, zijn denk ik ook nog extra gemotiveerd gemaakt door die debiele geldschieter daar ivm bekerfinale van afgelopen seizoen.
En wij zijn geteisterd door 2 wedstrijden waarin je een groot gedeelte met 10 man moet spelen, en je mist ongeveer 5 basisspelers.
Maar je kan veel over dit elftal zeggen, het zijn wél winners.
Daarom 2-1. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja en ik hoop dat Marsman mijn ongelijk bewijst dan komt het wel goed.!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik heb er een hard hoofd in. Maar dat is afhankelijk van de felheid waarmee Feyenoord het veld in gaat. Utrecht staat er wel, reken erop, maar zij hebben niet te fysiek zware wedstrijden achter de rug. Tuchtrecht hoop ik op een sterke Jørgensen. Hij doelde niet eens slecht, is op de weg terug, maar dan moet j wel zitgedeelte dat hij fris in zijn hoofd blijft. Dat kost hem blijkbaar best veel moeite. Ik geloof in hem. Hij heeft gewoon ontzettend veel pech. Telkens, ahja hij weer uitgeschakeld is voor een lange tijd, was hij nog niet eens weet op zijn goede niveau. Maar dat is wel wat bij de mensen blijft hangen. Ik snap best dat velen het niet meer in hem zien zitten, maar ik hoor dat niet bij. Hij hoort bij onze beste diertjes. Hij en Berghuis zijn onze topaanvallers. Is gewoon kloten dat hij steeds aan de kant staat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het Utrecht van een jaar geleden staat er niet meer. Heb net wedstrijden zitten bekijken , het worden 2 taaie ploegen met scorings problemen. Ik hoop op een overwinning, anders gaan ze weer roepen dat ze de beker ontnomen is |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Utrecht heeft voor hun doen een uitstekende selectie. Ze krijgen het nog niet aan het lopen, maar dat kan in een middag om zijn.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De wedstrijd begint gelukkig altijd met 0-0 We wachten af |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is er al een opstelling bekend? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet dat ik officieel zie |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 12:11 schreef Arie.Klooster het volgende:Utrecht heeft voor hun doen een uitstekende selectie. Ze krijgen het nog niet aan het lopen, maar dat kan in een middag om zijn..... Dat zou je denken ja. ik kan me nog een 100 jarig bestaan erinneren, een zelfde soort gedlschietert alleen was die ook de baas en volgens mij ging dat toendestijds niet helemaal goed. nu ook de trainer weg is en het met die prachtige aankopen voor een club als utrecht nou niet loopt zoals je zou verwachten denk ik niet dat dit dit jaar nog goed gaat komen, zeker niet vandaag.
namen kopen wil niet zeggen dat die namen ook direct presteren, naast de naam koop je ook een flinke ego.
kijk elia, zie mahi zijn geschiedenis bij een cluppie als groningen... nee die gunnen elkaar nog niks. grote probleem is wat wij kunnen neerzetten met al die blessures en de rode kaart van kokcu die net een beetje vorm begint te krijgen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2020 door pat -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als Elia in de basis staat zal 80% via hem gaan. Aan de riem houden en je hebt het een stuk makkelijker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als we nu nog gaan winnen is alles mogelijk dit seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Johnston eerste basisplek. Nou laat 't maar zien... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: stel je er maar niet te veel aan voor , erg matige voetballer en onbegrijpelijke aankoop |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op Feyenoord! Ik voel een dikke overwinning. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Wat speelt utreg nou voor systeem?? 4 1 2 1 2 ??? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op Feyenoord, kom op Nicolai techt je rug en ga ervoor |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dick durft, heb er zin in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spajic weer eens hoor, vaak dit soort ballen. Al was dit erg slecht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gelijk open huis.. dat ben ik me toch een partij beu he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima redding wel van Marsmannetje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hallo Feyenoord! Gaan we nog wakker worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Onze cv's staan constant in de 1 tegen 1. Mannetje terughouden in het centrum. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan hier zo pissig om worden |
|
|
|