|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nah is mijn bevinding. Speelt al 3 jaar kut, wachten wachten wachten... Grote smoel als je eraf moet voor een jochie. Nico moe onderhand, of geniet jij al jaren van deze speler? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wehrman zeker geen slecht debuut |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die is echt super slecht vandaag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Utreg mag alles qua verdedigen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:20 schreef R()b het volgende:[..] Nah is mijn bevinding. Speelt al 3 jaar kut, wachten wachten wachten... Grote smoel als je eraf moet voor een jochie. Nico moe onderhand, of geniet jij al jaren van deze speler? Je hebt gewoon gelijk. Doet gewoon alles fout. Is niet eens bijna een spits meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:20 schreef R()b het volgende:[..] Nah is mijn bevinding. Speelt al 3 jaar kut, wachten wachten wachten... Grote smoel als je eraf moet voor een jochie. Nico moe onderhand, of geniet jij al jaren van deze speler? Helemaal mee eens.
Doorselecteren en weg ermee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Shirt trekken Bij Berghuis was niet eens geel achteraf |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zooooo slecht geen woorden voor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knijp je handen maar dicht met een punt.
Een wanprestatie, een schandaal. Dit gaat helemaal nergens over. Ze moeten zich doodschamen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, niet verloren. Gezien de wedstrijd al een wonder. Dick mag zichzelf tactisch een hoop aanrekenen . Maar sommige spelers echt superslecht. Nico was de grootste flapdrol. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hadden gewoon moeten verliezen, met een paar goals verschil ook. Maar goed, das dan het enige positieve dat dat niet gebeurd is. Marsman motm. Ondanks dat hij weinig klem heeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens, eindelijk talenten en speel minuten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:20 schreef R()b het volgende:[..] Nah is mijn bevinding. Speelt al 3 jaar kut, wachten wachten wachten... Grote smoel als je eraf moet voor een jochie. Nico moe onderhand, of geniet jij al jaren van deze speler? Nee, moet ook weg. Je hoopt nog dat het wat wordt, maar het zit niet goed in z'n hoofd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat begrijp ik, en hebben we al jaren begrip voor. Maar na verloop van tijd moet je wel je rug rechten. Dit levert ons en hem niets op. Verkopen aan een club in zijn eigen land. Misschien doet dat hem goed. Maar je zo gedragen als een onbeschofte, na je rode kaart, en tegenover dat jochie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu weet ik wat jij bedoelde met Grosjean pfff wat een crash |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jorgensen moet bediend worden,net zoals in het kampioensjaar. Dat gebeurd ook al 3 jaar niet meer. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Jorgensen moet bediend worden,net zoals in het kampioensjaar. Dat gebeurd ook al 3 jaar niet meer. Wat hij bediend krijgt mist hij. Time to refresh. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Jorgensen moet bediend worden,net zoals in het kampioensjaar. Dat gebeurd ook al 3 jaar niet meer. Wel, dit seizoen is het qua voorzetten en diepte- en steekballen echt spoorzoeken. Helpt Jorgensen ook niet. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Helemaal eens met Leon, toen gaven Dirk en Elia ze goed voor, dat zie je met de huidige flankspelers veel te weinig.'
Geen overwinning dus, maar als je de wedstrijd hebt gevolgd wel het hoogst haalbare. En dan lees ik hier wanprestatie en zo.
Bizar, je mist zoals ze dat mooi op Rijnmond zeiden een heel elftal dat voor ze op de tribune zat, en niet de minsten, gewoon minimaal 5 basiskrachten.
Bovendien heb je donderdag nog een kolerezware wedstrijd tegen de Russen achter de rug, met een helft 10 man, en toch niet verloren zoals we dat al jaren Europees deden.
Nee, respect voor dit elftal, gewoon 1 punt gepakt, weer op karakater, meer zat er vandaag dus heel logisch niet in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Respect voor het elftal? Geen fatsoenlijke aanval gezien.
Wat zijn sommigen toch altijd snel tevreden. Tobsportkimaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wel, dit seizoen is het qua voorzetten en diepte- en steekballen echt spoorzoeken. Helpt Jorgensen ook niet. Hij past gewoon al 3 jaar niet meer in het spel dat er gespeeld word. Het ergste vind ik dat het niet alleen zijn fout is . Hoeveel voorzetten komen er vanaf de zijkant ? Niet 1 vandaag ,wanneer komt er een speler dwars door het centrum ,2x misschien vandaag. Berghuis schiet ook liever zelf op doel dan een scherpe voorzet geven. Jorgensen is vooral daarom gefrustreerd .Tijd dat hij gaat idd,maar het ligt niet alleen aan hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:45 schreef Bowie het volgende:Helemaal eens met Leon, toen gaven Dirk en Elia ze goed voor, dat zie je met de huidige flankspelers veel te weinig.' Geen overwinning dus, maar als je de wedstrijd hebt gevolgd wel het hoogst haalbare. En dan lees ik hier wanprestatie en zo. Bizar, je mist zoals ze dat mooi op Rijnmond zeiden een heel elftal dat voor ze op de tribune zat, en niet de minsten, gewoon minimaal 5 basiskrachten. Bovendien heb je donderdag nog een kolerezware wedstrijd tegen de Russen achter de rug, met een helft 10 man, en toch niet verloren zoals we dat al jaren Europees deden. Nee, respect voor dit elftal, gewoon 1 punt gepakt, weer op karakater, meer zat er vandaag dus heel logisch niet in. Eens ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij past gewoon al 3 jaar niet meer in het spel dat er gespeeld word. Het ergste vind ik dat het niet alleen zijn fout is . Hoeveel voorzetten komen er vanaf de zijkant ? Niet 1 vandaag ,wanneer komt er een speler dwars door het centrum ,2x misschien vandaag. Berghuis schiet ook liever zelf op doel dan een scherpe voorzet geven. Jorgensen is vooral daarom gefrustreerd .Tijd dat hij gaat idd,maar het ligt niet alleen aan hem. Ik zeg dit ook al maanden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Buiten de blessures, Europees etc begrijp ik niet dat er mensen deze wanvertoning voor lief nemen. Er stond gewoon nog 11 man die het Utrecht zuur konden maken. Maar het was gewoon slappe hap en niveau loos |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar het blijft Feyenoord onze club , smalle selectie zwaar programma Nog steeds ongeslagen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:01 schreef ar het volgende:Buiten de blessures, Europees etc begrijp ik niet dat er mensen deze wanvertoning voor lief nemen. Er stond gewoon nog 11 man die het Utrecht zuur konden maken. Maar het was gewoon slappe hap en niveau loos +1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij past gewoon al 3 jaar niet meer in het spel dat er gespeeld word. Het ergste vind ik dat het niet alleen zijn fout is . Hoeveel voorzetten komen er vanaf de zijkant ? Niet 1 vandaag ,wanneer komt er een speler dwars door het centrum ,2x misschien vandaag. Berghuis schiet ook liever zelf op doel dan een scherpe voorzet geven. Jorgensen is vooral daarom gefrustreerd .Tijd dat hij gaat idd,maar het ligt niet alleen aan hem. Voor een groot deel eens. Al mag je desalniettemin meer verwachten van hem. Gemakshalve nog maar buiten beschouwing latend dat hij constant stuk is natuurlijk. En je mag zeker verwachten dat hij met meer energie speelt dan vandaag. De Jorgensen van de afgelopen paar potjes kan ik verdedigen, die van vandaag niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:Maar het blijft Feyenoord onze club , smalle selectie zwaar programma Nog steeds ongeslagen Tuurlijk blijft het onze club Piet. Maar de lat moet flink omhoog, willen we zijn wat we met z'n allen willen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:01 schreef ar het volgende:Buiten de blessures, Europees etc begrijp ik niet dat er mensen deze wanvertoning voor lief nemen. Er stond gewoon nog 11 man die het Utrecht zuur konden maken. Maar het was gewoon slappe hap en niveau loos Het is verstandig om de realiteit niet uit t oog te verliezen. Daarbij hebben deze spelers 2 wedstrijden met 10 man in de benen. Je mist Haps Malacia Kökcü Toornstra Fer en Nieuwkoop.
We hebben zelfs een punt gestolen vandaag . Jorgensen was niet goed nee ,maar hij staat er alleen zodat zijn ploegmaten er voor moeten zorgen dat hij ballen krijgt .Die krijgt hij elke wedstrijd te weinig of helemaal niet. Diemers vind ik persoonlijk helemaal niks ,maar die krijgt 50 ballen waarvan hij er 46 terug speelt. Staan er 4 man in de 16 ,krijg hij het voor elkaar om Senesi aan te spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voor een groot deel eens. Al mag je desalniettemin meer verwachten van hem. Gemakshalve nog maar buiten beschouwing latend dat hij constant stuk is natuurlijk. En je mag zeker verwachten dat hij met meer energie speelt dan vandaag. De Jorgensen van de afgelopen paar potjes kan ik verdedigen, die van vandaag niet. Je ziet hem positie nemen ,loopt zich vrij ,Berghuis schiet de bal richting dubbel K omdat hij een kans voor zichzelf zag . Soms heeft het ook geen zin om je nog druk te maken in de spits. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je ziet hem positie nemen ,loopt zich vrij ,Berghuis schiet de bal richting dubbel K omdat hij een kans voor zichzelf zag . Soms heeft het ook geen zin om je nog druk te maken in de spits. Gaat me nog niet eens om zijn veldspel vandaag. Er waren er wat dat betreft een hoop minder. Waaronder Berghuis overigens. Als spits heb je soms ook meer weinig op het veldspel van je ploeg. En zoals inmiddels maanden/jaren eerder gezegd. Eens, Jorgensen past totaal niet meer bij het veldspel van Feyenoord. Hij rendeert veel beter met klassieke buitenspelers. Snelheid, diepgang en een voorzet. Idem voor Bozenik trouwens heb ik de indruk. Berghuis doet het op zijn manier heel goed natuurlijk, daar ligt het probleem niet, maar aan de linkerkant moet er eigenlijk altijd iemand staan die wel die actie, shelheid en voorzet heeft. Alleen na Sinisterra heeft alleen Narsingh dat tot op zekere hoogte.
Maar goed, punt was meer, er stond niemand met zo weining energie op het veld als Jorgensen. Hij kan ook nuttig zijn in de duels, zelfs als hij geen bruikbare ballen krijgt. Maar dat zag ik ook niet.
En Jorgensen schoot er trouwens zelf ook nog bijna 1 het stadion uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat me nog niet eens om zijn veldspel vandaag. Er waren er wat dat betreft een hoop minder. Waaronder Berghuis overigens. Als spits heb je soms ook meer weinig op het veldspel van je ploeg. En zoals inmiddels maanden/jaren eerder gezegd. Eens, Jorgensen past totaal niet meer bij het veldspel van Feyenoord. Hij rendeert veel beter met klassieke buitenspelers. Snelheid, diepgang en een voorzet. Idem voor Bozenik trouwens heb ik de indruk. Berghuis doet het op zijn manier heel goed natuurlijk, daar ligt het probleem niet, maar aan de linkerkant moet er eigenlijk altijd iemand staan die wel die actie, shelheid en voorzet heeft. Alleen na Sinisterra heeft alleen Narsingh dat tot op zekere hoogte. Maar goed, punt was meer, er stond niemand met zo weining energie op het veld als Jorgensen. Hij kan ook nuttig zijn in de duels, zelfs als hij geen bruikbare ballen krijgt. Maar dat zag ik ook niet. En Jorgensen schoot er trouwens zelf ook nog bijna 1 het stadion uit. Eens hoor ,ik zou er ook niet meer energie in leggen als ik Jorgensen was. Linssen kwam letterlijk pas in de 18de minuut in beeld en bijna aan de bal. Diemers speelt van 50 ballen er 48 aan Senesi of Wehrmann. Jorgensen zou ook kunnen gaan liggen ,het zou geen verschil maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens hoor ,ik zou er ook niet meer energie in leggen als ik Jorgensen was. Linssen kwam letterlijk pas in de 18de minuut in beeld en bijna aan de bal. Diemers speelt van 50 ballen er 48 aan Senesi of Wehrmann. Jorgensen zou ook kunnen gaan liggen ,het zou geen verschil maken. hahaha, dat wel ja. Die creatieve jongens, of de spelers die in ieder geval op die posities gaan, bepalen of je goed of slecht speelt als elftal. Vandaag was het een ondankbare rol voor Jorgensen. En toch moet hij die rol wel met beide handen aanpakken. Zeker gezien zijn situatie bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat akkefietje bij het wisselen mag hij het Legioen nog wel uitleggen. Nog geen 10 dagen terug werd ie nog een hart onder de riem gestoken. Om vervolgens een rode kaart én met gebogen hoofd te voetballen.
Wel eens met Leon, in dit systeem komt ie helemaal niet tot z'n recht. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Linksom rechtsom, slecht is slecht. Jorgensen duurt het veeeeeeel te lang mee. Dwingt zelf ook totaal niets af. Weg met die knakker, hier hebben wij geen tijd voor.
Je kan er ook mee door spelen, blijven hopen en fanmail sturen. Wie weet wordt hij ooit nog 20 miljoen waard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:57 schreef R()b het volgende:Linksom rechtsom, slecht is slecht. Jorgensen duurt het veeeeeeel te lang mee. Dwingt zelf ook totaal niets af. Weg met die knakker, hier hebben wij geen tijd voor. Je kan er ook mee door spelen, blijven hopen en fanmail sturen. Wie weet wordt hij ooit nog 20 miljoen waard. Precies.
Al dat gelul van hij kan het nog, hij heeft het nog in zich. Gebaseerd op niets. Alleen maar op hoop.
Heel snel lozen, liefst deze winter al. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 17:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is verstandig om de realiteit niet uit t oog te verliezen. Daarbij hebben deze spelers 2 wedstrijden met 10 man in de benen. Je mist Haps Malacia Kökcü Toornstra Fer en Nieuwkoop. We hebben zelfs een punt gestolen vandaag . Jorgensen was niet goed nee ,maar hij staat er alleen zodat zijn ploegmaten er voor moeten zorgen dat hij ballen krijgt .Die krijgt hij elke wedstrijd te weinig of helemaal niet. Diemers vind ik persoonlijk helemaal niks ,maar die krijgt 50 ballen waarvan hij er 46 terug speelt. Staan er 4 man in de 16 ,krijg hij het voor elkaar om Senesi aan te spelen. Ik snap dat het allemaal niet ideaal is. Maar dan nog kun je in mijn ogen niet zo'n wedstrijd op de mat leggen. De jongens krijgen voldoende rust, alles wordt voor ze geregeld, iets meer focus mag wel op dit niveau. Betreft Jorgensen of hij nu een bal krijgt of niet, zonder bal doet hij niks extra's meer. Diemers.. je zegt het.. geen niveau. Linssen idem, kijk het verschil toen hij gewisseld werd voor Narsingh. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 18:02 schreef ar het volgende:[..] Ik snap dat het allemaal niet ideaal is. Maar dan nog kun je in mijn ogen niet zo'n wedstrijd op de mat leggen. De jongens krijgen voldoende rust, alles wordt voor ze geregeld, iets meer focus mag wel op dit niveau. Betreft Jorgensen of hij nu een bal krijgt of niet, zonder bal doet hij niks extra's meer. Diemers.. je zegt het.. geen niveau. Linssen idem, kijk het verschil toen hij gewisseld werd voor Narsingh. Eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil