|
|
p111
|
|
|
Het gekke is dat zijn gemiddelde beslist niet slecht is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
The Hunter..... en Promés..... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Tadic eruit, en nu KJH erin. Klaassen ook wisselen is goed advies, lijkt mij. Even wachten maar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit is jezelf belonen he. Drie keer scoren en je hebt de ruimte de tweede helft mensen rust en/of speeltijd te geven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik snap dan EtH oprecht niet om dan notabene Klaassen geen rust te geven. Dat vind 8k zelfs ronduit dom.
Promes en KJ, oké. Maar die speelt zoveel, al een aantal keer niet fit geweest en je wedstrijd is normaal binnen. Dus kom op zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 19:39 schreef Loetje het volgende:Over Traore, Ondanks ik soms helemaal gek van hem wordt, mag je hem ook nog niet afschrijven. Hij is een beest, houdt altijd 2 verdedigers bezig. In de kaats gaat het wel steeds vaker goed en werkt zich het schompes. Alleen technisch moet die ontwikkeling gaan maken en hij moet rustiger zijn voor de goal en soms ook met positie kiezen. Lukt dat, kan het een succes worden, lukt dat niet zal die het ook niet gaan redden Ik heb hetzelfde met hem.
Precies daarom schreef ik ook dat hij juist eens een hele moeilijke goede goal moet maken. Hij lijkt gewoon nog steeds los te moeten komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zo is dat. 0 - 4. Lekker blijven doortikken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 19:57 schreef Loetje het volgende:Ik snap dan EtH oprecht niet om dan notabene Klaassen geen rust te geven. Dat vind 8k zelfs ronduit dom. Promes en KJ, oké. Maar die speelt zoveel, al een aantal keer niet fit geweest en je wedstrijd is normaal binnen. Dus kom op zeg Klaassen had voor de wedstrijd aangegeven graag te willen spelen. Vroeger wou hij ook nooit gewisseld worden, hij is een echte kilometervreter...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het gemiddelde is bereikt. Kijken of Ajax dat nog wat kan uitbouwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het heilige vuur bij Huntelaar lijkt wel gedoofd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onana hoeft straks niet te douchen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En 0 - 5. Had vooraf niet gedacht (en beetje gehoopt) dat Klaasen een hele wedstrijd zou spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie aanval. Promes eigenlijk niet lekker afgerond maar toch. Goede voorassist van Klaiber. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was toch een lekker training's avondje. Nu op naar Liverpool. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie trap van Promes, had meer verdient. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is enerzijds wel fijn dat je voor de winterstop alleen maar relatief makkelijke tegenstanders tegenkomt, zeker met het oog op de Champions League. Anderzijds wordt de competitie pas na de winterstop interessant als de topclubs tegen elkaar gaan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heerlijk, een vervelend tussendoortje 0-5 winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 20:38 schreef Eide het volgende:Het is enerzijds wel fijn dat je voor de winterstop alleen maar relatief makkelijke tegenstanders tegenkomt, zeker met het oog op de Champions League. Anderzijds wordt de competitie pas na de winterstop interessant als de topclubs tegen elkaar gaan spelen. Je kan nu tegen de kleintjes natuurlijk wel vervelende schade en blessures oplopen die bepalend zijn.
Ik ben wel benieuwd hoe de stand is als de korte winterstop begint. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 21:29 schreef remco k het volgende:[..] Je kan nu tegen de kleintjes natuurlijk wel vervelende schade en blessures oplopen die bepalend zijn. Ik ben wel benieuwd hoe de stand is als de korte winterstop begint. Ik denk dat het gat tussen de eerste 3 a 4 en de rest astraal gaat zijn. Je krijgt een soort van veredelde play-off ben ik bang. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax nu 42 voor en 5 tegen...
Feyenoord volgt als meest productieve ploeg achter Ajax met 22 goals voor. Ajax scoort dus bijna twee keer zo veel als de eerst volgende ploeg. Het verschil met de rest is op dit moment echt enorm. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Mooie pot gespeeld. Ben heel benieuwd hoe we tegen Liverpool gaan spelen en wie er mogen en kunnen spelen. Onverwachte winst zou mooi zijn.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 21:45 schreef Eide het volgende:Ajax nu 42 voor en 5 tegen... Feyenoord volgt als meest productieve ploeg achter Ajax met 22 goals voor. Ajax scoort dus bijna twee keer zo veel als de eerst volgende ploeg. Het verschil met de rest is op dit moment echt enorm. Ja en nee als je alleen naar doelsaldo kijkt wel. Toch zijn er nog genoeg teams die het ons lastig gaan maken. PSV draait voor geen meter maar die zijn we nog niet kwijt, Feyenoord onze vorm veel beter maar blijven punten pakken, Az in vorm inmiddels, Utrecht en Vitesse daar nog achter ok geen titelkandidaten. Groningen structureel lastig.
Verschil met rechterrijtje is wel enorm op alle vlakken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 21:51 schreef AkaS het volgende:Mooie pot gespeeld. Ben heel benieuwd hoe we tegen Liverpool gaan spelen en wie er mogen en kunnen spelen. Onverwachte winst zou mooi zijn.... Atalanta is echt de finale van onze poule die win ik liever. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ja, het gevaar bij winst op Liverpool ligt op de loer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 21:45 schreef Eide het volgende:Ajax nu 42 voor en 5 tegen... Feyenoord volgt als meest productieve ploeg achter Ajax met 22 goals voor. Ajax scoort dus bijna twee keer zo veel als de eerst volgende ploeg. Het verschil met de rest is op dit moment echt enorm. Met grote afstand de meeste goals gemaakt. Maar ook gewoon de minste tegen, terwijl de rest nog moet spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
prima pot... verder weinig over te zeggen eigenlijk.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb medelijden met Onana ,die staat gewoon 1.5 uur te bevriezen in Emmen.Het zou mij niet verbazen als hij een blaasontsteking heeft ha ha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dan gaat hij ook tijd rekken op het toilet...hahaha.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 10:08 schreef p111 het volgende:Ik heb medelijden met Onana ,die staat gewoon 1.5 uur te bevriezen in Emmen.Het zou mij niet verbazen als hij een blaasontsteking heeft ha ha Hij moest ook nog naar de drugscontrole. Zal even zoeken zijn geweest voor hij een plasje kon produceren. :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Wie weet. Het zit in zijn genen. :-) |
|
|
|