|
|
nummer10
|
|
|
phieuw gelukkig zeggen ze in de rust zinnige dingen ;) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2020 - 20:49 schreef nummer10 het volgende:[..] die vergat ik ff maar geen idee wie... maar dat waren de 2 vriendjes van tenhag die nog op de stoomboot mogen vanavond.. Misschien Martinez op het middenveld en dan of Klaassen of Gravenberch in de 10 rol? Over het geheel genomen mist Ajax in de breedte toch wel wat kwaliteit. Ze kunnen op zich een prima eerste 11 neerzetten (en dan nog moeten ze er wel allemaal zin in hebben) maar daarachter is het voor een deel echt om te janken ... zodra een paar sterkhouders omvallen heb je meteen een fors probleem. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2020 - 20:54 schreef pth het volgende:[..] Misschien Martinez op het middenveld en dan of Klaassen of Gravenberch in de 10 rol? Over het geheel genomen mist Ajax in de breedte toch wel wat kwaliteit. Ze kunnen op zich een prima eerste 11 neerzetten (en dan nog moeten ze er wel allemaal zin in hebben) maar daarachter is het voor een deel echt om te janken ... zodra een paar sterkhouders omvallen heb je meteen een fors probleem. vind het sws raar dat martinez geheel af heeft gedaan op het middenveld.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Volgens mij niet alleen op het middenveld maar gewoon helemaal. Zou ie misschien tegen die kale mafklapper geroepen hebben dat betrokkene er tactisch niet zo veel van kan of iets dergelijks |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2020 - 20:57 schreef pth het volgende:[..] Volgens mij niet alleen op het middenveld maar gewoon helemaal. Zou ie misschien tegen die kale mafklapper geroepen hebben dat betrokkene er tactisch niet zo veel van kan of iets dergelijks Huntelaar ook denk ik |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lol die penal bij fortuna.. en dan de var hahaha |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Maakt wel een hoop duidelijk ... zo lang de bal niet in het spel is mag je ongestraft je tegenstander onder het gras stoppen ... dus snel ff je tegenstander vloeren voordat de ingooi, corner, vrije trap, etc. genomen wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Promes echt de enige in de eerste helft die überhaupt in de positie kwam om gevaarlijk te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Dat is een grote kans. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Klaiber ... prima spelertje ... loopt een beetje in rondte als een kip zonder kop en heeft aan de bal een handelingssnelheid van lik me vestje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2020 door pth -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja echt een hele matige ploeg dat Twente.
Ajax speelt matig hoor. Maar dit Twente is gewoon een goede ploeg. Super stug en gevaarlijk in de omschakeling. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Heb nog niet het gevoel dat ten Hagje in de rust een juiste snaar heeft weten te raken ... onvoorstelbaar hou matig Ajax speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godsamme Brobbey. Die bal moet er gewoon in. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een moeilijke avondje sinterklaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk. Dat is een signaal van ten Hag. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja en ook die moet gewoon in de hoek. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die had er ook gewoon in gemogen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er staat a een nieuwe spits. Wat wil je dan toch in hemelsnaam?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Labyad kon nog Wrens uit buitenspel terugkomen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Om de boel verder door te drukken. ! ! ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het zit niet tegen ... goede penalty |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is toch gewoon achterlijk en zal geen enkele trainer doen in minuut 55.
Met 4 aanvallers spelen vanaf minuut 50. Zelfs cruijf had dat niet gedaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Deze weg inslaan dus. 1 - 1 |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Misschien komt het vanavond nog wel goed ondanks een hele matige vertoning ... als je dit woensdag presteert is het CL avontuur binnen een kwartier voorbij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax werd sterker en speelt goed de tweede helft. Twee grote kansen gehad en die penalty is ook terecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet Ajax toch met dat verdedigen. Alleen maar meelopen met de man met de bal en dan ook nog op afstand. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Knappe redding van Onana. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goeiendag, wat speelt Ajax tam zeg. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Doe mij Bribbey maar vanaf nu ipv Traore |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Godsamme heeft Ajax niet nog een goede jeugdspeler ipv Klaiber ... wat middelmatige speler |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Goede wissels van ten hag trouwens, eindelijk eens iets positiefs van hem in mijn ogen... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was vreselijk slecht, de verdedigende actie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2020 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus. Hoe kan je centrum zo staan. Dat kan toch niet eens. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Alvarez als rcv en timber als rechts achter ipv klaiber |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die van Twente spelen met een iets andere intensiteit .... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zou drommel vanavond nog vast leggen als opvolger van onana.. en danillo ook maar snel terughalen ipv traore.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Alvarez vind ik helemaal niets, kan die Rensch geen RB spelen ipv Klaiber? Die gozer heeft nog helemaal niets nuttigs gedaan in 70 minuten voetbal. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2020 - 21:25 schreef nummer10 het volgende:zou drommel vanavond nog vast leggen als opvolger van onana.. en danillo ook maar snel terughalen ipv traore.. En Arne Slot contracteren die is nu toch vrij :-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2020 - 21:25 schreef nummer10 het volgende:zou drommel vanavond nog vast leggen als opvolger van onana.. en danillo ook maar snel terughalen ipv traore.. Nou, doe mij brobbey maar ipv danillo, mist gelukkig teveel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het maakt dit seizoen niet zoveel uit wie er op 10 en op 9 spelen.
Beide posities vallen totaal niet op dit seizoen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Belachelijke passing van Gravenberch, maar wat dacht die Klaiber nou weer? Komt wel goed met die bal laat ik vast weer als een blinde naar voren rennen. Poeh wat drama voetballer. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Een verdediging om te huilen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu een minuut of 10 Twente gewoon de betere.
Ajax moet dit snel omdraaien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|