|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Heracles Almelo (zondag 6 december 2020, 12:15 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 6 december 2020, 12:15 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: van den Kerkhof |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
12.15, dat beloofd wat..
En wat gaat Dick doen met de spitspositie? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nico zal ongetwijfeld weer op mogen draven. Wel benieuwd hoe de flanken ingevuld gaan worden. Daar ligt wel ruimte tot verbetering. Met name ook tactisch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat nico gewoon staan, hij is nog steeds beter dan Bannis of Vente. Pas op vingeheffers ik zeg niet goed...........;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond Bannis er dicht bij, dat gevoel ga ik bij Jorgensen nooit meer krijgen al hoop ik het nog wel natuurlijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voor de club hoop ik dat Jorgensen er nog 25 maakt, en ze hem kunnen verkopen voor 10 mil. Ik zou Bannis opstellen, die kan je dan eruit halen in de 89e minuut voor Jorgensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat hebben jullie toch met die Bannis, laat die jongen in de luwte. In de jeugd een goede speler maar laat hem rijpen , want de motorkettingzagen liggen al klaar, dit gebeurde ook bij Vente. Gewoon nicolai opstellen en in de winterstop voor mijn part een oude spits kopen met een contarct voor 1 seizoen.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2020 - 16:44 schreef piet de paler het volgende:Wat hebben jullie toch met die Bannis, laat die jongen in de luwte. In de jeugd een goede speler maar laat hem rijpen , want de motorkettingzagen liggen al klaar, dit gebeurde ook bij Vente. Gewoon nicolai opstellen en in de winterstop voor mijn part een oude spits kopen met een contarct voor 1 seizoen.... Waarom dan, laat hem nu ervaring opdoen en groeien. Met toekijken kom je niet verder en hij krijgt er voor betaald. Ophouden met dat gepamper van die talenten, zo wordt je nooit een vent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vonden we niet hetzelfde van Vente lees even na hoe we die neergezet hebben |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zegt dat wat over ons of over Vente?T'is een miepert die gewoon de boot laat varen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En kan er gewoon niks van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spaghetti tijd.. dat vinden de boys niet fijn. Desondanks met kramp in de buik, 4-0.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heracles is zwak en kunstgras gewend. 1-1. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
3-1 dan, maar wel een Hattrick voor Bannis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2020 - 16:44 schreef piet de paler het volgende:Wat hebben jullie toch met die Bannis, laat die jongen in de luwte. In de jeugd een goede speler maar laat hem rijpen , want de motorkettingzagen liggen al klaar, dit gebeurde ook bij Vente. Gewoon nicolai opstellen en in de winterstop voor mijn part een oude spits kopen met een contarct voor 1 seizoen.... Vente kan niet zo goed voetballen en kwam veeeeeeel te kort. En hij is al 22 jaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nooit begrepen waarom Vente weer deel uitmaakt van de selectie. Ook al jaren aan het mislukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, maar je verraadt jezelf? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2020 - 16:55 schreef VVout het volgende:[..] Waarom dan, laat hem nu ervaring opdoen en groeien. Met toekijken kom je niet verder en hij krijgt er voor betaald. Ophouden met dat gepamper van die talenten, zo wordt je nooit een vent. Amen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
NIet dan, moet ie na het voetballen werken voor zijn geld of is het zijn werk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Morgen weer kans om de rivaal met 3 punten in te halen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Inderdaad R()b.
Dit geeft de Feyenoorder weer moed, zo'n -onverwachte- uitglijder van die Amsterdammers.
En maakt deze wedstrijd, eigenlijk de komende twee, tot een hoogtepunt, in alle opzichten.
Want als we morgen winnen, als is 't lelijk, dan staan we gewoon op 3 ptn van de koploper, e dat is dan Vitesse, en is er ondanks al het gehuil en gehak en gemopper, en al het blessureleed, niks aan de hand nationaal. Straks, met fitte selectie, kun je dan in de onderlinge wedstrijden aantonen wie nou écht de beste is.
En winnen we donderdag, dan plaatsen we ons sinds Godsheugenis voor Europees ná de winterstop. En wat zit er dan met een totale selectie allemaal nog in het vat?
Kortom, dan gaat onze kleine Generaal glorievol als clubtrainer eindigen.
Verlies je morgen, dan loopt de gammele balon ben ik bang helemaal leeg, en ben je kansloos om tegen zo'n stugge en fitte counterploeg daar in Oostenrijk te winnen.
In dit scenario, is Dick er helemaal klaar mee, en stapt in de winterstop Slot er al in om te gaan voorselecteren op de nieuw wind die moet gaan waaien, zeer waarschijnlijk gesteund door een financier/financiers zo wordt vandaag wel steeds meer duidelijk.
Morgen dus zeer belangrijk voor iedereen, dan overleeft de club altijd wel zo is de ervaring.
Daarom hoop en bid voor een overwinning, 3-0 zou heel mooi zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Flinke uitslag , en we sluiten maar zo weer aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verlies en t is echt crisis |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nu zelf winnen en de wereld ziet er op een A4-tje weer heel anders uit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's niet de eerste keer dat je je verheugd een paar puntjes goed te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies 0-2 met rood voor Botte |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We kunnen inlopen op de concurrentie. Dus we gaan verliezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In het allerbeste geval zelfs plaats 2 vanavond; KNALLEN. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tekenend dat er enige hier zich in herkennen. Ben er echt niet gerust op, al blijft het fijn voor die neuzen dat ze onderuit gingen.
We maken dus een kans, in te lopen en laten we het beste er maar van hopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Berghuis vandaag.
Nu gaan we eens kijken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat is toch wel eens vaker gebeurd? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kijken hoe snel Dick vandaag zal gaan wisselen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
lijkt mij wel...Linssen op links en Jorgensen in de spits.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis heeft t verbruid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stream en Rijnmond standby. Zoals altijd gewoon weer zin an, benieuwd hoe het loopt zo. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De laatste tijd vind ik het commentaar op het forum tijdens de wedstrijd leuker dan de wedstrijd zelf...dat is toch geen goed teken? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik denk dat Feyenoord Europees wil overwinteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dick Advocaat op FOX Sports over de opstelling: "Steven Berghuis heeft de meeste minuten gemaakt van heel de groep. Het verzoek kwam van hemzelf af. Hij denkt in het belang van het elftal. Als iemand niet lekker in zijn vel zit, dan kan hij beter even op de bank zitten."
Kan die onzin over gepasseerd ook weer stoppen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 12:00 schreef CobusIII het volgende:De laatste tijd vind ik het commentaar op het forum tijdens de wedstrijd leuker dan de wedstrijd zelf...dat is toch geen goed teken? Haha, twijfelachtig :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij zit niet lekker in zijn vel is wat anders dan te vermoeid... |
|
|
|