|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zag er al elf net minstens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Verschrikkelijk hoe hij wisselt. Waarom niet gewoon beginnen met Azarkan op links? Wehrman ipv Diemers, toornstra doorschuiven of texeira ipv diemers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb al 1 seizoen geleden gezegd dat dit een fris spelertje is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bent een laatbloeier Piet,maak niet uit als je het uiteindelijk ook maar ziet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 14:39 schreef CobusIII het volgende:[..] Verschrikkelijk hoe hij wisselt. Waarom niet gewoon beginnen met Azarkan op links? Wehrman ipv Diemers, toornstra doorschuiven of texeira ipv diemers. Whermann heeft ook nog eens een goed schot. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij moet gewoon spelers neerzetten op hun natuurlijke plek. Waarom texeira op links als je Azarkan op de bank hebt zitten? Hetzelfde geldt voor Wehrman. laat Toornsta dan gewoon achter de aanval spelen wat hij altijd al doet. ik zeg niet dat dit allemaal fantastische spelers zijn, maar ze staan wel op de goede plek, ze krijgen speelminuten en je kan spelers rust geven aan spelers die dat nodig hebben.. Azarkan en bannis in de laatste 10 minuten in het veld sturen slaat nergens op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zijn manier van spelen dat weet je toch, Vanuit de verdediging dat deed Heracles ook. Dan krijg je dit soort wedstrijden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sprankje hoop Senesi, Malacia, en toch ook spajic Door de mand vallen bij mij Kokzu, Diemers, en nu ook Jorgensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 15:04 schreef CobusIII het volgende:Hij moet gewoon spelers neerzetten op hun natuurlijke plek. Waarom texeira op links als je Azarkan op de bank hebt zitten? Hetzelfde geldt voor Wehrman. laat Toornsta dan gewoon achter de aanval spelen wat hij altijd al doet. ik zeg niet dat dit allemaal fantastische spelers zijn, maar ze staan wel op de goede plek, ze krijgen speelminuten en je kan spelers rust geven aan spelers die dat nodig hebben.. Azarkan en bannis in de laatste 10 minuten in het veld sturen slaat nergens op. Eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 15:04 schreef CobusIII het volgende:Hij moet gewoon spelers neerzetten op hun natuurlijke plek. Waarom texeira op links als je Azarkan op de bank hebt zitten? Hetzelfde geldt voor Wehrman. laat Toornsta dan gewoon achter de aanval spelen wat hij altijd al doet. ik zeg niet dat dit allemaal fantastische spelers zijn, maar ze staan wel op de goede plek, ze krijgen speelminuten en je kan spelers rust geven aan spelers die dat nodig hebben.. Azarkan en bannis in de laatste 10 minuten in het veld sturen slaat nergens op. Precies ja. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hadden ze maar gewonnen, dan waren wij in gelopen op 020 en Vitesse en misschien vanavond op de Gloeilampen en uitgelopen op de rest. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja Ja wat jammer nu naar het onverdiend gelijke spel van de Gloeilampen |
|
|
|