|
|
VVout
|
|
|
2e Helft Azarkan eens gaan proberen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Goed dat hopen we wel. Moet je hem wel opstellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Diemers vast ook wel als hij er 90 maakt. Gaat er vast wel 1 van op het doel. dus tja .. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Alles in eigen hand maat |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's totaal niet waar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra prima , Malacia goed, achterin redelijk. Diemers ergerlijk . Jorgensen nooit in de spits , en geen linksbuiten , smullen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Voorlopig zelfde stand als wanneer we mét Berghuis spelen in een wedstrijd zonder pingels. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:04 schreef Fart het volgende:[..] Voorlopig zelfde stand als wanneer we mét Berghuis spelen in een wedstrijd zonder pingels. Oke en? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Negatief en Sarcasme zijn in deze hetzelfde, dus die geweldig oneliners kunnen wat mij betreft achterwege blijven |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:04 schreef Fart het volgende:[..] Voorlopig zelfde stand als wanneer we mét Berghuis spelen in een wedstrijd zonder pingels. Snap je punt even niet? Diemers is gewoon bagger thats all :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Snap ik de ophef nu niet over de gemiste vrije trap en het eeuwige gezeik dat Berghuis móet spelen niet. Snap ik niet dat niemand fouten mag maken behalve Berghuis en snap ik het eeuwige gezeik een hele wedstrijd lang hier niet..
Dat het niet best is allemaal eet elke ziel, maar man wat een gejank hier |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kort op de man spelen en gaan voetballen. 4-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tijd voor de meester zelf. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:07 schreef Fart het volgende:[..] Snap ik de ophef nu niet over de gemiste vrije trap en het eeuwige gezeik dat Berghuis móet spelen niet. Snap ik niet dat niemand fouten mag maken behalve Berghuis en snap ik het eeuwige gezeik een hele wedstrijd lang hier niet.. Dat het niet best is allemaal eet elke ziel, maar man wat een gejank hier ????????? Diemers is een bagger speler van het niveau Quick Boys. Ik heb het nergens over Berghuis en spelen gehad hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:07 schreef Fart het volgende:[..] Snap ik de ophef nu niet over de gemiste vrije trap en het eeuwige gezeik dat Berghuis móet spelen niet. Snap ik niet dat niemand fouten mag maken behalve Berghuis en snap ik het eeuwige gezeik een hele wedstrijd lang hier niet.. Dat het niet best is allemaal eet elke ziel, maar man wat een gejank hier Zo das makkelijk. Kritiek en ambitie is gejank. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sommige supporters passen echt in het Maasgebouw. Alleen maar de goed nieuws show en kritiek mag niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Snap ze verhaal, maar blaft tegen de verkeerde boom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:07 schreef Fart het volgende:[..] Snap ik de ophef nu niet over de gemiste vrije trap en het eeuwige gezeik dat Berghuis móet spelen niet. Snap ik niet dat niemand fouten mag maken behalve Berghuis en snap ik het eeuwige gezeik een hele wedstrijd lang hier niet.. Dat het niet best is allemaal eet elke ziel, maar man wat een gejank hier Asociaal om een speler continu op slechte momenten te benoemen. Dat vind ik bagger. Dusss.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:08 schreef R()b het volgende:[..] ????????? Diemers is een bagger speler van het niveau Quick Boys. Ik heb het nergens over Berghuis en spelen gehad hoor. En jij denkt dat dit elk bal contact roepen niet gaat irriteren? Dag in dag uit wekenlang achter elkaar .. een soort van humor die ik waarschijnlijk niet snap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, Berghuis weer de redder. Dacht al, wanneer komt het toch. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:12 schreef Fart het volgende:[..] En jij denkt dat dit elk bal contact roepen niet gaat irriteren? Dag in dag uit wekenlang achter elkaar .. een soort van humor die ik waarschijnlijk niet snap. Niet zo janken |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Heeft hier niets meer mee te maken. Dat doel ben je al lang voorbij geschoten. Het is niet eens geloofwaardig meer om te roepen dat alles gezegd wordt uit ambitie.
Het is zeiken om het zeiken geworden. Paar loopse wijven, meer is het niet meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een slechte 1-0 is een prima resultaat. 0-0 vandaag ook zelfs |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:14 schreef Fart het volgende:[..] Heeft hier niets meer mee te maken. Dat doel ben je al lang voorbij geschoten. Het is niet eens geloofwaardig meer om te roepen dat alles gezegd wordt uit ambitie. Het is zeiken om het zeiken geworden. Paar loopse wijven, meer is het niet meer Slecht = slecht |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: neuh .. dit is ambiëren om een beter forum |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Meer janken, ik zie liever een betere speler dan Diemers. Mag toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:12 schreef Fart het volgende:[..] En jij denkt dat dit elk bal contact roepen niet gaat irriteren? Dag in dag uit wekenlang achter elkaar .. een soort van humor die ik waarschijnlijk niet snap. Hee fart. We kunnen natuurlijk ook elk fout balcontact van Berghuis gaan benoemen. Dan wordt het gesnapt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:14 schreef Fart het volgende:[..] Heeft hier niets meer mee te maken. Dat doel ben je al lang voorbij geschoten. Het is niet eens geloofwaardig meer om te roepen dat alles gezegd wordt uit ambitie. Het is zeiken om het zeiken geworden. Paar loopse wijven, meer is het niet meer Dat is jouw mening, dus dat mag je vinden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hee fart. We kunnen natuurlijk ook elk fout balcontact van Berghuis gaan benoemen. Dan wordt het gesnapt. Mag Ik jank niet zo veel als jullie 2 om kritiek. Slecht is slecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou net ff fr12 gechecked, daar janken ze ook hoor. T's ook om te huilen tot zover. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Iedereen ziet dat liever. Denk je serieus dat je dit tegen iemand hier zegt die er anders over denkt? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:17 schreef Fart het volgende:[..] Iedereen ziet dat liever. Denk je serieus dat je dit tegen iemand hier zegt die er anders over denkt? Jij ziet liever Diemers gok ik?? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Das vriendelijk. Thanks. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Joh, ga lekker je gang. Ik vind het eendimensionaal afkraken nep. Veel plezier. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Diemers fan club aanwezig :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt wel of het niet telt dat je 3 punten kan inlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fijns de tweede helft is begonnen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Alvast op voorhand. Diemers, Linssen en Jorgensen zijn in mijn mening bagger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima overtreding Marco
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 13:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hee fart. We kunnen natuurlijk ook elk fout balcontact van Berghuis gaan benoemen. Dan wordt het gesnapt. Eerste helft foutloos. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haha ook een lekkere trap dit |
|
|
|