|
|
MMM
|
|
|
7 tegengoals in 3 Eredivisie wedstrijden.
Waarvan uit m’n hoofd al 5 persoonlijke fouten. Malacia, Senesi 3x en Geertruida.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar dan ben je als coach dus vrij machteloos weet ik uit mijn amateur ervaring |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2021 - 08:56 schreef MMM het volgende:7 tegengoals in 3 Eredivisie wedstrijden. Waarvan uit m’n hoofd al 5 persoonlijke fouten. Malacia, Senesi 3x en Geertruida.. Goals ontstaan vrijwel altijd uit fouten . Maar de 1 ste bijvoorbeeld gisteren zat eerst Trauner mis , daarna Senesi . en Bijlow zag er ook wederom niet lekker uit . En dat gebeurde zo de laatste tijd vaker met meerdere personen , het wordt zorgelijk . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat bedoel ik ook inderdaad |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
natuurlijk maken ze achterin teveel fouten als je maar zorgt dat je zelf meer doelpunten maakt is het niet zo'n probleem , als je een goede spits hebt lopen die ze er wel inschiet ga je als elftal ook beter voetballen het kost dit elftal elke wedstrijd zoveel enegie om tot winst te komen en dat breekt je op , onze aanval is gewoon niet best , alleen sini voldoet , jahanbaks zou het ook moeten kunnen en de rest komt gewoon te kort |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Paar dagen trainen overslaan voor bepaalde mensen lijkt me zinvol . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat is dit dan voor aanval? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wisselbeleid is niet te volgen. Lachwekkend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat ben je aan t doen man ? Een 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vast om inhoud te creëren anders onbegrijpelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit sloeg helemaal nergens op met Nelson |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is wat Toornstra ook na afloop aangaf. En Nelson erin om het beetje geloof bij Cambuur er verder uit te halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, 1,5 minuut voor tijd zeker, schei uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slot: "Volgens mij is het niet iets wat je structureel volhoudt"
Trainer Arne Slot verscheen tevreden voor de camera na de 2-3 zege van Feyenoord op zijn oude ploeg SC Cambuur. Hij zag bij de Rotterdammers nog genoeg mis gaan, maar denkt niet dat dat reden tot zorgen is.
Feyenoord had opnieuw moeite om verder uit te lopen, terwijl twee counters van de tegenstander wederom direct een doelpunt opleverden. "Volgens mij is het niet iets wat je structureel volhoudt", zei Slot tegenover ESPN over het voorkomen van dergelijke wedstrijden. "Er zullen fases zijn, zoals bij PSV-uit, waarin we anderhalve kans krijgen en vier doelpunten maken."
"Zo heb je ook fases in een seizoen waarin je veel kansen krijgt en die niet allemaal binnenschiet. Het gaat ook niet zo blijven dat bijna elke kans van de tegenstander gepromoveerd wordt tot goal", verzekerde Slot. "Zeker niet omdat wij de beste keeper van de Eredivisie hebben. Het gaat in golvende bewegingen waardoor het ook nog wel anders gaat verlopen voor ons."
Dat Feyenoord zich tegen Cambuur sneller veilig had moeten spelen, kon Slot niet ontkennen. "We hebben genoeg kansen gehad om het eerder af te maken, maar dit is wat je krijgt als je twee aanvallend ingestelde trainers tegenover elkaar zet. De trainer van de tegenstander nam in de eindfase alle risico door alles open te gooien. Dan krijg je voor de supporters een heel leuke wedstrijd en voor mij een heel mooi eindresultaat." |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima Arne! Blij met zo'n coach na jaren van onwaardig voetbal. Een goede maand of drie, vier bezig, en al zo ver gevorderd!
Chapeau! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sluit ik me bij aan. Is geloofwaardig in wat hij doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T proces loopt voor op planning |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je ziet dan toch dat er meer gedoseerd met energie wordt omgegaan. Vond het spel echt wel naar behoren, maar veroorzaakt zelf dat je tot het uiterste moet gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kansen missen is wel een probleem |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Inderdaad, kunnen het onszelf zoveel makkelijker maken... Maar blij dat er in iedere geval genoeg kansen gecreeerd worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heeft iemand een verklaring van Slot zelf gehoord waarom hij zo weinig wisselde? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik heb het nog niet van hem gehoord, maar heb sterk de indruk dat dit bij het weerbaarder en fitter maken van spelers hoort.
Toch vind ik dat onnodig en onverstandig. Gisteren had hij zichzelf geholpen door de laatste 20 minuten frisse aanvallers te brengen, dat was de wedstrijd eerder op Slot gegooid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben wel een echte week rust nu he. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2021 - 10:11 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik heb het nog niet van hem gehoord, maar heb sterk de indruk dat dit bij het weerbaarder en fitter maken van spelers hoort. Toch vind ik dat onnodig en onverstandig. Gisteren had hij zichzelf geholpen door de laatste 20 minuten frisse aanvallers te brengen, dat was de wedstrijd eerder op Slot gegooid. Das de enige logische verklaring die ik kan bedenken inderdaad, al vraag ik me af of daar nu nog veel rek in zit aangezien we al maanden een dubbel programma hebben.
Dus in die zin leek het mij ook logischer een aantal anderen te brengen, ook omdat zij ook minuten nodig hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk, maar je levert er ook wat voor in voor dat extra stukje fitheid, als dat al bewerkstelligd kan worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wisselde eerder dan gebruikelijk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik word wel een beetje moe van het heen en weer geschuif van de bal in de achterste linie. Eerder in het seizoen werd sneller het middenveld aangespeeld of een stationnetje overgeslagen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hiermee is gelijk je vraag beantwoord over Guus Til. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik begrijp je punt. Als het spel sneller wordt dan komt Til in zijn kracht, want heeft dan meer ruimte. Feit blijft wel dat het een beperkte speler is. Ik denk dat de meesten er wel over uit zijn dat Aursnes in de basis moet komen. De vraag is dan wie er uit moet...Kokcu, Toornstra of Til |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2021 - 16:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik begrijp je punt. Als het spel sneller wordt dan komt Til in zijn kracht, want heeft dan meer ruimte. Feit blijft wel dat het een beperkte speler is. Ik denk dat de meesten er wel over uit zijn dat Aursnes in de basis moet komen. De vraag is dan wie er uit moet...Kokcu, Toornstra of Til Til dus niet, die speelt heel aanvallend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2021 - 16:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik begrijp je punt. Als het spel sneller wordt dan komt Til in zijn kracht, want heeft dan meer ruimte. Feit blijft wel dat het een beperkte speler is. Ik denk dat de meesten er wel over uit zijn dat Aursnes in de basis moet komen. De vraag is dan wie er uit moet...Kokcu, Toornstra of Til Aursnes liet ook zien dat ie een man kan passeren. Veelbelovend. Til komt in grotere ruimtes beter tot z'n recht. Tegenover achterover leunende tegenstanders komt hij met zijn beperkte techniek niet uit de voeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verademing deze trainer... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2021 - 12:17 schreef kenny het volgende:natuurlijk maken ze achterin teveel fouten als je maar zorgt dat je zelf meer doelpunten maakt is het niet zo'n probleem , als je een goede spits hebt lopen die ze er wel inschiet ga je als elftal ook beter voetballen het kost dit elftal elke wedstrijd zoveel enegie om tot winst te komen en dat breekt je op , onze aanval is gewoon niet best , alleen sini voldoet , jahanbaks zou het ook moeten kunnen en de rest komt gewoon te kort Nogmaals de vraag te kort voor wat......... Het collectief is prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2020 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:Ik zie t overigens niet zo zitten. AZ heeft gewoon een prima selectie. Dat zag je vorig jaar. Dit jaar ook moeizaam draaiend ik wil hier nog even op terugkomen. ik ben wel van mening veranderd ;-)
Voor t eerste gedeelte van t seizoen, uitstekend. Paar kleine dingetjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arne begint eerder te wisselen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geef ze maar een paar dagen rust, hard nodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slot, held. Absoluut
Maar ik erger me ook kapot. Nelson 4 minuten en Ali mag weer veel eerder invallen en bakt er weer NIETS van. Kap er is mee.
Kap er nou mee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Overschat de selectie en laat met krachten smijten. Raar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hou van zijn eerlijkheid. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon weer een fijn gesprek, zonder moeilijk gedraai. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon heerlijk zo'n trainerT te hebben, tussen als die zichzelf overschattende prietpraat trainers... |
|
|
|