BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 05 juni 2022 - 10:27   quote  deeplink  
Zo is dat.
Alle analisten en journalisten zijn Koekoek.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juni 2022 - 10:57   quote  deeplink  
Selectief lezen.
Quotes zoeken als bevestiging.
Kieft vindt Dessers geweldig.
Hahahaha!
van geil
 van geil - zondag 05 juni 2022 - 11:03   quote  deeplink  
Het ging hier over een wedstrijd malle Henkie.Lees even terug als je echt interesse hebt, maar dat heb je niet, het gaat jou om de persoon Dessers en van Geil.
Dat je het nu weer uit eigen gewin een andere quote zoekt prima(al was dat niet eens over de wedstrijd ), maar verwijt t een ander niet.
Dessers had 0 schuld aan de nederlaag.
Sterker nog, was dusdanig ingebouwd dat er kansen lagen voor 5 andere spelers die daar echter geen gogme en lef voor hadden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2022 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2022 - 11:47   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2022 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - zondag 05 juni 2022 - 11:57   quote  deeplink  
:)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 juni 2022 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 11:03 schreef van geil het volgende:
Het ging hier over een wedstrijd malle Henkie.Lees even terug als je echt interesse hebt, maar dat heb je niet, het gaat jou om de persoon Dessers en van Geil.
Dat je het nu weer uit eigen gewin een andere quote zoekt prima(al was dat niet eens over de wedstrijd ), maar verwijt t een ander niet.
Dessers had 0 schuld aan de nederlaag.
Sterker nog, was dusdanig ingebouwd dat er kansen lagen voor 5 andere spelers die daar echter geen gogme en lef voor hadden.
Geiltje toch, wees nou niet zo snel gekwetst. Je eerste regeltje is nergens voor nodig. Koop een spiegeltje zou ik nog eerder zeggen.
Zodra jij analisten en kenners erbij gaat halen om je gelijk zwaar te onderstrepen verleg je een discussie. Zij zeggen het dus dan is het waar.
Ik vind dat goedkoop.
We zijn het niet eens met elkaar. Nou en?
VVout
 VVout - zondag 05 juni 2022 - 14:53   quote  deeplink  
Man, man, Statler & Waldorf! We gaan alweer zowat de nieuwe finale spelen.
Leuv
 Leuv - zondag 05 juni 2022 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 14:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geiltje toch, wees nou niet zo snel gekwetst. Je eerste regeltje is nergens voor nodig. Koop een spiegeltje zou ik nog eerder zeggen.
Zodra jij analisten en kenners erbij gaat halen om je gelijk zwaar te onderstrepen verleg je een discussie. Zij zeggen het dus dan is het waar.
Ik vind dat goedkoop.
We zijn het niet eens met elkaar. Nou en?
Precies ze lullen allemaal maar wat en de een is nog meer tokkie dan de ander.
van geil
 van geil - zondag 05 juni 2022 - 15:02   quote  deeplink  
Op dit forum zitten geen tokkies.
Allemaal keurige mensen, uitverkoren door Boudewijn.
VVout
 VVout - zondag 05 juni 2022 - 15:06   quote  deeplink  
miss-piggy-ah.gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2022 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 14:53 schreef VVout het volgende:
Man, man, Statler & Waldorf! We gaan alweer zowat de nieuwe finale spelen.
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2022 - 17:56   quote  deeplink  
Arne Slot ontvangt Rinus Michels Award als beste trainer van Nederland
van geil
 van geil - zondag 26 juni 2022 - 18:54   quote  deeplink  
Leuk.
En nu een prijs winnen
MMM
 MMM - zaterdag 02 juli 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Ik zal Til niet missen maar kan me voorstellen dat er meer frustratie bij Slot is/komt
Xapter
 Xapter - zaterdag 02 juli 2022 - 21:10   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/slot-ik-vind-balde-gewoon-niet-zon-goede-speler

Hij zal wel gelijk hebben hier, maar dit klinkt toch wel een beetje gefrustreerd
kenny
 kenny - zaterdag 02 juli 2022 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:03 schreef MMM het volgende:
Ik zal Til niet missen maar kan me voorstellen dat er meer frustratie bij Slot is/komt
daar begin ik ook bang voor te worden , hebben na jaren een echt goede trainer maar verkloten het weer door hem geen goed spelers materiaal te geven , kan zo maar zijn dat Slot het na dit seizoen voor gezien houd

blijft toch werkelijk een drama bij ons jaar in jaar uit , zullen die klootzakken in het maasgebouw onderhand ook niet eens gaan denken ???? of vinden ze de eigen stoelen dans belangrijker
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2022 - 21:25   quote  deeplink  
Het is een rij van jaren waarin het beleid niet op orde was/raakte.
Duo Gudde/Geel wordt verguisd, en op delen terecht, maar voorgangers/opvolgers hebben het niet aantoonbaar beter gedaan.
Waarmee ook gezegd dat er m.i. ook nu niet veel mis is.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 02 juli 2022 - 21:30   quote  deeplink  
Is ook zo maar daar klikt geen hond op henk.
kenny
 kenny - zaterdag 02 juli 2022 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:
Het is een rij van jaren waarin het beleid niet op orde was/raakte.
Duo Gudde/Geel wordt verguisd, en op delen terecht, maar voorgangers/opvolgers hebben het niet aantoonbaar beter gedaan.
Waarmee ook gezegd dat er m.i. ook nu niet veel mis is.
je zegt het goed , zo is het ook jammer genoeg en ik denk ook dat dit de reden is waarom investeerders er geen geld in willen stoppen
DMD
 DMD - zaterdag 02 juli 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:
Het is een rij van jaren waarin het beleid niet op orde was/raakte.
Duo Gudde/Geel wordt verguisd, en op delen terecht, maar voorgangers/opvolgers hebben het niet aantoonbaar beter gedaan.
Waarmee ook gezegd dat er m.i. ook nu niet veel mis is.
Het begint en staat met het vermogen te investeren. Een TD is daar verantwoordelijk voor. We plukken nog steeds de vruchten van het feit dat er niet geinvesteerd is in de voetbalpiramide & er dus na het kampioensjaar niet gericht geinvesteerd is en na 1 jaar dat geld gewoon verdampt is.

Van geel heeft aan de basis gestaan van het feit dat we dus bijna geen cent te makken hebben m.b.t investeringen.
DMD
 DMD - zaterdag 02 juli 2022 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:10 schreef Xapter het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/slot-ik-vind-balde-gewoon-niet-zon-goede-speler

Hij zal wel gelijk hebben hier, maar dit klinkt toch wel een beetje gefrustreerd
Moet ie ook niet doen. Malacia, de vrij, clasie en BMI waren volgens mij nooit de grootste of hoogst aangeschreven talenten uit de jeugd. Uit nood gebeuren hebben die gespeeld en geld in het laatje gebracht. Wordt ook weer te makkelijk over de jeugd gestapt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door DMD --
kenny
 kenny - zaterdag 02 juli 2022 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:35 schreef DMD het volgende:

[..]

Het begint en staat met het vermogen te investeren. Een TD is daar verantwoordelijk voor. We plukken nog steeds de vruchten van het feit dat er niet geinvesteerd is in de voetbalpiramide & er dus na het kampioensjaar niet gericht geinvesteerd is en na 1 jaar dat geld gewoon verdampt is.

Van geel heeft aan de basis gestaan van het feit dat we dus bijna geen cent te makken hebben m.b.t investeringen.
klopt ook wel , v Geel was echt een drama voor onze club , maar laten we nu Arnesen ook eens tegen het licht houden , die heeft ook een partij troep binnengehaald en het laatste beetje geld wat er was ook doorheen gejaagd
DMD
 DMD - zaterdag 02 juli 2022 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:40 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt ook wel , v Geel was echt een drama voor onze club , maar laten we nu Arnesen ook eens tegen het licht houden , die heeft ook een partij troep binnengehaald en het laatste beetje geld wat er was ook doorheen gejaagd
Dat klopt. Het blijft investeren en gokken, je weet nooit of een investering slaagt. Bedenk even dat liverpool ooit andy carol voor 35 mil+/- heeft aangetrokken. Staat dat automatisch voor kwaliteit?

Ik vind het enorm jammer dat er niet is voortgeborduurd op waar koeman ooit mee is begonnen (uit nood) bij de wederopstanding. Zoveel mogelijk jeugd inpassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door DMD --
ar
 ar - zondag 03 juli 2022 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 21:45 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat klopt. Het blijft investeren en gokken, je weet nooit of een investering slaagt. Bedenk even dat liverpool ooit andy carol voor 35 mil+/- heeft aangetrokken. Staat dat automatisch voor kwaliteit?

Ik vind het enorm jammer dat er niet is voortgeborduurd op waar koeman ooit mee is begonnen (uit nood) bij de wederopstanding. Zoveel mogelijk jeugd inpassen.
Als de jeugd dan niet voldoet en kwaliteit ontbeert op wat voor manier dan ook, heb je er niet veel aan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2022 - 14:08   quote  deeplink  
Romantische idee van kwalitatieve Feyenoord jeugd kan ook nog drie jaar de ijskast in.
De hele opleiding is niet voor niets volledig gesaneerd
DMD
 DMD - zondag 03 juli 2022 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 14:04 schreef ar het volgende:

[..]

Als de jeugd dan niet voldoet en kwaliteit ontbeert op wat voor manier dan ook, heb je er niet veel aan.
Als de oordelen geveld worden op basis van 1 invalbeurt of een handjevol wedstrijden, dan wellicht. Maar sommige jongens hebben eenmaal een langere aanloop nodig, hiervoor was het fijn geweest om met de jeugd in de KKD te spelen. Dan zou het kaf beter van het koren gescheiden kunnen worden.

Maar zelfs dan, door de jaren heen zijn juist de minder aangeschreven talenten die uit nood gebracht werden en er een langere tijd mochten blijven staan doorgebroken.
Xapter
 Xapter - zondag 24 juli 2022 - 14:29   quote  deeplink  
Slot #held
MightyAce
 MightyAce - zondag 24 juli 2022 - 14:31   quote  deeplink  
Eindbaas
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 juli 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Vond z'n vrijage naar Feyenoord toen, tijdens trainerschap AZ wat raar.
Maar blijkt ook nu weer topkerel. Heeft de club van asgrauw naar zonnig getrokken.
Bovendien plezierig in de media en telkens kraakhelder en amper open deur-teksten.
MMM
 MMM - zondag 24 juli 2022 - 15:05   quote  deeplink  
Wat een GEWELDIG nieuws!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juli 2022 - 15:38   quote  deeplink  
Word hier blij van..
VVout
 VVout - zondag 24 juli 2022 - 15:43   quote  deeplink  
Top, die zijn er ook uit gekomen.
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 24 juli 2022 - 15:53   quote  deeplink  
Heel blij mee!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2022 - 16:06   quote  deeplink  
Mooi
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 juli 2022 - 16:11   quote  deeplink  
Mooi :)
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 24 juli 2022 - 16:14   quote  deeplink  
Dit is heel mooi nieuws.
Arne ziet dan ook vast wel perspectief...
ar
 ar - zondag 24 juli 2022 - 18:32   quote  deeplink  
Top nieuws!
MightyAce
 MightyAce - zondag 24 juli 2022 - 18:32   quote  deeplink  
Na deze wedstrijd moet ie oprotten natuurlijk
Xapter
 Xapter - zondag 24 juli 2022 - 18:36   quote  deeplink  
Dat hebben ze mooi gepland, dat bestuur. Die dachten ook, als we hem NA deze wedstrijd vragen tekent bij nooit meer
van geil
 van geil - zondag 31 juli 2022 - 20:09   quote  deeplink  
Slot zeer kritisch over de beleving en inzet tijdens de voorbereiding.
van geil
 van geil - zondag 31 juli 2022 - 20:11   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=41287&abbr=feyenoordpings
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2022 - 03:05   quote  deeplink  
Slot: ''Ik vond het bij vlagen gênant''

08131-F12-A87-C-4193-9233-3-EA2-FD22-F237.jpg

Arne Slot is niet te spreken over het eerste uur van Feyenoord tegen Osasuna. De trainer vond zijn ploeg heel slordig in de opbouw en zag de verdediging ook veel simpele fouten maken. Na het inbrengen van Jens Toornstra kwam er wat meer gif in het elftal.

''Ik vond het bij vlagen gênant hoe wij de kansen hebben weggegeven'', is Slot duidelijk in gesprek met ESPN. ''Ik heb er niet veel moeite mee als dingen door samenwerking niet perfect lopen, daar hebben we een aantal voorbeelden van gezien. Ik heb ook een aantal momenten gezien waarin we zwaar ongeconcentreerd zijn waardoor we kansen weggeven.''

''Het goede nieuws is dat ik in het laatste half uur van de wedstrijd een soort competitiviteit heb gezien in het team. Toen zag ik voor het eerst in de voorbereiding een stukje agressiviteit en dan hoef je echt nog niet goed te voetballen. Dan kun je wel ergens komen door er keihard voor te vechten met elkaar. Dat heb ik vrij weinig gezien deze voorbereiding. Dat geeft gelukkig wat houvast richting volgende week.''

Slot wil de wedstrijd niet omschrijven als 'slap'. De trainer zag genoeg goede momenten in de wedstrijd. ''Dat is altijd een vervelend woord. Momenten van de wedstrijd bepalen je gevoel erbij. Dan helpt het ook niet mee als je in de opbouw een aantal keer zo vreselijk eenvoudig fouten maakt. Dat zorgt er allemaal niet voor dat je lekker in de wedstrijd komt. Het goede nieuws is dat je veel kansen hebt weggegeven uit fouten die redelijk eenvoudig te voorkomen zijn.''

De trainer was voor de wedstrijd Jens Toornstra vergeten op te noemen in het interview met ESPN. ''Ik ben blij dat je nog even over het middenveld begint. Ik vergat voor de wedstrijd een hele belangrijke speler te noemen en dat is Jens Toornstra. Ik vertelde dat we vier spelers hadden, maar met Jens hebben we er vijf. We hebben meer opties op het middenveld. Jens heeft ook vandaag weer aangetoond hoe nuttig hij dan toch weer is.''


https://youtu.be/ooHbGB1DjYc
VVout
 VVout - maandag 01 augustus 2022 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Het goede nieuws is dat ik in het laatste half uur van de wedstrijd een soort competitiviteit heb gezien in het team. Toen zag ik voor het eerst in de voorbereiding een stukje agressiviteit en dan hoef je echt nog niet goed te voetballen. Dan kun je wel ergens komen door er keihard voor te vechten met elkaar. Dat heb ik vrij weinig gezien deze voorbereiding. Dat geeft gelukkig wat houvast richting volgende week.
Dit dus, hopelijk staan ze er wel vanaf minuut 1 als het om het echie gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 augustus 2022 - 10:17   quote  deeplink  
Ik had ergens gelezen dat de namen van de selectie bekend zijn gemaakt.
Daar stonden Hendriks en Diemers ook nog bij dus het zal nog veranderen.
Maar er stonden ook geen jeugdspelers bij en ik neem aan dat het ook nog veranderd word want Benita mag er best bijgezet worden .
Wat vinden jullie...?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 10:28   quote  deeplink  
Is niet definitief nog dat denk ik
Verder spelen die mannen vooral O21 en af en toe bij selectie
https://www.feyenoord.nl/academy/teams/feyenoord-o21/spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2022 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 augustus 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
Is niet definitief nog dat denk ik
Verder spelen die mannen vooral O21 en af en toe bij selectie
https://www.feyenoord.nl/academy/teams/feyenoord-o21/spelers
Onder 021 is ook erg belangrijk natuurlijk .
Als ze af en toe bij de selectie zitten bied dat perpectief.
Krijgen ze overigens allemaal een tattoo als ze geselecteerd zijn voor 021 ? :,)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2022 - 11:46   quote  deeplink  
Bijna ;)
van geil
 van geil - woensdag 03 augustus 2022 - 22:10   quote  deeplink  
Ik hoop dat Arne nog de steun heeft van de spelers.
Want de inzet en beleving was echt onder 0 de hele voorbereiding.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 03 augustus 2022 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 22:10 schreef van geil het volgende:
Ik hoop dat Arne nog de steun heeft van de spelers.
Want de inzet en beleving was echt onder 0 de hele voorbereiding.
Waarom zouden ze niet achter Slot staan?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 03 augustus 2022 - 22:31   quote  deeplink  
Heb je 020 en pisvee zien voetballen? Ook een drama. Komt wel goed, maar zal nog 2 maanden duren voordat er wat voetbal inkomt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0187129