BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 22:10 schreef van geil het volgende:
Ik hoop dat Arne nog de steun heeft van de spelers.
Want de inzet en beleving was echt onder 0 de hele voorbereiding.
Niet elke wedstrijd. Wel werden er kinderlijk doelpunten weggegeven vond Arne ook
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 augustus 2022 - 07:31   quote  deeplink  
De selectie van Feyenoord begint langzaam vorm te krijgen. De Rotterdammers hopen vandaag nog linksback Marcos López te presenteren. Trainer Arne Slot heeft lang moeten wachten op nieuwe aanwinsten, maar heeft zich nooit heel druk gemaakt. Ook intern heeft Slot nooit met zijn vuist op de tafel geslagen.

''Als dat al het geval zou zijn, dan is het niet mijn stijl om dat via de media te doen'', vertelt Slot in het Algemeen Dagblad. ''En ik vond het ook niet noodzakelijk, omdat ik weet dat we er allemaal alles aan doen om de selectie zo sterk mogelijk te krijgen. Daar komt bij: ik ben ook nooit onder valse voorwendselen naar Feyenoord gehaald. Er is nooit tegen Arne Slot gezegd dat als we een speler zouden verkopen we vervolgens vele miljoenen zouden kunnen gaan uitgeven.''

Slot voelt zich als een vis in het water bij Feyenoord. Twijfels over zijn toekomst bij de Rotterdammers zijn er nooit geweest. ''Wat weleens onderschat wordt en wat de mensen die mij goed kennen weten, is dat ik iemand ben die graag op de juiste waarde wordt geschat. En als ik iets voel bij deze club, van spelers, stafleden, directie en supporters, dan is dat waardering. Bovendien moeten veel clubs werken vanuit zo'n positie zoals nu bij Feyenoord. Op twee clubs na, Ajaks en PSV.''

Feyenoord hoopt ooit financieel aan te haken bij PSV en Ajaks, maar dan moeten er de komende jaren nog flinke stappen worden gemaakt. ''Wij staan echt aan het begin van een langer durend proces. Ondertussen willen we zo mooi mogelijk voetballen en zoveel mogelijk winnen. Maar de club moet in bepaalde facetten echt opnieuw worden opgebouwd. De transfers van Malacia en Sinisterra zouden daarbij het effect van een vliegwiel moeten hebben. Er zijn nu ook mensen die roepen: geef gewoon eens tien miljoen uit aan een speler. Maar ons salarisplafond is niet toereikend voor een speler met een marktwaarde van tien miljoen.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 augustus 2022 - 07:31   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 08:01   quote  deeplink  
Slotball
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 augustus 2022 - 18:17   quote  deeplink  
Arne Slot begint aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord. De 43-jarige trainer heeft onlangs zijn contract verlengd tot medio 2025. Volgens analist en Rob Jacobs is dat een goede zaak. De oud-trainer heeft Slot hoog zitten.

''Hij werd terecht uitgeroepen tot de beste man van het Nederlandse trainersgilde'', begint Jacobs in het Algemeen Dagblad. ''Als hij zo doorgaat kan hij straks in het rijtje van Johan Cruijff en Pep Guardiola. De man heeft kennis van zaken, kan goed met spelers omgaan en is open en eerlijk over zijn werkwijze. Die trainingsstof is door die Feyenoorders opgesnoven. De transitie van Orkun Kökçü is het beste voorbeeld.''

Jacobs is als vaste Excelsior volger ook erg onder de indruk van Mats Wieffer, de middenvelder kwam tijdens de transferwindow over van de Kralingers. ''Let op mijn woorden: hij is binnen een half jaar basisspeler. Ik denk dat hij misschien nog wel meer voetballend vermogen dan Kökçü in huis heeft en qua spel een tikkeltje vergelijkbaar is met Frederik Aursnes, ook al zo’n geweldenaar op dat middenveld.''

''Die hebben echt veel te weinig opgeleverd'', reageert Jacobs wanneer het gaat over Tyrell Malacia en Luis Sinisterra. De kritiek is dan ook niet mals. ''Wat zijn ze bij Feyenoord nou aan het doen? Ajaks krijgt 60 miljoen voor een verdediger van anderhalve meter. Die mag hooguit in Madurodam aanvoerder worden.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 augustus 2022 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 22:31 schreef CobusIII het volgende:
Heb je 020 en pisvee zien voetballen? Ook een drama. Komt wel goed, maar zal nog 2 maanden duren voordat er wat voetbal inkomt.
Dus het komt niet goed dit seizoen
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 augustus 2022 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus het komt niet goed dit seizoen
Lijkt me niet. Maar dat dacht ik 'n jaar geleden ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 augustus 2022 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 18:48 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Maar dat dacht ik 'n jaar geleden ook.
Ja hopen dat de geschiedenis zichzelf herhaald
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 augustus 2022 - 17:01   quote  deeplink  
Viel op dat dat we aardig fit waren tot het eind aan toe. toch weer een verdienste van de staf. Al eerder gezegd dat we 20M middelmaat hebben aangekocht (tot nu toe en op een uitzondering na). Slot is in staat om dat goed te laten spelen. Zo creëer je wel waarde, vooral als ze in de EL een resultaat neerzet. Dan zal het mij niet verbazen dat je volgend jaar weer zo'n transferopbrengst gaat krijgen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 17:31   quote  deeplink  
Middelmaat is echt onzin
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 augustus 2022 - 17:46   quote  deeplink  
Wie vind jij dan de toppers in wat er aangekocht is? Ik denk dat jij middelmaat negatiever uitlegt dan ik. Ik denk dat een aantal spelers die zijn aangekocht zich verder kunnen ontwikkelen, zeker in combinatie met de spelstijl van Slot en dat je op die manier waarde creëert. Ik zie op dit moment alleen Szymanski als 'topper'.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 17:47   quote  deeplink  
Middelmaat is bij mij niveau Heracles en Groningen
ar
 ar - zondag 07 augustus 2022 - 17:52   quote  deeplink  
Als wij gaan draaien zijn we Europese subtop.
Dus eredivisie top
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 17:53   quote  deeplink  

https://youtu.be/m26jAdseBlQ
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 18:21   quote  deeplink  
Trainer Arne Slot kan tevreden zijn na de eerste competitiewedstrijd van zijn Feyenoord. Ondanks dat de ploeg een moeizame voorbereiding kende, bleek het klaar voor het echte werk en versloeg het Vitesse met 2-5. "Als je met 1-0 achter komt, nog eens een tegenslag krijgt met die 2-2 en toch in staat bent om 2-5 te winnen, dan kun je behoorlijk tevreden zijn."

"We hebben aan de voorwaarden voldaan om de wedstrijd te winnen: keihard werken", begon Slot zijn analyse tegenover ESPN. "Dat moet altijd, maar al helemaal met de manier waarop Vitesse speelt. Het is geen ploeg die het opbouwen over de grond heeft uitgevonden. Dat betekent vaak de lange bal, veel tweede ballen en vechten, vechten en nog eens vechten. Als je dan de eerste vijftien, twintig minuten door bent, hoop je dat je daarna wat rust in de wedstrijd krijgt. Maar toen stonden we wel al met 1-0 achter. Dan is het mooi om te zien dat een elftal dat misschien niet de meest soepele voorbereiding heeft gedraaid, toch in staat is om zichzelf twee keer opnieuw op te richten en uit te lopen naar 2-5."

Uitgaande transfers
Slot ging ook in op de situatie op de transfermarkt. Marcos Senesi is al op weg naar Bournemouth en ook Fredrik Aursnes dreigt te vertrekken. Of de trainer de volgende transfer niet moet blokkeren? "Ervoor gaan liggen is niet hoe ik bij Feyenoord werk. We overleggen en ik geef mijn mening. Dan geef ik aan hoe belangrijk Aursnes is voor het elftal. Daar hoef ik mensen niet uitvoerig van te overtuigen, want als je ons vorig jaar hebt zien spelen - en vandaag ook weer - dan zie je dat. Ik vind hem belangrijk voor ons elftal, en de club moet altijd bepalen of ze genoegen nemen met het bedrag dat andere clubs willen betalen."

Wel erkende hij dat de noodzaak om te verkopen is afgenomen. "Ik denk dat het helder is dat de economische noodzaak minder extreem is dan twee maanden geleden. Het is voor elke Feyenoord-supporter geweldig nieuws wat er deze transferzomer gebeurd is. Als dat niet was gebeurd, hadden we echt wel een probleem gehad. Met afschrijvingen die we op transfers hebben gehad al jarenlang geen grote verkopen was dit bittere noodzaak. Zoveel transfers is dan extra mooi. Dan is het uiteraard zo dat het voor een club die nu nog een speler van ons wil halen, niet helpt dat wij al zoveel geld hebben binnengehaald."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 15:17   quote  deeplink  
Nu we toch met geld aan het smijten zijn vergeet Slot niet te belonen.
Een jaar verlenging lijkt erg mager als je ziet wat deze man neerzet binnen Feyenoord.
Als Feyenoord wil doorborduren op de ontwikkelingen die hij neerzet binnen de gelederen van de club zou ik toch gaan nadenken.
Probeer maar eens een tweede Slot te vinden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 augustus 2022 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 15:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nu we toch met geld aan het smijten zijn vergeet Slot niet te belonen.
Een jaar verlenging lijkt erg mager als je ziet wat deze man neerzet binnen Feyenoord.
Als Feyenoord wil doorborduren op de ontwikkelingen die hij neerzet binnen de gelederen van de club zou ik toch gaan nadenken.
Probeer maar eens een tweede Slot te vinden.
Hij heeft een contract voor 3 jaar, dus de noodzaak is er niet zo van beide kanten denk ik. Slot ga je ook niet de rest van zijn leven bij Feyenoord houden, zo realistisch moet je ook wel zijn. Dus ik denk dat je hem zolang mogelijk probeert te houden (zolang het spel en de resulaten daar naar zijn natuurlijk). En dat je als club moet zorgen dat je niet afhankelijk bent van 1 trainer. Of van 1 td. Of van 1 speler (zoals bijvoorbeeld met Berghuis wel teveel het geval was).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 15:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij heeft een contract voor 3 jaar, dus de noodzaak is er niet zo van beide kanten denk ik. Slot ga je ook niet de rest van zijn leven bij Feyenoord houden, zo realistisch moet je ook wel zijn. Dus ik denk dat je hem zolang mogelijk probeert te houden (zolang het spel en de resulaten daar naar zijn natuurlijk). En dat je als club moet zorgen dat je niet afhankelijk bent van 1 trainer. Of van 1 td. Of van 1 speler (zoals bijvoorbeeld met Berghuis wel teveel het geval was).
Ik had eerst even moeten controleren hoelang zijn contract nog was.
Ging er vanuit dat het nog voor 1.5 jaar was.
Dus dan heb je helemaal gekijk betreft jou reactie T
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 augustus 2022 - 12:29   quote  deeplink  
Topvent in vele opzichten. Te Kloese ook. Laatste lijkt toch wel de stabiele factor voor konende jaren. Er is eindelijk een toekomstgerichte visie. Zonder nieuw stadion. Nog even niet. Verwacht dat dat komende jaren toch weer terug komt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2022 - 12:35   quote  deeplink  
Man(nen) van meer dan 70 miljoen.
van geil
 van geil - zondag 21 augustus 2022 - 13:24   quote  deeplink  
Kappen nou Slot met dat gedram over die Tukker
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 augustus 2022 - 19:35   quote  deeplink  
Was wel erg driftig langs de lijn
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 augustus 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Slot belooft beterschap: "Dat durf ik wel te voorspellen"

7363-DCD3-E273-4570-AFBE-A0679500-BEDA.jpg

Trainer Arne Slot zag zijn Feyenoord zondag geen geweldige wedstrijd op de mat leggen tegen RKC Waalwijk. 'Rommelig' was de term die hij daarvoor zelf gebruikte. Toch viel die rommeligheid volgens hem goed te verklaren.

Onder meer door het feit dat er veel spelers vertrokken zijn en de ploeg nog altijd niet compleet is. "Er zijn jongens teruggevlogen om hun visa op te halen. Er zijn jongens die later zijn gekomen en vandaag geen volledige wedstrijd vol konden houden. Dan is het rommelig. Dat je aan de bal nog niet zo goed bent, dat kan ik accepteren. Dan moet je in ieder geval zorgen dat je zonder bal de nul houdt. Dat heb ik vandaag van ze gezien. En wat belangrijk was, was dat we heel goede invallers hadden die de wedstrijd in ons voordeel hebben kunnen beslissen."

De eerste twee wissels - Patrik Wålemark en Jens Toornstra kwamen in de ploeg voor Oussama Idrissi en Orkun Kökcü - vonden al in de rust plaats. "Orkun had last en Oussama zat niet heel goed in de wedstrijd, wat trouwens voor vrij veel spelers gold", verklaarde Slot tegenover ESPN. "Dan heb je Patrik, die tot op heden best een goede indruk heeft gemaakt." Dat de Zweed niet aan de aftrap stond, had ermee te maken dat de trainer niet twee linkspoten aan de linkerkant wilde opstellen.

Zorgen maakt Slot zich ondanks het matige optreden van zijn ploeg nog lang niet. "Het allerbelangrijkste als je nog niet zo goed speelt, is dat je zonder bal alles geeft. Ik vond dat ze dat deden. Daarbij is het belangrijk dat we zeven punten hebben uit de eerste drie wedstrijden - één meer dan vorig seizoen. En dat we de komende weken beter gaan spelen, dat durf ik wel te voorspellen."
Leuv
 Leuv - zondag 21 augustus 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Het moet beter Slot. Vage keuzes en dramatische opstelling. Denk dat de staf morgen maar eens een strafrondje van 13,5 Km moet gaan afleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2022 door Leuv --
ar
 ar - zondag 21 augustus 2022 - 21:09   quote  deeplink  
Alle vertrouwen in dit proces.
Leuv
 Leuv - maandag 22 augustus 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 21:09 schreef ar het volgende:
Alle vertrouwen in dit proces.
Welk proces ?
MMM
 MMM - maandag 22 augustus 2022 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 21:09 schreef ar het volgende:
Alle vertrouwen in dit proces.
Eens. Alle vertrouwen in Slot.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2022 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 14:29 schreef Leuv het volgende:

[..]

Welk proces ?
Over kennis gesproken.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 19:35   quote  deeplink  
k vind t veel te makkelijk

RKC begroting 8 miljoen, wij 80 miljoen

RKC 10 nieuwe spelers 11 vertrokken, En dat soort taferelen gebruiken wij al tijden als excuus, ook in de oefenpotjes was het zwaar ruk.
Er is helemaal niets terug te zien van het zogenaamde Slot spel.
Volgens mij mag de kritische noot zo onderhand wel wat harder klinken
Met al die miljonairs tegen banketbakkers
Leuv
 Leuv - maandag 22 augustus 2022 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 19:35 schreef van geil het volgende:
k vind t veel te makkelijk

RKC begroting 8 miljoen, wij 80 miljoen

RKC 10 nieuwe spelers 11 vertrokken, En dat soort taferelen gebruiken wij al tijden als excuus, ook in de oefenpotjes was het zwaar ruk.
Er is helemaal niets terug te zien van het zogenaamde Slot spel.
Volgens mij mag de kritische noot zo onderhand wel wat harder klinken
Met al die miljonairs tegen banketbakkers
Oeps. Wat doe je nou ? Kritisch zijn dat mag hier niet hè. We zitten vol in een proces.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 augustus 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 19:35 schreef van geil het volgende:
k vind t veel te makkelijk

RKC begroting 8 miljoen, wij 80 miljoen

RKC 10 nieuwe spelers 11 vertrokken, En dat soort taferelen gebruiken wij al tijden als excuus, ook in de oefenpotjes was het zwaar ruk.
Er is helemaal niets terug te zien van het zogenaamde Slot spel.
Volgens mij mag de kritische noot zo onderhand wel wat harder klinken
Met al die miljonairs tegen banketbakkers
Afbraakvoetbal is altijd makkelijker. Daarom kiezen trainers met slechte teams hier meestal voor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 augustus 2022 - 20:48   quote  deeplink  
Precies. Wij moeten het spel maken. RKC niet. Totaal niet te vergelijken. Ik zou het zelfs willen omdraaien. Voor voetballende ploegen is zoveel spelers tegelijk kwijtraken/vervangen bijna altijd moeilijk. Zeker als de nieuwelingen geen normale voorbereiding mee hebben kunnen draaien. Je ziet het op elk niveau. Barca dit jaar. AZ vorig jaar.

Welke ploeg heeft dat wel direct voor mekaar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 augustus 2022 - 20:51   quote  deeplink  
En ja dan zijn ook de relatieve kleine ploegen in de competitie moeilijk als ze compact spelen. Zij hoeven niet, wij wel. En over een paar weken zal het normaal gesproken al een stuk beter gaan. Als iedereen topfit is en als er patronen zijn ingesleten.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 20:52   quote  deeplink  
Het voor elkaar hebben en werkelijk nergens op lijken,
daar zit echt heel veel tussen.
Allemaal veel te makkelijk.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 20:54   quote  deeplink  
Overigens speelt RKC al vanaf de oprichting geen afbraakvoetbal.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 20:54   quote  deeplink  
Heerenveen ook niet
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 20:56   quote  deeplink  
Dus je enige verdienste is dat ze niet aan voetballen toekwamen.
Dat is echt veel te weinig, ook in deze fase.
En RKC overliep ons nog even in de slotfase.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2022 door van geil --
Leuv
 Leuv - maandag 22 augustus 2022 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 20:52 schreef van geil het volgende:
Het voor elkaar hebben en werkelijk nergens op lijken,
daar zit echt heel veel tussen.
Allemaal veel te makkelijk.
Precies. Het lijkt werkelijk nergens op.
Inderdaad we hebben tegenwoordig 70% van de wedstrijd de bal maar we doen er helemaal niets mee.
En dit is al langer het geval dan iedereen door heeft.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 augustus 2022 - 21:28   quote  deeplink  
Pfff jullie twee moeten samen in een echo chamber gaan zitten...je zou er depressief van worden...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 augustus 2022 - 21:31   quote  deeplink  
Woef..
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 21:38   quote  deeplink  
In een kaassoufle zit helemaal geen kaas
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 augustus 2022 - 21:41   quote  deeplink  
We hebben al een punt meer vergeleken met verleden seizoen (een topseizoen).
Zoveel van de gekochte spelers zijn nog niet opgesteld of speelgerechtigd. Geef het ff tijd.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 21:41 schreef CobusIII het volgende:
We hebben al een punt meer vergeleken met verleden seizoen (een topseizoen).
Zoveel van de gekochte spelers zijn nog niet opgesteld of speelgerechtigd. Geef het ff tijd.
Topseizoen?Je bent al iets te lang gestenigd.
We hebben eindelijk een grote fase naar voetbal zitten kijken, maar de eerste 2 plaatsen waren al snel uit het zicht.
Europa was smullen, maar kom op he , topseizoen?
Niets gewonnen, alleen weer een beetje fatsoenlijk spel.
Het latje moet echt omhoog hoor.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 21:50   quote  deeplink  
En niemand zegt dat t nu top moet zijn.
Er zijn genoeg verzachtende omstandigheden.
Maar een beetje klasse verschil mag wel te zien zijn.
En ik vind oprecht, het lijkt nog helemaal nergens op.
Zal t komen, waarschijnlijk wel,maar nu tikken we echt nog niveau likmevestje aan.
En voor n topclub is dat veel te weinig.
Is slechts mijn mening, zijn anderen tevreden, helemaal prima
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 augustus 2022 - 21:56   quote  deeplink  
Zeker een topseizoen. Als je ziet hoe Feyenoord zich op de kaart heeft gezet qua voetbal/PR en wat ze bereikt hebben op Europees niveau is gewoon prima. Daar plukken we nu de financiële vruchten van. Jij doet altijd de begrotingen vergelijken. Vergelijk ze dan eens met die van 020 en eindhoven, dan begrijp je waarom de 3e plek een logische plek is voor Feyenoord. Ik denk dat dit seizoen wel eens een verrassing kan worden omdat 020 op dit moment in transitie zit waar ze wat mij betreft hebben ingeboet aan kwaliteit. Feyenoord is niet ingespeeld, maar heeft naar verwachting wel een kwaliteitsimpuls gekregen. We gaan het zien.
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 22:00   quote  deeplink  
Mooi man, laten we n biertje pakken Cobus.
Even goede vrienden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2022 - 22:01   quote  deeplink  
Voetballend is t nog niets dit seizoen en 7 punten zijn er 2 tekort.
Dus t voetbal moet snel naar acceptabel. Dat was duidelijk.
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 augustus 2022 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 22:00 schreef van geil het volgende:
Mooi man, laten we n biertje pakken Cobus.
Even goede vrienden.
Altijd!
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 22:03 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Altijd!
Zo is dat, we willen allemaal hetzelfde.
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 augustus 2022 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 21:50 schreef van geil het volgende:
En niemand zegt dat t nu top moet zijn.
Er zijn genoeg verzachtende omstandigheden.
Maar een beetje klasse verschil mag wel te zien zijn.
En ik vind oprecht, het lijkt nog helemaal nergens op.
Zal t komen, waarschijnlijk wel,maar nu tikken we echt nog niveau likmevestje aan.
En voor n topclub is dat veel te weinig.
Is slechts mijn mening, zijn anderen tevreden, helemaal prima
Ik vond het tegen RKC verschrikkelijk. We mochten blij zijn met 3 punten. Ik heb ook naar Sparta 020 gekeken, dat was ook erg beroerd. Als het niet loopt ziet het er tegen elk team slecht uit. Ik hoop dat we snel de juiste balans vinden in het elftal en dat iedereen snel speelgerechtigd is. Binnen 2 weken moet het er echt beter uitzien. De EL begint ook binnenkort.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0214738