BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Eens
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 22 augustus 2022 - 22:26   quote  deeplink  
De druk komt zo wel bij Slot te liggen met zoveel nieuwe spelers die toch een flinke smak geld hebben gekost, alleen nog een vervanger voor Aursnes (Zerrouki) en klaar is Feyenoord!
van geil
 van geil - maandag 22 augustus 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 22:26 schreef Nibke 7 het volgende:
De druk komt zo wel bij Slot te liggen met zoveel nieuwe spelers die toch een flinke smak geld hebben gekost, alleen nog een vervanger voor Aursnes (Zerrouki) en klaar is Feyenoord!
Volgens mij de eerste Feyenoord trainer die alles krijgt wat zijn hartje begeerd.
Dat beloofd wat
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Hmmm kan me wel vinden in het ondermaatse niveau dat tot op heden getoond is. Ook al zijn verdedigingen dichtgetimmerd, dan nog moet je dergelijke teams overtuigender kunnen verslaan.
Spelers als Dilrosun, Danilo, Idrissi, Walemark, Szymanski en Timber onderscheiden zich ook individueel onvoldoende. Beetje voetbalgogme ontbreekt tot op heden.

Tot op heden, dus.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 augustus 2022 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Voetballend is t nog niets dit seizoen en 7 punten zijn er 2 tekort.
Dus t voetbal moet snel naar acceptabel. Dat was duidelijk.
Qua punten valt het nog mee. Je begint midden in je voorbereiding aan een nieuw seizoen.
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 22 augustus 2022 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 22:35 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens mij de eerste Feyenoord trainer die alles krijgt wat zijn hartje begeerd.
Dat beloofd wat
Inderdaad de laatste 40 jaar nooit vertoond,dit maakt het voor Slot volgens mij alleen maar lastiger. Ik ben zo benieuwd waar we over een paar maand staan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2022 - 23:20   quote  deeplink  
Slot deed een gewaagde uitspraak gisteren: Hij weet zeker dat het alleen maar beter gaat worden.
Daar kan ie dus komende tijd op beoordeeld worden.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 augustus 2022 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 23:20 schreef FR-Henk het volgende:
Slot deed een gewaagde uitspraak gisteren: Hij weet zeker dat het alleen maar beter gaat worden.
Daar kan ie dus komende tijd op beoordeeld worden.
Moet ie dan zeggen "stop maar met kijken, beter wordt 't niet"?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2022 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 23:31 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Moet ie dan zeggen "stop maar met kijken, beter wordt 't niet"?
Niet gezien?
Je HOEFT zoiets niet te zeggen, het was ook niet de vraag aan hem. Hij doet dat wel.
Steekt z'n nek uit.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 23 augustus 2022 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet gezien?
Je HOEFT zoiets niet te zeggen, het was ook niet de vraag aan hem. Hij doet dat wel.
Steekt z'n nek uit.
Staat voor zijn werk en spreekt vertrouwen uit. Dat is gewoon zijn werk, Henk.
R()b
 R()b - dinsdag 23 augustus 2022 - 09:52   quote  deeplink  
Bouwt WEER aan iets nieuws.
Laat maar bouwen!
En het kan inderdaad alleen maar beter.
van geil
 van geil - dinsdag 23 augustus 2022 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 09:52 schreef R()b het volgende:
Bouwt WEER aan iets nieuws.
Laat maar bouwen!
En het kan inderdaad alleen maar beter.
Dat laatste kan je nog wel eens gaan verbazen,
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2022 - 18:19   quote  deeplink  
Daar komt het defaitisme weer opzetten :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2022 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 09:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Staat voor zijn werk en spreekt vertrouwen uit. Dat is gewoon zijn werk, Henk.
Overtuiging is iets anders dan vertrouwen.
VVout
 VVout - dinsdag 23 augustus 2022 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 18:19 schreef Stylzz het volgende:
Daar komt het defaitisme weer opzetten :)
Je zou het haast in het Rotterdamse woordenboek plaatsen. Synoniem voor Feyenoorder "een defaiTisT"
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 23 augustus 2022 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 18:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Overtuiging is iets anders dan vertrouwen.
Je hebt 't één voor het andere nodig.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2022 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 18:59 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je hebt 't één voor het andere nodig.
Exact. Overtuiging is overtreffende trap van vertrouwen.
Slot weet zeker dat het beter wordt.

Ieder ander lult over 'ik verwacht dat'....
van geil
 van geil - woensdag 24 augustus 2022 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 09:52 schreef R()b het volgende:
Bouwt WEER aan iets nieuws.
Laat maar bouwen!
En het kan inderdaad alleen maar beter.
Wat zeg je?
van geil
 van geil - woensdag 24 augustus 2022 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 13:24 schreef van geil het volgende:
Kappen nou Slot met dat gedram over die Tukker
..
VVout
 VVout - zondag 28 augustus 2022 - 10:10   quote  deeplink  

https://youtu.be/Q7-BXHw4jQw

3 keer per week spelen, als je eerst op zondag speelt, midweeks en dan zaterdag ok. Maar zijn dan gewoon 2 wedstrijden per ronde, niet gelijk huilie huilie gaan doen hè.

Verder nuchter en duidelijk als altijd natuurlijk, maar verder geen geloel en fußbal spielen ja.
van geil
 van geil - maandag 12 september 2022 - 11:25   quote  deeplink  
Was nogal verbolgen voor de camera dat er geen vervanger voor Aursnes gekomen is.
Vond ik een beetje Calimero.
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 september 2022 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 11:25 schreef van geil het volgende:
Was nogal verbolgen voor de camera dat er geen vervanger voor Aursnes gekomen is.
Vond ik een beetje Calimero.
Jij hebt het niet zo op Slot he?
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 september 2022 - 11:37   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door CobusIII --
van geil
 van geil - maandag 12 september 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 11:36 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo op Slot he?
Hoe kom je daar bij? Prima gast, maar dit vond ik merkwaardig.
Zeker als je zo verwend bent op de transfermarkt.
Als hij nu de balans niet in orde vindt, dan had hij dat eerder moeten aangeven.
Kan natuurlijk nooit aan 1 speler liggen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 september 2022 - 12:39   quote  deeplink  
Hij wijdde er volgens mij één bijzin aan
VVout
 VVout - maandag 12 september 2022 - 12:44   quote  deeplink  
Is ook jammer, zou het ook moeilijk vinden ook al begrijp ik het.
Leuv
 Leuv - maandag 12 september 2022 - 12:50   quote  deeplink  
Inderdaad prima gast die Slot al ga ik nog niet geheel mee in de polonaise.
Ik vind nog altijd dat ze te weinig voetballen om een doelpunt te maken en verbaas me het hele seizoen eigenlijk al hoe ze een wedstrijd aanvangen. Gisteren dan ook weer hoe ze de tweede helft beginnen. Ik weet niet wat ze in de kleedkamer te horen krijgen maar echt veel beter worden ze er niet van. Verder heeft Slot wel overduidelijk zijn lievelingetjes, die kunnen fout op fout stapelen zonder consequenties.
Dus Top die Slot maar er valt nog zeker het een en ander te verbeteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door Leuv --
MMM
 MMM - maandag 12 september 2022 - 12:53   quote  deeplink  
Ach, dat de tweede helft een stuk minder was is voor ons supporters jammer maar ook niet onlogisch. Donderdag weer een wedstrijd, zondag weer een wedstrijd.

En het hoefde gisteren in de tweede helft ook niet meer op volle kracht. Prima toch.
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 september 2022 - 15:20   quote  deeplink  
Ik vond de eerste helft (ook) niet zo goed...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 september 2022 - 18:54   quote  deeplink  
Wel goed, zelfs beter dan eerdere wedstrijden.
van geil
 van geil - maandag 12 september 2022 - 20:34   quote  deeplink  
Het was de eerste helft die te doen was.
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 september 2022 - 20:39   quote  deeplink  
Het leek goed omdat het aanvallend naar behoren was én omdat er een vroege goal viel. 2e doelpunt was een lachertje natuurlijk. Het middenveld was ook in de eerste helft niet in balans. Maar omdat er geen weerstand van Sparta was, werd dit niet getest. In de tweede helft kwam Sparta wat feller uit de kleedkamer en zag je meteen de gaten vallen. Toen Wieffer erin kwam zag je dat de balans langzamerhand wat beter werd (ook mede de derde goal waardoor sparta het geloof verloor).
van geil
 van geil - maandag 12 september 2022 - 20:44   quote  deeplink  
Eens met Cobus.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2022 - 09:54   quote  deeplink  
Die mats Wiefer bevalt me wel,ook Hancko was een stabiele factor
Toch knap dat je al een redelijk draaiend team in zo een korte tijd kan neerzetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - dinsdag 13 september 2022 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 09:54 schreef piet de paler het volgende:
Die mats Wiefer bevalt me wel,ook Hancko was een stabiele factor
Toch knap dat je al een redelijk draaiend team in zo een korte tijd kan neerzetten
Ik vond die Wieffer juist zeer onwenning. Hij weet nog niet waar hij moet staan en moet lopen om aanspeelbaar te zijn. Ook hecht ik nog te weinig conclusies over het redelijk draaien want ik heb ze echt nog weinig goed zien voetballen en dat terwijl we nog nauwelijks tegenstand hadden. Hopelijk wordt Pisvee de eerste goede graadmeter en valt het kwartje de juiste kant op.
VVout
 VVout - dinsdag 13 september 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Gelukkig ziet Leuv het ook, positieve geluiden na een overwinning op Sparta, hooguit mooi meegenomen. De wedstrijden winnen tegen de top 5, die zeggen me wat, deze hoor je minimaal zo af te handelen.

Roma was gewoon een duidelijk voorbeeld dat je er niet klaar voor was en ook Sturm Graz ben ik nog heel voorzichtig mee in gedachte. T's allemaal nog geen koek en ei, maar het lijkt er wel op dat we goed bezig zijn.

Hoe snel het alleen op zijn pootjes komt en of het geluk of kunde aan onze zijde is, zoals vorig seizoen is de vraag. We zullen het moeten respecteren als het alleen ook eens tegen zit.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Hoop tegen die Oostenrijkers al ?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 september 2022 - 13:29   quote  deeplink  
Tegen Sparta moet ook, maar vaak genoeg niet zo. En zeker niet dominant.
Dat was nu winst
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2022 - 16:49   quote  deeplink  
Nu Arne Slot inmiddels al zijn zomeraanwinsten aan het werk heeft gezien, zal zijn basiselftal in de komende periode meer vorm gaan krijgen. Toch is het op enkele posities nog geen uitgemaakte zaak wie de eerste keus zal zijn. De linksback is daarbij het grootste vraagstuk.

Zo duurde het in de voorbereiding en ook na de start van de competitie even voor Feyenoord de bezetting op die positie compleet had. Marcos López werd laat aangetrokken en raakte ook nog eens geblesseerd, Fredrik Bjørkan kwam nog later en jeugdspeler Quilindschy Hartman moest nog een stap maken om negentig minuten aan te kunnen. Ook Dávid Hancko en Marcus Pedersen werden daarom als noodoplossing gebruikt, maar Slot benadrukte op zijn persconferentie dat de keuze tussen de drie pure linksbacks zal gaan.

Een hiërarchie heeft hij daarbij nog niet in zijn hoofd. "Ik vond al dat ze heel dicht bij elkaar lagen. Ik vind het ook niet gerechtvaardigd om de een te beoordelen tegen Lazio en de ander tegen Sparta. Dat zou in mijn beleving niet terecht zijn." In het bijzonder lichtte hij de situatie van Bjørkan uit, die een ongelukkig debuut kende tegen Go Ahead Eagles. "Dat is een speler die een lange tijd niet gespeeld had. De snelste manier om hem dan te laten wennen, is om hem ook een wedstrijd te geven."

"Ik heb gisteren nog met hem gezeten", ging Slot verder over de Noor. "Hij trainde goed, maar dat is iets anders dan een goede wedstrijd spelen. Dat heb ik ook ervaren met Idrissi in het begin. Die is nu veel fitter en was afgelopen zondag onderdeel van het goede spel van López. Spelers hebben, ook als je ze goed ziet trainen, wedstrijdhardheid nodig om klaar te zijn om te spelen. Maar de enige manier om daarachter te komen, is door ze ook af en toe eens op te stellen. Op dit moment vind ik dat er geen duidelijke rangorde in zit." Het is dan ook nog de vraag wie er tegen Sturm Graz als linksback zal starten.

Danilo of Gimenez
Een andere concurrentiestrijd die nog niet gestreden is, is die in de spits. Danilo is vooralsnog de eerste keuze, maar Santiago Gimenez klopt steeds nadrukkelijker op de deur. "Hij maakt een veel fittere indruk dan toen hij binnenkwam", zei Slot over de Mexicaan. "Los van de goals die hij maakt, zie je hem ook meer energie in de wedstrijd stoppen, met name dat hij de tegenstander afjaagt. Dat ging in het begin nog wat moeizamer. Hoe ver hij exact is, daar kunnen we alleen achter komen als we hem een keer vanaf het begin zien. De vraag is of dat morgen of zondag zal zijn, of pas na de interlandperiode."
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 september 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Bouwt op slimme en zorgvuldige wijze aan een goed team met stevig fundament.
Laat zich niet gek maken.
van geil
 van geil - donderdag 15 september 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Make dat the kat wise
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 september 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Het proces geile, het proces.
ar
 ar - donderdag 15 september 2022 - 21:06   quote  deeplink  
Zo is dat.
Zeer slimme man die ar
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 02:32   quote  deeplink  
Slot gaat niet mee in euforie: ''Vorige week konden we er niks van''

FA0-D8-E71-D85-F-4-E32-AF1-E-10652222630-B.jpg

Feyenoord won in De Kuip met 6-0 van SK Sturm Graz. De Rotterdammers krijgen na afloop dan ook de nodige complimenten. Trainer Arne Slot blijft rustig en is de nederlaag van vorige week tegen SS Lazio nog niet vergeten.

''Een week geleden konden we er helemaal niks van met elkaar, dat was overigens niet mijn mening. Toen waren we natuurlijk verre van competitief aan Lazio. Een week later win je met 6-0, dus dan moet je wel ergens de middenweg in vinden om te beoordelen waar we exact staan'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. De trainer was na afloop tevreden over zijn ploeg. ''Vooral de combinatie van scoren, goed voetballen en achterin niets weggeven vind ik het belangrijkste aan deze wedstrijd.''

Santiago Gimenez maakte weer indruk met zijn doelpunt. ''Hij kan echt heel goed koppen. Er was ook een prima assist van de andere invaller: Wålemark. Los van het feit dat Gimenez een hele mooie goal maakte vond ik hem ook een sterk aanspeelpunt, ook bij het afjagen van de tegenstander zonder dat hij de bal had. Ook aan hem zie je dat hij steeds fitter begint te worden en het gaat een mooie strijd worden met Danilo,"

Voor Slot is het niet lastig om iedereen tevreden te houden en hij kan zijn keuzes in de opstelling altijd goed, tactisch, uitleggen aan de spelersgroep. ''Na vandaag komen er niet meer keuzes bij, want de jongens die het vandaag prima gedaan hebben doen dat al een aantal weken. Met uitzondering van Lazio natuurlijk. Het is niet zo dat er opeens nieuwe jongens opstaan. In sommige gevallen is het een bewuste tactische keuze en in sommige gevallen een bepaald gevoel dat we hebben. In dit geval had het ermee te maken dat Ali het met zijn ervaring gewend is om dit soort wedstrijden te spelen.''

Supporters die roepen dat ze al een ticket naar Boedapest gaan boeken kunnen het best nog even wachten. ''Dat zou ik wat voorbarig vinden'', lacht Slot. ''Niet alleen omdat we vorige week een kansloze nederlaag hebben geleden tegen Lazio: in de Europa League zitten nog meer goede teams dan in de Conference League. Wetende wat er nu allemaal nog inzit, en de nederlaag van vorige week in het achterhoofd, zou ik ze adviseren nog even te wachten.''

Ingestudeerd op trainingsveld
In de ogen van Slot is het doelpunt van Danilo de mooiste van de avond. Vooral de aanval vooraf kan de trainer bekoren. ''Vanuit trainers-oogpunt vond ik de goal van Danilo de mooiste omdat het bijna een ingestuurde goal is vanaf het trainingsveld. Dan chargeer ik het een beetje want er zijn altijd spelers die kwaliteit toevoegen aan een aanval. De linkerkant speelde uitstekend samen en vanuit teamspel vind ik dat de mooiste goal.''


https://youtu.be/NL5Oe3Ia2f4

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2022 door RenatoBos --
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 september 2022 - 15:52   quote  deeplink  
Misschien wel z'n slechtste wedstrijd ooit
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 16:12   quote  deeplink  
Weet je nu dat dit middenveld niet kan tegen de wat betere tegenstanders? Ongelooflijk om in de rust niet in te grijpen.

Schandalige eerste helft en dan aanmodderen tot je weer achter komt. Keihard gefaald vandaag
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2022 - 16:30   quote  deeplink  
Leek tactisch nergens op. En krijg je de 2-2 in de schoot geworpen, dan grijpt hij het nog niet aan.
van geil
 van geil - zondag 18 september 2022 - 16:31   quote  deeplink  
3
DMD
 DMD - zondag 18 september 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:12 schreef MMM het volgende:
Weet je nu dat dit middenveld niet kan tegen de wat betere tegenstanders? Ongelooflijk om in de rust niet in te grijpen.

Schandalige eerste helft en dan aanmodderen tot je weer achter komt. Keihard gefaald vandaag
Dit snap ik dus ook totaal niet, waarom ingrijpen 10 minuten in de 2de helft? Waarom dan niet gewoon wisselen in de rust, je kan het gewoon zien aankomen.

Wat heeft die 10 minuten nou precies voor zin.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 16:34   quote  deeplink  
Slot ook kut wegwezen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0201981