|
|
van geil
|
|
|
quote: Denk als hij weer gewisseld wordt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind toch dat we hun nauwelijks laten voetballen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik was vorig seizoen enthousiast, maar je bakt er helemaal niets van dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Slotbal naar op slot-bal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaam je heel diep. Weer een complete wanprestatie tegen een elftal van niks.
AFGANG! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tactisch blunder op blunder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We gaan richting Slot out op deze manier |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat je aan het zoeken bent kan ik begrijpen, maar wat hij nu doet is het vermoorden van despitsen. Laat Gimenez 5-6 wedstrijden staan. En als Kokcu een slimme aanvoerder is en er is een penalty dan laat hij zijn spits in deze fase de penalty nemen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat hij er helemaal niet mee om kan gaan. Heeft net als van Gaal(zeker in het begin) n groep nodig die leergierig is, en luistert. Denk dat velen in deze groep een eigen mening hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 - 23:32 schreef van geil het volgende:Denk dat hij er helemaal niet mee om kan gaan. Heeft net als van Gaal(zeker in het begin) n groep nodig die leergierig is, en luistert. Denk dat velen in deze groep een eigen mening hebben. Er klopt iets niet ,Danilo ging nog net niet op het hoofd van Zsymanski staan toen deze voor hem geblesseerd op de grond lag .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wel vrij gênant om in twee wedstrijden achter elkaar twee zulke matig helften te spelen. En dat het elftal fysiek omvalt is nog veel opvallender. Je zou denken dat de spelers daarop gescout zijn, dat ze dat type voetbal aankunnen. Okay, het kan een paar weken kosten voordat iedereen fit is, maar we zijn maanden verder. En bijna geen blessures (gehad). Slot wil met hoge intensiteit spelen, maar op AZ-uit na heb ik dat niet een helft lang, laat staan een wedstrijd lang gezien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber die alleen zijn ding doet. Geen echte vreugde bij goals. Veel armgebaren. Kokcu rare uitspraken, en gedrag Bijlow weigert de band Het is absoluut geen team |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat hele felle druk zetten heb ik al heel lang niet meer gezien. Blijkbaar hebben we daar de spelers niet meer voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 - 23:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis wel vrij gênant om in twee wedstrijden achter elkaar twee zulke matig helften te spelen. En dat het elftal fysiek omvalt is nog veel opvallender. Je zou denken dat de spelers daarop gescout zijn, dat ze dat type voetbal aankunnen. Okay, het kan een paar weken kosten voordat iedereen fit is, maar we zijn maanden verder. En bijna geen blessures (gehad). Slot wil met hoge intensiteit spelen, maar op AZ-uit na heb ik dat niet een helft lang, laat staan een wedstrijd lang gezien. AZ viel ook vaak de 2de seizoenshelft terug . Stylzz gaf dat vroeger ook altijd aan en prompt t gebeurde dan ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 - 23:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis wel vrij gênant om in twee wedstrijden achter elkaar twee zulke matig helften te spelen. En dat het elftal fysiek omvalt is nog veel opvallender. Je zou denken dat de spelers daarop gescout zijn, dat ze dat type voetbal aankunnen. Okay, het kan een paar weken kosten voordat iedereen fit is, maar we zijn maanden verder. En bijna geen blessures (gehad). Slot wil met hoge intensiteit spelen, maar op AZ-uit na heb ik dat niet een helft lang, laat staan een wedstrijd lang gezien. Hij roept dat voor en na elke wedstrijd. Maar het is echt februari/maart dat we dat echt deden. Lulverhaal, veren in zijn reet hebben een waarheid die niet echt is, tot gevolg. Proces aan mijn ballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 - 23:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] AZ viel ook vaak de 2de seizoenshelft terug . Stylzz gaf dat vroeger ook altijd aan en prompt t gebeurde dan ook. Misschien een patroon dan. Niet goed, want we hadden van de zomer bijna carte blanche om de selectie naar wens samen te stellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slot: “Een gelijkspel was voor ons een acceptabel resultaat geweest”
Tegen STURM GRAZ. Die kunnen er helemaal niks van. Pleur toch op. Slappe hap |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 - 07:51 schreef MMM het volgende:Slot: “Een gelijkspel was voor ons een acceptabel resultaat geweest” Tegen STURM GRAZ. Die kunnen er helemaal niks van. Pleur toch op. Slappe hap Wij in deze wedstrijd ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dat is veelzeggend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mensen die Slot out roepen snappen er niks van.
Vind wel dat er kritiek mag zijn, niemand is heilig. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Slot Out. Maar bovenal te Kloese out.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door Leuv -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me bij beiden totaal niet aan de orde. Vind wel dat het hoog tijd wordt dat we een TD aantrekken. We zitten eigenlijk al bijna een half jaar zonder. Bizar eigenlijk. Raar ook die situatie met Arnesen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat te Kloese voor wat betreft transferbeleid meer uitgaat van de doorverkoopmogelijkheden van (Zuid-Amerikaanse) spelers, dan vanuit het aantrekken van spelers die passen bij een bepaalde spelstijl en teamsamenstelling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
ik mis de jeugd , te vroeg afgeschreven en verhuurd , ik mis leiderschap en ballen om er gasten die niet passen en niks meer presteren op de bank te zetten of de wacht aanzeggen . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Waarom tekloese nu weer?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Wie heeft er voor TD gespeeld en de TD met enige ervaring de deur uitgewerkt ? te Kloese toch ? Kijk eens wat hij aan exotische minkukels heeft binnengehaald. Er zit werkelijk geen enkele kwaliteit tussen. Hij heeft dramatische verkocht en ingekocht en nu een beetje de grote directeur uithangen. Ik snap al helemaal niet waarom er een AD uit Amerika gehaald moest worden die niets dan ook niets gepresteerd heeft. Proces mijn reet. We hebben volkomen de verkeerde afslag genomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, je speelt een keer heel slecht en dan komt er heel wat naar boven. Eerst maar eens zien of die neergaande spiraal zich voortzet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een keer slecht? Het hele seizoen en voorbereiding is ruk op 2 wedstrijdjes na. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees, er staat heel slecht. En 2 wedstrijdjes goed is behoorlijk overdreven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij gewoon een Feit ,AZ en Sturm graz twee goede wedstrijden. Als jij al tevreden bent met 20 minuten van de 90 , prima hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onzin, Sparta was ook goed, en een aantal helften brachten zeker aardig voetbal. Maar goed, jij bent ontevreden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker ontevreden, Als 2/3 potjes ok zijn van de 25 of zo alles bij elkaar. Echt, te schandalig voor woorden met zo'n dure en brede selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, Slot staat voor het eerst meer onder druk. Benieuwd hoe hij hiermee omgaat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
slot valt niet zoveel te verwijten , natuurlijk maakt hij nu wat foutjes maar het heeft grotendeels te maken met de kwaliteit van de spelers die zijn aangetrokken en dan vooral de kwaliteit van de buitenspelers is zwaar dramatisch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ingrijpen. Niet kijken naar transferwaardes en die shit. Gewoon het beste TEAM opstellen met een duidelijk patroon en visie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben bang ook dat er nu te veel van geld afhangt. Presteren zal het criterium moeten blijven. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Is Bosz al gesignaleerd ? |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Vind het wel typisch. Als danilo speelt zie je wel de voorzetten van de zijkant. Staat er een kopsterkte spits zoals giminez in dan breien ze alles vanuit het midden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 21:31 schreef Ikke nie het volgende:Vind het wel typisch. Als danilo speelt zie je wel de voorzetten van de zijkant. Staat er een kopsterkte spits zoals giminez in dan breien ze alles vanuit het midden. Ja en korte corners zijn ze ook dol op als Giminez er in staat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Lol beste stuurlui staan aan wal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je vaart je omhoog op een zandbank, maar bent een kundige stuurman? Of nee, het lag aan het radar die plotseling uitviel -.-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2022 door VVout -- |
|
|
|