BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DMD
 DMD - zondag 13 november 2022 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 21:02 schreef MMM het volgende:
Clausule. Hmmmm, bah.

Geldt wel alleen voor buitenlandse clubs hoop ik.
Kunnen we weer 2 maanden speculaties over het contract van arne aanhoren. Interessant dat dit geen item was toen die nog bij AZ trainde, maar nu bij ons wordt het opeens het gesprek van de dag.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 november 2022 - 07:23   quote  deeplink  
Volgens Vd Vaart perst hij t meest haalbare uit deze selectie.
We worden dus kampioen
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 november 2022 - 07:58   quote  deeplink  
Overigens bij NOS halen ze vooral aan dat de voorhoede t issue is.
ESPN had t vaak over t gemis van Aursnes
DMD
 DMD - maandag 14 november 2022 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Overigens bij NOS halen ze vooral aan dat de voorhoede t issue is.
ESPN had t vaak over t gemis van Aursnes
Die lullen ook recht wat krom is. Ook m.b.t het aanhalen van de inkomsten. Het is geen uitgemaakte zaak dat een "duurdere" speler meteen meer brengt puur door het prijskaartje dat eraan hangt.

Er komt gewoonweg een dosis geluk bij kijken en er zijn heel veel analisten die van een koude kermis thuiskomen als er gedacht wordt dat de hoofdstad zomaar even kwaliteit "inkoopt".
kenny
 kenny - maandag 14 november 2022 - 11:45   quote  deeplink  
de beste trainer sinds heugenis , laten we hopen dat hij nog jaren bij ons blijft
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2023 - 10:13   quote  deeplink  
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/01/05/soms-slaat-arne-slot-door-in-zijn-drang-naar-perfectie-a4153475
kenny
 kenny - vrijdag 06 januari 2023 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
mooi interessant om te lezen , laten we hopen dat hij nog lang bij ons blijft
DMD
 DMD - zaterdag 07 januari 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 11:53 schreef kenny het volgende:

[..]

mooi interessant om te lezen , laten we hopen dat hij nog lang bij ons blijft
Ik las dat engelse en duitse clubs hem in de gaten houden. Ik hoop ook dat hij nog minimaal 3 jaar blijft, maar als we elke transferwindow in het ongewisse zitten omtrent de trainer ,dan gewoon liever laten gaan en iemand aantrekken die de filosofie doorzet en ook de intentie heeft om minstens 5 jaar te bouwen.

Als dat het scenario wordt, dan hoop ik op 1 naam die ze zouden moeten polsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2023 door DMD --
van geil
 van geil - zaterdag 07 januari 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 20:52 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik las dat engelse en duitse clubs hem in de gaten houden. Ik hoop ook dat hij nog minimaal 3 jaar blijft, maar als we elke transferwindow in het ongewisse zitten omtrent de trainer ,dan gewoon liever laten gaan en iemand aantrekken die de filosofie doorzet en ook de intentie heeft om minstens 5 jaar te bouwen.

Als dat het scenario wordt, dan hoop ik op 1 naam die ze zouden moeten polsen.
???
De filosofie doorzet, en ook de intentie om minstens 5 jaar te bouwen.
En dan na 2 seizoenen weg?
Wat klopt er niet.
DMD
 DMD - zaterdag 07 januari 2023 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

???
De filosofie doorzet, en ook de intentie om minstens 5 jaar te bouwen.
En dan na 2 seizoenen weg?
Wat klopt er niet.
Geen idee? Ik maak duidelijk dat wanneer slot de ambitie heeft om er na dit seizoen een eind aan te breien er iemand aangetrokken wordt die de filosofie doorzet en dus de intentie heeft om minstens 5 jaar te bouwen.
van geil
 van geil - zaterdag 07 januari 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Wat heb je aan die intentie als je het niet doet
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

???
De filosofie doorzet, en ook de intentie om minstens 5 jaar te bouwen.
En dan na 2 seizoenen weg?
Wat klopt er niet.
Hoi Arne met Liverpool. Luistera blablablabla miljoenen blablablabla miljoenen om te investeren, blablablabla hier tekenen.

Ja maar ik wil bouwen bij Feyenoord!
Oké blablablabla miljoen erbij

Oké! Deal
van geil
 van geil - zaterdag 07 januari 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 21:02 schreef van geil het volgende:
Wat heb je aan die intentie als je het niet doet
...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2023 - 21:06   quote  deeplink  
T is werk. Geen roeping. T zijn geen priesters.
van geil
 van geil - zaterdag 07 januari 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Dat geef ik toch ook aan, t is allemaal een wassen neus.
Ook met Slot.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Met iedereen in t voetbal. De intentie is er vaak wel. Tot de trein of de bus….
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 13:34   quote  deeplink  
Doe iets?
MightyAce
 MightyAce - zondag 08 januari 2023 - 14:23   quote  deeplink  
Niet te volgen.
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2023 - 14:24   quote  deeplink  
Fles Advocaat in de week schat ik in.
MMM
 MMM - zondag 22 januari 2023 - 17:32   quote  deeplink  
Eerder moeten wisselen. De pijp was leeg bij een aantal.
CobusIII
 CobusIII - zondag 22 januari 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 17:32 schreef MMM het volgende:
Eerder moeten wisselen. De pijp was leeg bij een aantal.
Eens, wacht vaak te lang naar mijn mening.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 22 januari 2023 - 18:08   quote  deeplink  
Hij wacht daarmee tot de tegenstander moe is.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2023 - 18:44   quote  deeplink  
Interviewer Hans Kraay junior herinnert Slot eraan dat ondanks het gelijkspel, Feyenoord nog altijd vijf punten boven rivaal 020 staat. "De media zijn over het algemeen 020-gerelateerd, dus we staan inderdaad vijf punten op ze voor", countert Slot. "Dat is een heel erg grote Calimero-opmerking, maar jij refereert aan 020 terwijl AZ op twee punten komt als ze straks winnen. PSV staat op drie punten en Twente zit ook nog in de buurt."

Die nuchterheid van Slot. I like it.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Kan beter op tijd wisselen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2023 - 19:03   quote  deeplink  
Slot: ''Ik ben heel blij dat ik het nu een keer in De Kuip zie''

B7-F5-A2-FD-D953-485-C-81-E2-4-BE7549-D1301.jpg

Alireza Jahanbakhsh en Oussama Idrissi waren belangrijk voor Feyenoord als invaller. Het grote probleem van de Rotterdammers is dat de buitenspelers niet elke week constant presteren. Jahanbakhsh speelde tegen FC Twente matig, maar maakte tegen PSV weer een goede indruk. Trainer Arne Slot rouleert daarom met zijn buitenspelers.

''Het komt niet als een complete verrassing dat Jahanbakhsh er vandaag twee inschiet'', begint Slot in gesprek met ESPN. ''Het zit er soms wel eens aan te komen, maar het gaat constant met wat mindere momenten. Vorige week vond ik hem heel matig spelen zelfs. Onze twee posities aan de buitenkant, dat wisselt nogal, zoals mensen dat waarschijnlijk opvalt.''

''Het ligt heel dicht bij elkaar, zoals dat voorin eigenlijk op elke positie het geval is. Of het vandaag twee AZ goals waren van Jahanbakhsh? Met name de tweede goal vond ik een goal die we veel in zijn AZ periode hebben gezien. Alireza heeft een geweldig afstandsschot. Dat zie ik op de trainingen ook heel vaak. Ik ben heel blij dat ik het nu een keer in De Kuip zie.''

Had Feyenoord niet verdiend om te winnen? ''Dat wil ik niet zeggen, maar dat is moeilijk in voetbal. Want wanneer verdien je het om te winnen? Als je kijkt naar het spelbeeld, wie van de teams wil de bal hebben, wie wil opbouwen? Als je dat als leidraad zou nemen, wie de meeste kansen krijgt, dan zou je vinden dat wij het verdiend hebben. Maar kijk je naar het scoreverloop, dan is het niet zo handig als je tegen PSV moet, dat met name op de counter gaat spelen, op 0-1 achterkomt.''

De 35 doelpogingen leverden slechts twee doelpunten op. ''We hebben de wedstrijd negentig minuten lang gedomineerd, maar je wilt graag meer rendement halen. Wat dat betreft kijk je met jaloezie naar PSV. Als ze twee keer in je zestien komen en de tweede is eigenlijk niet eens een kans... Dat je daar twee goals uithaalt. We hebben kansen gehad, dat kun je bijna niet geloven. En we hebben amper iets weggegeven. Dit is zoals je een topwedstrijd wilt spelen, alleen wil je een ander resultaat.''


https://youtu.be/eLI3qxwLMN4
coenjo
 coenjo - zondag 05 februari 2023 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 19:33 schreef van geil het volgende:
Kan beter op tijd wisselen
ja idd, elke wedstrijd standaard minstens 10 min te laat met wisselen
coenjo
 coenjo - zondag 05 februari 2023 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 19:33 schreef van geil het volgende:
Kan beter op tijd wisselen
ja idd, elke wedstrijd standaard minstens 10 min te laat met wisselen
MMM
 MMM - maandag 06 februari 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Bizar hoe hij zwart gemaakt word door de media. Walgelijk.

Slot, held!
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 februari 2023 - 22:21   quote  deeplink  
Hopelijk leert hij er wat van ook
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 februari 2023 - 11:55   quote  deeplink  
Afgelopen zomer kon je niet met je ogen knipperen of Feyenoord had weer een speler gehaald. In de winterse transferwindow ging het anders.

Alleen Neraysho Kasanwirjo kwam. Ramiz Zerrouki kwam niet. Afgelopen zomer wilde Feyenoord hem al, maar Jan Streuer, td van FC Twente, zei ‘nee’. Begin januari meldde Feyenoord zich opnieuw. Streuer zei opnieuw ‘nee’. Eind januari meldde Feyenoord zich alweer en Streuer zei alweer ‘nee’. ‘Had je maar eerder moeten komen’, zei hij. Humor.

Thomas van den Belt kwam ook niet. Zijn club PEC Zwolle schijnt drie miljoen euro voor hem te hebben gevraagd. Komende zomer mag hij voor acht ton weg, dus ik begrijp wel dat Feyenoord denkt ‘prima joh, wachten we toch effe’. Als Feyenoord straks Champions League speelt, legt het lachend die acht ton neer. En anders ook.

Het is wel even wennen dat Feyenoord geen paniekaankopen meer doet. Als een club niet aan Feyenoord wil verkopen of teveel geld vraagt, proberen we het later gewoon opnieuw en intussen kijken we naar alternatieven. Een paar jaar geleden zou Feyenoord nog gauw ergens een uitgerangeerde Argentijn vandaan hebben getoverd. Nu niet. Geen paniek.

Na twintig wedstrijden staat Feyenoord aan kop. Dat zorgt voor paniek. Niet bij Feyenoord, maar bij journalisten en analisten. Even dacht ik afgelopen week dat Arne Slot een aanslag had gepleegd of iemand had verkracht, zoveel shit kreeg hij over zich heen.

Wat bleek? Hij had een kritische kanttekening geplaatst bij de beslissing van scheidsrechter Allard Lindhout die tijdens FC Twente-Feyenoord floot voor hands van Santiago Giménez. Twente-speler Robin Pröpper gebaarde ook dat het hands was. En dat was het. Van Pröpper. Zuivere pingel. Toen in de portakabin van de VAR duidelijk werd dat het niet Giménez maar Pröpper was die hands had gemaakt, besloot de scheids, ingefluisterd door de VAR, aan zijn fluitsignaal een andere draai te geven: Giménez zou hebben geduwd.

Slot zei er na afloop wat van en hij had volkomen gelijk, maar hij had niks mogen zeggen. Hij was een jankerd. Toen zijn ploeg in Nijmegen werd bestolen door Gözübüyük die een glaszuiver doelpunt van Giménez afkeurde, hield Slot zijn mond. Dat mocht dan weer wel. Slot moet zich in stilte de grootste arbitrale dwalingen laten welgevallen en doet-ie dat een keer niet, dan krijgt-ie in de media een week lang de strontkar over zich heen. Slot weet nu ook hoe het is om Feyenoorder te zijn.

Als Slot erin slaagt kampioen te worden met Feyenoord, heeft hij twee seizoenen achter elkaar een wonder verricht. Vorig jaar finale Conference League en een jaar later, met zeven nieuwe spelers in de basis, de titel. Zover is het nog lang niet, maar als Slot in mei met de schaal in zijn handen staat en een traantje wegpinkt, zullen wij elkaar aanstoten en zeggen: ‘Daar staat-ie hoor, die jankerd’.
VVout
 VVout - dinsdag 07 februari 2023 - 12:35   quote  deeplink  
clinking-beer-mugs_1f37b.png
coenjo
 coenjo - dinsdag 07 februari 2023 - 20:04   quote  deeplink  
leeds united schijnt interesse te hebben, ik zou zeggen 40 miljoen aftikken en hulshoff naar de functie hoofdcoach.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 februari 2023 - 20:06   quote  deeplink  
als Slot gaat. Gaat die ook.
DMD
 DMD - dinsdag 07 februari 2023 - 20:08   quote  deeplink  
Zou zelf gaan voor Peter Bosz, Dick schreuder of wellicht Pascal Janssen. Voorkeur ligt bij de eerste 2.

Mocht het zo gaan dan wel gewoon een coach die op dezelfde gedachte door bouwt. Ik hoop niet meer het dick advocaat voetbal te zien.
coenjo
 coenjo - dinsdag 07 februari 2023 - 20:09   quote  deeplink  
hij heeft interesse in de functie hoofdcoach..
als dat bij feyenoord kan gaat hij niet mee met slot
hij is het tactische meesterbrein schijnt het
ronald koeman heeft hem er bij gehaald ook als assistent van nederlands elftal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - dinsdag 07 februari 2023 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2023 - 20:08 schreef DMD het volgende:
Zou zelf gaan voor Peter Bosz, Dick schreuder of wellicht Pascal Janssen. Voorkeur ligt bij de eerste 2.

Mocht het zo gaan dan wel gewoon een coach die op dezelfde gedachte door bouwt. Ik hoop niet meer het dick advocaat voetbal te zien.
peter bosz zou ik ook wel begrijpen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 februari 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Nooit meer Bosz
coenjo
 coenjo - dinsdag 07 februari 2023 - 20:40   quote  deeplink  
want?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 februari 2023 - 20:47   quote  deeplink  
Past totaal niet bij ons meer.
Zal ook nul krediet hebben.
Gegarandeerd een deceptie en ellende
van geil
 van geil - dinsdag 07 februari 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2023 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Past totaal niet bij ons meer.
Zal ook nul krediet hebben.
Gegarandeerd een deceptie en ellende
Eens
tomson
 tomson - dinsdag 07 februari 2023 - 20:55   quote  deeplink  
Slot wil eerst kampioen van NL worden. En dan door de voordeur vertrekken.
coenjo
 coenjo - dinsdag 07 februari 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2023 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Past totaal niet bij ons meer.
Zal ook nul krediet hebben.
Gegarandeerd een deceptie en ellende
als je het verleden al td ff vergeet en kijkt naar de manier van voetbal wat hij speelt
daar zit niet veel verschil in met slot
krediet is ook onzin, elke trainer bij feyenoord heeft weinig krediet als je niet zou winnen
gegarandeerd een deceptie en ellende op basis van wat dan?
hij moet net als slot spelers hebben voor het systeem dat hij wil spelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 februari 2023 - 21:00   quote  deeplink  
Prima. Nooit meer Bosz. Zie boven voor de redenen
DMD
 DMD - dinsdag 07 februari 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2023 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:
Prima. Nooit meer Bosz. Zie boven voor de redenen
Hoezo niet als trainer? Is een prima trainer en inderdaad de filosofie verschilt niet met die van slot.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 februari 2023 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2023 - 21:09 schreef DMD het volgende:

[..]

Hoezo niet als trainer? Is een prima trainer en inderdaad de filosofie verschilt niet met die van slot.
Stylzz - dinsdag 07 februari 2023 - 20:47 quote deeplink
Past totaal niet bij ons meer.
Zal ook nul krediet hebben.
Gegarandeerd een deceptie en ellende
van geil
 van geil - dinsdag 07 februari 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2023 - 20:55 schreef tomson het volgende:
Slot wil eerst kampioen van NL worden. En dan door de voordeur vertrekken.
Die zit op Slot.
VVout
 VVout - dinsdag 07 februari 2023 - 22:26   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen Bosz meer, ontbreekt hem iedere visie van realiteitszin. Is daarom toen al met een grote boog op de stoep beland. Ook bij Leverkusen vaak met vraagtekens zitten te kijken hoe hij willens en wetens, een niet passend geheel op de mat wist te zetten. T’s dat hij daar door Völler met de en boog op straat kwam en degradatie daarna net voorkomen kon worden. Mag echt hopen zonder respect te verliezen als voormalig speler dat hij een waardig opvolger van Schreuder mag worden.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 februari 2023 - 08:43   quote  deeplink  
Van Persie wordt klaargestoomd als opvolger.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 februari 2023 - 09:44   quote  deeplink  
Goed punt
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 februari 2023 - 09:54   quote  deeplink  
Kuijt werd eerder ook klaargestoomd...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0215208