BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 februari 2023 - 09:59   quote  deeplink  
Dat liep wel anders en veel sneller dan logisch.
kenny
 kenny - woensdag 08 februari 2023 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:
Kuijt werd eerder ook klaargestoomd...
ja maar hier zit wel zo'n groot verschil tussen , dirk vind vooral zichzelf een megaster en kruipte eng , glad en glibberig Troost in zijn hol om maar trainer van het eerste te worden ,

en dan heb je v Persie die heel rustig op de achtergrond aan zichzelf werk om zichzelf te ontwikkelen als trainer , hij wringt zichzelf niet op de voorgrond maar doet goed werk in de luwte op varkenoord , ik denk ook niet dat hij zelf gelijk al Slot wil opvolgen maar eerder kiest voor de weg van geleidelijk
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 februari 2023 - 11:32   quote  deeplink  
Die geleidelijke weg inderdaad.
Van Persie als opvolger Slot…Op z’n vroegst in 2024. En net als Gio eerst toevoegen als assistent.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 februari 2023 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:
Kuijt werd eerder ook klaargestoomd...
De horror
kenny
 kenny - woensdag 08 februari 2023 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:
Die geleidelijke weg inderdaad.
Van Persie als opvolger Slot…Op z’n vroegst in 2024. En net als Gio eerst toevoegen als assistent.
klopt mee eens , ik denk wel dat hij een goede trainer kan worden , komt goed over in de pers is intelligent en is zelf een klasbak geweest
kenny
 kenny - woensdag 08 februari 2023 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 12:05 schreef MightyAce het volgende:

[..]

De horror
haha inderdaad , had een regelrechte nachtmerrie geworden , maar goed dat die wanbeleid voerende Troost niet zijn zin heeft gekregen , jammer genoeg zit die oetlul nog steeds in de RvC
MMM
 MMM - woensdag 08 februari 2023 - 14:33   quote  deeplink  
Bij Feyenoord weten ze dat het een droom is van Slot om ooit te werken in de Premier League en heeft daarom een clausule in zijn contract laten opnemen voor aankomende zomer. ''Dit betekent niet dat Slot bij ieder bod sowieso zal gaan vertrekken. Feyenoord en zijn trainer gaan na afloop van het seizoen evalueren. Het is te verwachten dat de club dan het contract graag nog een keer wil verlengen en verbeteren.''

Laten we hopen dat Slot dat laatste ook wil. Flink, flink salaris geven. Misschien wel het salaris wat nog geen enkele trainer ooit heeft gekregen in de Kuip.

En je zal Slot tevreden moeten houden wat betreft aankopen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 februari 2023 - 15:15   quote  deeplink  
Ik vind dat Slot past bij Feyenoord. Hij heeft al veel gebracht, heeft een nuchtere, prettige uitstraling en weet wat ie wil en wat ie vindt.
Ik denk dat een CL plaats hem én de club zal helpen er een jaar aan vast te zetten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 februari 2023 - 15:36   quote  deeplink  
Een trainer mag nooit heilig zijn
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 februari 2023 - 15:52   quote  deeplink  
Eigenlijk moet je al verder kijken, ik denk dan aan de huidige trainer van AZ volgens mij is dat dezelfde lijn.
Dog eat dog systeem hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 februari 2023 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:
Een trainer mag nooit heilig zijn
Das heel wat anders. Passant enzo.
En je gaat zo ver met het behoud van een trainer als financieel en sportief verantwoord is.
kenny
 kenny - woensdag 08 februari 2023 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:
Een trainer mag nooit heilig zijn
eens , maar voor Slot zou ik toch echt een uitzondering maken , als je kijkt wat hij al neergezet heeft , speelt leuk voetbal wat we graag zien en maakt spelers beter waardoor de waarde op het veld duidelijk is toegenomen , eigenlijk verdient hij zichzelf terug

stel dat hij gaat van de zomer dan zou ik zo een twee geen vervanger weten die dit goede werk voortzet , een verkeerde nieuwe trainer kan zomaar weer zorgen dat je terug bij af bent
kenny
 kenny - woensdag 08 februari 2023 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 15:52 schreef piet de paler het volgende:
Eigenlijk moet je al verder kijken, ik denk dan aan de huidige trainer van AZ volgens mij is dat dezelfde lijn.
Dog eat dog systeem hahahaha
mee eens , maar ik denk dat hij niet overstapt
MMM
 MMM - donderdag 09 februari 2023 - 12:51   quote  deeplink  
Vertrekken midden in het seizoen, zeker nu, zal hij toch niet willen. Lijkt me?
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 09 februari 2023 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 12:51 schreef MMM het volgende:
Vertrekken midden in het seizoen, zeker nu, zal hij toch niet willen. Lijkt me?
Ik hoop het niet natuurlijk, maar stel Leeds begint met flappen te zwaaien en hebben een mooi verhaal voor de toekomst dan weet je het maar nooit.
kenny
 kenny - donderdag 09 februari 2023 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 12:51 schreef MMM het volgende:
Vertrekken midden in het seizoen, zeker nu, zal hij toch niet willen. Lijkt me?
lijkt mij ook , van de zomer wordt een ander verhaal

feyenoord geeft ook niet echt het materiaal waar hij mee wil werken , zoals deze winterstop beschamend dat er geen middenvelder bij is gekomen

wij willen doorgroeien maar Slot ook , als Slot merkt dat hij tegen grenzen aanloopt omdat er jaar in jaar uit bijna niks mogelijk is kan dat zomaar doen besluiten naar een club waar wel die mogelijkheden zijn , trainers blijven passanten
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 februari 2023 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 12:51 schreef MMM het volgende:
Vertrekken midden in het seizoen, zeker nu, zal hij toch niet willen. Lijkt me?
Tja hij was ook al rond met ons terwijl hij AZ nog trainde..
MMM
 MMM - donderdag 09 februari 2023 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 14:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja hij was ook al rond met ons terwijl hij AZ nog trainde..
Maar toen liep zijn contract af en ging over een nieuw seizoen.
DMD
 DMD - donderdag 09 februari 2023 - 14:51   quote  deeplink  
Als hij heel graag wilt of hij laat dit doorschemeren, gewoon een dikke afkoopsom vragen en wegbonjouren.

Ook dat hele gehannes met die clausules etc. Ik had gehoopt dat we geleerd hadden van de situatie met berghuis, maar nee laat er nog een lekkere clausule in fietsen.

Je moet gewoon (vooral in de fase waarin wij zitten) een trainer hebben die voor minstens 3 jaar iets wil neerzetten op basis van de filosofie van de club.
DMD
 DMD - donderdag 09 februari 2023 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 13:32 schreef kenny het volgende:

[..]

lijkt mij ook , van de zomer wordt een ander verhaal

feyenoord geeft ook niet echt het materiaal waar hij mee wil werken , zoals deze winterstop beschamend dat er geen middenvelder bij is gekomen

wij willen doorgroeien maar Slot ook , als Slot merkt dat hij tegen grenzen aanloopt omdat er jaar in jaar uit bijna niks mogelijk is kan dat zomaar doen besluiten naar een club waar wel die mogelijkheden zijn , trainers blijven passanten
In de premier league moet dat in perspectief gezien worden. 20-30-40mil uitgeven is hartstikke mooi, maar elke club in de premier league heeft die mogelijkheid, je komt er als middenmoter of laagvlieger gewoon niet zomaar tussen. Daarentegen is de verwachting dat je meteen presteert.

Stel Slot zou naar Leeds gaan in dit geval en hij wint 3 wedstrijden niet dan zit die voor de zomer weer thuis. Gras is echt niet altijd groener aan de overkant.
Leuv
 Leuv - donderdag 09 februari 2023 - 15:37   quote  deeplink  
Laat gaan. Wie geen trainer bij de mooiste club wil zijn moet heel snel opzouten.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 09 februari 2023 - 16:35   quote  deeplink  
Nooit nu weg doen natuurlijk. Einde seizoen prima, kan hij kocku en Geertruida meenemen voor de jackpot.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 februari 2023 - 17:20   quote  deeplink  
Geld is geld
Xapter
 Xapter - zaterdag 11 februari 2023 - 00:01   quote  deeplink  
Aan het einde van het seizoen voor die Pascal Jansen van AZ gaan. Weer ff bloed onder de nagels van die Alkmaarders halen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 februari 2023 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 00:01 schreef Xapter het volgende:
Aan het einde van het seizoen voor die Pascal Jansen van AZ gaan. Weer ff bloed onder de nagels van die Alkmaarders halen
Die speelt misschien wel CL met AZ volgend jaar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 februari 2023 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 07:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die speelt misschien wel CL met AZ volgend jaar.
Het is een beetje de instelling hoe teams tegenover AZ staan.
Vaak willen ze mee voetballen want ze denken een kans te hebben.
Zie je dat AZ dan voorkomt hebben ze een makkelijke avond want dan komt er nog meer ruimte.
En soms loopt AZ dan tegen een zeperd aan.

Durf te beweren dat als AZ tegen ons gaat voetballen ze met nul punten naar huis gaan.
Gooien ze de boel dicht dan winnen ze.
VVout
 VVout - zaterdag 11 februari 2023 - 10:25   quote  deeplink  
AZ heeft om te beginnen tegen ons nog een klus te klaren en daar gaan we dus het verschil maken.

Verder net als ons nog een keer Ajaks uit en PSV bij ze thuis, wat we al gehad hebben. Ook tegen Duitsland mogen ze van mij part voor deze keer lekker onderuit.

We gaan zien waar we staan na wedstrijd 36.
van geil
 van geil - zaterdag 11 februari 2023 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 10:25 schreef VVout het volgende:
AZ heeft om te beginnen tegen ons nog een klus te klaren en daar gaan we dus het verschil maken.

Verder net als ons nog een keer Ajaks uit en PSV bij ze thuis, wat we al gehad hebben. Ook tegen Duitsland mogen ze van mij part voor deze keer lekker onderuit.

We gaan zien waar we staan na wedstrijd 36.
Nacompetitie dus, denk jij.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 februari 2023 - 16:49   quote  deeplink  
Lekker negatief blijven en dadelijk bij succes roepen hup feyenoord
Kom op man lach een keer en geniet van ins cluppie
VVout
 VVout - zaterdag 11 februari 2023 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 10:40 schreef van geil het volgende:

[..]

Nacompetitie dus, denk jij.
Hell(p)
van geil
 van geil - zaterdag 11 februari 2023 - 17:49   quote  deeplink  
Competitie is 34 wedstrijden geen 36:)
VVout
 VVout - zaterdag 11 februari 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 17:49 schreef van geil het volgende:
Competitie is 34 wedstrijden geen 36:)
Jep, geestelijke dwaling -.-
ar
 ar - zondag 12 februari 2023 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2023 - 14:33 schreef MMM het volgende:
Bij Feyenoord weten ze dat het een droom is van Slot om ooit te werken in de Premier League en heeft daarom een clausule in zijn contract laten opnemen voor aankomende zomer. ''Dit betekent niet dat Slot bij ieder bod sowieso zal gaan vertrekken. Feyenoord en zijn trainer gaan na afloop van het seizoen evalueren. Het is te verwachten dat de club dan het contract graag nog een keer wil verlengen en verbeteren.''

Laten we hopen dat Slot dat laatste ook wil. Flink, flink salaris geven. Misschien wel het salaris wat nog geen enkele trainer ooit heeft gekregen in de Kuip.

En je zal Slot tevreden moeten houden wat betreft aankopen.
Maar dan is hij gewoon weg na dit seizoen.
Dus nu al kijken naar een vervanger..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2023 - 15:37   quote  deeplink  
Slot: ''We hoopten die twee veel in het spel te krijgen''

056-B84-D1-6-CBF-46-A5-B287-8112174-B1-BA2.jpgplaatjes afbeeldingen

Feyenoord behaalde een gemakkelijke overwinning op Fortuna Sittard, maar kreeg toch weer twee doelpunten tegen. Trainer Arne Slot had de nodige complimenten over voor het spel van de Rotterdammers, maar plaatste ook enkele kritische kanttekeningen.

"Bij de 3-0 maken ze de 3-1 en dan is er nog best lang te spelen. Dan maak je de 4-1 en krijg je uit een standaardsituatie de 4-2 tegen. Ik vond het hele grote delen van de wedstrijd een goede wedstrijd van ons, maar ik vond het ook wel onvolwassen dat je na de rust de 3-1 tegen krijgt omdat Alireza niet met zijn man meeloopt. Als je het met 4-1 weer onder controle hebt, dan geven we een corner weg waardoor het 4-2 wordt. Dat je een corner weggeeft kan gebeuren, maar dan verdedig je 'm slecht. 4-2, en bij de volgende aanval schieten ze bijna de 4-3 binnen."

"Ik denk dat bijna elke corner van ze tot een doelpoging heeft geleid en dat moet er wel uit. Je moet negentig minuten lang scherp zijn, ook bij een 3-0 voorsprong kan je je man niet laten lopen. Dat zijn ook weer goede lessen die we meenemen naar de komende week", zo vervolgt Slot. "Ik ben kritisch, maar ik heb ons ook voor een groot gedeelte goed zien voetballen. Het was een heel moeilijk bespeelbaar veld, dus dat hielp niet mee. Maar we waren erg rustig en goed aan de bal, met name Mats en Orkun. We hebben voor de wedstrijd ook gezegd dat we hoopten die twee veel in het spel te krijgen. Dat lukte vrij aardig, want ze speelden heel dominant.

"De zijkanten waren ook weer dreigend met op rechts Alireza en op links Oussama die met z'n dribbels erg goed was. We hebben vaker zo goed gespeeld, maar meestal lukt het dan niet om het in de score tot uitdrukking te brengen. Nu waren het ook nogal wat lucky goals: de eerste een eigen goal, bij de derde leverden ze de bal heel gemakkelijk in en de vierde was wel een geweldige goal van ons... oh nee, dat was ook een lucky", zo vertelt Slot lachend.

Trauner
De verdediger speelde een kwartier mee in de slotfase van het duel. "Dit zijn de eerste stappen die hij moet zetten en uiteindelijk was dit er een mooi moment voor, want we stonden ruim voor. Het is nog best vroeg omdat hij pas twee trainingen heeft meegemaakt, maar dit was een mooi moment omdat je hem zo weer wat wedstrijdritme kan geven. Volgens mij was het in oktober dat hij zijn laatste wedstrijd gespeeld heeft, dus is het fijn voor ons al team, maar zeker voor hem, dat hij wedstrijdminuten maakt."
tomson
 tomson - zondag 26 februari 2023 - 16:07   quote  deeplink  
Die zijn we na dit seizoen gegarandeerd kwijt. Is voor de premier leage gewoon "de verbeterde uitvoering van Erik ten Hag"
En die dragen ze (voorlopig op handen bij Manchester.En bij motd zijn ze ook lyrisch over ETH
Waarschijnlijk zal Klopp wel vertrekken bij Liverpool na een draak van een seizoen.
Dat zou nou best wel eens een leuk cluppie voor Arne kunnen wezen denk ik zomaar
ras
 ras - woensdag 08 maart 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Mocht Arne Slot vertrekken komende zomer bij Feyenoord is Pascal Jansen dan niet een goede kandidaat om hem op te volgen. Hij was immers assistent van Arne Slot en doet het goed bij AZ.
bijft007
 bijft007 - woensdag 08 maart 2023 - 19:52   quote  deeplink  
vooralsnog vindt ik het rete irritant dat analisten etc slot al soortje van wegpraten en waar er van vervolgens weer copy paste clickbait artikeltjes komen dat slot overweegt na het seizoen weg te gaan, laat slot nu is zelf beslissen of zelf reageren wat hij echt zelf wil, vooralsnog heb ik het idee hij het prima naar zn zin heeft, en als het in toekomst altijd zo gaat met trainers die het goed doen bij n hopelijk beter presterende club als de onze lijkt het echt wel of wij als club niet top mogen presteren, laat er eerst maar is n mooie club komen wat hij wil en bij hem past

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - woensdag 08 maart 2023 - 20:21   quote  deeplink  
Er is een goede kans dat je CL speelt volgend seizoen, er is nog een uitdaging voor Slot om er een mooie stempel op te zetten. Zie hem nog wel een seizoen blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 maart 2023 - 19:35   quote  deeplink  
Slot heeft een collectief gebouwd met enorme spirit en resultaat.
Slot zet spelers in hun kwaliteit.
Ziedaar...
Resultaat van Het proces.
DMD
 DMD - zondag 12 maart 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Ik zie graag een Simeone achtige constructie voor Slot.

Verreweg best betaalde trainer van de ED maken. Mocht hij dit jaar CL voetbal halen dan verdien je dat dubbel en dwars terug.
bijft007
 bijft007 - zondag 12 maart 2023 - 13:19   quote  deeplink  
Het is ook pas 2e seizoen bij ons, geef hem het vertrouwen weer zelfde weg door te gaan met n verbeterd contract, en weer wa spelers hem erbij kunnen helpen, wat makkelijker is als je daadwerkelijk kampioen wordt, waar je dan mooie toekomst perspectief voor hem heb met het blijven aan de top eredivisie met als bonus spelen ch league, oftewel laat als club zien je mee groeit ambities van coach binnen en buiten het veld, Feyenoord hoort ook gewoon structureel om het kampioenschap te spelen en minimaal 1-2 keer in 5 jaar kampioen hoort te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - zondag 12 maart 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Ajax hoopte afgelopen zomer Arne Slot aan te kunnen stellen als opvolger van de naar Manchester United vertrokken Erik ten Hag. Dat blijkt uit een reconstructie van de transferzomer van NRC, dat meldt dat de coach van Feyenoord bedankte voor de mogelijkheid. Dat, en de aanstelling van Alfred Schreuder als nieuwe trainer, zorgde voor een 'ontploffing' in Amsterdam.

Euhhh ok dan ?
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 maart 2023 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2023 - 19:16 schreef tomson het volgende:
Ajax hoopte afgelopen zomer Arne Slot aan te kunnen stellen als opvolger van de naar Manchester United vertrokken Erik ten Hag. Dat blijkt uit een reconstructie van de transferzomer van NRC, dat meldt dat de coach van Feyenoord bedankte voor de mogelijkheid. Dat, en de aanstelling van Alfred Schreuder als nieuwe trainer, zorgde voor een 'ontploffing' in Amsterdam.

Euhhh ok dan ?
Niet heel verrassend.
van geil
 van geil - zondag 12 maart 2023 - 19:30   quote  deeplink  
Tja, doen we zelf ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 maart 2023 - 20:50   quote  deeplink  
Het is verboden met een middenvelder op 10 te spelen?
van geil
 van geil - zondag 12 maart 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2023 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het is verboden met een middenvelder op 10 te spelen?
Bizar dit ja.
coenjo
 coenjo - zondag 12 maart 2023 - 22:01   quote  deeplink  
voortaan met de sterkste opstelling beginnen!!!!
dilrosun nu niet meer gebruiken.
ook danilo mooi op de bank laten, ook niet meer invallen.
szymanski kan overal spelen, ook in de spits als gimenez het ff niet heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door coenjo --
van geil
 van geil - zondag 12 maart 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Pusic is de meester in de boel herstellen.
coenjo
 coenjo - zondag 12 maart 2023 - 22:11   quote  deeplink  
zou graag eens zien dat er niets hersteld hoeft te worden en dat ze de eerste helft zo beginnen want dit gaat een keer mis op deze manier
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 maart 2023 - 00:40   quote  deeplink  
Nou al 5 wedstrijden dus niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0230879