BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 13 maart 2023 - 07:07   quote  deeplink  
Gelukkig dat het herstelt wordt, als je het dan toch positief wilt bekijken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 maart 2023 - 07:11   quote  deeplink  
Ja. Vind dat Arne hier afgeschilderd wordt als een Jan Doedel en dat opeens zijn assistent, na één keer Slot overtuigen van een wissel, alle tactische ingevingen doet redelijk potsierlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 maart 2023 - 08:27   quote  deeplink  
Eens.
Maar niet omdat jij het bent, hahaha!
R()b
 R()b - maandag 13 maart 2023 - 08:42   quote  deeplink  
Een keeper waar je op kan vertrouwen zou heel veel wonderen doen.
Leuv
 Leuv - maandag 13 maart 2023 - 08:44   quote  deeplink  
Het is wel een feit dat ze iedere wedstrijd slap beginnen, de opstelling maar ook de instelling niet klopt. Dit moet continu gerepareeerd worden tijdens de wedstrijd. Hier is er maar 1 voor verantwoordelijk.
MMM
 MMM - maandag 13 maart 2023 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 07:11 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Vind dat Arne hier afgeschilderd wordt als een Jan Doedel en dat opeens zijn assistent, na één keer Slot overtuigen van een wissel, alle tactische ingevingen doet redelijk potsierlijk.
Dat is echt volkomen onterecht, ik lees het ook. Onbegrijpelijk.

Arne heeft recht op alle credits, tuurlijk samen met zijn assistenten. Een goed team, onze TS.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2023 - 09:11   quote  deeplink  
Niet serieus te nemen de meeste kritieken die je hier leest.
VVout
 VVout - maandag 13 maart 2023 - 09:14   quote  deeplink  
Dat heet een forum RB 😁
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 09:14 schreef VVout het volgende:
Dat heet een forum RB 😁
No shit Sherlock😉
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 maart 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Wat wél zo is, is dat alle spelers op hun eigen positie nu fit zijn en geschikt zijn, op de keeper na.
Dus er is geen enkele reden om af te wijken. Ik ben dus ook zeer benieuwd naar donderdag en zondag.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 13 maart 2023 - 16:04   quote  deeplink  
Arne (en zijn staf) heeft ons gebracht waar we nu staan, doen mee op alle fronten, en gaan als koploper naar Almere West, en dit met weer een grotendeels nieuw elftal. Chapeau!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 maart 2023 - 16:48   quote  deeplink  
Kritische noot naar Slot: hij voldoet nog steeds niet aan mijn verwachtingen: dat we 3e worden.
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 07:11 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Vind dat Arne hier afgeschilderd wordt als een Jan Doedel en dat opeens zijn assistent, na één keer Slot overtuigen van een wissel, alle tactische ingevingen doet redelijk potsierlijk.
Ik citeerde "Jan Doedel" zelf.
Alexmem
 Alexmem - maandag 13 maart 2023 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2023 - 22:11 schreef coenjo het volgende:
zou graag eens zien dat er niets hersteld hoeft te worden en dat ze de eerste helft zo beginnen want dit gaat een keer mis op deze manier
Ach, als we goed beginnen krijgen we vast aan het eind het deksel op de neus. Dan maar zoals nu. Alles op het eind winnen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 maart 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 17:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik citeerde "Jan Doedel" zelf.
Kijk even in t wedstrijd topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2023 door Stylzz --
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kijk even in t wedstrijd topic
Die post van mij?
ar
 ar - maandag 13 maart 2023 - 20:04   quote  deeplink  
Topper
ar
 ar - zondag 19 maart 2023 - 16:41   quote  deeplink  
Intergalactic

Standbeeld voor ar
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 maart 2023 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:41 schreef ar het volgende:
Intergalactic

Standbeeld voor ar
Wat een zelfpijperij zeg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2023 - 17:18   quote  deeplink  
3794-E7-C6-7-EDB-469-E-B43-A-92-C326-D69-A0-C.png
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2023 - 17:18   quote  deeplink  
10
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2023 - 17:40   quote  deeplink  
Feyenoord heeft eindelijk weer eens weten te winnen uit bij Ajaks. De Rotterdammers wonnen zondagmiddag met 2-3 van de Amsterdommers en maken daardoor grote kans op het kampioenschap. Trainer Arne Slot blijft ook na de gewonnen wedstrijd gefocust.

''Dat we daarvoor meedoen, durf ik wel te zeggen'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. ''Dat we er fantastisch voor staan, is ook duidelijk. Het is een geweldige overwinning hier, maar wij weten ook hoe veel moeite het ons kost om te winnen. Daar is helemaal niks mis mee en dat doen we heel vaak.''

Feyenoord speelde de eerste helft niet goed waardoor er genoeg viel te bespreken tijden de rust. ''Ik heb in de rust gezegd: als wij minder duels winnen, gaan we hier niet winnen. In de tweede helft ging dat veel beter en waren we veel geduldiger in de opbouw. We speelden heel erg goed, waardoor Ajaks niet meer in het duel kon komen.''

''We zijn ontzettend blij dat we hebben gewonnen van een sterke tegenstander, ook nog een concurrent van ons'', blijft de trainer nuchter. ''Met een 2-2 denk ik dat je bijna ontevreden zou zijn. Dit is ook een fysieke prestatie die tot de verbeelding spreekt. Als we dat kunnen blijven leveren en niemand raakt geblesseerd, dan staan we er ontzettend goed voor.''

Hartman
Slot moest Hartman al vroeg wisselen. "Hij maakte heel duidelijke overtredingen. Wij komen wel goed weg, want hij kan twee keer geel geven. Iedereen snapt dat je dan niet meer lekker voetbalt na die tweede overtreding. Mohamed Kudus is zo ongelofelijk goed qua individuele klasse. Daar kan je niet tegen spelen na zo’n overtreding."
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 maart 2023 - 23:49   quote  deeplink  
Goud waard, deze trainerT!
kenny
 kenny - maandag 20 maart 2023 - 20:45   quote  deeplink  
inderdaad goud waart , feyenoord doet er goed aan om hem een mega contract te geven ala europese topclub begrippen , hij verdient zichzelf dubbel en dwars terug
van geil
 van geil - maandag 20 maart 2023 - 21:33   quote  deeplink  
Slotfather
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 maart 2023 - 00:22   quote  deeplink  
7459-B6-BC-B362-442-F-B08-B-87-F21-D41-C30-F.jpg
van geil
 van geil - dinsdag 21 maart 2023 - 18:05   quote  deeplink  
:)
R()b
 R()b - zaterdag 25 maart 2023 - 16:20   quote  deeplink  
Toen wij nog 30 miljoen schuld hadden en amper geld, snakte we naar een verlosser, die eigen jeugd in zou brengen, en gericht spelers moest kopen etc..etc..
Nu heb je de beste man in huis, dus alles aan doen hem te houden!
Legt voor zichzelf alweer een mooie basis voor volgend jaar, gespreid bedje!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 maart 2023 - 18:03   quote  deeplink  
Ben wel eens benieuwd hoe zijn contract eruit ziet..
tomson
 tomson - dinsdag 28 maart 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Valentijn koppelt Slot vanavond weer aan Tottenham. Pooltje maken welke club dattie volgende week weer af komt schijten ?
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2023 - 22:55   quote  deeplink  
Valentijn gun ik, Gordon.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 maart 2023 - 23:20   quote  deeplink  
Who the fuck is Driessen? Goh, wat ben ik die betweter zat zeg. Wie denkt hij wel niet wie hij is? Hij heeft net zoveel verstand van voetbal als velen hier, en daar zitten ontzettend veel verschillende meningen in. Hij doet net alsof zijn mening deskundig is. Wat een verschrikkelijke lambal zeg, bah! Hij krijgt er nog een podium voor ook, maar wie zit nou op zijn mening te wachten?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 maart 2023 - 23:42   quote  deeplink  
Ik gun Driessen bij deze aan Arie klooster
R()b
 R()b - dinsdag 28 maart 2023 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 maart 2023 - 22:52 schreef tomson het volgende:
Valentijn koppelt Slot vanavond weer aan Tottenham. Pooltje maken welke club dattie volgende week weer af komt schijten ?
Stokerij, schrijven om het schrijven, en wat iedere onbenul al weet.
Dit soort trainers staan altijd bij clubs op lijstjes, hoe beter de prestatie, des te meer lijstjes en clubs.
Aan Feyenoord de kans (aangezien je hem zelf in huis hebt) om Slot te verleiden tot een mooi contract voor de eerst komende jaren.
Als deze man wat geld mag gaan spenderen, dan gloren er nog vele mooie jaren aan de horizon!
tomson
 tomson - woensdag 29 maart 2023 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 maart 2023 - 23:55 schreef R()b het volgende:

[..]

Stokerij, schrijven om het schrijven, en wat iedere onbenul al weet.
Dit soort trainers staan altijd bij clubs op lijstjes, hoe beter de prestatie, des te meer lijstjes en clubs.
Aan Feyenoord de kans (aangezien je hem zelf in huis hebt) om Slot te verleiden tot een mooi contract voor de eerst komende jaren.
Als deze man wat geld mag gaan spenderen, dan gloren er nog vele mooie jaren aan de horizon!
Dat gaat een spannende periode worden, de komende zomerstop .
R()b
 R()b - woensdag 29 maart 2023 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 00:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat gaat een spannende periode worden, de komende zomerstop .
Pakken die titel en CL spelen!
Wordt een hele hete zomer inderdaad ;-)
DMD
 DMD - woensdag 29 maart 2023 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 00:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat gaat een spannende periode worden, de komende zomerstop .
Nee hoor.

Of Slot moet een fetisj hebben om te willen coachen met een "lege" portemonnee.
Relatief gezien geeft Tottenham bijna niks uit t.o.v de concurrentie & daar wordt er verwacht dat je gewoon kampioen wordt.

Valt geen eer aan te behalen.
VVout
 VVout - woensdag 29 maart 2023 - 10:00   quote  deeplink  
T's ook wat je wilt. Ga je all in of zijn er andere zaken voorlopig ook nog belangrijk.

quote:
Slot spreekt regelmatig over zijn vrouw in interviews: ,,Mijn vrouw vindt dat ik thuis niet zo hard werk”, sprak hij lachend in een video van AZ waarin hij thuis werd gefilmd. Hun huis in Limmen is modern en gezellig ingericht. Zijn gezin is belangrijk voor hem: ,,Ik ben graag betrokken bij de interesses van mijn kinderen. Mijn dochter tennist en mijn zoon voetbalt en als het even kan dan ben ik daarbij.” Verder is Arne Slot een echt voetbaldier: ,,Als er ’s avonds voetbal op tv is, dan kijk ik niets liever dan voetbal.”
Voorlopig kan ie nog stappen maken met Feyenoord en is ie jong genoeg om nog eens een leuke club in het buitenland te trainen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 maart 2023 door VVout --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 maart 2023 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 maart 2023 - 23:42 schreef RenatoBos het volgende:
Ik gun Driessen bij deze aan Arie klooster
Dan gun ik jou Gordon
Leuv
 Leuv - woensdag 29 maart 2023 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 maart 2023 - 23:42 schreef RenatoBos het volgende:
Ik gun Driessen bij deze aan Arie klooster
Ach het is een spel. Iedereen is voor 020 en op deze manier proberen ze toch een voordeeltje te pakken. Gewoon bovenstaan en gebruik van maken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 maart 2023 - 11:11   quote  deeplink  
Hij zal het natuurlijk nooit hardop uitspreken, want dst zou niet gandig zijn met het oog op zijn carrière, maar ik ben wel benieuwd wat Slot's favoriete club was als kind. Was het de thuiswedstrijd tegen ajakkes dat hem verweten werd door de analisten dat hij zich wat vurig opstelde bij pikante momenten in de wedstrijd (emotioneel dus). Ik zag juist passie zoals wij Feyenoorders ook geregeld hebben. Zou hij als kind misschien een Feyenoord-pyamaatje gehad hebben? Of was het dat niet en was het slechts pure betrokkenheid, wat hij bij elke andere club ook gehad zou hebben in dergelijke situaties?
DMD
 DMD - woensdag 29 maart 2023 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 11:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij zal het natuurlijk nooit hardop uitspreken, want dst zou niet gandig zijn met het oog op zijn carrière, maar ik ben wel benieuwd wat Slot's favoriete club was als kind. Was het de thuiswedstrijd tegen ajakkes dat hem verweten werd door de analisten dat hij zich wat vurig opstelde bij pikante momenten in de wedstrijd (emotioneel dus). Ik zag juist passie zoals wij Feyenoorders ook geregeld hebben. Zou hij als kind misschien een Feyenoord-pyamaatje gehad hebben? Of was het dat niet en was het slechts pure betrokkenheid, wat hij bij elke andere club ook gehad zou hebben in dergelijke situaties?
Het moet natuurlijk niet uitmaken, maar hij gaf al eerder aan dat hij in de kuip erbij was tijdens de UEFA cup wedstrijd tegen PSV en de finale op uitnodiging heeft bijgewoond.

Een finale bijwonen is niet perse bijzonder, maar het bijwonen van de wedstrijd tegen PSV verraad natuurlijk wel iets.

Het zou mij niks verbazen dat hij de meeste binding heeft met Feyenoord van de "traditionele" top 3.

Ook het feit dat er naar buiten kwam dat Raiola het balletje opgooide bij arnesen omtrent Slot, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat wel duidelijk is waar zijn voorkeur lag omtrent de volgende stap in zijn trainerscarriere.

De beste man heeft ambitie, maar is binnen Feyenoord natuurlijk nu al 2 jaar de koning. Het gras is ook echt niet altijd groener aan de overkant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 maart 2023 door DMD --
R()b
 R()b - woensdag 29 maart 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 11:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij zal het natuurlijk nooit hardop uitspreken, want dst zou niet gandig zijn met het oog op zijn carrière, maar ik ben wel benieuwd wat Slot's favoriete club was als kind. Was het de thuiswedstrijd tegen ajakkes dat hem verweten werd door de analisten dat hij zich wat vurig opstelde bij pikante momenten in de wedstrijd (emotioneel dus). Ik zag juist passie zoals wij Feyenoorders ook geregeld hebben. Zou hij als kind misschien een Feyenoord-pyamaatje gehad hebben? Of was het dat niet en was het slechts pure betrokkenheid, wat hij bij elke andere club ook gehad zou hebben in dergelijke situaties?
Ojee Pyjama verhaal, dan oppassen de gekste foto's komen dan voorbij!
Vorige week nog....
Al was het geen pyjama, maar dat had het zomaar kunnen zijn!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 maart 2023 - 12:43   quote  deeplink  
Tsja,
Robert Eenhoorn, Berghoer, Alfred Schreuder....(vul aan)
It is the salary that counts, en het persoonlijk- en clubperspectief...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 11:03 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan gun ik jou Gordon
En waarom dan..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 11:18 schreef DMD het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk niet uitmaken, maar hij gaf al eerder aan dat hij in de kuip erbij was tijdens de UEFA cup wedstrijd tegen PSV en de finale op uitnodiging heeft bijgewoond.

Een finale bijwonen is niet perse bijzonder, maar het bijwonen van de wedstrijd tegen PSV verraad natuurlijk wel iets.

Het zou mij niks verbazen dat hij de meeste binding heeft met Feyenoord van de "traditionele" top 3.

Ook het feit dat er naar buiten kwam dat Raiola het balletje opgooide bij arnesen omtrent Slot, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat wel duidelijk is waar zijn voorkeur lag omtrent de volgende stap in zijn trainerscarriere.

De beste man heeft ambitie, maar is binnen Feyenoord natuurlijk nu al 2 jaar de koning. Het gras is ook echt niet altijd groener aan de overkant.
Klinkt allemaal heel mooi DMD maar een zak salaris is vaak ook heel aanlokkelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2023 - 18:27   quote  deeplink  
Arne Slot wordt gelinkt aan Tottenham Hotspur. De club uit Londen is op zoek naar een nieuwe trainer na het ontslag van Antonio Conte en Feyenoorder Slot zou op een lijstje staan.
Aad de Mos adviseert Slot om die stap niet te maken. "Dat zou ik niet doen. Het is een kerkhof voor coaches, dat is gebleken. Wie er ook coach is de laatste jaren, er is geen één coach die zich daar boven water heeft kunnen houden. Pochettino, de rest is allemaal afgeserveerd", zegt de analist in de Soccernews-podcast Twee Viertje. Volgens De Mos heeft Conte duidelijke dingen gezegd.

"Het is niet makkelijk om te werken met die voorzitter, het is niet makkelijk om te werken met spelers die er al te lang zitten, van Lloris tot aan Kane, van Son tot en met Dier. Dat is een clubje dat de kleedkamer goed beschermt, daar moet eerst een keer goed doorgeselecteerd worden, in de kleedkamer", denkt De Mos. "Het blijft een moeilijke zaak als je te maken hebt met een voorzitter als Levy."

"Het is lang geleden dat ze ooit iets gewonnen hebben, ik was er als jongetje van tien, twaalf enorm fan van, met Tommy Smith, met Danny Blanchflower, met Mackay, John White, dat waren geweldige spelers en een geweldige club. Ik heb altijd warme herinneringen aan de Spurs, één van mijn favoriete clubs om naar toe te gaan. Helaas, als de situatie bij zo’n club niet honderd procent zuiver is dan merk je dat ook in de resultaten. Dat blijft toch achter, vergeleken met een Arsenal, Manchester City, cq Celsea, cq Liverpool", is hij duidelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2023 - 18:28   quote  deeplink  
Lees je mee Arne..?
DMD
 DMD - zaterdag 01 april 2023 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel mooi DMD maar een zak salaris is vaak ook heel aanlokkelijk..
Tuurlijk. Als er CL gehaald wordt ga ik ervan uit dat slot een flinke salarisverhoging krijgt.

Maar net doen alsof trainers onder het minimumloon verdienen is ook wat. Met nu 600.000 per jaar en wellicht een verhoging naar 1mil+ kan je volgens mij prima leven.

Iedereen moet het zelf weten, maar je ziet het nu bij Conte, die heeft een zak geld, maar wordt niet meer serieus genomen in Engeland.

Een vergelijking met het bedrijfsleven kan ook niet gemaakt worden. Een salaris verhoging van 50.000 naar 70.000 heeft een grotere impact in het voorzien van de "basis" behoefte dan van 1 mil naar pak hem beet 3mil.

Het ligt maar net waar je prioriteit ligt en harken kan Slot met zijn kwaliteiten over 10 jaar ook nog.
Bowie
 Bowie - zaterdag 01 april 2023 - 14:32   quote  deeplink  
Wat ze ook schrijven, onze Arne die blijft nog wel even.
Heeft het in zich om de absolute icoon van de club te worden, dat weet ie zelf ook.
Slot komt de eer toe de slapende Reus, die op een spaarse opleving na volledig was afgegleden van de top die het had bereikt. Een reus die dreigde een soort cult club te worden. Mooi stadion, fantastisch publiek maar hooguit de nummer 4 in eigen land en europees keken ze je raar aan met je Feyenoord-petje op vakantie.
Maar zie, de club is weer ontwaakt.
En als Feyenoord écht draait dan komt er binnen Rotterdam eo veel los. Niet voor niks heeft Cruyff in het jaar bij ons enorm verdiend, er is hem links en rechts heel wat toegeschoven.

Mijn ouders zeiden in jaren 70 als we door Rotterdam-Zuid reden dat alle onroerend goed in eigendom van de club was. Feyenoord stond bekend als een bolwerk van geld.

Dat fenomeen keerde dus tijdelijk bij Cruyff weer terug en volgens mij heeft Slot nu alle financiele neuzen ook op 1 rij.
Dan kan ie dus voor als ie later naar UK gaat ook bij ons dus nog enorm binnenlopen. Het bericht van gisteren dat de eerste geldschieters zich al hebben aangemeld om Syzmanski te kopen is denk ik de eerste van velen die nog zullen volgen.

Ik als Feyenoorder sinds 1970 moet me nog wekelijks in de armen knijpen om te geloven wat Feynoord allemaal laat zien sinds anderhalf jaar.
Denk dat iedere supporter, ook de vermogende, dit op dit moment heeft en werkelijk alles wil doen om dit zo lang mogelijk te laten duren.
En nog een jaar of 3 Slot, met van Persie daarna als opvolger, heeft de club dan in alle opzichten aan de absolute top gebracht. En niet lullen dat zoiets luchtfietserij is, 020 heeft dit ook geflikt, dan wij zeker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0258641