BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 april 2023 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 14:32 schreef Bowie het volgende:
Wat ze ook schrijven, onze Arne die blijft nog wel even.
Heeft het in zich om de absolute icoon van de club te worden, dat weet ie zelf ook.
Slot komt de eer toe de slapende Reus, die op een spaarse opleving na volledig was afgegleden van de top die het had bereikt. Een reus die dreigde een soort cult club te worden. Mooi stadion, fantastisch publiek maar hooguit de nummer 4 in eigen land en europees keken ze je raar aan met je Feyenoord-petje op vakantie.
Maar zie, de club is weer ontwaakt.
En als Feyenoord écht draait dan komt er binnen Rotterdam eo veel los. Niet voor niks heeft Cruyff in het jaar bij ons enorm verdiend, er is hem links en rechts heel wat toegeschoven.

Mijn ouders zeiden in jaren 70 als we door Rotterdam-Zuid reden dat alle onroerend goed in eigendom van de club was. Feyenoord stond bekend als een bolwerk van geld.

Dat fenomeen keerde dus tijdelijk bij Cruyff weer terug en volgens mij heeft Slot nu alle financiele neuzen ook op 1 rij.
Dan kan ie dus voor als ie later naar UK gaat ook bij ons dus nog enorm binnenlopen. Het bericht van gisteren dat de eerste geldschieters zich al hebben aangemeld om Syzmanski te kopen is denk ik de eerste van velen die nog zullen volgen.

Ik als Feyenoorder sinds 1970 moet me nog wekelijks in de armen knijpen om te geloven wat Feynoord allemaal laat zien sinds anderhalf jaar.
Denk dat iedere supporter, ook de vermogende, dit op dit moment heeft en werkelijk alles wil doen om dit zo lang mogelijk te laten duren.
En nog een jaar of 3 Slot, met van Persie daarna als opvolger, heeft de club dan in alle opzichten aan de absolute top gebracht. En niet lullen dat zoiets luchtfietserij is, 020 heeft dit ook geflikt, dan wij zeker.
Pff wat een tekst, ik wacht wel op de verfilming.
VVout
 VVout - zaterdag 01 april 2023 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 15:02 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Pff wat een tekst, ik wacht wel op de verfilming.
Wees blij dat er punten en komma's in staan. We hadden in het verleden hier forumleden die dit liefdevol vermeden ;)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 april 2023 - 18:24   quote  deeplink  
TopperT
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2023 - 18:26   quote  deeplink  

https://youtu.be/OKT-JNUkM-8
van geil
 van geil - zondag 02 april 2023 - 19:53   quote  deeplink  
HGKL
MMM
 MMM - maandag 03 april 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Mikos zit er eigenlijk altijd naast maar ik ben het vandaag met hem eens:

https://www.fr12.nl/nieuws/gouka-adviseert-maak-slot-de-best-betaalde-feyenoord-trainer-ooit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2023 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 03 april 2023 - 13:34   quote  deeplink  
ik schreef het een paar weken terug al hier , geef deze man een miljoenen contract en hij verdient zichzelf dubbel terug
DMD
 DMD - maandag 03 april 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 13:34 schreef kenny het volgende:
ik schreef het een paar weken terug al hier , geef deze man een miljoenen contract en hij verdient zichzelf dubbel terug
Precies.

Simeone zit daar al sinds 2010 of 2011 en had in de tussentijd echt wel een meervoud kunnen verdienen in de PL.

Bovenmatig salaris aanbieden en gewoon ervoor zorgen dat er een lucratief plan geschetst wordt op het sportieve gebied.

Bijna elke trainer vind het fijn om een bepaald soort macht te hebben binnen een organisatie om deze naar hun hand te kunnen zetten.
Bowie
 Bowie - maandag 03 april 2023 - 16:54   quote  deeplink  
Mooi dat je Atletico gebruikt als voorbeeld.'
Want juist Atletico is een voorbeeld voor Slot, dat zei hij begin vorig seizoen na de oefenwedstrijd tegen ze, je hebben de juiste passie zei hij.
En de door jou genoemde argumenten zijn treffend.
Precies dit zal hem binnenboord houden.
En ik het toch weer niet laten om Toon van Bodegom te noemen, de o zo achter de schermen man, het gaat Toon wel lukken om Slot te binden voor lange tijd.
Hij is de punkversie van de GKL.
van geil
 van geil - maandag 03 april 2023 - 17:08   quote  deeplink  
The Pope.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 03 april 2023 - 19:28   quote  deeplink  
Investeren in de toekomst, altijd doen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 april 2023 - 19:32   quote  deeplink  
Ik meen toch dat enkele forum leden wat kritiek hadden op sommige keuzes........
Hopelijk blijft hij, of in lijn de trainer van AZ of Sparta..........
Tommason ? Weet ik niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2023 door piet de paler --
DMD
 DMD - maandag 03 april 2023 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:32 schreef piet de paler het volgende:
Ik meen toch dat enkele forum leden wat kritiek hadden op sommige keuzes........
Hopelijk blijft hij, of in lijn de trainer van AZ of Sparta..........
Tommason ? Weet ik niet
Mijn top 3 is

- Bosz
- Janssen
- D.schreuder

Ik denk wel dat Arne blijft. De voorwaarde zal wel zijn dat er niet weer 15 spelers verkocht worden en er ook gebouwd moet worden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2023 - 14:40   quote  deeplink  
https://youtu.be/21l6D2BrcKU

laatste stukje interessant vooral. Op 1 of andere manier denk ik dat t wel eens zo kan zijn
DMD
 DMD - dinsdag 04 april 2023 - 15:03   quote  deeplink  
"Vandaar dat marc overmars daarna dat interview gaf dat ze wilde stoppen met de competitie"

Er zit nog wat oud zeer richting Ajax vanuit slot xD.

Of hij heeft echt een pleurishekel aan Ajax, kan ook.
DMD
 DMD - dinsdag 04 april 2023 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:
https://youtu.be/21l6D2BrcKU

laatste stukje interessant vooral. Op 1 of andere manier denk ik dat t wel eens zo kan zijn
De complete angst van van Basten. Die krijgen daar een beroerte als het volgende target naar Feyenoord zou vertrekken xD.
ar
 ar - woensdag 05 april 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:
https://youtu.be/21l6D2BrcKU

laatste stukje interessant vooral. Op 1 of andere manier denk ik dat t wel eens zo kan zijn
Die hebben al gesproken 😬
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Zal ook achter z'n oren krabben of ie hier door wil
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 april 2023 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:39 schreef MightyAce het volgende:
Zal ook achter z'n oren krabben of ie hier door wil
Ja dat denk ik ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 22:51   quote  deeplink  
Dit zijn wel de dingen waardoor je gaat nadenken inderdaad. Maar goed, vroeg of laat moeten we toch verder zonder Slot. Maak me daar niet zo druk om. Als succes staat of valt met 1 persoon, heb je grotere problemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 april 2023 - 23:03   quote  deeplink  
Hahaha waarheid!
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:39 schreef MightyAce het volgende:
Zal ook achter z'n oren krabben of ie hier door wil
Dit is wel heel erg negatief.

Als je als trainer je keuze laat afhangen van 1 incident met een supporter ipv de 2 jaar hondstrouwe support die je van de overige 99% van de supporters krijgt dan kan je beter stoppen met trainen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 april 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:11 schreef DMD het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg negatief.

Als je als trainer je keuze laat afhangen van 1 incident met een supporter ipv de 2 jaar hondstrouwe support die je van de overige 99% van de supporters krijgt dan kan je beter stoppen met trainen.
Exact.
Elke club heeft z'n randdebielen zonder emotiegrens.
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Exact.
Elke club heeft z'n randdebielen zonder emotiegrens.
Italië houdt dan geen trainers over als je hoort wat daar vanaf de tribune gebeurt.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:11 schreef DMD het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg negatief.

Als je als trainer je keuze laat afhangen van 1 incident met een supporter ipv de 2 jaar hondstrouwe support die je van de overige 99% van de supporters krijgt dan kan je beter stoppen met trainen.
Kunnen we nog van 1 incident spreken? Het stapelt zich op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:18 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kunnen we nog van 1 incident spreken? Het stapelt zich op.
Precies. Elke club heeft incidenten. Andersom is bijna precies hetzelfde gebeurd met Berghuis (toen hij nog bij ons speelde) uit bij Ajax een paar jaar terug.

Het punt is natuurlijk, dat het bij Feyenoord bovengemiddeld vaak gebeurd. Zeker Europees en tegen Ajax. Dan is het elke keer raak.

En ik heb niet de indruk dat daar op korte termijn verandering inzit. Wat we vanavond gezien hebben zal wel tot straffen leiden en terecht. Wedstrijd(en) al dan niet gedeeltelijk zonder supporters waarschijnlijk. Boetes. Maar een structurele oplossing is het niet.

Tis ook niet zo makkelijk, zeker bijvoorbeeld als bestuur van Feyenoord, waar het vandaan zou moeten komen, want als je je al te nadrukkelijk uitspreekt, staan er 20 capuchonnetjes voor de deur.
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies. Elke club heeft incidenten. Andersom is bijna precies hetzelfde gebeurd met Berghuis (toen hij nog bij ons speelde) uit bij Ajax een paar jaar terug.

Het punt is natuurlijk, dat het bij Feyenoord bovengemiddeld vaak gebeurd. Zeker Europees en tegen Ajax. Dan is het elke keer raak.

En ik heb niet de indruk dat daar op korte termijn verandering inzit. Wat we vanavond gezien hebben zal wel tot straffen leiden en terecht. Wedstrijd(en) al dan niet gedeeltelijk zonder supporters waarschijnlijk. Boetes. Maar een structurele oplossing is het niet.

Tis ook niet zo makkelijk, zeker bijvoorbeeld als bestuur van Feyenoord, waar het vandaan zou moeten komen, want als je je al te nadrukkelijk uitspreekt, staan er 20 capuchonnetjes voor de deur.
De oplossing is handhaven. Gewoon keihard, dit begint al buiten het stadion voor een wedstrijd.

Het probleem is dat deze personen er of mee weg komen of mild gestraft worden. Dit is voor de vrienden kring als een soort streep op de schouder en dan hoor je er "echt" bij.

Je moet zorgen dat er in het zicht zwaar gehandhaafd wordt en je deze personen persoonlijk raakt. Dit door bijvoorbeeld een permanent stadion verbod uit te delen en dat ze zich dienen te melden voor elke thuis wedstrijd op het politiebureau om de wedstrijd in een cel te zitten. Moet je eens kijken hoe snel het klaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door DMD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:44 schreef DMD het volgende:

[..]

De oplossing is handhaven. Gewoon keihard, dit begint al buiten het stadion voor een wedstrijd.

Het probleem is dat deze personen er of mee weg komen of mild gestraft worden. Dit is voor de vrienden kring als een soort streep op de schouder en dan hoor je er "echt" bij.

Je moet zorgen dat er in het zicht zwaar gehandhaafd wordt en je deze personen persoonlijk raakt. Dit door bijvoorbeeld een permanent stadion verbod uit te delen en dat ze zich dienen te melden voor elke thuis wedstrijd op het politiebureau om de wedstrijd in een cel te zitten. Moet je eens kijken hoe snel het klaar is.
Zou je denken. Maar als het zo eenvoudig is, waarom gebeurt het nog niet? Want zoals gezegd, dit gezeik loopt al jaren.
DMD
 DMD - donderdag 06 april 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou je denken. Maar als het zo eenvoudig is, waarom gebeurt het nog niet? Want zoals gezegd, dit gezeik loopt al jaren.
Ze willen niet investeren, want geld. Terwijl dit je op termijn een hoop kan besparen.

Het probleem is dat je generatie op generatie dit gedrag ziet. Dit komt omdat het maar "normaal" gevonden wordt. Wanneer je gewoon keihard optreedt dan los je het probleem wellicht niet meteen op, maar waar je op moet sturen is dat de toekomstige supporter met een ander gedrag "opgevoed" wordt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 april 2023 - 00:03   quote  deeplink  
En waarom dat geklooi in het veld ook nog steeds mag, is mij ook een raadsel. Dat gezeik tegen de scheids. Dat eeuwige getijdrek. Dat gerol. En dat is zeker niet alleen gericht op Ajax. Daar doet Feyenoord regelmatig net zo hard aan mee.

Het is maar beperkt gerelateerd aan het vorig topic, maar er is altijd een bepaalde wisselwerking. Het helpt, al is het maar beperkt, als spelers op het veld zich ook normaal kunnen gedragen. Kijk ik met name naar Kokcu en Tadic vandaag.

En dit alles laat onverlet dat die nooit aanleiding mag zijn om met aanstekers etc te gaan gooien. Of een van de vele andere incidenten. Maar je hoeft ook het vuurtje niet aan te wakkeren. Dat waardeer ik bijvoorbeeld enorm in Berghuis. Is hij een eikel omdat hij naar Ajax is gegaan? Misschien. Maar hij neemt zijn verlies telkens als hij in de Kuip is. Geen onvertogen woord.
DMD
 DMD - donderdag 06 april 2023 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En waarom dat geklooi in het veld ook nog steeds mag, is mij ook een raadsel. Dat gezeik tegen de scheids. Dat eeuwige getijdrek. Dat gerol. En dat is zeker niet alleen gericht op Ajax. Daar doet Feyenoord regelmatig net zo hard aan mee.

Het is maar beperkt gerelateerd aan het vorig topic, maar er is altijd een bepaalde wisselwerking. Het helpt, al is het maar beperkt, als spelers op het veld zich ook normaal kunnen gedragen. Kijk ik met name naar Kokcu en Tadic vandaag.

En dit alles laat onverlet dat die nooit aanleiding mag zijn om met aanstekers etc te gaan gooien. Of een van de vele andere incidenten. Maar je hoeft ook het vuurtje niet aan te wakkeren. Dat waardeer ik bijvoorbeeld enorm in Berghuis. Is hij een eikel omdat hij naar Ajax is gegaan? Misschien. Maar hij neemt zijn verlies telkens als hij in de Kuip is. Geen onvertogen woord.
Dat begint al bij de scheidsrechter. Ik zie het persoonlijk graag zoals bij Rugby. De scheids is daar heilig en gaat niemand tegenin, als je wel een grote muil hebt kan je meteen inrukken.

Bij voetbal is dit zo enorm anders waardoor je dit in de hand werkt. De scheidsrechter wordt niet gezien als "autoriteit" dus als speler kan en doe je veel meer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 april 2023 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:16 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat begint al bij de scheidsrechter. Ik zie het persoonlijk graag zoals bij Rugby. De scheids is daar heilig en gaat niemand tegenin, als je wel een grote muil hebt kan je meteen inrukken.

Bij voetbal is dit zo enorm anders waardoor je dit in de hand werkt. De scheidsrechter wordt niet gezien als "autoriteit" dus als speler kan en doe je veel meer.
Scheids liet het teveel gaan, eens. Liet iets teveel met z'n kloten spelen. Maar je kan het zo iemand ook makkelijker maken. Het is wel mogelijk, je ziet dat het in veel andere sporten toch respectvoller gaat. Het is ook een kwestie van cultuur dat erin is geslepen. Spelers weten dat het werkt en dus doen ze het. En als je het niet doet, doet de tegenstander het wel.
DMD
 DMD - donderdag 06 april 2023 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Scheids liet het teveel gaan, eens. Liet iets teveel met z'n kloten spelen. Maar je kan het zo iemand ook makkelijker maken. Het is wel mogelijk, je ziet dat het in veel andere sporten toch respectvoller gaat. Het is ook een kwestie van cultuur dat erin is geslepen. Spelers weten dat het werkt en dus doen ze het. En als je het niet doet, doet de tegenstander het wel.
Dat dus, vind het gelul over voetbal is emotie dus hoort erbij altijd zo zwakzinnig.

Emotie kan je prima uiten zonder je als een debiel te gedragen.

Je merkt dat dit doorwerkt op het veld en zoals je al zegt een scheidsrechter laat dit doorgaan. Maar er moet al veel eerder in een wedstrijd opgetreden worden met het traineren en zeuren en vallen en ga maar door.

Ze zijn in andere sporten al veel verder;
- Hockey heeft zuivere speeltijd
- Hockey heeft 1(?) challenge mogelijkheid voor de VAR, als je daar een beroep op doet en deze is correct dan houdt je hem en anders verlies je deze.
- Rugby heeft keiharde regels omtrent de omgang met de scheids en het feit dat beslissingen in het stadion uitgesproken worden door de scheids zodat iedereen de beweegreden kan horen.

Naar mijn idee (maar dat is al een wens voor jaren) als je bovenstaande implementeert ben je al een eind op weg om het gedrag op het veld positief te beinvloeden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door DMD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 april 2023 - 01:09   quote  deeplink  
Goede voorbeelden inderdaad. En zo zijn er nog genoeg ideeën.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 april 2023 - 15:47   quote  deeplink  
Je werkt als trainer en als team voor prijzen. Gisteren werd er een prijs door de neus geboord door randdebielen in het publiek. Dat kan ons straks ook in Europa overkomen. Ik denk dat je daar als trainer kotsziek van wordt. Je zag dat ook gisteren in het het interview met Slot. Die gaat niet blijven.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 15:47 schreef CobusIII het volgende:
Je werkt als trainer en als team voor prijzen. Gisteren werd er een prijs door de neus geboord door randdebielen in het publiek. Dat kan ons straks ook in Europa overkomen. Ik denk dat je daar als trainer kotsziek van wordt. Je zag dat ook gisteren in het het interview met Slot. Die gaat niet blijven.
Maar hee, je hebt wel een aansteker gegooid tijdens een voetbalwedstrijd! Bedankt he!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 april 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 17:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Maar hee, je hebt wel een aansteker gegooid tijdens een voetbalwedstrijd! Bedankt he!
338-BE867-968-C-4515-B1-E0-5-EB6-D67608-AD.jpg
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2023 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
RoelofarendSlot
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 april 2023 - 19:48   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2023 - 19:06   quote  deeplink  
‘Incident geen invloed op zijn toekomst’
MMM
 MMM - vrijdag 07 april 2023 - 20:05   quote  deeplink  
Mooi.
ar
 ar - zondag 09 april 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Dat maakt niet uit verder.
Hij vertrekt sowieso wel 😄
van geil
 van geil - zondag 09 april 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Kale rakker.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 09 april 2023 - 22:18   quote  deeplink  
Mijn zoon zit samen met de dochter van Slot op het TAK in Zwolle. De dochter van Slot moet nog 1 jaar school voor haar diploma. Tot die tijd gaat Slot niet naar het buitenland. Dus geen stres.
Slot zijn eigen woorden

Ik kan er nog aan toe voegen dat Pec spelert Thomas van den Belt is gehaald door Feyenoord op aanraden van Slot. Binnen Feyenoord waren er twijfels maar Slot heeft zich daar persoonlijk voor ingezet. Die transfer zegt ook iets over Slot zijn intenties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 april 2023 door JoopieKlepzeikerT --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2023 - 23:26   quote  deeplink  
Dat stelt gerust..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 10 april 2023 - 01:04   quote  deeplink  
Hoop echt dat ie blijft, is super veel waard voor onze clup!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 14:31   quote  deeplink  
https://www.voetbaldiepte.nl/tactische-analyses/eredivisie/1259361_zo-speelt-het-feyenoord-van-arne-slot
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2023 - 15:06   quote  deeplink  
https://slotmoetblijven.nl/
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2023 - 15:09   quote  deeplink  
Mooie woorden, als the special maar niet mee leest.
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2023 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Done 🙌

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0247271