BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Moet? Nee.
Feyenoord moet een visie hebben en daar binnen de juiste trainer aantrekken.nl

Dat wel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 april 2023 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Also done.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 april 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2023 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moet? Nee.
Feyenoord moet een visie hebben en daar binnen de juiste trainer aantrekken.nl

Dat wel
Ook.
Maar wel ontwikkelen terwijl een trainer die de club 'smoel' heeft gegeven zijn werk voortzet.
MMM
 MMM - woensdag 12 april 2023 - 16:29   quote  deeplink  
Vind dat soort acties eigenlijk altijd een beetje treurig ofzo.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2023 - 16:29 schreef MMM het volgende:
Vind dat soort acties eigenlijk altijd een beetje treurig ofzo.
Exact
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2023 - 17:14   quote  deeplink  
Lekker hoor voor die droeftoeter van een Driesen op 22'35'' 🤣🤣🤣


https://www.youtube.com/watch?v=eKK_hLU5Tk4
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 april 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2023 - 16:29 schreef MMM het volgende:
Vind dat soort acties eigenlijk altijd een beetje treurig ofzo.
Beter 12e minuut iedereen z'n kop kaalscheren.
van geil
 van geil - woensdag 12 april 2023 - 17:31   quote  deeplink  
:)
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2023 - 17:20 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Beter 12e minuut iedereen z'n kop kaalscheren.
Je kan me wat met je kaalscheren.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 april 2023 - 18:24   quote  deeplink  
En nu voor Schreuder naar 020.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2023 - 08:24   quote  deeplink  
Arne Slot heeft door zijn goede prestaties bij Feyenoord niets te klagen over zijn inkomen. De trainer is na zijn contractverlenging de best betaalde werknemer op de loonlijst van de Rotterdamse club. Journalist Tom Knipping onthult dat Slot meer per jaar verdient dan de best betaalde speler in de selectie van Feyenoord.

''De individuele salarissen staan uiteraard niet in het jaarverslag'', reageert de journalist in het rubriek FC Bankzaken op de vraag wat Slot nu verdient. ''We vragen echter wel eens na wat trainers verdienen in de markt. Arne Slot is in ieder geval de best betaalde werknemer bij Feyenoord, dit is niet overal het geval. Vaak verdienen de best betaalde spelers nog wat meer. Het salaris van Slot wordt geschat rond de twee miljoen euro. Meneer Slot hoeft niet direct boos te bellen, dit is een schatting en zijn bedragen die omgaan in de markt.''

Is het genoeg om Slot uit handen van de Engelse clubs te houden? ''In het buitenland wordt natuurlijk veel meer betaald. Slot had eerder de kans om naar Leeds United te gaan. In Engeland begint het salaris voor trainers bij ongeveer drie à vier miljoen pond. In de top verdienen ze tot ongeveer twintig miljoen pond. Deze bedragen zijn natuurlijk van een andere orde dan wat Feyenoord ooit zou kunnen betalen. Ik denk dus niet dat Feyenoord veel meer zal gaan betalen.''

Slot redt Feyenoord financieel
De Rotterdammers gaan voor het eerst in jaren een winst behalen. ''Bij Feyenoord is er echt een kentering zichtbaar. Ze hebben een aantal jaren op rij verlies geleden, mede op het gebied van transfers. Voor Eredivisie-begrippen in Nederland is dat echt ongekend. Zelfs Helmond Sport en Telstar maken zo nu en dan winst met hun spelersbeleid, dus het was heel belangrijk dat dit werd omgekeerd. Dit is met name te danken aan het fantastische werk van Slot. Dit jaar zal er winst worden geboekt en daar komt nog eens de Champions League bij. Dat is een leuk potje van Feyenoord om te investeren. Vooral de supporters van PSV moeten zich zorgen maken, omdat zij juist op de rem aan het trappen zijn.''

Wanneer Feyenoord de Champions League weet te behalen, kan het rekenen op minimaal 32 miljoen euro, zonder dat er nog gevoetbald is. Door recettes en inkomsten uit prestaties kan het bedrag alleen nog maar oplopen. De verwachting is echter niet dat Feyenoord komende zomer met miljoenen gaat strooien. "Het probleem blijft altijd dat Europese inkomsten niet structureel zijn. Als je spelers haalt en hen een contract geeft voor vijf jaar, kan je niet zo makkelijk in een hogere categorie voetballers gaan vissen. Dat is een lastig spel voor de clubs. Bij Feyenoord zijn er bovendien nog andere zaken die aandacht vereisen, zoals het opknappen van De Kuip en het terugkopen van aandelen van de Vrienden van Feyenoord.''

Afgelopen seizoen betaalde Feyenoord in totaal 48,2 miljoen euro aan salarissen, terwijl dit bij PSV 55,2 miljoen euro was. Bij Feyenoord zal dit bedrag echter stijgen. In Eindhoven gaan ze bezuinigen. ''Nu lijkt er een kentering zichtbaar. Ik denk dat Feyenoord dit seizoen de nummer twee wordt wat betreft salarissen en dat is wel interessant, omdat juist de salarissen een redelijk goede voorspeller zijn van de ranglijst. Voorlopig komen ze echter nog niet in de buurt van Ajax, die bijna het dubbele betalen'', sluit de journalist af in gesprek met Voetbal International.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2023 - 08:37   quote  deeplink  
Deze dan😳😳

José Mourinho kan tot de best betaalde trainer ter wereld uitgroeien. Spaanse media verzekeren dat de oefenmeester van AS Roma in beeld is bij Al-Nassr, dat een vorstelijk salaris wil bieden om de Portugees over de streep te trekken. De zestigjarige Mourinho kan volgens de laatste berichten liefst honderd miljoen euro in twee jaar tijd verdienen als hij ingaat op de avances van de club uit Saoedi-Arabië.
DMD
 DMD - donderdag 13 april 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 08:24 schreef RenatoBos het volgende:
Arne Slot heeft door zijn goede prestaties bij Feyenoord niets te klagen over zijn inkomen. De trainer is na zijn contractverlenging de best betaalde werknemer op de loonlijst van de Rotterdamse club. Journalist Tom Knipping onthult dat Slot meer per jaar verdient dan de best betaalde speler in de selectie van Feyenoord.

''De individuele salarissen staan uiteraard niet in het jaarverslag'', reageert de journalist in het rubriek FC Bankzaken op de vraag wat Slot nu verdient. ''We vragen echter wel eens na wat trainers verdienen in de markt. Arne Slot is in ieder geval de best betaalde werknemer bij Feyenoord, dit is niet overal het geval. Vaak verdienen de best betaalde spelers nog wat meer. Het salaris van Slot wordt geschat rond de twee miljoen euro. Meneer Slot hoeft niet direct boos te bellen, dit is een schatting en zijn bedragen die omgaan in de markt.''

Is het genoeg om Slot uit handen van de Engelse clubs te houden? ''In het buitenland wordt natuurlijk veel meer betaald. Slot had eerder de kans om naar Leeds United te gaan. In Engeland begint het salaris voor trainers bij ongeveer drie à vier miljoen pond. In de top verdienen ze tot ongeveer twintig miljoen pond. Deze bedragen zijn natuurlijk van een andere orde dan wat Feyenoord ooit zou kunnen betalen. Ik denk dus niet dat Feyenoord veel meer zal gaan betalen.''

Slot redt Feyenoord financieel
De Rotterdammers gaan voor het eerst in jaren een winst behalen. ''Bij Feyenoord is er echt een kentering zichtbaar. Ze hebben een aantal jaren op rij verlies geleden, mede op het gebied van transfers. Voor Eredivisie-begrippen in Nederland is dat echt ongekend. Zelfs Helmond Sport en Telstar maken zo nu en dan winst met hun spelersbeleid, dus het was heel belangrijk dat dit werd omgekeerd. Dit is met name te danken aan het fantastische werk van Slot. Dit jaar zal er winst worden geboekt en daar komt nog eens de Champions League bij. Dat is een leuk potje van Feyenoord om te investeren. Vooral de supporters van PSV moeten zich zorgen maken, omdat zij juist op de rem aan het trappen zijn.''

Wanneer Feyenoord de Champions League weet te behalen, kan het rekenen op minimaal 32 miljoen euro, zonder dat er nog gevoetbald is. Door recettes en inkomsten uit prestaties kan het bedrag alleen nog maar oplopen. De verwachting is echter niet dat Feyenoord komende zomer met miljoenen gaat strooien. "Het probleem blijft altijd dat Europese inkomsten niet structureel zijn. Als je spelers haalt en hen een contract geeft voor vijf jaar, kan je niet zo makkelijk in een hogere categorie voetballers gaan vissen. Dat is een lastig spel voor de clubs. Bij Feyenoord zijn er bovendien nog andere zaken die aandacht vereisen, zoals het opknappen van De Kuip en het terugkopen van aandelen van de Vrienden van Feyenoord.''

Afgelopen seizoen betaalde Feyenoord in totaal 48,2 miljoen euro aan salarissen, terwijl dit bij PSV 55,2 miljoen euro was. Bij Feyenoord zal dit bedrag echter stijgen. In Eindhoven gaan ze bezuinigen. ''Nu lijkt er een kentering zichtbaar. Ik denk dat Feyenoord dit seizoen de nummer twee wordt wat betreft salarissen en dat is wel interessant, omdat juist de salarissen een redelijk goede voorspeller zijn van de ranglijst. Voorlopig komen ze echter nog niet in de buurt van Ajax, die bijna het dubbele betalen'', sluit de journalist af in gesprek met Voetbal International.
Als dit waar is dan word ik hier heel blij van.

Vooral vanwege het feit dat ze de opwaardering dus al hebben gegeven voordat we dit seizoen zijn begonnen en het enorm veel vertrouwen uitspreekt in Slot, de staf en de werkwijze. Dat moet ook wel je ego wel strelen.

Om en nabij de 2 miljoen per jaar is gewoon al schurkende tegen de onderkant/middenmoot van de PL aan omtrent trainer salarissen.

Beleid gericht op de lange termijn, dat ik het nog mag meemaken.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 13 april 2023 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:56 schreef DMD het volgende:

[..]

Mijn top 3 is

- Bosz
- Janssen
- D.schreuder

Ik denk wel dat Arne blijft. De voorwaarde zal wel zijn dat er niet weer 15 spelers verkocht worden en er ook gebouwd moet worden.
Wat een kuttrainer is die Janssen
ar
 ar - zaterdag 15 april 2023 - 16:14   quote  deeplink  
Maak geen illusies.
Geniet nog van onze trainer, na dit seizoen is het bye bye
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 april 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 - 16:14 schreef ar het volgende:
Maak geen illusies.
Geniet nog van onze trainer, na dit seizoen is het bye bye
Nee denk na volgend seizoen
ar
 ar - zaterdag 15 april 2023 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 - 16:14 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nee denk na volgend seizoen
Ik betwijfel het.
Als die zak geld voorbij komt..en die komt.
van geil
 van geil - zaterdag 15 april 2023 - 17:26   quote  deeplink  
Dan heeft Feyenoord ook n tasje geld.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 april 2023 - 17:35   quote  deeplink  
Hij blijft nog n seizoen, reden: kinders op school- ch league- gebrek aan juiste club hij eigenlijk voor wil tekenen, eigenlijk zouden we n poll moeten starten onder forum leden, blijft hij nog n seizoen of dus niet, en meeste stemmen tikken we af
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 april 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Nee is weg, ja is blijft voor mooiste club nog n jaar
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 april 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Ja voor mij
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 april 2023 - 18:33   quote  deeplink  
Slot blijft. CL is een mooi podium.
van geil
 van geil - zaterdag 15 april 2023 - 20:17   quote  deeplink  
Ik zie het wel.
Geweldige trainer, maar geen god of zo.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 april 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Tja soms valt het int voetbal allemaal samen, juiste spelers, goeie leeftijd balans en de speelstijl wat bij spelers ligt, slot kan echt niet van elk team iets maken, dus ja zeg het maar, wat wel in het voetbal onderschat wordt is duidelijke communicatie, niet alleen in het voetbal trouwens
tomson
 tomson - zaterdag 15 april 2023 - 20:38   quote  deeplink  
De kans dat hij blijft lijkt me heel klein, dochter op school of niet.
Als Liverpool belt kan ie ook in een hotelletje gaan zitten bij wijze van spreken.
kenny
 kenny - zaterdag 15 april 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Slot lijkt mij ook kijken naar wat voor selectie feyenoord hem kan bieden , kokcu vertrekt en er zullen misschien nog wel 1 of 2 spelers vertrekken , kan feyenoord goede spelers halen ? is hier geld voor ?
dit seizoen heeft hij succes maar Slot heeft geen zin om volgend seizoen af te gaan in de CL , dan kan zijn momentum en interesse van topclubs verzwakken
kan je hem een betere selectie geven waar hij succesvol mee kan zijn in de CL is dit lijkt mij een grotere afweging dan veel geld
VVout
 VVout - zaterdag 15 april 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 - 20:38 schreef tomson het volgende:
De kans dat hij blijft lijkt me heel klein, dochter op school of niet.
Als Liverpool belt kan ie ook in een hotelletje gaan zitten bij wijze van spreken.
Record, al 13 trainers versleten daar dit seizoen in de league. Heb je elk jaar weer nieuwe kansen. Geloof ook niet dat je Liverpool van Klop moet willen overnemen. Daar moet eerst iemand een tussenjaartje maken en de boel grondig verprutsen, voordat je weer op gaat bouwen.
tomson
 tomson - zaterdag 15 april 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 - 22:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Record, al 13 trainers versleten daar dit seizoen in de league. Heb je elk jaar weer nieuwe kansen. Geloof ook niet dat je Liverpool van Klop moet willen overnemen. Daar moet eerst iemand een tussenjaartje maken en de boel grondig verprutsen, voordat je weer op gaat bouwen.
Ik dacht 14 :) Liverpool leek me just wel een uitdaging zoals wij dat ook waren destijds.
En een club waar de chemie met de trainer echt verleden tijd is. Vind m er zielloos bij zitten tegenwoordig.
DMD
 DMD - zaterdag 15 april 2023 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 - 22:05 schreef kenny het volgende:
Slot lijkt mij ook kijken naar wat voor selectie feyenoord hem kan bieden , kokcu vertrekt en er zullen misschien nog wel 1 of 2 spelers vertrekken , kan feyenoord goede spelers halen ? is hier geld voor ?
dit seizoen heeft hij succes maar Slot heeft geen zin om volgend seizoen af te gaan in de CL , dan kan zijn momentum en interesse van topclubs verzwakken
kan je hem een betere selectie geven waar hij succesvol mee kan zijn in de CL is dit lijkt mij een grotere afweging dan veel geld
Grote verschil is dat je bij Feyenoord af mag gaan in de CL en er geen man over boord is. Bij een PL club die CL speelt is de verwachting minimaal dat je overwintert, als je dat al niet haalt dan kan je al bijna je koffers pakken.

Het zal ook de eerste keer zijn dat hij op het allerhoogste podium acteert, ik zou niet weten of je dat graag bij een club wil doen waar de verwachtingen zo een stuk hoger liggen en je altijd onder een vergrootglas ligt.

Kijk maar naar nagelsmann.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 april 2023 - 18:56   quote  deeplink  
GOUD

Echt geef die man 10 miljoen, wat die gedaan heeft, dan is 10 miljoen niks... Met hem en de beste spelers van dit team de Champions League in, en we hebben Goud in handen!
ar
 ar - zondag 16 april 2023 - 19:20   quote  deeplink  
Allemaal leuk
Arne is hierna weg
kenny
 kenny - maandag 17 april 2023 - 12:32   quote  deeplink  
ik hoop maar dat hugo borst gelijk heeft , dit zou werkelijk top zijn slot nog een jaartje , weer een jaar verder bouwen , veel geld verdienen in de CL , spelers die ook weer meer waard worden , beter kan eigenlijk niet

en misschien voor slot ook beter , laat hij zich zien volgend jaar in de CL dan komt hij toch bij zijn volgende club binnen als een werkelijke top coach nu heeft hij het alleen maar laten zien op een wat lager niveau , hij zou dan voor de echte top clubs in aanmerking kunnen gaan komen
piet de paler
 piet de paler - maandag 17 april 2023 - 13:26   quote  deeplink  
De eerste aankoop is binnen, en dat is een speler die past in zijn spelsysteem.
Nick4F
 Nick4F - maandag 17 april 2023 - 14:25   quote  deeplink  
Ik denk dat er ook de mogelijkheden zijn om Slot binnen te houden, - en niet alleen Slot. De CL premie is 30 miljoen. Die stopt Te Kloese (gedeeltelijk?) in de begroting van volgen seizoen. We gaan PSV als een raket voorbij! Renato Bos heeft gelijk met de opmerking dat Europese gelden, geen vaste inkomsten zijn. Daarom Vind ik dat Feyenoord met bonussen moet gaan werken. Vanuit de CL premie, 5m bonus voor Slot, 4m bonus voor Kókcü, en 4m voor Gimenéz als ze volgend jaar nog blijven. Natuurlijk kunnen die 3 allemaal veel meer verdienen bij de Europese top. Maar ik denk dat het om verstandige mensen gaat, met goede mensen om zich heen. Voor Slot zou het voordeel zijn, dat hij bij zijn kinderen kan blijven, en dat hij financieel al aardig 'safe'zit, voordat hij aan een groter avontuur begint. Voor Kökcü, en ik denk ook voor Gimenéz, gaat het dan financieel ook al lekker, maar ik denk dat vooral Kökcü heel graag zou willen debuteren op het hoogste Europese niveau onder de vleugels van Slot. Orkan weet dat hij dit jaar de grootste sprongen aan het maken is, - en dat hij nog niet is uitgeleerd bij Feyenoord/Slot. Die jongen, en met hem diens vader als begeleider, gaan heel zorgvuldig om met zijn carrière. Dat hebben ze al bewezen. Gimenéz heeft ook een management dat in zijn belangen investeert. Hij heeft een vader die zelf na een prachtige langjarige voetbalcarrière, nu nog steeds als assistent-trainer in de profwereld werkzaam is. Uit wat ik over hem heb gehoord, is die man uiterst zorgvuldig met zijn eigen carrière omgesprongen, met als gevolg dat hij zelf (nu 42 jaar oud pas) nog maar enkele jaren geleden profvoetbal speelde. Gebruik die CL bonus ook voor Santi! Ik denk echt dat dit een realistisch verhaal kan worden! Bovendien heb ik het grootste vertrouwen in Dennis te Kloese. (Maar ja, als er met 60/70m wordt geboden ...)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 april 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Als Ten Kloese maar niet alles dusdanig opschroeft, dat we ijn de problemen komen als we geen CL halen de komende jaren. Dan zitten we met veel te dure spelers in onze maag. Dat heeft ons destijds bijna de nek gekost met Mackaay, van Bronckhorst en co. (allemaal op CL begroot, wat we dus niet haalden). Juiste balans voor aanhouden dus!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als Arne zelf ook aangaf te willen blijven in plaats van die riooljournalistiek. Voor eventueels vertrekkende spelers nog een extra reden te blijven..
DMD
 DMD - maandag 17 april 2023 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2023 - 22:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als Ten Kloese maar niet alles dusdanig opschroeft, dat we ijn de problemen komen als we geen CL halen de komende jaren. Dan zitten we met veel te dure spelers in onze maag. Dat heeft ons destijds bijna de nek gekost met Mackaay, van Bronckhorst en co. (allemaal op CL begroot, wat we dus niet haalden). Juiste balans voor aanhouden dus!
Heb het idee dat DTK een stuk capabeler is dan wat we hiervoor hebben gehad.

Maar ik reserveer mijn mening tot na de transfer window wanneer we echt geld te besteden hebben. Daar gaat het veelal fout bij Feyenoord.
VVout
 VVout - dinsdag 18 april 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2023 - 22:39 schreef RenatoBos het volgende:
Zou mooi zijn als Arne zelf ook aangaf te willen blijven in plaats van die riooljournalistiek. Voor eventueels vertrekkende spelers nog een extra reden te blijven..
Geduld, je moet eerst het één afmaken en dan weer verder kijken. Van wedstrijd naar wedstrijd en er zijn er nog een paar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 april 2023 - 16:45   quote  deeplink  
Nou nee in dit geval niet VV, dit geeft rust in de tent.
VVout
 VVout - dinsdag 18 april 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2023 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:
Nou nee in dit geval niet VV, dit geeft rust in de tent.
Misschien ook wel berusting, nog ff volle bak in Europa eerst en de competitie natuurlijk binnen slepen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2023 - 19:22   quote  deeplink  
Arne Slot kan op dit moment nog geen beloftes doen over volgend seizoen. De trainer van Feyenoord wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar een club uit de Premier League. Onlangs meldde Leeds United zich nog in De Kuip.

Voor Slot is het nog te vroeg om nu een beslissing te nemen over volgend seizoen. ''Nee, ik kan dat niet zeggen, want er zijn altijd clubs, als die voorbijkomen en het aan mij ligt, dan kun je daar geen 'nee' tegen zeggen'', vertelt de trainer in gesprek met Kenneth Perez in het programma Mirror Talk van ESPN. ''Ik kan dat niet met honderd procent zekerheid zeggen, maar ik vind het wel heel waardevol om ergens op een positieve manier weg te gaan.''

Slot kon een aantal weken geleden ook de nieuwe trainer van Leeds United worden. Algemeen directeur Dennis te Kloese sloot een vertrek direct uit. Slot wilde zelf ook niet weg. ''Leeds vond ik ook een hele mooie club, maar het was middenin het seizoen bij Feyenoord, op het moment dat we nog zoveel hadden om voor te spelen, daarom vond ik dat geen geschikt moment. 'Gezinstechnisch' zou het ook veel beter zijn voor mij om nog even hier te blijven.''

Slot is een groot fan van Pep Guardiola en wil zich in de toekomst dan ook bewijzen in een topcompetitie. ''De Premier League is de nummer één competitie, maar ook de ontwikkelingen in Italië zijn interessant. Daar gebeurt bij een aantal clubs ook wat. En Spanje blijft met Barcelona en Real Madrid ook altijd een interessante competitie.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2023 - 19:22   quote  deeplink  
Die gaat weg dus….
Zekers als we roma pakken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 19 april 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Als die grote club komt ja. Maar als het bij Crystal Palace of Leeds blijft, is hij misschien nog een jaar hier, ik geloof dat zijn kinderen dan ook met school klaar zijn oid?

Ook prima clubs in de beste competitie ter wereld, maar geen Europese top. Of zelfs subtop. Als Liverpool of Madrid bij wijze van op de stoep gaat, is ie vertrokken. Die komen momenteel niet, maar wat als het bijvoorbeeld om Tottenham gaat, die al serieus genoemd werd. Dat is wel een club waar wat kan, al is het moment om in te stappen misschien een beetje ongelukkig als Kane en Son minder worden en/of vertrekken. En zo kan je het oprekken natuurlijk. West Ham is meestal een stabiele middenmoter in Engeland, misschien ook interessant genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2023 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2023 - 20:08   quote  deeplink  
Dan heeft zijn opvolger al getekend denk ik.
DMD
 DMD - woensdag 19 april 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 19:22 schreef RenatoBos het volgende:
Arne Slot kan op dit moment nog geen beloftes doen over volgend seizoen. De trainer van Feyenoord wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar een club uit de Premier League. Onlangs meldde Leeds United zich nog in De Kuip.

Voor Slot is het nog te vroeg om nu een beslissing te nemen over volgend seizoen. ''Nee, ik kan dat niet zeggen, want er zijn altijd clubs, als die voorbijkomen en het aan mij ligt, dan kun je daar geen 'nee' tegen zeggen'', vertelt de trainer in gesprek met Kenneth Perez in het programma Mirror Talk van ESPN. ''Ik kan dat niet met honderd procent zekerheid zeggen, maar ik vind het wel heel waardevol om ergens op een positieve manier weg te gaan.''

Slot kon een aantal weken geleden ook de nieuwe trainer van Leeds United worden. Algemeen directeur Dennis te Kloese sloot een vertrek direct uit. Slot wilde zelf ook niet weg. ''Leeds vond ik ook een hele mooie club, maar het was middenin het seizoen bij Feyenoord, op het moment dat we nog zoveel hadden om voor te spelen, daarom vond ik dat geen geschikt moment. 'Gezinstechnisch' zou het ook veel beter zijn voor mij om nog even hier te blijven.''

Slot is een groot fan van Pep Guardiola en wil zich in de toekomst dan ook bewijzen in een topcompetitie. ''De Premier League is de nummer één competitie, maar ook de ontwikkelingen in Italië zijn interessant. Daar gebeurt bij een aantal clubs ook wat. En Spanje blijft met Barcelona en Real Madrid ook altijd een interessante competitie.''
"Slot kon een aantal weken geleden ook de nieuwe trainer van Leeds United worden."

Hoe oud is dit interview?
Bowie
 Bowie - woensdag 19 april 2023 - 23:10   quote  deeplink  
Goeie vraag DMD.
Hoorde Perez afgelopen weekend dat ie eerder die week dat interview met Slot had gehad. Volgens zijn zeggen was het weinig opzienbarends vwb toekomst Slot.
Bericht van Borst is van later datum, dus geen zorgen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 april 2023 - 19:19   quote  deeplink  
De beste transfer in de afgelopen 2 jaar.
Heeft Feyenoord veel geld opgeleverd.
En blijft.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 april 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Moet wel minder man city kijken
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 april 2023 - 19:37   quote  deeplink  
En meer Mourinho, vindt Mourinho
Ouwe geilaard.
van geil
 van geil - vrijdag 21 april 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Het was wel een goede tip.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0280351