|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Italië gewoon teruggeven aan Noord Afrika, identiek gedrag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die gestoorde die er nog achteraan liep te brallen.. WTF je hebt net gewonnen en dan ben je zo negatief en opgefokt. Dat was vast die idiote assistent die rood had en ook al een maand geschorst was. Wat een Neanderthaler. Grafvolk. Dat maakt verliezen van die lui nog vervelender |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het valt niet mee Tomson als je je hele leven een klein piemeltje hebt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Na de 3-1 tegen Utrecht pissig over de tegengoal, en Geert moest dat even weten. Compleet geobsedeerd hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lijstje aangevuld met Chelsea |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sch, aks iemand zegt Cheksea voegen we Chelsea aan de lijst tor. Nou dan noem ik er ook één en niet zomaar een, nl. Feyenoord. Hopenlijk wil hij blijven. Waarom nu al vertrekken De clubs komen wel.voor hem,maar dit is nog te vroeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als er nu 1 club is waar hij ver vandaan moet blijven is het Chelsea (sorry RB) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2023 - 21:30 schreef Arie.Klooster het volgende:Sch, aks iemand zegt Cheksea voegen we Chelsea aan de lijst tor. Nou dan noem ik er ook één en niet zomaar een, nl. Feyenoord. Hopenlijk wil hij blijven. Waarom nu al vertrekken De clubs komen wel.voor hem,maar dit is nog te vroeg Bayern gaat ook nog niet zo lekkers :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik had vannacht een nachtmerrie en werd zwetend wakker , Slot vertrekt aan het einde van het seizoen en sjakie troost stelt dirk kuyt aan als nieuwe trainer , ppffffff schrok ik ff maar gelukkig was het een droom |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Pochettino wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van Chelsea.
Wat raar eigenlijk, Arne zat er toch al?
Arne is ondertussen trainer van; Chelsea Tottenham Brighton Leeds united
Wat een alleskunner die Arne. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De assistent van Arne heeft bijgetekend, dat wil toch ook wel wat zeggen ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat ie blijft als slot weg gaat ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hebben ook zweepjes en tepelklemmen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, kom er maar in Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VVout is hier 1 van z'n hobbies aan het promoten? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Full leather jacket. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Prima als je iets doms roept om te scoren het riekt naar een humor poging Maar kijk naar de loopbaan van Arne dan zie je dat hij er bijna altijd bij was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2023 - 12:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Prima als je iets doms roept om te scoren het riekt naar een humor poging Maar kijk naar de loopbaan van Arne dan zie je dat hij er bijna altijd bij was. Slot had toch daarvoor al verlengd? Slot is tot 2025, Pušić nu ook. De Wolf ook trouwens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slot weet ik niet pusic wel. Er stond in de VI dat dit misschien een voorteken zou zijn ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En wie dan voor de groep ? Welke trainer heeft een beetje dezelfde visie ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat mag Feyenoord bepalen, maar het zal Pusic dan wel worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Pusic, de Wolf , v Persie ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2023 - 12:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Prima als je iets doms roept om te scoren het riekt naar een humor poging ???? Onnavolgbaar.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als slot vertrekt neemt ie pusic mee , het zou heel mooi zijn als slot nog 1 jaar blijft buiten dat hij dan kan doorbouwen maar ook om nog 1 jaar te kijken hoe maurice steijn of dick schreuder het komend jaar weer doen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2023 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Slot had toch daarvoor al verlengd? Slot is tot 2025, Pušić nu ook. De Wolf ook trouwens. Dit klopt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2023 - 17:27 schreef kenny het volgende:als slot vertrekt neemt ie pusic mee , het zou heel mooi zijn als slot nog 1 jaar blijft buiten dat hij dan kan doorbouwen maar ook om nog 1 jaar te kijken hoe maurice steijn of dick schreuder het komend jaar weer doen Ik zou dick schreuder inderdaad nog 1 jaar in de ED zien met zwolle om te kijken of hij de lijn van vorig jaar kan doorzetten.
Mocht dat zo zijn dan zou het echt wel een goede opvolger zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2023 - 23:21 schreef DMD het volgende:[..] Ik zou dick schreuder inderdaad nog 1 jaar in de ED zien met zwolle om te kijken of hij de lijn van vorig jaar kan doorzetten. Mocht dat zo zijn dan zou het echt wel een goede opvolger zijn. inderdaad , heeft een zelfde spel opvatting , persoonlijk vind ik maurice steijn een interessante trainer , heeft het bij zijn vorige clubs redelijk goed gedaan en nu bij sparta erg goed , is ook duidelijk wat hij wil en kan het ook goed overbrengen op zijn groep , daarbij komt hij ook goed over in de media wat ook een onderdeel is om je club goed uit te dragen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 april 2023 door kenny -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop en verwacht dat Slot blijft, maar als we dan toch moeten, zou ik voor Ultee of Hofland gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je weet bij jou nooit of het een grapje of serieus is |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gerft niet. Kun jij ook niets aan doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan ga ik er vanuit dat je bovenstaande post serieus bedoelde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat hoop ik dan weer niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ligt het aan mij...ik heb echt het idee dat d media er ook aan alles aan doet om Slot bij ons weg te krijgen. Je proef bijna de afgunst van ons aanstaande kampioenschap bij die riooljournalistiek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het liefst niet blijvend succesvol inderdaad.. 1 seizoen is voorlopig weer genoeg. Want abcoude noord hé. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat gevoel heb ik ook , nu je ook weer ziet dat ze vol voor zerouki gaan waar slot helemaal gek van is |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Tuurlijk blijft Slot. Journalisten melden dat Feyenoord komende maanden met aankopen gaat werken aan een CL-bestendige toekomst. Daar wil hij absoluut bij zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:27 schreef kenny het volgende:[..] dat gevoel heb ik ook , nu je ook weer ziet dat ze vol voor zerouki gaan waar slot helemaal gek van is Die spelers uit de hand van Slot word ik niet blij van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Geen idee, maar als hij z'n heil wil zoeken bij Tottenham Hotspur dan moet hij dat vooral doen. Dan zit ie voor de kerst weer thuis.
Er valt echt totaal geen eer te behalen bij die club. |
|
|
|