BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 mei 2023 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2023 - 22:36 schreef kenny het volgende:
vraagprijs voor Slot 6,9milj , ze leren het ook nooit he mits dit waar is natuurlijk ,
het lijkt wel of ze van Slot af willen , 6,9 is voor Engelse begrippen een schijntje
Er zit een grens aan wat je in een contract kunt opnemen denk ik. Hoe hoger dat bedrag hoe hoger het salaris.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 10:23   quote  deeplink  
Nog altijd staat Arne Slot in de belangstelling van Tottenham Hotspur. Bij de club uit Londen is het al een langere tijd onrustig in het bestuur. Voorzitter Daniel Levy moet een nieuwe technisch directeur aanstellen en dit lijkt een cruciaal moment in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer. Ook Julian Nagelsmann wacht de beslissing af in zijn keuze.

Ondertussen heeft het huidige bestuur van Tottenham wel te horen gekregen welk bedrag Feyenoord verlangt voor de huidige hoofdtrainer. Volgens The Daily Mail gaat dit om ongeveer zes miljoen pond. Omgerekend is dit ongeveer 6,9 miljoen euro. Volgens het medium wil Slot, net als Nagelsmann, garanties hebben over de mate van controle als het gaat om de betrokkenheid bij voetbalbeslissingen. Hiervoor is de beslissing van een technisch directeur van belang.

Volgens de Engelse krant is Johannes Spors één van de kanshebbers om de functie als technisch directeur te vervullen. Spors heeft een verleden met Nagelsmann als trainer bij Red Bull Leipzig en het lijkt dus een logische keuze als dit gepaard gaat met de komst van de Duitse trainer. Volgens de club uit Londen is er geen nummer één kandidaat, maar is het wel duidelijk dat de voormalig trainer van FC Bayern München een belangrijke kanshebber is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 21:08   quote  deeplink  
Nagelsmann is dus afgevallen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 mei 2023 - 21:31   quote  deeplink  
Niet goed
tomson
 tomson - vrijdag 12 mei 2023 - 21:33   quote  deeplink  
Hmm ik had ook een beetje gehoopt dat ze daarvoor zouden gaan. Komt Arne nog nadrukkelijker in beeld.
ar
 ar - vrijdag 12 mei 2023 - 22:32   quote  deeplink  
Neem nu maar gewoon afscheid in je hoofd. Dan komt het nieuws minder hard aan later.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 mei 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 22:32 schreef ar het volgende:
Neem nu maar gewoon afscheid in je hoofd. Dan komt het nieuws minder hard aan later.
Ok, als het echt moet....

Vaarwel, ar :(
ar
 ar - vrijdag 12 mei 2023 - 22:38   quote  deeplink  
Pfffff😆
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 mei 2023 - 21:06   quote  deeplink  
Tottenham Hotspur verloor zaterdagmiddag met 2-0 van Aston Villa en heeft daarmee de kans op Champions League-voetbal definitief verspild
MMM
 MMM - zondag 14 mei 2023 - 08:05   quote  deeplink  
Die gaan helemaal geen Europees voetbal halen.
van geil
 van geil - zondag 14 mei 2023 - 13:54   quote  deeplink  
Nat pak vandaag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 mei 2023 - 14:07   quote  deeplink  
+1
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 mei 2023 - 12:51   quote  deeplink  
Die is weg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 mei 2023 - 12:56   quote  deeplink  
Denk het ook, die houd zich mij te afzijdig
kenny
 kenny - maandag 15 mei 2023 - 13:19   quote  deeplink  
ben er ook ernstig bang voor , aan feyenoord om hem een goede selectie te geven waar hij weer denkt hoge ogen te gooien , ik denk dat het hem niet eens om geld gaat deze man heeft veel ambitie
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 mei 2023 - 13:19   quote  deeplink  
Hij heeft geleerd van AZ
Maar ja wie dan......trainer van AZ ?
DMD
 DMD - maandag 15 mei 2023 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 13:19 schreef kenny het volgende:
ben er ook ernstig bang voor , aan feyenoord om hem een goede selectie te geven waar hij weer denkt hoge ogen te gooien , ik denk dat het hem niet eens om geld gaat deze man heeft veel ambitie
Ambitie is prima, maar dat staat los van de realiteit.

Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord echt wel ver wil gaan omtrent salaris en de spelersgroep om Slot te behouden. DtK bevestigd dit en ik heb geen reden om dit niet te geloven.

Als Arne dat niet genoeg vind of hij denk dat hij die ambities ergens anders kan waarmaken voor de korte termijn, dan zei het zo.

Meer kan je niet doen als club. Arne gaat sowieso ooit weg dus we zullen sowieso weer moeten wennen aan het feit dat een trainer ook gewoon een passant is.

Tottenham Hotspur (omdat dit nadrukkelijk wordt aangehaald) kan vast ook hele mooie verhalen vertellen, dat hebben ze ook bij Conte gedaan. Die kreeg uiteindelijk ook niet waar hij op hoopte omtrent transfers en de mismatch in ambitie die aanwezig was.

Uiteindelijk zul je toch moeten presteren in de Champions League wil je echt serieus genomen worden bij de absolute top (zie EtH). Die kans heeft hij aankomend seizoen.

Daarbij heeft hij ook gewoon nog een contract voor 2 jaar. Uiteindelijk zal Feyenoord bepalen of ze hem aan z'n contract houden ja of nee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2023 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 mei 2023 - 13:45   quote  deeplink  
Misschien werkt het mee dat zijn kinderen hier op school zitten.
Maar ja vliegruigen vanuit Engeland ben je ook vaak thuis
kenny
 kenny - maandag 15 mei 2023 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 13:31 schreef DMD het volgende:

[..]

Ambitie is prima, maar dat staat los van de realiteit.

Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord echt wel ver wil gaan omtrent salaris en de spelersgroep om Slot te behouden. DtK bevestigd dit en ik heb geen reden om dit niet te geloven.

Als Arne dat niet genoeg vind of hij denk dat hij die ambities ergens anders kan waarmaken voor de korte termijn, dan zei het zo.

Meer kan je niet doen als club. Arne gaat sowieso ooit weg dus we zullen sowieso weer moeten wennen aan het feit dat een trainer ook gewoon een passant is.

Tottenham Hotspur (omdat dit nadrukkelijk wordt aangehaald) kan vast ook hele mooie verhalen vertellen, dat hebben ze ook bij Conte gedaan. Die kreeg uiteindelijk ook niet waar hij op hoopte omtrent transfers en de mismatch in ambitie die aanwezig was.

Uiteindelijk zul je toch moeten presteren in de Champions League wil je echt serieus genomen worden bij de absolute top (zie EtH). Die kans heeft hij aankomend seizoen.

Daarbij heeft hij ook gewoon nog een contract voor 2 jaar. Uiteindelijk zal Feyenoord bepalen of ze hem aan z'n contract houden ja of nee.
ambitie hebben is de realiteit , onze buitenspelers zijn niet goed genoeg dat is ook de realiteit ,
gelukkig wil jahanbaks zelf weg , idrissi gaat weer terug naar sevilla en dilreson moet je vlug lozen
er komt door de CL 30milj binnen en waarschijnlijk vertrekt Kokcu wat ook weer rond de 40 milj oplevert , daar moet je toch wel genoeg aan overhouden om 2 klasbakken voor op de vleugels te halen ?
er moet gewoon kwaliteit bij komen om te kunnen presteren in de CL , Slot is niet gek die ziet ook dat zijn status in europa zal veranderen als hij niet goed presteert in de CL
kort samen gevat geef deze man materiaal waar hij weer mee kan presteren en dan zal hij zeker overwegen om te blijven
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 mei 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Zal toch nog wel meer bij moeten komen als twee buitenspelers. Verdediging, keeper en mogelijk nog een middenvelder
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 mei 2023 - 17:03   quote  deeplink  
We hebben nu ook maar 1 Arne Slot, dus daar hebben we ook een stand-in voor nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 mei 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Die ist er al
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 mei 2023 - 19:59   quote  deeplink  
Ik denk dat hij gaat. Ik hoop van harte van niet, want we genieten van hoe zijn team speelt, maar uit het interview wat hij gisteravond laat in Studio Voetbal gad, proef II dat hij weet dat hij gaat. Hopelijk heb ik het helemaal mis, naar mijn gevoel zegt dat hij gaat....

En dan wordt het binnen nu en drie weken bekend gemaakt.
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 19:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat hij gaat. Ik hoop van harte van niet, want we genieten van hoe zijn team speelt, maar uit het interview wat hij gisteravond laat in Studio Voetbal gad, proef II dat hij weet dat hij gaat. Hopelijk heb ik het helemaal mis, naar mijn gevoel zegt dat hij gaat....

En dan wordt het binnen nu en drie weken bekend gemaakt.
Hij heeft gewoon nog een contract voor 2 jaar dus Feyenoord heeft daar ook gewoon een stem in ;)
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 15:17 schreef kenny het volgende:

[..]

ambitie hebben is de realiteit , onze buitenspelers zijn niet goed genoeg dat is ook de realiteit ,
gelukkig wil jahanbaks zelf weg , idrissi gaat weer terug naar sevilla en dilreson moet je vlug lozen
er komt door de CL 30milj binnen en waarschijnlijk vertrekt Kokcu wat ook weer rond de 40 milj oplevert , daar moet je toch wel genoeg aan overhouden om 2 klasbakken voor op de vleugels te halen ?
er moet gewoon kwaliteit bij komen om te kunnen presteren in de CL , Slot is niet gek die ziet ook dat zijn status in europa zal veranderen als hij niet goed presteert in de CL
kort samen gevat geef deze man materiaal waar hij weer mee kan presteren en dan zal hij zeker overwegen om te blijven
Dit is ook wat ik aangeef: "Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord echt wel ver wil gaan omtrent salaris en de spelersgroep om Slot te behouden. DtK bevestigd dit en ik heb geen reden om dit niet te geloven."

Feyenoord is echt wel bereid te gaan investeren in de selectie en het salaris voor Slot.

Alleen niemand weet wat de ambitie is van Arne. Het kan zijn dat hij perse op de korte termijn in de PL wil coachen, daar doe je dan niks aan.

Als ik het dan heb over ambitie en realiteit gaat het over het feit dat het uit willen voeren van een ambitie niet perse realistisch is. Feyenoord heeft de ambitie om door te groeien en is bereid om ver te gaan, dat lijkt de realiteit te zijn.

Wellicht dat de ambities van Arne ergens anders liggen en zijn die niet realistisch voor Feyenoord.

Ik heb er zelf wel vrede mee wanneer Feyenoord alles uit de kast heeft gehaald om het plaatje te schetsen en te willen voldoen aan de eventuele eisen i.p.v het maar over zich heen laten komen. Laten we eerlijk zijn, dat is wel eens anders geweest.

Als je er dan niet uitkomt dan heb je er tenmiste alles aan gedaan als je als club de trainer op een bepaalde waarde schat.
kenny
 kenny - dinsdag 16 mei 2023 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 00:31 schreef DMD het volgende:

[..]

Dit is ook wat ik aangeef: "Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord echt wel ver wil gaan omtrent salaris en de spelersgroep om Slot te behouden. DtK bevestigd dit en ik heb geen reden om dit niet te geloven."

Feyenoord is echt wel bereid te gaan investeren in de selectie en het salaris voor Slot.

Alleen niemand weet wat de ambitie is van Arne. Het kan zijn dat hij perse op de korte termijn in de PL wil coachen, daar doe je dan niks aan.

Als ik het dan heb over ambitie en realiteit gaat het over het feit dat het uit willen voeren van een ambitie niet perse realistisch is. Feyenoord heeft de ambitie om door te groeien en is bereid om ver te gaan, dat lijkt de realiteit te zijn.

Wellicht dat de ambities van Arne ergens anders liggen en zijn die niet realistisch voor Feyenoord.

Ik heb er zelf wel vrede mee wanneer Feyenoord alles uit de kast heeft gehaald om het plaatje te schetsen en te willen voldoen aan de eventuele eisen i.p.v het maar over zich heen laten komen. Laten we eerlijk zijn, dat is wel eens anders geweest.

Als je er dan niet uitkomt dan heb je er tenmiste alles aan gedaan als je als club de trainer op een bepaalde waarde schat.
zo is het , inderdaad heeft feyenoord er alles aan gedaan en hij vertrekt toch is het veel makkelijker er vrede mee te hebben , tegen de salarissen in de PL kunnen we toch niet op , ik hoop maar dat Slot ook de sportieve kanten gaat mee wegen , hij kan zomaar weer kampioen worden , 020 en psv gaan gewoon niet lekker , CL zal zwaar worden maar kansloos zeker niet mits versterkingen gaan komen

laten we maar duimen dat Slot blijft
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 16:56   quote  deeplink  
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 16:56   quote  deeplink  
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 16:56   quote  deeplink  
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 16 mei 2023 - 17:11   quote  deeplink  
En mu maar hopen dat ie het ziet geile
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 17:13   quote  deeplink  
👩‍❤‍💋‍👩:)
bijft007
 bijft007 - dinsdag 16 mei 2023 - 18:01   quote  deeplink  
Denk dat slot intussen ook wel gek geworden is van al dat gezever, blijf je of niet, waar hij gewoon nog 2 jaar contract heeft, in voetballerij kan geen 1 speler of trainer zeggen met zekerheid ik blijf of niet, en er moet echt eerst maar eens n redelijk stabiele club komen wat betreft trainers en wat hopelijk voor hem ch league speelt, slot heeft luxe daarin te kiezen en wat hij nu heeft is gewoon supergoed met zn staf, intussen aardig wat krediet opgebouwd mocht het jaartje minder gaan,, jonge trainer ook nog,, anders zou hij mocht hij bij elke club maar 2 jaar blijven dicky ruimschoots voorbij gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 mei 2023 - 18:04   quote  deeplink  
Mocht Slot gaan…Blijft held.
Maar blijft bij de club.
VVout
 VVout - dinsdag 16 mei 2023 - 18:04   quote  deeplink  
Je wordt kampioen en dan moet je dat gezever van Hansie weer aanhoren hierover. Zou ze ook lekker laten happen :)
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 18:01 schreef bijft007 het volgende:
Denk dat slot intussen ook wel gek geworden is van al dat gezever, blijf je of niet, waar hij gewoon nog 2 jaar contract heeft, in voetballerij kan geen 1 speler of trainer zeggen met zekerheid ik blijf of niet, en moet echt eerst maar eens n redelijk stabiele club komen wat betreft trainers en wat hopelijk voor hem ch league speelt, slot heeft luxe daarin te kiezen en wat hij nu heeft is gewoon supergoed met zn staf, intussen aardig wat krediet opgebouwd mocht het jaartje minder gaan
Het vermoeiende is vooral dat er nog 2 wedstrijden te spelen zijn en het seizoen dus nog niet voltooid is. De vorige verlenging/opwaardering was vorig jaar juli, toen zaten we al ver in de voorbereiding.

DtK heeft al aangegeven dat ze om de tafel gaan en het lijkt me meer dan normaal dat dit lekker na het seizoen gebeurd.

Het is ook echt de schaamte voorbij dat je net een kampioenschap hebt gehaald en 3 kwart van de tijd speculeert de media alleen of de trainer blijft of gaat. Hetzelfde met de NOS, dan geeft hij een interview voor een paar minuten en wordt de nadruk WEER gelegd op wat hij wellicht komend seizoen gaat doen.

Die man mag toch ook wel genieten van z'n eerste prijs, ik geniet nog steeds na en dat gaat voorlopig echt niet veranderen.

Het verschil met GvB en zijn CL seizoen zijn daarbij naar mijn mening ook niet te vergelijken, het voetbal van GvB was gebaseerd op toevalligheden en individuele kwaliteit. De meeste clubs prikken hier wel doorheen en dat maakt dat hij niet de aanbiedingen heeft gekregen na z'n Feyenoord tijd waar hij wellicht op had gehoopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door DMD --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2023 - 18:23   quote  deeplink  
Begreep dat uit een interview met broer van Arne dat heel de familie Slot klaar is met de vraag of die blijft of niet
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 18:23 schreef RenatoBos het volgende:
Begreep dat uit een interview met broer van Arne dat heel de familie Slot klaar is met de vraag of die blijft of niet
Dat is heel goed te begrijpen. Alleen de media heeft hier geen boodschap aan en de echte journalist is een uitstervend ras. Het hangt allemaal van opiniestukken aan elkaar tegenwoordig, omdat iedereen er maar z'n plasje over moet doen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 16 mei 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Nu lijkt het wel of media beeld geeft of het n straf is voor Feyenoord trainer te zijn,, zo van ben je nog niet weg,, als hij continuu die vraag krijg zelfs als seizoen nog bezig is, wat vrij bizar of zelfs gestoord is voor serieuze mediakanalen, wat ik ook stuitend vond is dat hij na het behalen van kampioenschap notebene ook nog eens geheel zn trainingsstaf maar aan tafel bracht, om hun ook hun verdiende kredits te geven,, want slot doet echt veel dingen niet alleen op het veld of rondom het veld, het is echt n sterk team wat het geheel uitstekend laat fungeren
DMD
 DMD - dinsdag 16 mei 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Klopt, het is ook niet alleen slot. Ik vond onderstaande enorm leuk om te lezen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/05/14/kroniek-van-een-onwaarschijnlijk-kampioenschap-a4164545

Zie je ook dat iemand als DtK niet de credits krijgt die hij verdiend en dat het hebben van een selectie met kwaliteit valt of staat met een goede scouting waar naar geluisterd wordt.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 16 mei 2023 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 18:23 schreef RenatoBos het volgende:
Begreep dat uit een interview met broer van Arne dat heel de familie Slot klaar is met de vraag of die blijft of niet
Dan moet Arne ja zeggen ;)
VVout
 VVout - dinsdag 16 mei 2023 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 19:16 schreef DMD het volgende:
Klopt, het is ook niet alleen slot. Ik vond onderstaande enorm leuk om te lezen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/05/14/kroniek-van-een-onwaarschijnlijk-kampioenschap-a4164545

Zie je ook dat iemand als DtK niet de credits krijgt die hij verdiend en dat het hebben van een selectie met kwaliteit valt of staat met een goede scouting waar naar geluisterd wordt.
Mooi stukje journalistiek. Zijn er dus die het gewoon nog wel kunnen.
ar
 ar - dinsdag 16 mei 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Ik weet binnenkort zijn antwoord.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 16 mei 2023 - 20:26   quote  deeplink  
Hij kan moeilijk zegge ook van ligt eraan wat feyenoord mij als toekomst beeld schetst maar vooral welke clubs er me willen, hij kan nu moeilijk zeggen ja ik blijf, en vervolgens komen er voor hem echt mooie (droom) clubs, of zelfs feyenoord krijgt n transferbedrag waar ze geen nee tegen kunnen zeggen,, oftwel hij kan er niet veel meer mee dan ik heb nog 2 jarig contract

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door bijft007 --
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 21:15   quote  deeplink  
Denk dat hij samen met Kokcu een plan heeft om te verkassen naar dezelfde club.
Aangezien dat nog niet rond en zeker is, zwijgen beide partijen.
tomson
 tomson - dinsdag 16 mei 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 21:15 schreef van geil het volgende:
Denk dat hij samen met Kokcu een plan heeft om te verkassen naar dezelfde club.
Aangezien dat nog niet rond en zeker is, zwijgen beide partijen.
He leuk weer een nieuw scenario. Jij maakt het verdomme nog spannender !
tomson
 tomson - dinsdag 16 mei 2023 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 19:16 schreef DMD het volgende:
Klopt, het is ook niet alleen slot. Ik vond onderstaande enorm leuk om te lezen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/05/14/kroniek-van-een-onwaarschijnlijk-kampioenschap-a4164545

Zie je ook dat iemand als DtK niet de credits krijgt die hij verdiend en dat het hebben van een selectie met kwaliteit valt of staat met een goede scouting waar naar geluisterd wordt.
Goed stuk. Een hopp achtergrond info.. thanks ;)
MMM
 MMM - woensdag 17 mei 2023 - 08:57   quote  deeplink  
We houden allemaal van Arne.
MMM
 MMM - woensdag 17 mei 2023 - 08:58   quote  deeplink  
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 mei 2023 - 11:05   quote  deeplink  
Held!
bijft007
 bijft007 - woensdag 17 mei 2023 - 11:32   quote  deeplink  
Benieuwd wat ie volgend seizoen presteert bij ons:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0298788