BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DMD
 DMD - woensdag 17 mei 2023 - 14:54   quote  deeplink  
Stel hij herhaalt het success volgend seizoen. Er stroomt dan nog meer geld binnen.

Hoe raar is het dan om hem (in verhouding voor nederlandse begrippen) een Simeone achtig salaris aan te bieden?

Die krijgt 40 Mil per jaar en die zorgt er sinds zijn komst voor dat AM elk jaar de CL haalt en dus verzekerd is van die specifieke inkomsten. Ik ben deels AM fan en het verschil voor en na zijn komst kan kwa inkomsten en ranglijstplaatsing niet groter zijn.

Waarom zou je Arne dan niet na volgend jaar 8-10 Mil geven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 mei 2023 door DMD --
MMM
 MMM - woensdag 17 mei 2023 - 16:29   quote  deeplink  
Als hij gaat, laat het dan een mooie en grote club zijn.

Spurs is een flutclub zonder beleid met een gierige eigenaar. Een club die nooit wat wint en ook nooit wat gaat winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2023 - 16:30   quote  deeplink  
Arne Slot is al langere tijd kandidaat om trainer te worden bij Tottenham Hotspur. FA geregistreerde intermediair, Paul O Keefe, meldt dat de club uit Londen nieuwe toenadering heeft gezocht met de trainer van Feyenoord en een gesprek heeft ingepland.

Eerder deze week maakte Dennis te Kloese bekend dat Feyenoord binnenkort met een nieuwe aanbieding zal komen richting de huidige trainer van Feyenoord. De algemeen directeur liet weten dat hij verwacht een mooi verhaal te hebben om Slot langer te binnen bij de club. Volgens Engelse media gaat deze nieuwe aanbieding van de Rotterdammers om een salaris van 3,5 miljoen euro per jaar.

Fabrizio Romano wist al te melden dat de grootste concurrent van Slot op de functie bij the Spurs, Julian Nagelsmann, is afgehaakt. Engelse media schrijven dat Slot garanties wil hebben over de mate van controle als het gaat om de betrokkenheid bij voetbalbeslissingen.
Bowie
 Bowie - woensdag 17 mei 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Kameraden nog van harte met het kampioenschap en de viering daarna.

En laten we ons niet gek maken svp. Bericht hierboven van RenatoBos heeft als bijlage het twitterbericht van die Engelsman wat luidt dat er met slot of zaakwaarnemer een gesprek voor deze zomer wordt gepland en Barcelona, de 020 van Spanje, kan zo veel willen.

Dit Feyenoord, onder leiding van van Bodegom met zijn uithangborden ten Kloese en Slot gaat doorschakelen.
Op weg naar de Europese top zijn we.
Bowie
 Bowie - woensdag 17 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
ps voor mij was maandag hét nieuws dat Jorien van den Herik op uitnodiging van de club aanwezig was op het Stadhuis.
Dáár gaan we nog veel meer van horen de komende tijd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 mei 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Geruchtencaroussel zal aan blijven houden zolang Slot niet zelf het duidelijke antwoord wil geven.
Waarom zou hij ook, deed ie bij AZ eerder ook niet handig.
Zou ie direct gelyncht worden door een stel malle eppies.
DMD
 DMD - woensdag 17 mei 2023 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 16:30 schreef RenatoBos het volgende:
Arne Slot is al langere tijd kandidaat om trainer te worden bij Tottenham Hotspur. FA geregistreerde intermediair, Paul O Keefe, meldt dat de club uit Londen nieuwe toenadering heeft gezocht met de trainer van Feyenoord en een gesprek heeft ingepland.

Eerder deze week maakte Dennis te Kloese bekend dat Feyenoord binnenkort met een nieuwe aanbieding zal komen richting de huidige trainer van Feyenoord. De algemeen directeur liet weten dat hij verwacht een mooi verhaal te hebben om Slot langer te binnen bij de club. Volgens Engelse media gaat deze nieuwe aanbieding van de Rotterdammers om een salaris van 3,5 miljoen euro per jaar.

Fabrizio Romano wist al te melden dat de grootste concurrent van Slot op de functie bij the Spurs, Julian Nagelsmann, is afgehaakt. Engelse media schrijven dat Slot garanties wil hebben over de mate van controle als het gaat om de betrokkenheid bij voetbalbeslissingen.
Misschien kunnen we als forum ook toenadering zoeken bij Slot. Wat voor salaris en mogelijkheden kunnen we hem aanbieden?
tomson
 tomson - woensdag 17 mei 2023 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:
Geruchtencaroussel zal aan blijven houden zolang Slot niet zelf het duidelijke antwoord wil geven.
Waarom zou hij ook, deed ie bij AZ eerder ook niet handig.
Zou ie direct gelyncht worden door een stel malle eppies.
Echt he.. staan er vannacht nog een paar van die dwaallichten in zn tuin
VVout
 VVout - woensdag 17 mei 2023 - 19:28   quote  deeplink  
Kennen we niet gewoon gaan fundraisen. Gaat als een raket als het voor Feyenoord is.
tomson
 tomson - woensdag 17 mei 2023 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 19:28 schreef VVout het volgende:
Kennen we niet gewoon gaan fundraisen. Gaat als een raket als het voor Feyenoord is.
In Rotterdam wordt gecrowdfund voor alles wat los en vast zit dus why not. Lukt het niet dan haal je er een topspeler voor..
VVout
 VVout - donderdag 18 mei 2023 - 09:48   quote  deeplink  
Al een T-shirt gehaald btw. Houdt niet op he de hype.
DMD
 DMD - donderdag 18 mei 2023 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:
Geruchtencaroussel zal aan blijven houden zolang Slot niet zelf het duidelijke antwoord wil geven.
Waarom zou hij ook, deed ie bij AZ eerder ook niet handig.
Zou ie direct gelyncht worden door een stel malle eppies.
Seizoen is nog niet voorbij. Kan me ook voorstellen dat ze na het seizoen om de tafel gaan.

Vind die FTM ook echt steeds meer clowneske worden. Die meld dat er al weken geleden is gesproken met Tottenham door Slot en z'n zaakwaarnemers. Zou ik verbazingwekkend vinden wanneer je middenin een titelrace zit. Zou dat ook enorm respectloos naar de club vinden.

Heb er zelf geen probleem mee als er netjes afscheid genomen gaat worden en niet opeens het halve elftal en staf ondertussen gepolst wordt. Dat zou ik weer erg treurig en jammer vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 mei 2023 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2023 - 23:47 schreef DMD het volgende:

[..]

Seizoen is nog niet voorbij. Kan me ook voorstellen dat ze na het seizoen om de tafel gaan.

Vind die FTM ook echt steeds meer clowneske worden. Die meld dat er al weken geleden is gesproken met Tottenham door Slot en z'n zaakwaarnemers. Zou ik verbazingwekkend vinden wanneer je middenin een titelrace zit. Zou dat ook enorm respectloos naar de club vinden.

Heb er zelf geen probleem mee als er netjes afscheid genomen gaat worden en niet opeens het halve elftal en staf ondertussen gepolst wordt. Dat zou ik weer erg treurig en jammer vinden.
Zo hebben we hem ook gehaald haha
Maar ik geloof het niet zo eerlijk gezegt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 mei 2023 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 18:43 schreef DMD het volgende:

[..]

Misschien kunnen we als forum ook toenadering zoeken bij Slot. Wat voor salaris en mogelijkheden kunnen we hem aanbieden?
2 knaak 50
DMD
 DMD - donderdag 18 mei 2023 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2023 - 23:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo hebben we hem ook gehaald haha
Maar ik geloof het niet zo eerlijk gezegt.
Heb er vrede mee als hij een aflopend contract had en in de winter had aangegeven dit niet te verlengen. De huidige situatie is naar mijn idee anders.

Of het zit in het aard van het beestje, kan ook ;).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2023 - 23:55 schreef DMD het volgende:

[..]

Heb er vrede mee als hij een aflopend contract had en in de winter had aangegeven dit niet te verlengen. De huidige situatie is naar mijn idee anders.

Of het zit in het aard van het beestje, kan ook ;).
Ik vind het nogal wat dat Slot nog 3x zoveel kan gaan verdienen
als wat Feyenoord hem wil gaan bieden ..
Dat zijn 3 seizoenen Feyenoord voor 1 van Tottenham .
Dan lees ik wel eens heeft hij dan niet genoeg bij Feyenoord?
Ik denk voor hemzelf wel maar je kan ook nog je kinderen financieel onafhankelijk maken
Je broers en zussen als je die heb ,vrienden .
Wetende dat je je oude club weer op de kaart heb gezet met een finale ,kwart finale
Halve finale beker die hij gewoon had gewonnen zonder die aansteker.
En een kampioenschap .
DMD
 DMD - vrijdag 19 mei 2023 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 00:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat dat Slot nog 3x zoveel kan gaan verdienen
als wat Feyenoord hem wil gaan bieden ..
Dat zijn 3 seizoenen Feyenoord voor 1 van Tottenham .
Dan lees ik wel eens heeft hij dan niet genoeg bij Feyenoord?
Ik denk voor hemzelf wel maar je kan ook nog je kinderen financieel onafhankelijk maken
Je broers en zussen als je die heb ,vrienden .
Wetende dat je je oude club weer op de kaart heb gezet met een finale ,kwart finale
Halve finale beker die hij gewoon had gewonnen zonder die aansteker.
En een kampioenschap .
Ik ga zeker niet ontkennen dat het weinig geld is. in de PL wordt er met heel andere budgetten gewerkt. Dat betekent niet dat het 2 jarige contract dat hij heeft getekend uit het niets verdwijnt.

Ik ben geen romanticus hierin. Zei al eerder dat ik niet weet wat de korte termijn ambitie van Slot is.

Ik zou het zelf aanpakken zoals EtH het heeft gedaan. Meerdere kampioenschappen binnenhalen & presteren op het hoogste niveau in Europa. Dan kom je ook als "iemand" zo'n club binnen. Bij Man Utd hadden ze het vooral over de CL prestaties van EtH met Ajax. Dat telt daar enorm zwaar mee.

Ik vond dat echt enorm slim aangepakt.

Daarbij wordt er nog 1 punt overzien;
Hij heeft nog geen seizoen gehad waar de druk meespeelt van het "moeten presteren".
Het is nu nog allemaal "mogen" en zonder enige druk op de ketel.

In de PL is het elke wedstrijd moeten en na 3 wedstrijden niet presteren beginnen de vraagtekens al te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2023 door DMD --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 mei 2023 - 00:31   quote  deeplink  
Is wel zo, hoor.
Toch…Bij Feyenoord weet je wat je hebt aan materiaal en staf collega’s en bestuur.
Bij Tottenham moet je maar afwachten of je daar rustig en ongestoord kan bouwen.
Je bewijst je des te meer als je met Feyenoord nog een jaar door kan bouwen.

Maargoed, blijven bij Feyenoord kan de magie tussen hem en spelers ook aangetast doen raken.
Niet te zeggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 11:09   quote  deeplink  
@DMD & @Henk

Ik denk dat Slot wel zijn hele leven bij Feyenoord zou willen blijven,maar
geld in de drijfveer waar iedereen het voor doet binnen de voetballerij .
Niemand weet wat morgen brengt en dan kan je maar beter je zakken gevuld hebben
om het je kinderen en familie zo makkelijk mogelijk te maken voor de toekomst.
Als hij volgend seizoen tegen een grote zeepert aanloopt met Feyenoord dan komt een Tottenham misschien niet meer.Alles is mogelijk
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2023 - 11:26   quote  deeplink  
Tsja, mijn vrouwtje was in één keer ernstig ziek en kwam in het ziekenhuis terecht. Is waarschijnlijk wel goed gekomen nu, maar je blijft toch elke keer weer terug komen om het te laten checken en dat blijft spannend.

Ben in één keer toch tot de conclusie gekomen dat geld minder belangrijk is dan tijd hebben voor je gezin nu en denk dat er meer zijn die dit al zo ervaren hebben.
DMD
 DMD - vrijdag 19 mei 2023 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 11:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
@DMD & @Henk

Ik denk dat Slot wel zijn hele leven bij Feyenoord zou willen blijven,maar
geld in de drijfveer waar iedereen het voor doet binnen de voetballerij .
Niemand weet wat morgen brengt en dan kan je maar beter je zakken gevuld hebben
om het je kinderen en familie zo makkelijk mogelijk te maken voor de toekomst.
Als hij volgend seizoen tegen een grote zeepert aanloopt met Feyenoord dan komt een Tottenham misschien niet meer.Alles is mogelijk
Het kan allemaal, mijn redenen om ergens te werken zijn waarschijnlijk anders dan die van Slot. We horen waarschijnlijk snel genoeg waar het op uitdraait.

Ik vermoed namelijk niet dat Feyenoord na de afloop van het seizoen erg lang wil wachten met bouwen voor komend jaar.
MMM
 MMM - vrijdag 19 mei 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Feyenoord are increasingly concerned they are going to lose manager Arne Slot to Tottenham this summer.

https://twitter.com/footballdaily/status/1659499997933588480?s=46
MMM
 MMM - vrijdag 19 mei 2023 - 12:30   quote  deeplink  
Blijft een kut club dat Spurs. Ook al zit Arne er straks eventueel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 11:26 schreef VVout het volgende:
Tsja, mijn vrouwtje was in één keer ernstig ziek en kwam in het ziekenhuis terecht. Is waarschijnlijk wel goed gekomen nu, maar je blijft toch elke keer weer terug komen om het te laten checken en dat blijft spannend.

Ben in één keer toch tot de conclusie gekomen dat geld minder belangrijk is dan tijd hebben voor je gezin nu en denk dat er meer zijn die dit al zo ervaren hebben.
Ja dat is het verschrikkelijkste wat je kan overkomen VVout en veel geld
hebben zal het verdriet en de pijn niet verzachten .
Ik hoop dat jullie samen nog een lang mooi en gelukkig leven hebben 🫶
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 11:45 schreef DMD het volgende:

[..]

Het kan allemaal, mijn redenen om ergens te werken zijn waarschijnlijk anders dan die van Slot. We horen waarschijnlijk snel genoeg waar het op uitdraait.

Ik vermoed namelijk niet dat Feyenoord na de afloop van het seizoen erg lang wil wachten met bouwen voor komend jaar.
Ik deel dezelfde redenen als jou ,zeker als je een gewoon inkomen heb .
Niks is fijner dan op een plek te werken waar je wil zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 12:30 schreef MMM het volgende:
Blijft een kut club dat Spurs. Ook al zit Arne er straks eventueel.
+1!
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 12:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat is het verschrikkelijkste wat je kan overkomen VVout en veel geld
hebben zal het verdriet en de pijn niet verzachten .
Ik hoop dat jullie samen nog een lang mooi en gelukkig leven hebben 🫶
Sluit me hier 100% bij aan.
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2023 - 12:37   quote  deeplink  
+3
DMD
 DMD - vrijdag 19 mei 2023 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 12:23 schreef MMM het volgende:
Feyenoord are increasingly concerned they are going to lose manager Arne Slot to Tottenham this summer.

https://twitter.com/footballdaily/status/1659499997933588480?s=46
Als je het doorleest is het op onderbuik gevoelens in een een of andere podcast. Hier wordt dan een artikel van gemaakt.

Er is nog helemaal geen duidelijk wanneer en of Feyenoord al om de tafel is gegaan omtrent het nieuwe contract.

Ik wacht wel tot DtK duidelijkheid geeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2023 door DMD --
MMM
 MMM - vrijdag 19 mei 2023 - 13:58   quote  deeplink  
Volgens de Italiaanse transferjournalist Gianluca Di Marzio zouden Tottenham Hotspur en Arne Slot ook hun eerste gesprek achter de rug hebben. Beide partijen zouden positief terug hebben gekeken op de ontmoeting en het lijkt dus niet uitgesloten dat de Nederlandse coach meer gesprekken met de club aangaat.

Meh.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2023 door MMM --
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2023 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 13:58 schreef MMM het volgende:

Meh.
+ 1
MMM
 MMM - vrijdag 19 mei 2023 - 14:21   quote  deeplink  
FTM:

Arne is zelf al met namen gekomen als opvolger, intern.

Zou er niet alsnóg deze zomer een clausule in zijn contract staan? Hint hint 👀

Anders kan je als Feyenoord wat lekkerder in je zetel zitten en vragen wat je wil - maar er wordt maar niets uitgesloten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2023 - 14:39   quote  deeplink  
Bedankt en doei
Xapter
 Xapter - vrijdag 19 mei 2023 - 14:42   quote  deeplink  
Duit in het zakje. Zou toch voor Janssen, Bosz of als derde keuze Jonk gaan. Alle drie trainers met een duidelijke visie en aanvallend voetbal. Bij Janssen en Bosz komt daar ook nog hoge intensiteit bij kijken, iets dat de spelers momenteel ook ligt.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 19 mei 2023 - 14:55   quote  deeplink  
Janssen-v persie/gio - v persie/hulsshof en vooral ook Wim jonk lijkt me wel wat, al zal als hij daadwerkelijk echt weg gaan hij minimaal wel 1 assistent meeneemt
bijft007
 bijft007 - vrijdag 19 mei 2023 - 14:58   quote  deeplink  
Moet eerst maar is echt gebeuren hoor, als je alles leest qua geruchten enzo zouden er weinig clubs zijn met überhaupt spelers of dus ons geval erbij trainers
MMM
 MMM - vrijdag 19 mei 2023 - 15:21   quote  deeplink  
Hopelijk duurt deze soap niet te lang. Snel duidelijkheid na het seizoen hoop ik.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 19 mei 2023 - 15:31   quote  deeplink  
Vind het overigens heel terecht dat hij pas na het seizoen echt überhaupt over zn toekomst ga hebben of wat ook, ook genoeg gevallen geweest dat bij n club trainer aangeeft hij na seizoen weggaat x aantal wedstrijden voor het seizoen afgelopen is, waar je vervolgens 8 van 10 keer het terug ziet vervolgens in resterende prestaties vaak genoeg bij clubs die nog ergens om spelen, dus liever zo dan ervoor al iets loslaten, al kan ik me goed voorstellen alleen oriënterende gesprekken zijn geweest en pas na het seizoen tijd heeft om zich beter te verdiepen wat hij wil of ziet zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2023 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 mei 2023 - 15:40   quote  deeplink  
Als hij gaat, dan gaat hij. Zeker in het voetbal is alles tijdelijk.
DMD
 DMD - vrijdag 19 mei 2023 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 15:31 schreef bijft007 het volgende:
Vind het overigens heel terecht dat hij pas na het seizoen echt überhaupt over zn toekomst ga hebben of wat ook, ook genoeg gevallen geweest dat bij n club trainer aangeeft hij na seizoen weggaat x aantal wedstrijden voor het seizoen afgelopen is, waar je vervolgens 8 van 10 keer het terug ziet vervolgens in resterende prestaties vaak genoeg bij clubs die nog ergens om spelen, dus liever zo dan ervoor al iets loslaten, al kan ik me goed voorstellen alleen oriënterende gesprekken zijn geweest en pas na het seizoen tijd heeft om zich beter te verdiepen wat hij wil of ziet zitten.
Nou wel met 1 kanttekening;

Dat ligt eraan wanneer die gesprekken hebben plaatsgevonden. Als je middenin een kampioensrace zit en je hamert week in en week uit bij je spelers dat deze de totale focus dienen te houden terwijl je zelf bezig bent met de onderhandelingen met een andere club dan xou ik daar als spelersgroep ook niet zo blij van worden.

Ook manipulatief, je bent dan puur bezig om je eigen onderhandelingspositie te verbeteren.

Ik vind alles na het seizoen met goedkeuring van de club fair game.
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2023 - 15:51   quote  deeplink  
Wat een aannames allemaal, we gaan het allemaal beleven. Hoe vaak zit je zelf niet te wikken en wegen en moet je uiteindelijk knopen door hakken. Zou me de tering ergeren, waarschijnlijk zelf harder uitspreken als ze mij zo op mijn rug zaten.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2023 - 16:15   quote  deeplink  
Op naar de slotsom.
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 16:15 schreef MightyAce het volgende:
Op naar de slotsom.
face-with-tears-of-joy_1f602.png
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 mei 2023 - 17:44   quote  deeplink  
Gewoon nog even genieten van het kampioenschap
En daarna zien we wel.
We hebben dan het geld en wie weet
Feyenoord is toch groter dan trainer en spelers?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 17:44 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon nog even genieten van het kampioenschap
En daarna zien we wel.
We hebben dan het geld en wie weet
Feyenoord is toch groter dan trainer en spelers?
Mooi slotakkoord.
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Je zou bijna opsodemieteren om van het gedram van oa de journalisten af te wezen.
Dat gedoe gaat dag in dag uit maar door bij die gozer. Je zou er knettergek van worden.
Tijdens de persconferentie ging het ook maar door. Dat zijn me een partij moeimakers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Ik had het van de week al ergens geschreven.
Arne gaat naar Tottenham en neemt Kökcü mee voor 80 miljoen.
Arne zorgt dat hij na een halfjaar ontslagen word ,tot die tijd houden
de Wolf en Pusić Feyenoord draaiende .Feyenoord koopt de Kuip terug plus
geld voor verbouwingen en een nieuwe spelert.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2023 - 19:20   quote  deeplink  
Hahaha knijp mee eens wakker
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2023 - 19:29   quote  deeplink  
Als Arne gaat, vernoemen we de gracht in de Kuip naar hem.
Leuv
 Leuv - vrijdag 19 mei 2023 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 19:29 schreef MightyAce het volgende:
Als Arne gaat, vernoemen we de gracht in de Kuip naar hem.
De toiletten. Opdonderen met die Slot. De club is groter dan zon trainertje die de club probeert te gijzelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0259671