BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 19:20 schreef RenatoBos het volgende:
Hahaha knijp mee eens wakker
We moeten blijven dromen 😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 20:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

De toiletten. Opdonderen met die Slot. De club is groter dan zon trainertje die de club probeert te gijzelen.
TADAAAAAA..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2023 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 20:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

De toiletten. Opdonderen met die Slot. De club is groter dan zon trainertje die de club probeert te gijzelen.
En nu weer terug naar showtime!
kenny
 kenny - vrijdag 19 mei 2023 - 21:27   quote  deeplink  
dat Slot vertrekt lijkt waarheid te worden , als feyenoord dan maar zijn poot stijf houd en de jackpot vraagt voor hem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 20:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

De toiletten. Opdonderen met die Slot. De club is groter dan zon trainertje die de club probeert te gijzelen.
Het hele jaar heb je al negatief gedaan ,valt er iets te vieren dan
ben je er niet .
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 19 mei 2023 - 21:35   quote  deeplink  
kalm aan praten doet geen pijn, en anders lopen er zat anderen .. paar miljoen op de bank zo lang het kuit maar niet wordt .. doe maar gio, of met v persie en de wolf ..... en kijken wie er verder overblijft .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 mei 2023 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 20:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

De toiletten. Opdonderen met die Slot. De club is groter dan zon trainertje die de club probeert te gijzelen.
De club laat zich niet gijzelen, en waar staat dat Slot de club probeert te gijzelen?
Slot zegt nog niets. Dus alles is potje raden.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 19 mei 2023 - 22:32   quote  deeplink  
ziet er hoe dan ook goed uit met ons team,het team qua spelers is zoiezo stuk beter dan we laatste jaren hebben gehad, en geld vloeit zometeen weer binnen, middenveld staat er bijna geheel al bij vertrek kokcu waar iedereen wel vanuit gaat, paar nieuwe aankoopies voorin en achterin, geen zorgen om te klagen, grootste pre is echt het spelers materiaal wat iets moet kunnen, dat maakt de trainer en zeker hoe je wilt spelen, dus laat jaap stam maar komen:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2023 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 22:32 schreef bijft007 het volgende:
ziet er hoe dan ook goed uit met ons team,het team qua spelers is zoiezo stuk beter dan we laatste jaren hebben gehad, en geld vloeit zometeen weer binnen, middenveld staat er bijna geheel al bij vertrek kokcu waar iedereen wel vanuit gaat, paar nieuwe aankoopies voorin en achterin, geen zorgen om te klagen, grootste pre is echt het spelers materiaal wat iets moet kunnen, dat maakt de trainer en zeker hoe je wilt spelen, dus laat jaap stam maar komen:)
Jaap Stam ? Is dit satire ? Zeg me asjeblieft dat dit satire is hahaha
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 mei 2023 - 22:49   quote  deeplink  
Snap al die ophef niet. Slot zit in een onderhandelingspositie en kijkt wat de opties zijn. Hij en zijn staf hebben ons 2 mooie jaren geschonken met het kampioenschap als kers op de taart. Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft maar als hij voor de Spurs kiest, is het ook goed wat mij betreft. Mooie package deal samen met Kokcu voor pakweg 50-60M.
Voor wat betreft de opvolging lijkt Hulshoff mij nog te licht als eindbaas. Ikzelf zou kiezen voor Tomasson of Bosz (de laatste heeft denk ik niet veel krediet bij Feijenoord fans). Hulshoff in de staf behouden en verder opkweken als hij het in zich heeft. Van Persie eerst maar eens 2 jaartjes trainer worden van Excelsior. De Wolf in de staf behouden als het kan.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 19 mei 2023 - 22:49   quote  deeplink  
hahaha uiteraard
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2023 - 23:40   quote  deeplink  
Ze zijn nu helemaal enthousiast (nu de 1e en de 2e keus niet willen)

DMD
 DMD - vrijdag 19 mei 2023 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 21:35 schreef kriebel70 het volgende:
kalm aan praten doet geen pijn, en anders lopen er zat anderen .. paar miljoen op de bank zo lang het kuit maar niet wordt .. doe maar gio, of met v persie en de wolf ..... en kijken wie er verder overblijft .
Wat is er toch zo bijzonder aam Gio? Was hetzelfde betonvoetbal als onder advocaat
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 mei 2023 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De club laat zich niet gijzelen, en waar staat dat Slot de club probeert te gijzelen?
Slot zegt nog niets. Dus alles is potje raden.
Precies en dat is dus de club in gijzeling houden. Hij kan ook gewoon breeduit alles ontkennen en zeggen dat hij bij Feyenoord blijft. Dat doet hij dus niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 mei 2023 - 08:52   quote  deeplink  
Hij ontkent niets, want hij zegt niets. Vanuit Feyenoord ook geen enkel bericht.
Club en trainer hebben wellicht ook afspraak om lopende seizoen als focus te houden.
Hebben beiden belang bij. Rust namelijk.
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 mei 2023 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Slot zegt nog niets. Dus alles is potje raden.
En dat noem je niet de club in gijzeling houden ?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 mei 2023 - 09:38   quote  deeplink  
Hij heeft een gesprek gehad met Tottenham.........
En nergens duiken er fotos op, of ooggetuigen op
Bovemdien moet je eerst praten met Feyenoord, omdat hij onder contract staat.Feyenoord weet van niets ( zeggen ze)
Maar als hij dit doet voor zijn media aandacht of ter bescherming prima
Maar Feyenoord is groter dan Slot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 mei 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 09:12 schreef Leuv het volgende:

[..]

En dat noem je niet de club in gijzeling houden ?
Je zegt nu dat de club hulpeloos is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 mei 2023 - 10:10   quote  deeplink  
Hij vond Slot al het hele seizoen niks ,wat kan hem het
dan schelen of hij gaat.
Daarbij lijkt alles gewoon in overleg te gaan met Feyenoord om
er zoveel mogelijk uit te slepen als hij gaat.
Feyenoord gaat cashen ,nooit meer Bergneuzen naar 020 voor een fooitje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 mei 2023 - 10:17   quote  deeplink  
30.000 seizoenkaarten verkocht met een wachtrij van nog eens 30.000 .
Het is nu meer dan duidelijk welk potentie de club heeft.
Alleen dat wisten we eigenlijk al
Bowie
 Bowie - zaterdag 20 mei 2023 - 10:25   quote  deeplink  
Helemaal gelijk Leon!!
En daar zit mijn hoop ook in, dat er nu financiele krachten in het Rijnmondse los komen die de club definitief tot top gaan maken. In die zin is het heel goed nieuws dat Jorien weer bij de club gaat komen, rond hem hangt heel veel geld.

En om on topic te blijven, ik ben het met Willem eens dat Slot gewoon nu moet aangeven te blijven, wat er ook gebeurt deze zomer.
Dat is meneer toch ook wel verplicht aan de club vind ik. Krijgt een meer dan riant salaris, 1 miljoen kampioenspremie!!!, en nog veel meer in het nwe aanbod dat gaat komen. Verder zijn er al 2 spelers voor hem gekocht, zo mogen de aankopen Zerrouki en van den Belt wel genoemd worden.
Dus Kale, geen spelletjes meer, we zitten hier niet in de Zaanstreek, gewoon na Vitesse thuis vol aangeven dat je al zin hebt in volgend CL seizoen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 mei 2023 - 10:32   quote  deeplink  
Salarissen in de U.K zijn veel hoger, wel bij de feiten blijven
Bijna iedreen op het forum zou ook weg gaan ,naar een ander bedrijf voor 200% loonsverhoging ?
Hij is nog te jong om te zeggen ik blijf ( ambitie)
Een voetballer mag het wel .....................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 mei 2023 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 10:25 schreef Bowie het volgende:
Helemaal gelijk Leon!!
En daar zit mijn hoop ook in, dat er nu financiele krachten in het Rijnmondse los komen die de club definitief tot top gaan maken. In die zin is het heel goed nieuws dat Jorien weer bij de club gaat komen, rond hem hangt heel veel geld.

En om on topic te blijven, ik ben het met Willem eens dat Slot gewoon nu moet aangeven te blijven, wat er ook gebeurt deze zomer.
Dat is meneer toch ook wel verplicht aan de club vind ik. Krijgt een meer dan riant salaris, 1 miljoen kampioenspremie!!!, en nog veel meer in het nwe aanbod dat gaat komen. Verder zijn er al 2 spelers voor hem gekocht, zo mogen de aankopen Zerrouki en van den Belt wel genoemd worden.
Dus Kale, geen spelletjes meer, we zitten hier niet in de Zaanstreek, gewoon na Vitesse thuis vol aangeven dat je al zin hebt in volgend CL seizoen.
Wat heeft de Zaanstreek hiermee te maken?
Bowie
 Bowie - zaterdag 20 mei 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Tuurlijk Piet, er is altijd meer, en zeker in de UK. Maar 3 mln dit jaar, is 250 duizend euries per maand, is iets minder dan 10000 per dag.....
Genoeg is toch genoeg zou ik zeggen, daarbij heeft ie nog een lange carriere voor de boeg.

En de Zaanstreek FR-Henk, is voor mij hét gebied waar geld boven normen gaat.
VVout
 VVout - zaterdag 20 mei 2023 - 12:02   quote  deeplink  
🤣🤣🤣
verschil-tussen-noten-en-pindas-300x300.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2023 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 mei 2023 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 11:58 schreef Bowie het volgende:
Tuurlijk Piet, er is altijd meer, en zeker in de UK. Maar 3 mln dit jaar, is 250 duizend euries per maand, is iets minder dan 10000 per dag.....
Genoeg is toch genoeg zou ik zeggen, daarbij heeft ie nog een lange carriere voor de boeg.

En de Zaanstreek FR-Henk, is voor mij hét gebied waar geld boven normen gaat.
Je maakt me nieuwsgierig.
Vertel!
DMD
 DMD - zaterdag 20 mei 2023 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 10:32 schreef piet de paler het volgende:
Salarissen in de U.K zijn veel hoger, wel bij de feiten blijven
Bijna iedreen op het forum zou ook weg gaan ,naar een ander bedrijf voor 200% loonsverhoging ?
Hij is nog te jong om te zeggen ik blijf ( ambitie)
Een voetballer mag het wel .....................
Als ik i.p.v 55k, 110k per jaar zou kunnen verdienen zeker.

Van 4 naar 8mil dan gaan er toch heel andere dingen meespelen op mijn leeftijd.
van geil
 van geil - zaterdag 20 mei 2023 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 21:15 schreef van geil het volgende:
Denk dat hij samen met Kokcu een plan heeft om te verkassen naar dezelfde club.
Aangezien dat nog niet rond en zeker is, zwijgen beide partijen.
...
MMM
 MMM - zaterdag 20 mei 2023 - 15:43   quote  deeplink  
Spurs 1-3 verloren van Brentford. Supporters zingen ‘Levy out’. Levy is de eigenaar.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 mei 2023 - 16:03   quote  deeplink  
Mooi:) duimen nu voor Aston Villa, mochten die niet verliezen kans vrij groot tottenham naast Europees voetbal grijpt. Wat nie ongunstig is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 mei 2023 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig.
Vertel!
Albert Heijn is wel zo'n Zaans voorbeeld Henk .
Wat een uitbuiter is dat hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 mei 2023 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 16:03 schreef bijft007 het volgende:
Mooi:) duimen nu voor Aston Villa, mochten die niet verliezen kans vrij groot tottenham naast Europees voetbal grijpt. Wat nie ongunstig is
Zou wat zijn
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 mei 2023 - 16:41   quote  deeplink  
Ze staan halverwege uit bij de reds 0-1 zelfs😀
VVout
 VVout - zaterdag 20 mei 2023 - 16:47   quote  deeplink  
Geen Europees voetbal en 8e, nou sorry Arne maar daar kan een slot op toch?
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 mei 2023 - 16:59   quote  deeplink  
Tja, t blijft top/subtop premier league, plus kan het niet ongunstig zijn minder jaar waar verwachtingen iets naar beneden zijn ingesteld, en waar hij mogelijk aardig wat budget krijgt voor spelers, maar Champions League voetbal is echt wel n grote troef lijkt me in n team hij al kent en hij genoeg krediet heeft opgebouwd,, al zie ik onze volgende trainer mits er niet teveel weggaan niet gelijk slecht doen hoor, we hebben nu echt prima materiaal opt veld:) gaan het zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 mei 2023 - 17:09   quote  deeplink  
En heel misschien zijn jonge kinderen ?
Mbt school.....
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 20 mei 2023 - 17:15   quote  deeplink  
Is hard nodig bij o21
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 mei 2023 - 17:15   quote  deeplink  
Klopt dat is nog 1 grote reden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 20 mei 2023 - 17:17   quote  deeplink  
Slot heeft nog nergens bewezen goed met geld om te gaan.
Dus wat moet ie ermee, is eerder een last.
VVout
 VVout - zaterdag 20 mei 2023 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 16:41 schreef bijft007 het volgende:
Ze staan halverwege uit bij de reds 0-1 zelfs😀
0-1 89e minuut ...
VVout
 VVout - zaterdag 20 mei 2023 - 17:55   quote  deeplink  
Shiiiiiiiiiiiiiiiiit
VVout
 VVout - zaterdag 20 mei 2023 - 18:05   quote  deeplink  
Al tien minuten na speeltijd -.-
VVout
 VVout - zaterdag 20 mei 2023 - 18:09   quote  deeplink  
1-1 Einde 🥳
van geil
 van geil - zaterdag 20 mei 2023 - 18:11   quote  deeplink  
Ik denk dat alle top trainers nu bedanken, het zal Slot wel worden.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 mei 2023 - 18:13   quote  deeplink  
Jammer! Zal op laatste speeldag dus beslist worden
DMD
 DMD - zaterdag 20 mei 2023 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 16:59 schreef bijft007 het volgende:
Tja, t blijft top/subtop premier league, plus kan het niet ongunstig zijn minder jaar waar verwachtingen iets naar beneden zijn ingesteld, en waar hij mogelijk aardig wat budget krijgt voor spelers, maar Champions League voetbal is echt wel n grote troef lijkt me in n team hij al kent en hij genoeg krediet heeft opgebouwd,, al zie ik onze volgende trainer mits er niet teveel weggaan niet gelijk slecht doen hoor, we hebben nu echt prima materiaal opt veld:) gaan het zien.
Tottenham Hotspur en de verwachtingen naar beneden? Top 4 is een must & het liefst zich mengen in de titelrace.
Budget bij Tottenham? Voor PL begrippen is dat het transfer budget van de NL middenmoot.

De verhoudingen binnen NL kwa budgetten en de PL liggen zo anders. Zelfs in onze mindere jaren hadden we wel iets van budget, maar niemand die het goed kon investeren. Bij Tottenham willen ze niet veel uitgeven en doen ze het niet.

Arne staat er zo hoog op, omdat hij laat zien dat hij niet "veel" geld nodig zou hebben om te presteren. Daar worden ze bij Tottenham enorm opgewonden van. Maar nogmaals benadruk ik dat wat bij Feyenoord gebeurd zelden tot niet mogelijk is in de PL.

Waarom denk je dat een Chelsea niet voor Arne gaat en Tottenham de enige gegadigde is?

Als je ziet hoe een Napoli omgaat met de trainer dan heeft dat ook wel wat eigenlijk.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 mei 2023 - 18:51   quote  deeplink  
Ik bedoel dus dat het zeker op dat niveau voor hem mogelijk niet ongunstig is om in te stappen,puur omdat er dan genoeg te verbeteren valt, en ze inzien dat er geïnvesteerd moet worden'' mochten ze 2e of bv 3e zijn geworden kan het eigenlijk niet veel beter en dus zijn de verwachtingen wat hoger en kan hij ook veel minder permitteren qua resultaten
DMD
 DMD - zaterdag 20 mei 2023 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 18:51 schreef bijft007 het volgende:
Ik bedoel dus dat het zeker op dat niveau voor hem mogelijk niet ongunstig is om in te stappen,puur omdat er dan genoeg te verbeteren valt, en ze inzien dat er geïnvesteerd moet worden'' mochten ze 2e of bv 3e zijn geworden kan het eigenlijk niet veel beter en dus zijn de verwachtingen wat hoger en kan hij ook veel minder permitteren qua resultaten
Het is niks tegen jou, maar tottenham werkt op een..andere manier.

Conte & Mourinho wisten beide dat er geinvesteerd moest worden,de fans zagen dat ook in alleen dat is onder die 2 ook niet gebeurd zoals je zou verwachten.

Desalniettemin is de verwachting van de fans dat je gewoon in de top 4 meedraait.

We kunnen allemaal lachen om F.de Boer, maar die werd naar mijn menig volledig onterecht na een handje vol wedstrijden ontslagen in de PL. Dan hebben we het over Crystal Palace. Je krijgt gewoon geen tijd om een seizoen te bouwen.

Zelfs bij EtH was er al gemor na de eerste 3 wedstrijden die verloren werden. Als er 1 club een verwachtingspatroon van 0 heeft dan is het Man Utd dit seizoen en het palmeras van EtH is toch een stuk langer dan die van Slot.

Ik vraag me af afgezien van het geld wat je oprecht denkt te bereiken in de (sub)top van de PL met de trainers ervaring van Slot.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 20 mei 2023 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2023 - 17:09 schreef piet de paler het volgende:
En heel misschien zijn jonge kinderen ?
Mbt school.....
Als dat de reden zou zijn om niet te gaan, zou hij niet eens met Tottenham in gesprek gaan, toch?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 mei 2023 - 20:34   quote  deeplink  
Effe wat we nu hebben
Geen foto van gesprek en Engelse papperazi zit hier achter aan
Geen vlucht nummer
Geen toestemming van Feyenoord ( aanname) voor gesprek
Tja .....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0274510