BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 22 mei 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Feyenoord wil woensdag weten van Arne Slot of hij wel of niet aanblijft als hoofdtrainer van de Rotterdammers. Dat meldt Voetbal International maandagmiddag.

Klasse te Kloese.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 mei 2023 - 13:10   quote  deeplink  
Gewoon Cashen ,voor die 20 miljoen kan je Gio van Persie en de Wolf 3 jaar betalen.
Wel aanvallend spelen Gio!
Welkom terug!
DMD
 DMD - maandag 22 mei 2023 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:06 schreef MMM het volgende:
Feyenoord wil woensdag weten van Arne Slot of hij wel of niet aanblijft als hoofdtrainer van de Rotterdammers. Dat meldt Voetbal International maandagmiddag.

Klasse te Kloese.
Ik herken mn club niet meer. Waar is de apathie? Waar is het afwachten? Waar is de "bedankt voor de bewezen diensten" transfervrije vertrekken?
MMM
 MMM - maandag 22 mei 2023 - 13:15   quote  deeplink  
Peter Bosz geen optie volgens FTM.
MMM
 MMM - maandag 22 mei 2023 - 13:15   quote  deeplink  
"Maar de houding van met name Slots agent Rafaela Pimenta zorgt wel voor irritatie. Feyenoord kreeg geregeld signalen vanuit de markt. Klopte het dat de trainer beschikbaar is? Met andere woorden: Pimenta is actief de boer op gegaan met de trainer. Op zich niet verboden, maar wist Slot daar dan van?"

"Bij Feyenoord hadden ze hun trainer wel wat loyaler verwacht."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door MMM --
Leuv
 Leuv - maandag 22 mei 2023 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 12:09 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , hij kan daar echt wat gaan neer zetten die kwaliteit heeft hij wel , zaak aan feyenoord is om je niet leeg te laten roven voor habbekras
Ik zie die kwaliteiten niet. Hier in Nederland kan het voetbal dat hij speelt maar in de PL zal hij knetterhard op z'n bek gaan.
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 mei 2023 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:18 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie die kwaliteiten niet. Hier in Nederland kan het voetbal dat hij speelt maar in de PL zal hij knetterhard op z'n bek gaan.
Daar ben ik ook bang voor
Maar op dit moment zeg ik Arne bedankt maar zeg gewoon ik wil weg.
Het gaat me zelfs een beetje irriteren, en zeg geoon wat is je droomploeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 mei 2023 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:18 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie die kwaliteiten niet. Hier in Nederland kan het voetbal dat hij speelt maar in de PL zal hij knetterhard op z'n bek gaan.
Eens en met terugwerkende krachten ook eens met jou bericht dat Slot de club
in zijn greep houd .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door Leon FR1908 --
bijft007
 bijft007 - maandag 22 mei 2023 - 13:23   quote  deeplink  
Ja je zit al wel gauw op trainer transfer record in nederland 5-6 milj ofso nu, maar wens hem mocht hij echt weg wille t beste, heeft n uitwkende basis achtergelaten voor volgende trainers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2023 - 13:29   quote  deeplink  
Het openingsbod zal ongetwijfeld een lachertje zijn..
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 mei 2023 - 13:41   quote  deeplink  
Procedure moet zijn ( bij een niet aflopend contract)
Hottetotten nemen contact op met bestuur Feyenoord
Vragen toestemming te praten met huidige trainer met zijn zaakwaarnemer
Komen terug met bod dan beslist Feyenoord over verdere onderhandelingen
Volgen tekloese niet gebeurd .

En even no 7 uit PL, geen CL, heel,ander speltype ( fysiek)
Heeft dat dan te maken met ambitie of ££££££££££££££££££££
Mag ook hoor maar stop dan met je geheimzinnige gepraat, en ik denk nu ga maar, anders krijgen we dadelijk in Augsuwtus hetzelfed gezeik weer.
En zou je je als Feyenoord ook niet in je zak gescheten voelen...ik wil graag Zerroukie en die andere speler en nu ga je weg ?
kenny
 kenny - maandag 22 mei 2023 - 13:41   quote  deeplink  
hoog in de boom gaan zitten , inzetten op 25milj zakken kan dan altijd , laat je tanden maar zien en laat zien dat je je trainer niet kwijt wil
MMM
 MMM - maandag 22 mei 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:
Het openingsbod zal ongetwijfeld een lachertje zijn..
Gegarandeerd bij Spurs.
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 mei 2023 - 14:17   quote  deeplink  
Voor de ouderen
Tottenham was een van de eerste ploegen waar een grote vechtpartij bij ons uitbrak
Was voor het eerst dat we kennismaakten met hooligans

Maar dit geheel ter zijde ;)
VVout
 VVout - maandag 22 mei 2023 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:15 schreef MMM het volgende:
Peter Bosz geen optie volgens FTM.
Goh lees hier ook wel eens iets, waar ik wel blij van word.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 mei 2023 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:
Het openingsbod zal ongetwijfeld een lachertje zijn..
Eerder ging iedereen gratis weg voor bewezen diensten...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 mei 2023 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:15 schreef MMM het volgende:
"Maar de houding van met name Slots agent Rafaela Pimenta zorgt wel voor irritatie. Feyenoord kreeg geregeld signalen vanuit de markt. Klopte het dat de trainer beschikbaar is? Met andere woorden: Pimenta is actief de boer op gegaan met de trainer. Op zich niet verboden, maar wist Slot daar dan van?"

"Bij Feyenoord hadden ze hun trainer wel wat loyaler verwacht."
Als dat laatste waar is, vind ik dat wat naief. Je weet toch hoe hij binnen is gekomen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 mei 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Vanaf het moment dat Slot hier is, was het mij duidelijk dat hij op een dag ook zonder al te veel omhaal zou vertrekken als er positieverbetering klaar lag.

Het is wat het is. Daarom is het ook belangrijk dat je niet al teveel aan 1 persoon ophangt. Natuurlijk is hij belangrijk (geweest). Maar vroeg of laat moet je door. Spelers en trainers die komen en gaan is van alle tijden.
DMD
 DMD - maandag 22 mei 2023 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 15:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als dat laatste waar is, vind ik dat wat naief. Je weet toch hoe hij binnen is gekomen?
Nou dat ligt eraan. Je tekent vorig jaar een contract met een clausule die volgend jaar in gaat. Dan kan je verwachten dat je samen een bepaalde commitment aangaat voor langer dan 1 extra seizoen.

Voor mijzelf wil ik pas de beslissing maken over hoe ik de situatie vind als duidelijk is hoe precies de tijdslijn is gegaan tot waar we nu zijn gekomen.

Slot beweerd dat er niks op de speelde en dat er geen club zich gemeld had. Mocht het zo zijn dat er al 3 weken voor het kampioenschap gesproken is door de zaakwaarneemster van Slot en Slot zelf dan vind ik het prima dan Feyenoord Slot tot de verantwoording roept.

Het is hetzelfde als een club achter de rug om van de trainer al gesprekken heeft met mogelijke kandidaten 3 weken voordat de huidige trainer ontslagen wordt (zie nagelsmann).

Het hele gejank dat hij zo oneerlijk bejegend is door de media kan dan ook meteen de prullenbak in. Feyenoord heeft namelijk geen toestemming gegeven voor Slot om te onderhandelen met andere clubs.

Ik snap alleen niet dat hij het via deze weg speelt, want Feyenoord heeft werkelijk alle kaarten in handen en z'n eigen onderhandelingspositie is totaal niet sterk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door DMD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 mei 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 15:45 schreef DMD het volgende:

[..]

Nou dat ligt eraan. Je tekent vorig jaar een contract met een clausule die volgend jaar in gaat. Dan kan je verwachten dat je samen een bepaalde commitment aangaat voor langer dan 1 extra seizoen.

Voor mijzelf wil ik pas de beslissing maken over hoe ik de situatie vind als duidelijk is hoe precies de tijdslijn is gegaan tot waar we nu zijn gekomen.

Slot beweerd dat er niks op de speelde en dat er geen club zich gemeld had. Mocht het zo zijn dat er al 3 weken voor het kampioenschap gesproken is door de zaakwaarneemster van Slot en Slot zelf dan vind ik het prima dan Feyenoord Slot tot de verantwoording roept.

Het is hetzelfde als een club achter de rug om van de trainer al gesprekken heeft met mogelijke kandidaten 3 weken voordat de huidige trainer ontslagen wordt (zie nagelsmann).

Het hele gejank dat hij zo oneerlijk bejegend is door de media kan dan ook meteen de prullenbak in. Feyenoord heeft namelijk geen toestemming gegeven voor Slot om te onderhandelen met andere clubs.

Ik snap alleen niet dat hij het via deze weg speelt, want Feyenoord heeft werkelijk alle kaarten in handen en z'n eigen onderhandelingspositie is totaal niet sterk.
Tuurlijk wachten we een en ander af tot het definitief is en/of er meer informatie naar buiten komt. Maar trainers/spelers die hun contract uit dienen, zeker als ze van grote waarde zijn, zijn een zeldzaamheid. Bovendien, dat is eigenlijk wat we als club ook niet willen. We hebben liever dat ze vetrekken als ze nog onder contract staan, zodat we er een mooie transfersom aan over houden.
DMD
 DMD - maandag 22 mei 2023 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk wachten we een en ander af tot het definitief is en/of er meer informatie naar buiten komt. Maar trainers/spelers die hun contract uit dienen, zeker als ze van grote waarde zijn, zijn een zeldzaamheid. Bovendien, dat is eigenlijk wat we als club ook niet willen. We hebben liever dat ze vetrekken als ze nog onder contract staan, zodat we er een mooie transfersom aan over houden.
Deels mee eens, met de kanttekening;

- Koeman was van grote waarde voor ons en die heeft gewoon z'n contract uitgediend en is door de voordeur weggegaan.

- Fred rutten wilde niet verlengen en die is ontslagen uiteindelijk door het uitblijven van de resultaten in de 2e seizoenshelft.

- Gio heeft gewoon z'n contract uitgediend.

- Stam is ontslagen.

- Advocaat heeft z'n contract uitgediend.

Ik vind dat ons trackrecord daarin zeer fair is. Contracten van trainers zijn over het algemeen niet lucratief om uit te kopen dus het is (nog) niet zo'n item.

Ik vind het zelf prima als een trainer niet verlengd, maar gewoon z'n contract uitdient. Daar zijn contracten voor.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2023 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 13:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Gegarandeerd bij Spurs.
6 miljoen pond..🤓🤓
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 mei 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 16:20 schreef DMD het volgende:

[..]

Deels mee eens, met de kanttekening;

- Koeman was van grote waarde voor ons en die heeft gewoon z'n contract uitgediend en is door de voordeur weggegaan.

- Fred rutten wilde niet verlengen en die is ontslagen uiteindelijk door het uitblijven van de resultaten in de 2e seizoenshelft.

- Gio heeft gewoon z'n contract uitgediend.

- Stam is ontslagen.

- Advocaat heeft z'n contract uitgediend.

Ik vind dat ons trackrecord daarin zeer fair is. Contracten van trainers zijn over het algemeen niet lucratief om uit te kopen dus het is (nog) niet zo'n item.

Ik vind het zelf prima als een trainer niet verlengd, maar gewoon z'n contract uitdient. Daar zijn contracten voor.
Fair. En er is misschien ook wel een wezenlijk verschil tussen spelers en trainers wat dat betreft. En hoewel het mooier is als dat gebeurd (contract uitdienen), hou ik er zelf eigenlijk maar beperkt rekening mee. In die zin dat ik het niet verwacht vanuit een soort loyaliteit.

Tis vaak ook juist wel prettig als ze, bijvoorbeeld zoals Geertruida gedaan heeft, verlengen met de gedachte dat ze juist niet transfervrij zijn als ze evt willen vertrekken. Dat is ook loyaliteit. En je kunt ook argumenteren dat spelers/trainers minder snel lange contracten zullen ondertekenen als ze denken dat ze om wat voor reden dan ook niet weg kunnen als er een grote club komt. Het is wat dat betreft geven en nemen denk ik.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 mei 2023 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

6 miljoen pond..🤓🤓
Krabbedam kaalscheren en opsturen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 mei 2023 - 18:10   quote  deeplink  
Het is nou ook niet zo dat clubs heel loyaal zijn naar hun trainers. Een paar wedstrijden verliezen en je staat op straat. Weliswaar met een leuke vergoeding maar toch..het is gewoon een zakelijke wereld en alle partijen kijken naar hun eigen belangen. Het is wat het is. Als Slot vertrekt en we krijgen er een paar miljoen voor is dat het (in ieder geval meer dan 020 en psv krijgen voor respectievelijk heitinga en van Nistelrooij).
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 mei 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Okee, welke bronnen geven aan dat zaakwaarnemer Slot aast op vertrek?
Telegraaf?
En Feyenoord zou niet op de hoogte zijn geweest?
Korrel zout van toepassing, wat mij betreft.
Wat al te vroeg om een oordeel te vellen. Hoerenmedia intepreteren dat het een lieve lust is. En daar zou dit niet onder kunnen vallen?
Xapter
 Xapter - maandag 22 mei 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Twee fantastische jaren een Europese finale en een kampioenschap.. en toch op de lijst staan om via de achterdeur naar buiten te sluipen. Het kan raar lopen in de voetbal
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 mei 2023 - 19:08   quote  deeplink  
Als ie gaat is t nog steeds voordeur.
Ambitie mag altijd
DMD
 DMD - maandag 22 mei 2023 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:
Als ie gaat is t nog steeds voordeur.
Ambitie mag altijd
EtH heeft ook ambitie en is toch op een heel andere manier met de situatie om gegaan.
van geil
 van geil - maandag 22 mei 2023 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 16:20 schreef DMD het volgende:

[..]

Deels mee eens, met de kanttekening;

- Koeman was van grote waarde voor ons en die heeft gewoon z'n contract uitgediend en is door de voordeur weggegaan.

- Fred rutten wilde niet verlengen en die is ontslagen uiteindelijk door het uitblijven van de resultaten in de 2e seizoenshelft.

- Gio heeft gewoon z'n contract uitgediend.

- Stam is ontslagen.

- Advocaat heeft z'n contract uitgediend.

Ik vind dat ons trackrecord daarin zeer fair is. Contracten van trainers zijn over het algemeen niet lucratief om uit te kopen dus het is (nog) niet zo'n item.

Ik vind het zelf prima als een trainer niet verlengd, maar gewoon z'n contract uitdient. Daar zijn contracten voor.
Speelt het weer achterbaks.
Tekende ook bij, met als beloning een lucratieve loonsverhoging.
In dit soort gevallen zou de club eigenlijk met terugwerkende kracht deze verhoging moeten kunnen terug vorderen.
Andersom gebeurt dat ook.
Trainers is heel anders dan spelers, qua transfers.
Dit is gewoon zwaar achterbaks, en zeker als je nog de directeur, wat stafleden, en een speler wilt mee kapen.
Prima trainer, als mens n waardeloos figuur voor mij.
Lekker opbokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door van geil --
DMD
 DMD - maandag 22 mei 2023 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 19:28 schreef van geil het volgende:

[..]

Speelt het weer achterbaks.
Tekende ook bij, met als beloning een lucratieve loonsverhoging.
In dit soort gevallen zou de club eigenlijk met terugwerkende kracht deze verhoging moeten kunnen terug vorderen.
Andersom gebeurt dat ook.
Trainers is heel anders dan spelers, qua transfers.
Dit is gewoon zwaar achterbaks, en zeker als je nog de directeur, wat stafleden, en een speler wilt mee kapen.
Prima trainer, als mens n waardeloos figuur voor mij.
Lekker opbokken.
Het mooie is dat Feyenoord hem gewoon aan z'n huidige contract kan houden.

De verhoging die ze willen aanbieden is ook een blijk van waardering. Uiteindelijk krijgt hij gewoon uitgekeerd wat afgelopen seizoen is afgesproken, maar dat Slot een onguur persoon blijkt te zijn daar ben ik het mee eens.
tomson
 tomson - maandag 22 mei 2023 - 20:06   quote  deeplink  
Geruchten en speculaties vliegen weer in de ronde, en clickbaitsites lachen zich de ballen uit de broek.
Er worden behoorlijk snel allerlei conclusies getrokken en op social media wordt daar weer bijzonder Rotterdams op gereageerd.
Als je in Slot zn schoenen stond en al die opgefokte reacties las zou je bijna van ellende op de vlucht slaan richting Londen 😆
kenny
 kenny - maandag 22 mei 2023 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 19:28 schreef van geil het volgende:

[..]

Speelt het weer achterbaks.
Tekende ook bij, met als beloning een lucratieve loonsverhoging.
In dit soort gevallen zou de club eigenlijk met terugwerkende kracht deze verhoging moeten kunnen terug vorderen.
Andersom gebeurt dat ook.
Trainers is heel anders dan spelers, qua transfers.
Dit is gewoon zwaar achterbaks, en zeker als je nog de directeur, wat stafleden, en een speler wilt mee kapen.
Prima trainer, als mens n waardeloos figuur voor mij.
Lekker opbokken.
ben ik het helemaal mee eens , feyenoord moet echt hoog inzetten en 25milj vragen , het heeft er alle recht toe , van de winter tekent hij nog een sterk verbetert contract om vervolgens na een paar maanden vrolijk achter de rug om met de spurs aan het onderhandelen is

hij is een vakman maar dit is gewoon eng en doe je gewoon niet
Leuv
 Leuv - maandag 22 mei 2023 - 20:43   quote  deeplink  
persona non grata. Ik was al nooit fan van die Slot.
ar
 ar - maandag 22 mei 2023 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 - 16:14 schreef ar het volgende:
Maak geen illusies.
Geniet nog van onze trainer, na dit seizoen is het bye bye
.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 mei 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 20:06 schreef tomson het volgende:
Geruchten en speculaties vliegen weer in de ronde, en clickbaitsites lachen zich de ballen uit de broek.
Er worden behoorlijk snel allerlei conclusies getrokken en op social media wordt daar weer bijzonder Rotterdams op gereageerd.
Als je in Slot zn schoenen stond en al die opgefokte reacties las zou je bijna van ellende op de vlucht slaan richting Londen 😆
Clickbaitsites schrijven er zoveel mogelijk over want wij lezen het toch wel. Maar wat waar is....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 mei 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Aan de andere kant: waar rook is, is vuur..
bijft007
 bijft007 - maandag 22 mei 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Social media etc niks dan ellende en beeldvorming, (bijna) niemand weet nog exact hoe het gegaan is, maar wij as Feyenoorders hoeve echt niet bang te zijn, er staat nu n. Stuk beter team dan meeste jaren we hebben gehad, ook beter materiaal dan 2017 meeste posities, en dan krijgen we nog op zeker flink geld ch league en kokcu binnen ook, mijn voorkeuren zijn: gio- v persie in combi met Hulshoff of jonk die ook aanvallend voetbal predikt en bij volendam prima gedaan,en is met gio n goede nette vertegenwoordiger voor je club naar buiten toe en ligt ook erg goed bij spelers weet ik,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door bijft007 --
van geil
 van geil - maandag 22 mei 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Dit is toch zo klaar als een klontje.
Geen rook, gewoon n brandhaard.
bijft007
 bijft007 - maandag 22 mei 2023 - 21:08   quote  deeplink  
Het is wel n mooie club voor hem, mits hij vrije hand krijgt en poen elftal iets naar hand te zetten maar wat het nu extreem lijkt dat hij al n tijd dmv zn zaakwaarneemster zn eisen en wat hij wil wel tegen de Spurs gezegd zou hebben, dat is echt gissen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 22 mei 2023 - 21:12   quote  deeplink  
Mocht het rondkomen meer dan 15 milj zou top zijn, kun je alvast kijken voor 1-2 goeie
buitenspelers
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 mei 2023 - 21:34   quote  deeplink  
Is al veroordeeld voor er een moord gepleegd is bij wijze van spreken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 mei 2023 - 22:26   quote  deeplink  
Eens
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 mei 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 21:12 schreef bijft007 het volgende:
Mocht het rondkomen meer dan 15 milj zou top zijn, kun je alvast kijken voor 1-2 goeie
buitenspelers
De bedragen die je in de media leest, zullen gebaseerd zijn op speculatie. Alsof Te Kloese gaat rondbazuinen wat hij minimaal wil hebben.... echt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 mei 2023 door Arie.Klooster --
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 mei 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Met pek en veren de stad uit lees ik?
ar
 ar - maandag 22 mei 2023 - 22:53   quote  deeplink  
Voor mij niet.
Het is gewoon een proces.
Spelers, trainers, allemaal passanten.
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 23 mei 2023 - 00:01   quote  deeplink  
jup passanten , club liefde bestaat niet .. nou ja bijna niet .. hoop op een fooitje van 25 milj + geeft je ff wat ruimte ..misschien wil v gastel wel terug komen , met de wolf en v persie ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 mei 2023 - 00:10   quote  deeplink  
In een notendop de rol van ranzige kranten en voetbalsites die het verdienmodel belangrijker vinden dan betrouwbaar nieuws.
Leuv
 Leuv - dinsdag 23 mei 2023 - 10:06   quote  deeplink  
Jon Dahl Tomasson wordt ook veel genoemd. Daar zou ik wel echt vrolijk van worden.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 10:23   quote  deeplink  
Tja, alleen dan met ondersteuning met eige mense Hulshoff bijvoorbeeld die het trainer zijn hier in Nederland goed kennen en de voetbal cultuur, anders kans groot op n fiasco vrees ik, en totaal geen idee of hij voor aanvallend voetbal staat, of goed in spelers groep ligt,, als trainer is mij hem compleet ontgaan eigenlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0316119