BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 10:06 schreef Leuv het volgende:
Jon Dahl Tomasson wordt ook veel genoemd. Daar zou ik wel echt vrolijk van worden.
Op basis van? Oprechte vraag.

Kampioen geworden met Malmo oke. Maar bij Blackburn niet boven kunnen gepresteerd. En hoe is zijn speelstijl? Denk dat weinig wekelijks Blackburn zien spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 mei 2023 - 12:40   quote  deeplink  
Ik denk dat de trainer van AZ hoog op het lijstje staat.
En ook Bosz
Leuv
 Leuv - dinsdag 23 mei 2023 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 10:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Op basis van? Oprechte vraag.

Kampioen geworden met Malmo oke. Maar bij Blackburn niet boven kunnen gepresteerd. En hoe is zijn speelstijl? Denk dat weinig wekelijks Blackburn zien spelen.
Op basis van het verleden. Een trainer die op 9 en op 10 heeft gespeeld speelt toch iets leuker voetbal. Bovendien vind ik het gewoon een sympathieke gast met Feyenoord DNA.
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 12:40 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat de trainer van AZ hoog op het lijstje staat.
En ook Bosz
Bosz niet volgens FTM.
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 12:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

Op basis van het verleden. Een trainer die op 9 en op 10 heeft gespeeld speelt toch iets leuker voetbal. Bovendien vind ik het gewoon een sympathieke gast met Feyenoord DNA.
Vind ik toch te weinig om hem dan graag als hoofdcoach te willen zien.

Sympathieke gast is het zeker!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 mei 2023 - 13:03   quote  deeplink  
Schreuder ?
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 13:31   quote  deeplink  
schreuder of steijn
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 13:36   quote  deeplink  
of ander geruchtje , Jesse Marsch
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 13:48   quote  deeplink  
'Slot wil Pušić en Kökcü meenemen naar Tottenham Hotspur FC'

Moet Orrie niet doen, die moet wat hoger mikken dan Spurs. Dortmund of Arsenal zou ik waanzinnig vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door MMM --
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 13:48 schreef MMM het volgende:
'Slot wil Pušić en Kökcü meenemen naar Tottenham Hotspur FC'

Moet Orrie niet doen, die moet wat hoger mikken dan Spurs. Dortmund of Arsenal zou ik waanzinnig vinden.
ik zou het wel doen , Slot is gek van hem kansen op een basisplaats is groot
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 13:57 schreef kenny het volgende:

[..]

ik zou het wel doen , Slot is gek van hem kansen op een basisplaats is groot
Je speelt nooit om de prijzen en je speelt komend seizoen waarschijnlijk geen Europees voetbal. Wat moet je daar?

Kokcu heeft meer clubs voor het uitzoeken dan alleen Spurs.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 23 mei 2023 - 14:01   quote  deeplink  
11 voor slot en 45 voor kocku. Ik zeg doen! Bosz of van Bronckhorst halen. Reijnders kopen voor 15 ( heeft een 020 gezicht maar is gewoon goed). Szymanski huren, van Ewijck halen en dan twee goede buitenspelers aantrekken en een lijntje uitgooien naar die Castellanos. Moet ook een miljoen of 12 kosten. 2 goede buitenspelers aantrekken die er direct staan en wat CL ervaring hebven van een miljoen of 10. Ben je 50 misschien max 60 miljoen kwijt en staat er een top team. Verkoop nog wat jongens als Jahanbaskh, Walemark, Danilo en Azarkan en tel daar de 30 miljoen CL en kampioenschapsgelden bij op dan heb je voor 60 geinvesteerd en ontving je zo'n 86 miljoen voor slot, kocku, overig en de CL. 26 miljoen kan dan weer verbandt worden aan schulden en ellende.
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 14:01   quote  deeplink  
Slot wil 2 feyenoorders mee nemen pusic en kokcu , het zou hem sieren als het hier bij bleef ,
alleen de 11milj die spurs willen betalen is ruk , gewoon 25 en anders opzouten
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 14:01 schreef yoghurt17 het volgende:
11 voor slot en 45 voor kocku. Ik zeg doen! Bosz of van Bronckhorst halen. Reijnders kopen voor 15 ( heeft een 020 gezicht maar is gewoon goed). Szymanski huren, van Ewijck halen en dan twee goede buitenspelers aantrekken en een lijntje uitgooien naar die Castellanos. Moet ook een miljoen of 12 kosten. 2 goede buitenspelers aantrekken die er direct staan en wat CL ervaring hebven van een miljoen of 10. Ben je 50 misschien max 60 miljoen kwijt en staat er een top team. Verkoop nog wat jongens als Jahanbaskh, Walemark, Danilo en Azarkan en tel daar de 30 miljoen CL en kampioenschapsgelden bij op dan heb je voor 60 geinvesteerd en ontving je zo'n 86 miljoen voor slot, kocku, overig en de CL. 26 miljoen kan dan weer verbandt worden aan schulden en ellende.
11 voor Slot is belachelijk. Te weinig.

Reijnders kopen voor 15 is belachelijk. Zet FIFA of Football Manager eens uit.
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 14:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Je speelt nooit om de prijzen en je speelt komend seizoen waarschijnlijk geen Europees voetbal. Wat moet je daar?

Kokcu heeft meer clubs voor het uitzoeken dan alleen Spurs.
hij is pas 22 dat vergeten we nog wel eens , toegegeven vind ik arsenel of liverpool ook veel mooiere clubs ,
hij moet zichzelf nog maar bewijzen op zo'n niveau , spurs is een mooie tussenstap voor hem waar hij zichzelf verder kan ontwikkelen met een trainer die het in hem ziet zitten
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 14:04 schreef kenny het volgende:

[..]

hij is pas 22 dat vergeten we nog wel eens , toegegeven vind ik arsenel of liverpool ook veel mooiere clubs ,
hij moet zichzelf nog maar bewijzen op zo'n niveau , spurs is een mooie tussenstap voor hem waar hij zichzelf verder kan ontwikkelen met een trainer die het in hem ziet zitten
Heb je een punt. Ik zou hem zelf liever bij Dortmund zien, als vervanger van Bellingham. Zou ik een waanzinnige transfer vinden.

Anderzijds, wie het meest wil betalen mag 'm hebben :)
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 14:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb je een punt. Ik zou hem zelf liever bij Dortmund zien, als vervanger van Bellingham. Zou ik een waanzinnige transfer vinden.

Anderzijds, wie het meest wil betalen mag 'm hebben :)
inderdaad als vervanger voor bellingham zou ook niet verkeerd zijn , dortmund zal niet zoveel willen betalen , inderdaad wie betaald bepaald
DMD
 DMD - dinsdag 23 mei 2023 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 14:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb je een punt. Ik zou hem zelf liever bij Dortmund zien, als vervanger van Bellingham. Zou ik een waanzinnige transfer vinden.

Anderzijds, wie het meest wil betalen mag 'm hebben :)
Ik zie hem zelf inderdaad heel graag bij het team die het meeste geld betaald ;).
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 23 mei 2023 - 15:05   quote  deeplink  
Verkoopclub worden
el triste
 el triste - dinsdag 23 mei 2023 - 15:28   quote  deeplink  
Gewoon relativerend is het toch eigenlijk helemaal geen verkeerde zaak als er 2 spelers en eventueel de trainer/ technische staf voor de hoofdprijs vertrekken….. na een seizoen als dit zou het niet goed zijn om dat niet te verzilveren. Belangrijkste is een goede scouting en bovenal een goed beleid. Trainers en spelers zijn passanten. Zou toch prachtig zijn als we met het nieuwe beleid structureel bij de 1e of 2e van Nederland worden en incidenteel een keer een slecht seizoen.
Prachtig om te zien waar de club nu staat. Nu doorpakken op het beleid! Ben ervan overtuigd dat een andere trainer dat kan doorzetten alhoewel ook ik zie dat Slot van grote waarde is voor Feyenoord.
DMD
 DMD - dinsdag 23 mei 2023 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 15:28 schreef el triste het volgende:
Gewoon relativerend is het toch eigenlijk helemaal geen verkeerde zaak als er 2 spelers en eventueel de trainer/ technische staf voor de hoofdprijs vertrekken….. na een seizoen als dit zou het niet goed zijn om dat niet te verzilveren. Belangrijkste is een goede scouting en bovenal een goed beleid. Trainers en spelers zijn passanten. Zou toch prachtig zijn als we met het nieuwe beleid structureel bij de 1e of 2e van Nederland worden en incidenteel een keer een slecht seizoen.
Prachtig om te zien waar de club nu staat. Nu doorpakken op het beleid! Ben ervan overtuigd dat een andere trainer dat kan doorzetten alhoewel ook ik zie dat Slot van grote waarde is voor Feyenoord.
De hoofdprijs? Zeker.

Als je Slot nu laat vertrekken voor een bedrag wat net boven de 10Miljoen ligt dan kan je de club beter opdoeken. Dan kan je hem beter aan z'n contract houden en volgend jaar laten vertrekken met de afgesproken afkoopsom.

4 tot 5 miljoen boven z'n afkoopsom is echt lachwekkend. Als ik nagelsmann achtige bedragen hoor dan verwacht ik dat DtK de wedstrijd in gaat om er 20+ miljoen uit te slepen.

Het moet eens klaar zijn met die uitverkoop bedragen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door DMD --
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 15:31 schreef DMD het volgende:

[..]

De hoofdprijs? Zeker.

Als je Slot nu laat vertrekken voor een bedrag wat net boven de 10Miljoen ligt dan kan je de club beter opdoeken. Dan kan je hem beter aan z'n contract houden en volgend jaar laten vertrekken met de afgesproken afkoopsom.

4 tot 5 miljoen boven z'n afkoopsom is echt lachwekkend. Als ik nagelsmann achtige bedragen hoor dan verwacht ik dat DtK de wedstrijd in gaat om er 20+ miljoen uit te slepen.

Het moet eens klaar zijn met die uitverkoop bedragen.
Volledig eens.

Slot van de hand doen voor bedragen rond de 10 miljoen is lachwekkend. De kans om met Slot komend jaar bij de eerste twee te eindigen en dus plaatsing nieuwe CL opzet (kassa) is groot.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 mei 2023 - 16:33   quote  deeplink  
Je moet denk ik ook kijken naar wat trainers in het verleden aan transfersommen hebben opgebracht. In dat kader is 10 miljoen wel een serieus bedrag denk ik. En je kan natuurlijk als Feyenoord zijnde ervoor blijven liggen, maar een ontevreden trainer is ook niet wenselijk. Als Slot het gevoel krijgt dat hem een mooie kans wordt ontnomen...
el triste
 el triste - dinsdag 23 mei 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 15:31 schreef DMD het volgende:

[..]

De hoofdprijs? Zeker.

Als je Slot nu laat vertrekken voor een bedrag wat net boven de 10Miljoen ligt dan kan je de club beter opdoeken. Dan kan je hem beter aan z'n contract houden en volgend jaar laten vertrekken met de afgesproken afkoopsom.

4 tot 5 miljoen boven z'n afkoopsom is echt lachwekkend. Als ik nagelsmann achtige bedragen hoor dan verwacht ik dat DtK de wedstrijd in gaat om er 20+ miljoen uit te slepen.

Het moet eens klaar zijn met die uitverkoop bedragen.
Helemaal mee eens! De hoofdprijs dus inderdaad 20 miljoen of ergens in die nabijheid en 40-45 voor kokcu
DMD
 DMD - dinsdag 23 mei 2023 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 16:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Je moet denk ik ook kijken naar wat trainers in het verleden aan transfersommen hebben opgebracht. In dat kader is 10 miljoen wel een serieus bedrag denk ik. En je kan natuurlijk als Feyenoord zijnde ervoor blijven liggen, maar een ontevreden trainer is ook niet wenselijk. Als Slot het gevoel krijgt dat hem een mooie kans wordt ontnomen...
Dat zou mij als club vrij weinig kunnen schelen.

Je maakt deze afspraken samen en die clausule staat er niet voor niks. Als Slot er echt problemen mee had dan had hij een contract voor 1 jaar moeten afdwingen met het risico dat dit seizoen een enorm kut seizoen was en hij dus zonder club kwam te zitten.

Een contract werkt 2 kanten op, dat hele gelul van "hij verdient een stap", nee hij verdient een vorstelijk salaris wat gewoon netjes betaald wordt.

Hij kan ook gaan morren, daar heb je alleen jezelf mee want;
- Bij slechte resultaten komen die clubs niet meer.
- Het laat zien dat je je niet aan je afspraken houdt.

Het is aan DtK om in het belang van Feyenoord te denken en niet in het belang van Slot. Dat doet Slot prima zelf namelijk.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 23 mei 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Neemt ie ook Timber en Dilrosun mee, of blijven we daar mee zitten.
van geil
 van geil - dinsdag 23 mei 2023 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 17:44 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat zou mij als club vrij weinig kunnen schelen.

Je maakt deze afspraken samen en die clausule staat er niet voor niks. Als Slot er echt problemen mee had dan had hij een contract voor 1 jaar moeten afdwingen met het risico dat dit seizoen een enorm kut seizoen was en hij dus zonder club kwam te zitten.

Een contract werkt 2 kanten op, dat hele gelul van "hij verdient een stap", nee hij verdient een vorstelijk salaris wat gewoon netjes betaald wordt.

Hij kan ook gaan morren, daar heb je alleen jezelf mee want;
- Bij slechte resultaten komen die clubs niet meer.
- Het laat zien dat je je niet aan je afspraken houdt.

Het is aan DtK om in het belang van Feyenoord te denken en niet in het belang van Slot. Dat doet Slot prima zelf namelijk.
Dat vorstelijke salaris komt ook voort op basis van continuïteit , iets wat bij eerder vertrek dus onverdiend was.
Ik vind t onredelijk dat het omgedraaid de club extra geld kost, en in deze gevallen kan er niets teruggevorderd worden.
Zou eens naar gekeken moeten worden, desnoods in het contract.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 mei 2023 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 17:44 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat zou mij als club vrij weinig kunnen schelen.

Je maakt deze afspraken samen en die clausule staat er niet voor niks. Als Slot er echt problemen mee had dan had hij een contract voor 1 jaar moeten afdwingen met het risico dat dit seizoen een enorm kut seizoen was en hij dus zonder club kwam te zitten.

Een contract werkt 2 kanten op, dat hele gelul van "hij verdient een stap", nee hij verdient een vorstelijk salaris wat gewoon netjes betaald wordt.

Hij kan ook gaan morren, daar heb je alleen jezelf mee want;
- Bij slechte resultaten komen die clubs niet meer.
- Het laat zien dat je je niet aan je afspraken houdt.

Het is aan DtK om in het belang van Feyenoord te denken en niet in het belang van Slot. Dat doet Slot prima zelf namelijk.
Natuurlijk, maar er is ook iets wat redelijk is. Wat marktconform is. Ik denk dat Feyenoord voor geen speler/trainer de eindbestemming is. Zoals bijvoorbeeld Real dat voor sommigen wel is. In die context is de verwachting/hoop eigenlijk altijd dat spelers/trainers na 2-3-4 goede jaren vertrekken voor een mooi bedrag. En dan is altijd in combinatie met een doorlopend contract dat afgekocht moet worden. Daarin zit ook het verdienmodel van clubs onder de top. Uiteindelijk zijn wij bij een transfervrij vertrek van onze belangrijke krachten ook niet gebaat. Dus er is wat dat betreft altijd een wisselwerking.

Feyenoord hoeft geen zaakwaarnemer van Slot te spelen, totaal niet, en moet een prima bedrag vragen. Maar 10 miljoen voor een trainer is al echt al veel. Dan zit je wereldwijd al in de top 5 qua transferbedragen voor een coach. Hoe realistisch is het dan om daar nog (ver) boven te gaan zitten als Feyenoord zijnde? Ik zie het liever zo hoog mogelijk natuurlijk, maar ik vraag het me af. Ligt eraan hoe goed hij erop staat bij Tottenham.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 mei 2023 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 17:53 schreef Gerard_FR het volgende:
Neemt ie ook Timber en Dilrosun mee, of blijven we daar mee zitten.
Sangaré van Psv staat in belangstelling van PSG ,en Eindhovenaren vragen
geloof ik 40 miljoen .
Dan krijgen wij voor die 2 toch zeker wel 80 miljoen ?
DMD
 DMD - dinsdag 23 mei 2023 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 18:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar er is ook iets wat redelijk is. Wat marktconform is. Ik denk dat Feyenoord voor geen speler/trainer de eindbestemming is. Zoals bijvoorbeeld Real dat voor sommigen wel is. In die context is de verwachting/hoop eigenlijk altijd dat spelers/trainers na 2-3-4 goede jaren vertrekken voor een mooi bedrag. En dan is altijd in combinatie met een doorlopend contract dat afgekocht moet worden. Daarin zit ook het verdienmodel van clubs onder de top. Uiteindelijk zijn wij bij een transfervrij vertrek van onze belangrijke krachten ook niet gebaat. Dus er is wat dat betreft altijd een wisselwerking.

Feyenoord hoeft geen zaakwaarnemer van Slot te spelen, totaal niet, en moet een prima bedrag vragen. Maar 10 miljoen voor een trainer is al echt al veel. Dan zit je wereldwijd al in de top 5 qua transferbedragen voor een coach. Hoe realistisch is het dan om daar nog (ver) boven te gaan zitten als Feyenoord zijnde? Ik zie het liever zo hoog mogelijk natuurlijk, maar ik vraag het me af. Ligt eraan hoe goed hij erop staat bij Tottenham.
Dat is een vraag die al jaren gesteld wordt op de transfermarkt. Wat is redelijk? Uiteindelijk wat de gek ervoor geeft. Op een gegeven moment moet je ook gewoon "onrealistische" bedragen vragen die tegen het realistische aanzitten.

Waarom zou een Nagelsmann 25 miljoen waard zijn en Slot niet?

Ik bekijk zulke dingen in perspectief;
- De afkoop clausule van Slot is volgend jaar 5 a 6 Miljoen, is dat veel of weinig?
- THS wil wellicht tot 10 a 11 miljoen gaan deze zomer. Staat dat in verhouding in wat Feyenoord kan verdienen wanneer Slot aanblijft?
- Hoe groot is de kans dat we bij de top 2 eindigen met Slot en hoe groot is de kans zonder Slot?
- Is die extra 5 mil die je dan nu krijgt financieel te verantwoorden wanneer je volgend jaar een potentiele top 2 plaats verliest en dus het veelvuldige verliest kwa inkomsten?
- Hoe staat dit in verhouding met de waarde van de spelers die nu een veelvoud in waarde zijn gestegen dan van wat ze waren?

Wanneer Slot aangeeft dat hij totaal niet meer bij Feyenoord wil werken dan ga ik ervan uit dat DtK en consorten deze afwegingen maken om zo tot een beslissing te komen voor wat het beste is voor Feyenoord.

Die beslissing kan ook zijn dat ze hem sowieso dit jaar aan z'n contract houden en hem er fijn op wijzen dat hij die zelf heeft ondertekend.

Feyenoord hoeft namelijk uberhaupt helemaal geen nieuw contract aan te bieden, hij heeft gewoon nog een lopend contract.

Om heel eerlijk te zijn maakt Slot mij vrij weinig uit als persoon. Ik ben blij met Slot omdat hij goed z'n werk doet en Feyenoord weer op de kaart zet. Hij hoeft van mij niet in een Feyenoord pyjama te slapen of een uberfan te worden. Wanneer de kans het grootst is dat Feyenoord aankomend jaar in de top 2 eindigt onder leiding van Slot dan zou ik hem aan z'n contract houden in het belang van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door DMD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 mei 2023 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 18:24 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat is een vraag die al jaren gesteld wordt op de transfermarkt. Wat is redelijk? Uiteindelijk wat de gek ervoor geeft. Op een gegeven moment moet je ook gewoon "onrealistische" bedragen vragen die tegen het realistische aanzitten.

Waarom zou een Nagelsmann 25 miljoen waard zijn en Slot niet?

Ik bekijk zulke dingen in perspectief;
- De afkoop clausule van Slot is volgend jaar 5 a 6 Miljoen, is dat veel of weinig?
- THS wil wellicht tot 10 a 11 miljoen gaan deze zomer. Staat dat in verhouding in wat Feyenoord kan verdienen wanneer Slot aanblijft?
- Hoe groot is de kans dat we bij de top 2 eindigen met Slot en hoe groot is de kans zonder Slot?
- Is die extra 5 mil die je dan nu krijgt financieel te verantwoorden wanneer je volgend jaar een potentiele top 2 plaats verliest en dus het veelvuldige verliest kwa inkomsten?
- Hoe staat dit in verhouding met de waarde van de spelers die nu een veelvoud in waarde zijn gestegen dan van wat ze waren?

Wanneer Slot aangeeft dat hij totaal niet meer bij Feyenoord wil werken dan ga ik ervan uit dat DtK en consorten deze afwegingen maken om zo tot een beslissing te komen voor wat het beste is voor Feyenoord.

Die beslissing kan ook zijn dat ze hem sowieso dit jaar aan z'n contract houden en hem er fijn op wijzen dat hij die zelf heeft ondertekend.

Feyenoord hoeft namelijk uberhaupt helemaal geen nieuw contract aan te bieden, hij heeft gewoon nog een lopend contract.

Om heel eerlijk te zijn maakt Slot mij vrij weinig uit als persoon. Ik ben blij met Slot omdat hij goed z'n werk doet en Feyenoord weer op de kaart zet. Hij hoeft van mij niet in een Feyenoord pyjama te slapen of een uberfan te worden. Wanneer de kans het grootst is dat Feyenoord aankomend jaar in de top 2 eindigt onder leiding van Slot dan zou ik hem aan z'n contract houden in het belang van Feyenoord.
Dat is de afweging die je maakt inderdaad, heldere uiteenzetting. We zullen het wel zien. Tottenham zal hoe dan ook flink over de brug moeten komen.
van geil
 van geil - dinsdag 23 mei 2023 - 18:57   quote  deeplink  
De Times meldt 11 miljoen openingsbod, voor Slot.
En Pusic?
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 19:03   quote  deeplink  
Als je puur kijkt naar n trainer transfer is 10_11 miljoen extreem veel geld, zeker voor n transfer niet uit top 3 voetbal land, alleen in engeland betalen ze dus zo extreem veel geld voor trainers, kans is hoe dan ook groot dat deze trainer transfer uit Nederland niet gauw uit boeken word gestransfereerd:) Maja slot is ook wel rete belangrijk voor ons geweest door zon stempel op speelstijl te zetten, maar vooral n geheel nieuw team gelijk tot kampioen weet te maken
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 19:03   quote  deeplink  
https://voetbalflitsen.nl/nieuws/g7mc0b/in-beeld-voegt-slot-zich-bij-de-top-5-duurste-trainers-ter-wereld#:~:text=Julian%20Nagelsmann%20voert%20de%20ranglijst,de%20lijst%20is%20Graham%20Potter.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 19:04   quote  deeplink  
Kan toch haast niet mits er niet gelijk teveel basisspelers weggaan dat volgende trainer het verneukt zou je zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 mei 2023 - 19:08   quote  deeplink  
Het zou wel bijzonder zijn dat Feyenoord geld verdient aan
een transfer voor een trainer.
90% word vroegtijdig ontslagen haha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 mei 2023 - 19:21   quote  deeplink  
Ik wacht wel met reageren tot we echt dingen weten.
Hier heb je gewoon een dagtaak aan en we weten niks..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door Stylzz --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 19:44   quote  deeplink  
Haha nogal ja,wat we nu weten is nagenoeg niks,, Spurs heeft interesse dat klopt volgens mij nu wel😅 hoe er contact gelegd is en met wie wat waar, en of het überhaupt klopt de bedragen die rondgaan geen idee😏
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 19:46   quote  deeplink  
Zo verkeerd was het achteraf niet dat we in het verleden nelom enzo hadden, bleef het lekker rustig😂
tomson
 tomson - dinsdag 23 mei 2023 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 19:46 schreef bijft007 het volgende:
Zo verkeerd was het achteraf niet dat we in het verleden nelom enzo hadden, bleef het lekker rustig😂
Ho ho. Lord Nelom is ook een kampioen he
Leuv
 Leuv - dinsdag 23 mei 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 19:44 schreef bijft007 het volgende:
Haha nogal ja,wat we nu weten is nagenoeg niks,, Spurs heeft interesse dat klopt volgens mij nu wel😅 hoe er contact gelegd is en met wie wat waar, en of het überhaupt klopt de bedragen die rondgaan geen idee😏
We weten juist heel veel. Slot wil heel graag naar de Londense neuzenclub, heeft een jaar lang met Idrissi gespeeeld en heeft nu 2 spelers laten aantrekken waar we helemaal niets aan hebben. Mij zegt het genoeg.
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 23 mei 2023 - 20:53   quote  deeplink  
kan tot nu toe niet echt vrolijk worden van de vervangende namen ... en qua vervangende waarde voor de trainer die je kampioen heeft gemaakt, en europees weer op de kaart, dat mag een beetje kosten als ze het contract af willen kopen toch .. zit geld zat daar ....
bijft007
 bijft007 - dinsdag 23 mei 2023 - 21:23   quote  deeplink  
Zelfs steijn samen met v persie n optie lees ik, gaan nog ff door zo haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - dinsdag 23 mei 2023 - 21:55   quote  deeplink  
steijn met hulshoff of schreuder met hulshoff , vertrekt pusic mee met slot dan nog een ervaren assistent erbij
zou zo mogelijk altijd voor een nl coach gaan , heeft geen aanpassingen nodig en kent de nl clubcultuur
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Steijn meh. Komt over als een prima kerel hoor maar daar zit ik niet op te wachten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 mei 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Zou die Slot wat zijn?
DMD
 DMD - dinsdag 23 mei 2023 - 22:09   quote  deeplink  
Wellicht Fred rutten polsen.

Na slot de laatste Feyenoord trainer die echt goed gepresteerd heeft in Europa en Feyenoord voor het eerst echt verzorgd voetbal liet spelen met een waardeloos elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door DMD --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 mei 2023 - 22:19   quote  deeplink  
Wat een analyses worden er losgelaten, hier.
En kan nog steeds zijn dat ie gewoon blijft.
DMD
 DMD - dinsdag 23 mei 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 22:19 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een analyses worden er losgelaten, hier.
En kan nog steeds zijn dat ie gewoon blijft.
Zou toch hilarisch zijn.

Eindstand; Slot tekent bij voor 2 jaar en de media heeft een collectieve inzinking xD.
MMM
 MMM - dinsdag 23 mei 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 22:19 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een analyses worden er losgelaten, hier.
En kan nog steeds zijn dat ie gewoon blijft.
Geloof er niet meer zo in. Die gaat weg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0281560