BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ed pouwelse
 ed pouwelse - dinsdag 23 mei 2023 - 22:59   quote  deeplink  
Ik vind slot wel irritant worden naast kockcu wil hij ook gimines hebben pleurt op
VVout
 VVout - dinsdag 23 mei 2023 - 23:09   quote  deeplink  
Kampioenen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 06:38   quote  deeplink  
Slot wil ook de schaal meenemen
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 22:59 schreef ed pouwelse het volgende:
Ik vind slot wel irritant worden naast kockcu wil hij ook gimines hebben pleurt op
200M€. Prima toch.
bijft007
 bijft007 - woensdag 24 mei 2023 - 09:14   quote  deeplink  
Dat zijn wel de echt wildste geruchten hoor dingen die van (Footballtransfers) komen, echt zo nu en dan de meest bizarre geruchte brenge die naar buiten niet alleen over onze club, veel nieuwe geruchten sites lijkt het wel, korreltje zout is intussen wel n emmer zout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 24 mei 2023 - 09:26   quote  deeplink  
Puur speculatie, zo van kane gaat waarschijnlijk weg dus neemt hij Santi mee, clickbait artikeltjes, weten het ook met puur meest simpele doeltreffend kopje dat mense er op klikken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 09:32   quote  deeplink  
Slot schijnt hevig te twijfelen, aldus Volkskrant.
Die blijft dus.
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 10:22   quote  deeplink  
Twijfel bij Slot

Slot twijfelt over de stap, naar het schijnt. Bij Feyenoord valt nog veel te winnen. Anderzijds is werken in de Premier League een droom. De beste competitie, de beste voetballers, de intense beleving door het publiek, de hoogste salarissen ook, de ambitie om met Spurs iets te presteren wat voorgangers niet lukte. Vrijwel opnieuw beginnen. Feyenoord is straks actief in de Champions League, het hoogste internationale podium, terwijl Spurs vermoedelijk overal naast grijpt en topschutter Harry Kane uitkijkt naar een andere werkgever, omdat hij ook weleens iets wil winnen.

Slot zal wikken en wegen. De kinderen van de familieman uit Bergentheim zijn schoolgaand. Ook bij Feyenoord verdient hij een salaris dat inclusief premies voor bijzondere prestaties in de miljoenen euro’s loopt. Hij heeft de club de laatste twee jaar min of meer kunnen inrichten zoals hij wilde.

Daarbij is de Premier League relatief moeilijk te winnen, behalve voor Manchester City, dat vijf van de laatste zes titels veroverde. De top is nochtans breed, mede omdat elk team dankzij exorbitante inkomsten uit tv-rechten beschikt over een fors budget. Erik ten Hag vertrok na vorig seizoen bij Ajax, waar hij vier jaar in de absolute Nederlandse top had gewerkt, twee keer zo lang als Slot nu bij Feyenoord. Hij investeerde bij Manchester United, een grotere club dan Spurs, voor een slordige 250 miljoen in spelers.
bijft007
 bijft007 - woensdag 24 mei 2023 - 10:23   quote  deeplink  
We gaan het zien, goed gesprek lijkt me, waarbij feyenoord zn intenties en toekomst perspectief aangeeft, en voor velen heeft slot nu ook wel krediet toch als hij kiest te blijven, want is wel zo dat kans op minder jaar mogelijk is, maar goed eerlijk is eerlijk premier league is mooie competitie
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 10:47   quote  deeplink  
Ik zou wel haast maken met van Persie. Z'n juiste papieren laten halen en alvast opleiden tot de ideale trainer.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 24 mei 2023 - 11:17   quote  deeplink  
Het schijnt dat ik miljonair ben, maar of het zo is, weet de Volkskrant niet. Alleen ik weet dit (en mijn vrouw).....
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 10:23 schreef bijft007 het volgende:
We gaan het zien, goed gesprek lijkt me, waarbij feyenoord zn intenties en toekomst perspectief aangeeft, en voor velen heeft slot nu ook wel krediet toch als hij kiest te blijven, want is wel zo dat kans op minder jaar mogelijk is, maar goed eerlijk is eerlijk premier league is mooie competitie
Voor mij is de verwachting top 2 komend seizoen en dan gaat de vlag uit. Voor de rest kan het me weinig schelen. Presteren in de CL is leuk, zolang het komend seizoen niet ten koste gaat van de competitie.

Ik snap ook niet waar de verhalen vandaan komen dat het huidige seizoen geëvenaard moet worden. Gewoon goed voetbal en een top 2 notering is voor mij al een geslaagd seizoen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 mei 2023 - 12:21   quote  deeplink  
We wachten af...........
VVout
 VVout - woensdag 24 mei 2023 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 06:38 schreef Stylzz het volgende:
Slot wil ook de schaal meenemen
🤣😂🥲
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 mei 2023 - 12:40   quote  deeplink  
En het spandoek
bijft007
 bijft007 - woensdag 24 mei 2023 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 11:59 schreef DMD het volgende:

[..]

Voor mij is de verwachting top 2 komend seizoen en dan gaat de vlag uit. Voor de rest kan het me weinig schelen. Presteren in de CL is leuk, zolang het komend seizoen niet ten koste gaat van de competitie.

Ik snap ook niet waar de verhalen vandaan komen dat het huidige seizoen geëvenaard moet worden. Gewoon goed voetbal en een top 2 notering is voor mij al een geslaagd seizoen.
Nee klopt, wij als Feyenoorders weten toch ook goed waar we vandaan komen, maar het is wel zo dat hij nu extreem hoog op het paard door haast iedereen wordt gezet, dus dat helpt niet mee in zn keuze, afbreukrisico is er dan als je het zo beschouwd vrij snel als het ietsje minder gaat
R()b
 R()b - woensdag 24 mei 2023 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Twijfel bij Slot

Slot zal wikken en wegen. De kinderen van de familieman uit Bergentheim zijn schoolgaand. Ook bij Feyenoord verdient hij een salaris dat inclusief premies voor bijzondere prestaties in de miljoenen euro’s loopt. Hij heeft de club de laatste twee jaar min of meer kunnen inrichten zoals hij wilde.

Deze man kijkt 'Game of Thrones' op Hbo, en speelt het spel goed.
Mega contract eruit slepen in Nederland, en volgend jaar een grootmacht die aanbelt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 13:09   quote  deeplink  
In het opbouwen van de club is een pas op de plaats een gegeven. Je blijft een doorgangshuis, en steeds streven naar niveaubehoud.
Als je maar wel aan een o.a. Voetbalvisie vasthoudt: aanvallend en uitgaan van het collectief bijvoorbeeld.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 13:45   quote  deeplink  
Of je gaat of blijft. Blijft een geweldenaar.
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:
Of je gaat of blijft. Blijft een geweldenaar.
Heb je al een poster ?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 13:51 schreef Leuv het volgende:

[..]

Heb je al een poster ?
Jij hebt een poster van een berg citroenen pfffff
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Alles liever dan het verheerlijken van een trainert. Het is en blijft een passant en als club zijn we groter.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 14:09   quote  deeplink  
Verheerlijking is t niet. Puur kijken naar prestaties
Die waren puik.
De rest is ruis.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 13:56 schreef Leuv het volgende:
Alles liever dan het verheerlijken van een trainert. Het is en blijft een passant en als club zijn we groter.
Verheerlijking???
Als je iemand gewoon uitstekend vindt t.g.v. de prestatie die er geleverd is, is dat dan verheerlijking?
Je bent je bewust dat dit meer zegt over jezelf?
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 14:17   quote  deeplink  
Geweldenaar? Ja dat is een verheerlijking.
Het is maar een trainert. Ik kan er zo 10 opnoemen die met de huidige selectie hetzelfde hadden gepresteerd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 14:17 schreef Leuv het volgende:
Geweldenaar? Ja dat is een verheerlijking.
Het is maar een trainert. Ik kan er zo 10 opnoemen die met de huidige selectie hetzelfde hadden gepresteerd.
Ja noem maar op, en wel met betaalbare namen komen graag. Dus geen Guardiola.
Met uitleg waarom.

Een geweldenaar is synoniem aan een kei van een trainer. Dat is/was Slot.
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 14:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja noem maar op, en wel met betaalbare namen komen graag. Dus geen Guardiola.
Met uitleg waarom.

Een geweldenaar is synoniem aan een kei van een trainer. Dat is/was Slot.
Het zijn de spelers die de trainer maken en niet omgekeerd. We hebben een uitstekende as en daarom zijn we kampioen geworden. Slot heeft hier zijn steentje aan bijgedragen maar laten we het nou niet overdrijven. Sterker nog. Ik heb liever een trainer die wel jeugd beter inpast en niet vasthoudt aan bijvoorbeeld Idrissi.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 12:52 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Nee klopt, wij als Feyenoorders weten toch ook goed waar we vandaan komen, maar het is wel zo dat hij nu extreem hoog op het paard door haast iedereen wordt gezet, dus dat helpt niet mee in zn keuze, afbreukrisico is er dan als je het zo beschouwd vrij snel als het ietsje minder gaat
Dat moet je ook een beetje met een korrel zout nemen natuurlijk. Hetzelfde met het lied dat voor "arne" was gemaakt rond het einde van de eerste seizoenshelft. Het is niet zo dat iedereen een altaar voor arne heeft staan, maar we waarderen mensen die zich positief inzetten voor de club ;).
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 15:17 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het zijn de spelers die de trainer maken en niet omgekeerd. We hebben een uitstekende as en daarom zijn we kampioen geworden. Slot heeft hier zijn steentje aan bijgedragen maar laten we het nou niet overdrijven. Sterker nog. Ik heb liever een trainer die wel jeugd beter inpast en niet vasthoudt aan bijvoorbeeld Idrissi.
Een goede trainer heeft een heldere spelvisie en weet de diversiteit aan beschikbare spelers kwaliteiten zo goed te beoordelen en zo in te zetten dat het geheel elke speler nog krachtiger maakt, op elkaar aansluit. Je hebt elkaar nodig om beter te zijn: collectief.

Het is niet het één, het is niet het ander.
Slot had in ieder geval daar wel goed oog voor. En met een staf tezamen, daarnaast ook nog eens uitstekend people management en discipline heeft ingezet. Ook noodzaak om tot collectief geraken.
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 16:07   quote  deeplink  
zijn ze onderhand uit geluld in dat maasgebouw ? of geeft die te kloese mevr Pimenta gelijk een beurt , ook lekker natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 mei 2023 - 16:07   quote  deeplink  
Het gesprek tussen Feyenoord-directeur Dennis te Kloese en Pimenta, de zaakwaarnemer van Arne Slot, is nog in volle gang. Dat meldt Feyenoord TM. De coach is rond 15.40 uur buiten het Maasgebouw gespot, waar hij voor onderhandelingen was omtrent zijn toekomst in Rotterdam.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 16:10   quote  deeplink  
Arne Slot blijft
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 16:10 schreef MightyAce het volgende:
Arne Slot blijft
Wijze woorden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 16:07 schreef kenny het volgende:
zijn ze onderhand uit geluld in dat maasgebouw ? of geeft die te kloese mevr Pimenta gelijk een beurt , ook lekker natuurlijk
Hahahaha, gewoon een aansteker erin stoppen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 mei 2023 - 16:17   quote  deeplink  
Als ik de palmares lees van Hottentottenspur .
Valt dit mij tegen ( o.k sterkere competitie) maar onze palmares is gewoon beter vooral internationaal.
Dus op deze tour, zijn ze dus geen vooruitgang.
Ja en met je mag alles kopen wat je wil, bestrijd ik ook dat dit kan.

Een droom club zou voor mij zijn ( ben geen trainert)
Barcelone
Real
Benfica
Manchester
Arsenal
Milaan
En geen hottentotten waar huj mijns inziens niet de tijd gaat krijgen om te bouwen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door piet de paler --
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 16:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahahaha, gewoon een aansteker erin stoppen.
haha , misschien doet slot ook wel mee , trio'tje is weer eens wat anders
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 16:20 schreef kenny het volgende:

[..]

haha , misschien doet slot ook wel mee , trio'tje is weer eens wat anders
Geen Slot-shaming aub
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 24 mei 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Nou, maakt me niet uit of ze een trio doen of wat dan ook. Ik hoop vooral dat hij blijft, zolang het maar binnen de perken blijft natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door Arie.Klooster --
tomson
 tomson - woensdag 24 mei 2023 - 17:28   quote  deeplink  
Het ligt niet echt voor de hand dat er überhaupt iets naar buiten gebracht wordt uit het gesprek van vandaag?
bijft007
 bijft007 - woensdag 24 mei 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Wel bijzonder, nog weinig gehoord nu het echt zeker is dat er wordt onderhandeld, met geruchte hoor je elke sites, maar nu er echt serieus tussen 2 partijen onderhandeld wordt is het nogal stil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 18:22   quote  deeplink  
FTM: Arne Slot wil vertrekken naar Tottenham Hotspur; partijen gaan verder onderhandelen.
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 18:22 schreef MightyAce het volgende:
FTM: Arne Slot wil vertrekken naar Tottenham Hotspur; partijen gaan verder onderhandelen.
nou Dennis zet je hakken maar in het zand
bijft007
 bijft007 - woensdag 24 mei 2023 - 18:25   quote  deeplink  
Zie het ja, nouja dan is er in ieder geval duidelijkheid, wens m dan veel succes, en Spurs: lappen zal je.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 18:25   quote  deeplink  
Prima, wellicht verstandig dat hij dan gewoon niet op de bank zit voor vitesse thuis?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 18:25 schreef DMD het volgende:
Prima, wellicht verstandig dat hij dan gewoon niet op de bank zit voor vitesse thuis?
Tuurlijk wel. Samen seizoen afmaken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 18:24 schreef kenny het volgende:

[..]

nou Dennis zet je hakken maar in het zand
15 M, minstens
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 18:27   quote  deeplink  
Flinke afkoopsom en doei.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 18:28   quote  deeplink  
Trainers zijn altijd passanten natuurlijk. Mooi als we snel met de opvolger naar het volgende seizoen toe kunnen werken.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 18:25 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Samen seizoen afmaken.
Ik vind het raar dat het sentiment richting de beste man nog zo positief is.

Is met een lopend contract achter de rug van Feyenoord en de selectie om dus al weken in onderhandeling met THS. Dat gelul over de focus op het kampioenschap is dus gewoon gebakken lucht geweest.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 18:28 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat het sentiment richting de beste man nog zo positief is.

Is met een lopend contract achter de rug van Feyenoord en de selectie om dus al weken in onderhandeling met THS. Dat gelul over de focus op het kampioenschap is dus gewoon gebakken lucht geweest.
Dat doen zaakwaarnemers nu eenmaal. Arne heeft in een korte tijd wel heel veel voor de club gedaan, daar verandert een vertrek niets aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0322558