BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 24 mei 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Geweldige trainer, 2 fijne seizoenen waarvan deze inclusief t kampioenschap natuurlijk nog beter dan t vorige.
En dan gaan we nog een record vestigen met de afkoopsom, überhaupt nog nooit vertoond in Nederland .
Jammer van zijn vertrek maar Arne is een ambitieus ventje. Feyenoord wist waar ze aan begonnen toen ze m bij AZ ophaalden.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het niet snapt of jij denkt zelf zo.
Met 36 miljoen kan ik daarna bv projecten laten ontwikkelen en bouwen
in eigen beheer .
Bouwen op aangekochte grond waar een basis word gelegd waar mijn hele
familie van zal profiteren in de toekomst.
Het is slechts 1 van de vele mogelijkheden die je kan doen met 36 miljoen.
Persoonlijk denk ik daarbij aan andere en nooit in de eerste plaats aan mezelf.
Misschien denkt Slot ook zo en dan krijgt hij van mij gelijk.
En hij laat aan Feyenoord geen club achter als degradatie kandidaat maar als kampioen
van Nederland en finalist van Cfcup
Het gaat mij erom dat de impact van modaal naar bovenmodaal meer impact heeft op het dagelijks leven van zelfs een gezin dan dat van 12 naar 36 miljoen.

Een gezin dat leeft op 20.000 per jaar heeft in het achterhoofd hoe het de maand doorkomt. Met 60.000 is dat al anders.

Met 12 miljoen in 3 jaar kan je al prima bezig zijn met het zorgen voor de generaties die na je komen en je kinderen onbezorgd laten leven. 36 Miljoen veranderd daar niks aan.

Vertel mij wie zal er onderaan de streep meer "behoefte" hebben aan een verdriedubbeling van het salaris?

Het salaris en de vergelijking tussen de "normale" nederlander en de voetballer c.q. trainer staat niet in verhouding met elkaar.

Als Slot zo denkt dan is het zijn goed recht, maar kom daar dan gewoon voor uit. Niemand neemt het hem kwalijk als hij wil graaien. Dick heeft er zelfs een sport van gemaakt en niemand kijkt hem er raar op aan. Het gehele kontendraai eromheen en het "holier than thou" gehalte staat me persoonlijk dan niet aan.

Ook even niet te vergeten dat het hele verhaal omtrent AZ hem totaal niet ging om het salaris maar dat hij de waardering wilde in de vorm van een langer contract. Ja kom op hea.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door DMD --
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja leuk verhaal ,mocht hij per ongeluk volgend jaar 5de worden
komt die trein nooit meer voorbij .
En geloof mij iedereen hier op dit forum gaat als het aanbod werkelijk bij
hun voorgeschoteld word.
Jörgensen kon ook voor 17 miljoen naar NewCastle ,laten we nog een jaartje wachten hahaha
Geloof niet dat er iemand is die hem kwalijk neemt dat hij gaat.
Wel de manier waarop, wees gewoon transparant en eerlijk man.

Zullen we t nog maar niet over de rest hebben, omdat dat nog niet 100 procent vaststaat.
Doel op het wegkapen van de directeur, Pusic, Kokcu, en wat er nog meer rondgaat.
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 21:09   quote  deeplink  
Zeer zeker wel. Ik vind het een judasstreek. Maar goed nu verder. Bosz en Kruzen is leuk voetbal maar geen idee of het bij ons past. Tomasson met van Persie bijvoorbeeld is ook prima.
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Geloof niet dat er iemand is die hem kwalijk neemt dat hij gaat.
Wel de manier waarop, wees gewoon transparant en eerlijk man.

Zullen we t nog maar niet over de rest hebben, omdat dat nog niet 100 procent vaststaat.
Doel op het wegkapen van de directeur, Pusic, Kokcu, en wat er nog meer rondgaat.
dat vind ik ook
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Geloof niet dat er iemand is die hem kwalijk neemt dat hij gaat.
Wel de manier waarop, wees gewoon transparant en eerlijk man.

Zullen we t nog maar niet over de rest hebben, omdat dat nog niet 100 procent vaststaat.
Doel op het wegkapen van de directeur, Pusic, Kokcu, en wat er nog meer rondgaat.
dat vind ik ook
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Geloof niet dat er iemand is die hem kwalijk neemt dat hij gaat.
Wel de manier waarop, wees gewoon transparant en eerlijk man.

Zullen we t nog maar niet over de rest hebben, omdat dat nog niet 100 procent vaststaat.
Doel op het wegkapen van de directeur, Pusic, Kokcu, en wat er nog meer rondgaat.
Allemaal weg doen. Stel je voor het Jorgensen scenario.

Ik ga volgend jaar wel in de spits staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door DMD --
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 24 mei 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:01 schreef kenny het volgende:

[..]

volkomen mee eens , ik begrijp zijn ambitie jammer dat hij het niet wat netter had gespeeld , hij heeft ons weer op de kaart gezet bedankt hiervoor

nu ben ik wel in gespannen afwachting wie hij buiten pusic en kokcu mee wil nemen , er gaan geruchten gimenez , hancko , bijlow en geertruida ik hoop en verwacht hierin dat hij wel enige vorm van respect naar zijn oude club heeft en deze niet leeg rooft
100 miljoen voor Kocku, Geert en Bijlow lijkt mij een prima deal. Een nieuwe keeper, cv en cm van dat kaliber moeten voor de helft van dat bedrag te vinden zijn.
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 21:12   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/status-quo-feyenoord-slot-pimenta-en-spurs-wordt-morgen-vervolgd
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 21:12   quote  deeplink  
tomasson en bosz zou ik nooit aan beginnen , ik zie het meer in steijn of schreuder zitten , liefst jansen maar dan heb je echt ruzie met die kaasboeren
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:12 schreef kenny het volgende:
tomasson en bosz zou ik nooit aan beginnen , ik zie het meer in steijn of schreuder zitten , liefst jansen maar dan heb je echt ruzie met die kaasboeren
Vind jij Steijn en Schreuder niet te weinig ervaring hebben op dit niveau?

Janssen twijfel ik ook over, AZ supporters zijn echt heel kritisch op hem. Als ze niet winnen ligt t altijd aan hem, zegt ook iets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:02 schreef DMD het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat de impact van modaal naar bovenmodaal meer impact heeft op het dagelijks leven van zelfs een gezin dan dat van 12 naar 36 miljoen.

Een gezin dat leeft op 20.000 per jaar heeft in het achterhoofd hoe het de maand doorkomt. Met 60.000 is dat al anders.

Met 12 miljoen in 3 jaar kan je al prima bezig zijn met het zorgen voor de generaties die na je komen en je kinderen onbezorgd laten leven. 36 Miljoen veranderd daar niks aan.

Vertel mij wie zal er onderaan de streep meer "behoefte" hebben aan een verdriedubbeling van het salaris?

Het salaris en de vergelijking tussen de "normale" nederlander en de voetballer c.q. trainer staat niet in verhouding met elkaar.

Als Slot zo denkt dan is het zijn goed recht, maar kom daar dan gewoon voor uit. Niemand neemt het hem kwalijk als hij wil graaien. Dick heeft er zelfs een sport van gemaakt en niemand kijkt hem er raar op aan. Het gehele kontendraai eromheen en het "holier than thou" gehalte staat me persoonlijk dan niet aan.

Ook even niet te vergeten dat het hele verhaal omtrent AZ hem totaal niet ging om het salaris maar dat hij de waardering wilde in de vorm van een langer contract. Ja kom op hea.
Snap het! maar bij zo'n aanbod ga je verder denken ,bv aan een zus of zussen en of broer of broers met kinderen..Tenminste dat heb ik .
Goede vrienden en kenissen die je allemaal kan betrekken bij een goed uitgevoerd plan
Ik geloof dat dickpik Overmars samen met zijn pa en familie ook veel ontroerend goed
bezitten en beheeren .Jammer dat ik hem als voorbeeld neem maar hij doet het goed.
Je kan zoveel mensen blij maken en naar een beter leven brengen met dat geld .
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Interessant de berichtgeving.

Ander bericht zegt dat Slot een akkoord nadert met Tottenham. Is dat dus mogelijk wanneer Feyenoord nog geen akkoord heeft gegeven tot onderhandeling?
tomson
 tomson - woensdag 24 mei 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:12 schreef kenny het volgende:
tomasson en bosz zou ik nooit aan beginnen , ik zie het meer in steijn of schreuder zitten , liefst jansen maar dan heb je echt ruzie met die kaasboeren
Ruzie met AZ ? Hahaha dat heeft ons toch nooit tegengehouden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:09 schreef Leuv het volgende:
Zeer zeker wel. Ik vind het een judasstreek. Maar goed nu verder. Bosz en Kruzen is leuk voetbal maar geen idee of het bij ons past. Tomasson met van Persie bijvoorbeeld is ook prima.
Bosz heeft de club achtergelaten met een schuld van 25 miljoen .
De salarissen van Makaay en van Bronckhorst werden nog jaren doorbetaald toen ze
al lang en breed gestopt waren.
Die Bosz wil jij als trainer .
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:12 schreef kenny het volgende:
tomasson en bosz zou ik nooit aan beginnen , ik zie het meer in steijn of schreuder zitten , liefst jansen maar dan heb je echt ruzie met die kaasboeren
Waarom niet ? Beide hebben meer bewezen dan Steijn en Schreuder. Bovendien heeft Steijn zijn kans bij ons gehad en toen wilde hij niet komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door Leuv --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:17 schreef tomson het volgende:

[..]

Ruzie met AZ ? Hahaha dat heeft ons toch nooit tegengehouden
1 stevige vent op een trappetje is genoeg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:11 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

100 miljoen voor Kocku, Geert en Bijlow lijkt mij een prima deal. Een nieuwe keeper, cv en cm van dat kaliber moeten voor de helft van dat bedrag te vinden zijn.
Ja hoor geen probleem
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind jij Steijn en Schreuder niet te weinig ervaring hebben op dit niveau?

Janssen twijfel ik ook over, AZ supporters zijn echt heel kritisch op hem. Als ze niet winnen ligt t altijd aan hem, zegt ook iets.
schreuder zeker te weinig ervaring , ik denk dat hij wel echt een goede coach als Slot gaat worden ,
steijn vind ik erg sterk in het over brengen van zijn voetbal ideen op de groep ook het menselijke en het eerlijk duidelijk formuleren zoals slot ook goed doet vind ik wel interessant , daarbij zijn spelers waar hij ook gewerkt heeft enthousiast en lopen met hem weg , dat zegt ook wel wat

beide wat onervaren voor top niveau maar met Sipke en nog een ervaren assistent moet dat goed op te vangen zijn lijkt mij

ik zou ook voor een NL coach gaan , heeft geen aanpassingen nodig en kent onze voetbalcultuur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door kenny --
Leuv
 Leuv - woensdag 24 mei 2023 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bosz heeft de club achtergelaten met een schuld van 25 miljoen .
De salarissen van Makaay en van Bronckhorst werden nog jaren doorbetaald toen ze
al lang en breed gestopt waren.
Die Bosz wil jij als trainer .
Klopt. Dat valt hem te verwijten maar toen was het idee niet eens zo heel verkeerd alleen pakte het verkeerd uit. Gegokt en verloren. Ik neem hem dit niet kwalijk.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 mei 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:23 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt. Dat valt hem te verwijten maar toen was het idee niet eens zo heel verkeerd alleen pakte het verkeerd uit. Gegokt en verloren. Ik neem hem dit niet kwalijk.
Bizar. Is dit een troll account? De Speld van headliner ofzo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Geloof niet dat er iemand is die hem kwalijk neemt dat hij gaat.
Wel de manier waarop, wees gewoon transparant en eerlijk man.

Zullen we t nog maar niet over de rest hebben, omdat dat nog niet 100 procent vaststaat.
Doel op het wegkapen van de directeur, Pusic, Kokcu, en wat er nog meer rondgaat.
Directeur was toch eerst benaderd?
Alles kan ook taktiek zijn vanuit een handelsgeest .
Kijk eens wat Ten Hag gedaan heeft voor 020 toen hij weg ging .
Anthony en Martinez leverde samen 140 miljoen op .
Te Kloese en Slot zouden ook weleens gewoon samen kunnen werken om Feyenoord
er zo goed mogelijk financieel te verbeteren.
We weten niks
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 21:28   quote  deeplink  
ik denk dat bosz en tomasson wel goede mensen zijn maar op een bepaalde manier niet de makkelijkste zijn om mee te werken
zo'n bosz heeft het zeker erg goed gedaan bij die neuzen , dan is het toch raar dat ze hem niet terug willen , dat geneuzel met van de Sar is niet de ware reden dat ze hem niet terug willen
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:23 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt. Dat valt hem te verwijten maar toen was het idee niet eens zo heel verkeerd alleen pakte het verkeerd uit. Gegokt en verloren. Ik neem hem dit niet kwalijk.
Ik ben het met je eens.

Ajax deed hetzelfde met Tadic en Blind alleen zaten die in de bloei van hun leven.

Het ging de jaren daarvoor ook al totaal niet lekker, laten we dat niet vergeten. Het is niet alsof de gouden tijden voor het tijdperk Bosz daar waren en dat het na het tijdperk Bosz opeens instortte.
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Directeur was toch eerst benaderd?
Alles kan ook taktiek zijn vanuit een handelsgeest .
Kijk eens wat Ten Hag gedaan heeft voor 020 toen hij weg ging .
Anthony en Martinez leverde samen 140 miljoen op .
Te Kloese en Slot zouden ook weleens gewoon samen kunnen werken om Feyenoord
er zo goed mogelijk financieel te verbeteren.
We weten niks
laten we daar op hopen , je kan zeggen wat je wil maar onderhandelen kunnen ze wel daar , als je ook zag hoe ze het uit onderhandelden met anthony was heel erg sterk gedaan dat united betaalde zwaar te veel , kwestie van hakken in het zand
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Directeur was toch eerst benaderd?
Alles kan ook taktiek zijn vanuit een handelsgeest .
Kijk eens wat Ten Hag gedaan heeft voor 020 toen hij weg ging .
Anthony en Martinez leverde samen 140 miljoen op .
Te Kloese en Slot zouden ook weleens gewoon samen kunnen werken om Feyenoord
er zo goed mogelijk financieel te verbeteren.
We weten niks
Science fiction
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 21:36   quote  deeplink  
Ze hebben liever iemand die Feyenoord met 25 miljoen in de min achterliet dan iemand die club achterlaat als kampioen en misschien wel 15 miljoen in de plus ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 19:25 schreef DMD het volgende:

[..]

Een contract is niet alleen het dragen van de lusten maar ook de lasten.
Het risico wordt nu compleet gelegd bij de werkgever.

Als je eerder een sterk verbeterd contract tekent dan betekent dat meer salaris en bonussen met de kanttekening dat je voor een langere tijd vast ligt bij je werkgever.

Je hoort nooit iemand klagen als er een sterk verbeterd contract klaar ligt, maar alleen wanneer er getekend is en er ergens meer verdiend kan worden.

Is voor mij gewoon je verantwoording nemen en het accepteren als je werkgever je liever behoudt.
Daarom zitten er in contracten opzegtermijnen etc.
Je weet nu niet wat je volgend jaar kan krijgen.
Loyaliteit is te koop, oftewel ook dat moet je vastleggen.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom zitten er in contracten opzegtermijnen etc.
Je weet nu niet wat je volgend jaar kan krijgen.
Loyaliteit is te koop, oftewel ook dat moet je vastleggen.
Correct. Daar zijn de voetbal contracten ook weer anders in gelukkig. Stel je voor dat je middenin een seizoen kan vertrekken met een maand opzegtermijn.

Dat legt meteen alle macht bij de voetballer/trainer en het risico bij de club.
VVout
 VVout - woensdag 24 mei 2023 - 21:55   quote  deeplink  
Zo de tering, wat een topicvuller is dit aan het worden.

Kampioenen!!! Geniet er toch eerst ff van mannen.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 22:34   quote  deeplink  
"Pimenta vertelde volgens het Algemeen Dagblad dat haar cliënt Slot wil ingaan op een lucratieve aanbieding van Tottenham Hotspur, maar huisjurist Van Benthem wees nog maar eens op het tot medio 2025 doorlopende contract."
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 22:36   quote  deeplink  
Slot zei afgelopen zondag ook: "Als ik niet blijf zou het voor Feyenoord ook hartstikke goed zijn en het zou ook heel goed voor Feyenoord kunnen zijn als ik wel blijf."
En dit:
''Natuurlijk zijn er clubs waar je naar luistert als ze interesse hebben. Ze moeten eerst langs Feyenoord en we hebben bepaald dat iedereen tevreden moet zijn als ik wegga. Ik zit nu bij Feyenoord en er zijn genoeg redenen om hier te blijven. Je kunt als voetballer of trainer nooit met 100% zekerheid zeggen dat je blijft. Er zijn altijd clubs waar je naar wil luisteren, ik heb het hier erg goed.''

Hij geeft impliciet aan: komt er geen akkoord vanuit Feyenoord, dan blijf ik.

Die woorden mogen getoetst worden aan wat een evt. uitkomst morgen brengt.
Als ze er niet uitkomen dan blijft hij met volle plezier bij de club. Dat zegt ie.
Is het anders dan kan ie daarop afgerekend worden.
Kortom: Feyenoord bepaalt. te Kloese is kan zich morgen tot held kronen.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:
Slot zei afgelopen zondag ook: "Als ik niet blijf zou het voor Feyenoord ook hartstikke goed zijn en het zou ook heel goed voor Feyenoord kunnen zijn als ik wel blijf."
En dit:
''Natuurlijk zijn er clubs waar je naar luistert als ze interesse hebben. Ze moeten eerst langs Feyenoord en we hebben bepaald dat iedereen tevreden moet zijn als ik wegga. Ik zit nu bij Feyenoord en er zijn genoeg redenen om hier te blijven. Je kunt als voetballer of trainer nooit met 100% zekerheid zeggen dat je blijft. Er zijn altijd clubs waar je naar wil luisteren, ik heb het hier erg goed.''

Hij geeft impliciet aan: komt er geen akkoord vanuit Feyenoord, dan blijf ik.

Die woorden mogen getoetst worden aan wat een evt. uitkomst morgen brengt.
Als ze er niet uitkomen dan blijft hij met volle plezier bij de club. Dat zegt ie.
Is het anders dan kan ie daarop afgerekend worden.
Kortom: Feyenoord bepaalt. te Kloese is kan zich morgen tot held kronen.
100% eens.
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 22:41   quote  deeplink  
'Slot wil graag snel duidelijkheid: 'nee' van Te Kloese ook een optie'

https://www.fr12.nl/nieuws/slot-wil-graag-snel-duidelijkheid-nee-van-te-kloese-ook-een-optie
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Dat zou zijn uitingen, afgelopen zondag gedaan, onderstrepen.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 22:45   quote  deeplink  
5 uur met DtK aan de onderhandelingstafel. Ik geef het ze/haar te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:41 schreef MMM het volgende:
'Slot wil graag snel duidelijkheid: 'nee' van Te Kloese ook een optie'

https://www.fr12.nl/nieuws/slot-wil-graag-snel-duidelijkheid-nee-van-te-kloese-ook-een-optie
Mooi hoor hoe hij erin staat ,hij zegt niks verkeerd.
kenny
 kenny - woensdag 24 mei 2023 - 22:47   quote  deeplink  
Slot wil pusic en sipke mee nemen en dan heb ik het nog maar niet over spelers , ik mag hopen dat dit niet waar is anders wordt ik gek
dat slot pusic en kokcu mee wil meenemen kan ik inkomen maar je gaat je club niet leegroven en met puin achterlaten
laat hem lekker dilrosen en jahanbaks meenemen
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 22:48   quote  deeplink  
Schei toch uit, trekt gewoon zijn keutel in.
Erg laf ook dat hijzelf niet kwam.
@Leon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:45 schreef DMD het volgende:
5 uur met DtK aan de onderhandelingstafel. Ik geef het ze/haar te doen.
En waar was Slot, wat een aanfluiting.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 22:51   quote  deeplink  
"Pimenta mocht tegenover Te Kloese niet namens de Engelse club praten, terwijl die club toch echt moet beslissen hoeveel de komst van Slot waard zou zijn."

Wat is dit dan joh. Was dit niet hetzelfde gezeik waar de Vrij last van had? Dat het bureau waar die zat zowel de belangen van de club als van hem "behartigte" en hij dus genaaid werd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door DMD --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 22:55   quote  deeplink  
Ik geloof dit allemaal niet zo.
Feyenoord maakt uit wie er meegenomen worden.
Pusic en Kokcu hebben hun eigen belang en andere zaakwaarnemers.

En Pimenta zou daar een stem over hebben?
Nee, het is Feyenoord die hier de lakens uitdeelt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 22:57   quote  deeplink  
Spelers zitten er helemaal doorheen

https://twitter.com/feyenoordint/status/1661442125425176576?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Hahahaha!
Dat pakkie van Lutsharel!
Die jongen toont zich bij regelmaat een feestgenieter en animator.
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 23:12   quote  deeplink  
Arne moet zijn keutel intrekken,
Komt zelf niet opdagen, en nu blijkt dat te Kloese de volle mep wil hebben heeft hij n probleem.Jammer dat t opzetje eerst hem weghalen niet lukte.
Als THS dat niet wil betalen, heeft hij een verstoorde arbeidsrelatie met Feyenoord.
Zijn pion was niet gemachtigd te praten voor THS, dus snel maar weer, ik hou van Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:48 schreef van geil het volgende:
Schei toch uit, trekt gewoon zijn keutel in.
Erg laf ook dat hijzelf niet kwam.
@Leon
Hij vertrok om 16.00 uit de kuip stond op twitter.
En wat hij verder zegt heeft hij ook al voor de camera gezegd 2 weken terug
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 23:13   quote  deeplink  
SLOT
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 23:20   quote  deeplink  
Blijft.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 23:12 schreef van geil het volgende:
Zijn pion was niet gemachtigd te praten voor THS, dus snel maar weer, ik hou van Feyenoord.
Dit is het belangrijkste. De zaakwaarneemster ging er maar vanuit dat ze toestemming zou krijgen van Feyenoord om namens THS te praten ofzo?

Er missen een paar stappen voorafgaand in deze. Het voelt ergens echt klunzig aan van de kant van de zaakwaarneemster.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door DMD --
DMD
 DMD - donderdag 25 mei 2023 - 01:36   quote  deeplink  
https://archive.is/ECZ9Z

Leuk stuk

"Zoals Arend en Fennie op hun beurt meeleven met hun zoon, die op jonge leeftijd al gek was van de club die vorige week voor het eerst in zes jaar weer kampioen werd. Het bewijs zit op het raam van de slaapkamer die hij deelde met Jakko: een sticker, met daarop het embleem van Feyenoord. Die er nog altijd opzit, omdat die na al die jaren bijna één is geworden met het raam."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0347061