BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 mei 2023 - 06:13   quote  deeplink  
Feyenoord het maximale eruit halen en door...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 mei 2023 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 06:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord het maximale eruit halen en door...
Precies, en tegen die zaakwaarnemer zeggen dat er bovenop de prijs ook nog eens 8 miljoen komt omdat we die Zerrouki voor hem hebben gehaald
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 07:15   quote  deeplink  
20 miljoen wil Feyenoord voor Slot, Pusic, Hulshoff en Ruben Peeters
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 07:57   quote  deeplink  
Pimenta werd namens Tottenham Hotspur gestuurd om de eerste onderhandelingen met Feyenoord te voeren. De landskampioen is woensdag bij het treffen met de zaakwaarneemster teleurgesteld geraakt door de houding waarmee zij de onderhandelingen voerde. Niet de enige lichte bron van ergernis: Feyenoord verwijt Slot ook enigszins dat hij laat piepelen door de zaakwaarneemster.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 08:08   quote  deeplink  
🎶Goede tijden, slechte tijden🎶
DMD
 DMD - donderdag 25 mei 2023 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 07:15 schreef MMM het volgende:
20 miljoen wil Feyenoord voor Slot, Pusic, Hulshoff en Ruben Peeters
Wat een held die slot!
Bowie
 Bowie - donderdag 25 mei 2023 - 08:43   quote  deeplink  
Alle berichten rondom hem deze ochtend gelezen en er lijkt toch sprake van een lichte kentering.
Door de felle houding van de club, ten Kloese maakt op mij veel indruk sinds ie wat meer naar de voorgrond is getreden en onze huisjurist van Benthem heeft al vele tegenstanders verslagen.

Heel goed dit want mijn afkeer van Slot bij vertrek is nog toegenomen omdat ie ook Hulshoff en de performancecoach (= de reden dat we zo fit zijn de laatste 2 seizoenen) wil meenemen.

Voor mij de stelling van de dag: Slot laat zich piepelen door een dame die a la Riola te naar voor woorden is.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 mei 2023 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 16:10 schreef MightyAce het volgende:
Arne Slot blijft
.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 mei 2023 - 09:06   quote  deeplink  
Blijkbaar blijft hij dus voorlopig, Meld althans 1908, zou slot zelf meedegedeeld hebben, ik gok omdat hij niet op zon manier wil vertrekken door gevecht met zn zaakwaarneemster met feyenoord, hij verdient ook voordeur, moeten we bij Feyenoord niet vergeten na de nu al bewezen diensten
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 mei 2023 - 09:07   quote  deeplink  
Sta je aardig voor lul als je Arne al dagen aan het zwart maken bent op een forum.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 mei 2023 - 09:12   quote  deeplink  
Ja weet nu nie wat ik mo geloven he bij het zien van dat artikel 1908,, zat iedereen er dan naast ofso, gister zou dan alleen over contract verlenging gaan of iig blijven bij Feyenoord huh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 mei 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 mei 2023 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 07:15 schreef MMM het volgende:
20 miljoen wil Feyenoord voor Slot, Pusic, Hulshoff en Ruben Peeters
Das veel te weing..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:06 schreef bijft007 het volgende:
Blijkbaar blijft hij dus voorlopig, Meld althans 1908, zou slot zelf meedegedeeld hebben, ik gok omdat hij niet op zon manier wil vertrekken door gevecht met zn zaakwaarneemster met feyenoord, hij verdient ook voordeur, moeten we bij Feyenoord niet vergeten na de nu al bewezen diensten
Zou nobel gebaar zijn .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 08:43 schreef Bowie het volgende:
Alle berichten rondom hem deze ochtend gelezen en er lijkt toch sprake van een lichte kentering.
Door de felle houding van de club, ten Kloese maakt op mij veel indruk sinds ie wat meer naar de voorgrond is getreden en onze huisjurist van Benthem heeft al vele tegenstanders verslagen.

Heel goed dit want mijn afkeer van Slot bij vertrek is nog toegenomen omdat ie ook Hulshoff en de performancecoach (= de reden dat we zo fit zijn de laatste 2 seizoenen) wil meenemen.

Voor mij de stelling van de dag: Slot laat zich piepelen door een dame die a la Riola te naar voor woorden is.
Mijn stelling, we laten ons beïnvloeden door brokken informatie die doelbewust gelekt worden.
Kan later best allemaal waar zijn of niet, maar dat zie ik dan wel. Maar zo te zien is bij de meesten de schade dan al gedaan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 mei 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:07 schreef MightyAce het volgende:
Sta je aardig voor lul als je Arne al dagen aan het zwart maken bent op een forum.
Pot ketel…😂
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 09:18   quote  deeplink  
Misschien zit die mevrouw wel te onderhandelen over Orkun, ik hoor het wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 mei 2023 door piet de paler --
Bowie
 Bowie - donderdag 25 mei 2023 - 09:25   quote  deeplink  
Eind goed, al goed!!!!
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 mei 2023 - 09:27   quote  deeplink  
Wel vaag dan, alle media zat er wat betreft gister dan goed naast als dit klopt hoe het naar buiten nu is gebracht, soortje slot shaming dan:)
DMD
 DMD - donderdag 25 mei 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pot ketel…😂
Daar is een forum toch voor? ;)
Leuv
 Leuv - donderdag 25 mei 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mijn stelling, we laten ons beïnvloeden door brokken informatie die doelbewust gelekt worden.
Kan later best allemaal waar zijn of niet, maar dat zie ik dan wel. Maar zo te zien is bij de meesten de schade dan al gedaan.
Mijn stelling: Onze invloed is zo groot dat hij blijft. Hij wil ons voor geen goud missen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 09:29   quote  deeplink  
AD bericht SLOT blijft
Er zijn geen transfer besprekingen geweesr
Berich 16 min oud

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 mei 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Mijn stelling: Onze invloed is zo groot dat hij blijft. Hij wil ons voor geen goud missen.
Je hebt een speurtocht gedaan he, geef maar toe ;-)
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 mei 2023 - 09:31   quote  deeplink  
Wat n afgang dan van media ook he omtrent gister, niet onderhandeling Spurs maar vergaand met ons komt het dus op neer, 100 procent tegenovergesteld nu mooi verpakt
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 mei 2023 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pot ketel…😂
Heb ik dat gedaan dan de afgelopen dagen? Beter lezen rb
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 mei 2023 - 09:39   quote  deeplink  
In Slot we trust ,zo zie je maar hahaha Slot///HELD!!!
DMD
 DMD - donderdag 25 mei 2023 - 09:40   quote  deeplink  
Ik heb het verkeerd ingeschat.

Maar het allerleukste aan dit alles is studio voetbal aankomend weekend met hopelijk v.d Vaart.
Bowie
 Bowie - donderdag 25 mei 2023 - 09:40   quote  deeplink  
Ik denk dat veel berichten wél kloppen.
Er is veel gebeurd bij de club, net nadat de alcohol uit het bloed was na de feesten.

Vorige week ;as ik een bericht dat het kamp slot met de spurs in gesprek was en dat spurs geadviseerd was een package deal te doen, naast Slot ook leden van de staf én ten Kloese voor de directeursfunctie.
Dit is waar gebleken op zondag, waar ten Kloese aangaf vorige week benaderd te zijn en het boed had afgewezen, waarbij hij gelijk al op het gevoel ging spelen door te zeggen dat hij vereerd was om voor de club te mogen werken.
Gelijk gaf ie ook aan dat er deze week een gesprek zu zijn met Slot, het verbeterde contact werd genoemd én vooral, er moest duidelijkheid komen deze week.

Na het onderhoud gisteren, waarbij de media terecht meldden dat eea rond zou komen want voor die Engelsen is uiteindelijk 20 mln ook peanuts.
Maar het belangrijkste is de reactie van de club geweest aan mediabronnen. Aangegeven werd dat men de indruk had dat Slot liet zich piepelen door de dame. En dat is een rake geweest, want ik heb veel negatiefs over Slot geschreven deze dagen, maar hij laat zich zeker niet piepelen.
Denk daarom dat hij zelf deze nacht heeft besloten om door te gaan.
En ik denk dat dit voor hem en zeker voor de club ook het beste is.

Nog 1 jaar verder bouwen, met Hulshof nu al opwaarderen, en dan kunnen we rustig verder.

Ik was emotioneel in mijn berichten in dit topic, want ik denk écht dat de ""aanval"" serieus is geweest, maar door de uiteindelijke uitkomst is bij mij het goede gevoel weer terug.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 09:40   quote  deeplink  
Als dit nu wel waar blijkt te zijn, vind ik mezelf een heel verstandig emotioneel stabiel persoon ;-)
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 mei 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
In Slot we trust ,zo zie je maar hahaha Slot///HELD!!!
Zo is dat! mag inmiddels ook wel in de titel van het topic.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 mei 2023 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:
Als dit nu wel waar blijkt te zijn, vind ik mezelf een heel verstandig emotioneel stabiel persoon ;-)
Haha absoluut😄 complimenten voor jezelf, ben zelf ook altijd wel afwachtend hoor met media vooral
VVout
 VVout - donderdag 25 mei 2023 - 09:47   quote  deeplink  
Zo prima bericht dit, kan iedereen ook weer genieten van het kampioenschap en er een biertje op pakken zonder dit gezeur.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 mei 2023 - 09:54   quote  deeplink  
Ervan uitgaande dat de berichtgeving klopt: Zo blij dat Arne gewoon (!) blijft.
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Waanzinnig nieuws.

Wat een moment, vlak voor de laatste thuiswedstrijd. Arne zal zondag onthaald worden zeg.

Nog een jaar genieten van Slotball.
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 20:28 schreef MMM het volgende:
Ik ben hem dankbaar voor twee seizoenen waanzinnig mooi voetbal, vooral het laatste half jaar was het genieten en voelde je aan alles al dat we de wedstrijden gingen winnen. Een gevoel dat we zelden hebben meegemaakt. Van een uitzichtloze situatie tot de beste van Nederland met spelers die gigantische waardes hebben. Prachtig.

Maar toch voelt dit als een smetje. Zijn persconferenties en interviews de laatste weken in de media over interesse vond ik teleurstellend. Was wat meer open geweest, dan was er in het algemeen wat meer acceptatie geweest denk ik.

Geen dubbel kampioenschap en geen CL wedstrijd met Feyenoord, blijft jammer. Nu naar Spurs waar hij een flink salaris krijgt maar waar je komend seizoen geen Europees speelt, nooit kampioen word en de top 4 eigenlijk niet haalbaar is. Jammer, ik had hem oprecht wat mooiers gegund.

Fenomenale trainer, een klasbak.
Sorry Arne. We gaan nog een jaar genieten van je. Want een klasbak ben je!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 10:21   quote  deeplink  
Dit betekend ook dat teKloese in staat is , om niets te laten lekken naar de Pers
En dat alles puur speculatie was.
Er werd zelfs gezegd dat het helemaal niet ging, over een evt vertrek.
Maar over zijn verbeterde aanbieding.............?
Nou Arne er is geld kijk wat je nog wil hebben voor jou systeem .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 10:22   quote  deeplink  
Ik heb overigens nog nooit gehoord dat een zaakwaarnemer van de speler of coach, de onderhandelingen voert voor de kopende partij.
DMD
 DMD - donderdag 25 mei 2023 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb overigens nog nooit gehoord dat een zaakwaarnemer van de speler of coach, de onderhandelingen voert voor de kopende partij.
Dat was volgens mij al juist wel eerder het geval met de Vrij. Die is toen zwaar genaaid.

"De voormalige zaakwaarnemer van voetballer Stefan de Vrij moet hem een schadevergoeding van 4,75 miljoen euro betalen. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald in een zaak die door de Internazionale-speler en Oranje-international was aangespannen.

De zaak draait om de transfervrije overgang van De Vrij in 2018 van Lazio naar Inter. Daarbij zat ook het sportmanagementbureau SEG aan tafel. De Vrij was in de veronderstelling dat SEG daar was om zijn belangen te behartigen. Maar SEG zei bij een zitting in februari dat het exclusief voor Inter optrad."

Als je dan de berichtgeving hoort de afgelopen dagen dan klinkt het erg bekend.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 10:30   quote  deeplink  
Maar hier was t een transfervrije situatie. Dan zit je met de nieuwe partij en de zaakwaarnemer.
De Vrij dacht dat SEG er voor hem zat, maar die zat er voor zijn nieuwe club. Is echt een andere situatie, hier was namelijk geen sprake van een afkoopsom o.i.d. maar voor de beste voorwaarden voor de speler zelf.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 10:36   quote  deeplink  
Maar ook bij een nieuwe verbeterde aanbieding komt je zaakwaarnemer toch?
Wat ik lees in het bericht is dat er geen sprake is geweest van een transfer
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 mei 2023 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:
Als dit nu wel waar blijkt te zijn, vind ik mezelf een heel verstandig emotioneel stabiel persoon ;-)
+1
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 10:42   quote  deeplink  
https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Ffr12.nl%2Fimages%2F2023-05%2Fcopyright-proshots-20937478-64624e78f31a9.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 10:44   quote  deeplink  
Fw9fOfWXgAIOKSV.jpg
Fw9fmFqWwAEnV2b.jpg
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 mei 2023 - 10:47   quote  deeplink  
Grote verliezers: Social media en de volgers daarvan...en natuurlijk Driessen. Het gaat alleen maar om sensatie en ruring veroorzaken. Dat is het verdienmodel.
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 10:52   quote  deeplink  
Tering wat een nieuws. Ontzettend BLIJ. Ga ik nog wel een paar keer plaatsen vandaag.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 10:52 schreef MMM het volgende:
Tering wat een nieuws. Ontzettend BLIJ. Ga ik nog wel een paar keer plaatsen vandaag.
ik wacht nog ff op de formele berichtgeving.
Voor we dood gemaakt worden met een blije mus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 mei 2023 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 mei 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Slot blijft nog een seizoen. Wat mij betreft moet parallel daaraan Hulshoff opgekweekt worden tot eerste coach zodat hij geruisloos het stokje van Slot kan overnemen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 mei 2023 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik wacht nog ff op de formele berichtgeving.
Voor we dood gemaakt worden met een blije mus.
Ik schaar het AD niet onder social media. het zou wat zijn als het om verkeerde berichtgeving zou gaan.
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik wacht nog ff op de formele berichtgeving.
Voor we dood gemaakt worden met een blije mus.
Ook weer waar. Maar dit kan niet meer mis lijkt me.

Benieuwd of het contract ook verlengd word naar 2026 of alleen een opwaardering?
kenny
 kenny - donderdag 25 mei 2023 - 11:08   quote  deeplink  
kan het bijna niet geloven , wat een move en superblij mee , buiten dat slot waardering en een opwaardering krijgt ziet hij ook dat het een zooitje is bij 020 en psv ,
kansen om weer kampioen te worden is groot , hij kan dus weer doorbouwen en succesvol zijn zelfs in de CL
ik hoop dat de scouting zorgt voor de juiste versterkingen
kenny
 kenny - donderdag 25 mei 2023 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 10:03 schreef MMM het volgende:
Waanzinnig nieuws.

Wat een moment, vlak voor de laatste thuiswedstrijd. Arne zal zondag onthaald worden zeg.

Nog een jaar genieten van Slotball.
SLOTBALL , ja absoluut een juiste woord speling die houden we erin , gaat genieten worden volgend seizoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0384540