BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 april 2024 - 00:33   quote  deeplink  
Eigenlijk hebben we geen flauw idee.
DMD
 DMD - zaterdag 27 april 2024 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 23:20 schreef Bowie het volgende:
Als de info van MMM klopt best wel een goeie deal. Genoeg over gezegd, maar er 1 club die Liverpool gewoon 30mln voorlegde. Contract had daar die clausule, wij zelfs een open clausule. En Slot heeft eigenlijk vanaf persmomenten na beker op het gevoel van iedereen (leiding/legioen) gewerkt door ik heb toch al genoeg verdiend voor de club, men zal mij dit toch gunnen. Zei er niet bij dat ie dit seizoen de bestbetaalde trainer in NL ooit was.

Itt vorig jaar toen ie voor formaliseren bespreking eerst de clubs contact liet hebben, gooide ie vooral van dinsdag alle schroom af, spelers waren ingelicht, UK persidioten liepen al als loopse honden achter hem aan.
Er was toen een bod binnen van incl bonussen onder de 10mln.
Maar Slot koos gisteren alle pers voor zichzelf, ja hij wilde graag, lag al een goed bod, clubs zouden er snel uit zijn.

Daarom knappe deal van Dennis, de enige échte Feyenoorder in dit verhaal.
Hoop dat het afscheid waardig is, maar svp geen adoratie naar de man toe. Club is groter en hij laat ons in principe in de steek. Met zijn leeftijd had het vwb de top écht niet over geweest qua interesse.

En de Snor is op TV een zeikende bromsnor geworden, hij is zijn jarenlange VI wel een insider nog steeds. En toen ik jaren 90 in de wijk Blijdorp werkte zagen we iedere vrijdag Derksen auto parkeren om lekker het centrum in te gaan, hij had toen alle nieuwtjes van de club als eerste.

Pusic is ook een logische keuze. Kent het principe van Slot voetbal meer dan goed, blijf zelfs gevoelig voor veel geluiden die avond na verlies Atletico thuis, velen zeiden dat de snit er af sinds vertrek Pusic.
Feit is dat we eigenlijk 2e comp helft op PSV thuis beker niet meer het echte fijne van delen 1e comp helft hebben gezien.
Ik hou zelfs nog rekening met een rol van van Persie hierin.
Aanvulling;

Voor de mensen die denken dat het allemaal opeens instort na het vertrek van Slot;

Kijk even naar USG; Die hebben sinds 2020 3 trainers gehad en spelen nog steeds in de top van de Belgische League.

Organisatie & Beleid >>>>>>>>>>>>>>>>>> Trainer. Wat betreft impact

Pusic niet doen. Lijkt me een prima assistent, maar is geen hoofdtrainer voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2024 door DMD --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 27 april 2024 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 22:26 schreef MMM het volgende:
15 miljoen volgens Valentijn Driessen
Valentijn, voetbalgoeroe der Nederlanden. Gelukkig haalt Liverpool hem niet ook nog eens op. Dat zou toch een aderlating zijn zeg. Genot om naar hem te luisteren. Zichzelf op een voetstuk zettende betweterige grootmond. Denkt dat hij alle voetbalwijsheid in pacht heeft. Word al moe als ik zijn naam alleen al hoor. Wat heeft die arme man een selfmade waarheid. Verschrikkelijke vent, die het hoog in zijn bol heeft....
rene rotterdam
 rene rotterdam - zaterdag 27 april 2024 - 03:12   quote  deeplink  
Vind mensen hier echt doorslaan.....Slot goede trainer maar meer ook niet....we moeten niet net doen of het het einde van de wereld betekent....niemand is groter dan de club ook slot niet.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 april 2024 - 05:50   quote  deeplink  
Dank voor alles, en heel veel succes aan de andere kant van het Kanaal!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 april 2024 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 00:11 schreef R()b het volgende:

[..]

Mwao wie anders, Erik? ;-)
Haha nee
Maar Pusic heeft t nooit heel goed gedaan als hoofdtrainer
De roep om Pusic is gebaseerd op t gegeven dat t blijkbaar minder ging toen hij wegging
Terwijl dat al ingezet was daarvoor.
Verder kan ik geen enkel logisch argument bedenken waarom Pusic t zou moeten worden.
Misschien kent de club, kent de stad en kan een penalty uitleggen 🤣
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 27 april 2024 - 07:24   quote  deeplink  
Een Zwollenaar voor een Zwollenaar,Slot voor Jans. Altijd 4 3 3 en het liefst met een 10.
Leuv
 Leuv - zaterdag 27 april 2024 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 06:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha nee
Maar Pusic heeft t nooit heel goed gedaan als hoofdtrainer
De roep om Pusic is gebaseerd op t gegeven dat t blijkbaar minder ging toen hij wegging
Terwijl dat al ingezet was daarvoor.
Verder kan ik geen enkel logisch argument bedenken waarom Pusic t zou moeten worden.
Misschien kent de club, kent de stad en kan een penalty uitleggen 🤣
Hoe kom je daar nu bij. Hij werd kampioen met die ponyclub
Leuv
 Leuv - zaterdag 27 april 2024 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 02:18 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Valentijn, voetbalgoeroe der Nederlanden. Gelukkig haalt Liverpool hem niet ook nog eens op. Dat zou toch een aderlating zijn zeg. Genot om naar hem te luisteren. Zichzelf op een voetstuk zettende betweterige grootmond. Denkt dat hij alle voetbalwijsheid in pacht heeft. Word al moe als ik zijn naam alleen al hoor. Wat heeft die arme man een selfmade waarheid. Verschrikkelijke vent, die het hoog in zijn bol heeft....
Ik vind het juist heerlijk. Ik houd wel van wat frictie. Zonder wrijving geen glans.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 april 2024 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 07:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij. Hij werd kampioen met die ponyclub
Oh ja laten we de KKD als aansprekend beschouwen. 🤣
Maar goed hij is ook met diezelfde club gedegradeerd
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 april 2024 - 08:30   quote  deeplink  
GMJr6KrWoAEwpZf.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 april 2024 - 08:38   quote  deeplink  
De volgende trainer moet ook meteen top zijn. Niet erin moeten komen.
Moet ook meteen een organisatie om m heen hebben.
Is blijven aanhaken en uitbouwen of dit jaar de boot missen en alle tractie verliezen.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 27 april 2024 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:
Pusic zou oerstom zijn
Eens. Die heeft z’n emoties niet onder controle en is verbaal nog geen 2% van Slot. Prima assistent. 1 van de tig.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 27 april 2024 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:
De volgende trainer moet ook meteen top zijn. Niet erin moeten komen.
Moet ook meteen een organisatie om m heen hebben.
Is blijven aanhaken en uitbouwen of dit jaar de boot missen en alle tractie verliezen.
Helemaal mee eens. Maar eigenlijk weten we dus gewoon niet zo goed wie dat moet zijn. Het voelt als onbekend, een gok of net niet. Daarom kwam ik zelf met de RVP en ervaren andere trainer. Wordt het blijkbaar ook net.

Het is zowel interessant als eng.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 27 april 2024 - 09:28   quote  deeplink  
Waarom wordt Bronkie niet genoemd als opvolger ??
MMM
 MMM - zaterdag 27 april 2024 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 09:28 schreef de kromme2 het volgende:
Waarom wordt Bronkie niet genoemd als opvolger ??
Omdat Feyenoord niet meer in die vijver moet vissen, maar hoger.

Gio, clubman en held. Maar nee, absoluut geen optie. Zo saai voetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 april 2024 - 10:00   quote  deeplink  
Denk toch dat het Pusić word wat Derksen aan aangeeft.
Vorige maand was hij nog in Rotterdam en gaf een interview aan Rijnmond dacht ik.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 27 april 2024 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 09:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat Feyenoord niet meer in die vijver moet vissen, maar hoger.

Gio, clubman en held. Maar nee, absoluut geen optie. Zo saai voetbal.
Nou ben ik niet direct met je eens. Heeft meer prijzen gewonnen als trainer van Feyenoord dan Slot.
Om over z’n carrière als speler maar te zwijgen. En ook nog club man.
En inmiddels weer wat ervaringen rijker.
En er staat inmiddels een betere organisatie, en er is meer geld …

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2024 door de kromme2 --
kenny
 kenny - zaterdag 27 april 2024 - 11:07   quote  deeplink  
ik begrijp niet echt waarom de naam dick schreuder hier niet valt , ik denk dat hij de beste optie is , de kroonprins na Slot in het trainingskorps
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 april 2024 - 11:11   quote  deeplink  
Op basis van?
Leuv
 Leuv - zaterdag 27 april 2024 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 11:07 schreef kenny het volgende:
ik begrijp niet echt waarom de naam dick schreuder hier niet valt , ik denk dat hij de beste optie is , de kroonprins na Slot in het trainingskorps
Dat snap ik juist heel goed.
kenny
 kenny - zaterdag 27 april 2024 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 11:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dat snap ik juist heel goed.
vertel , daar ben ik dan benieuwd naar , waarom niet ??
Leuv
 Leuv - zaterdag 27 april 2024 - 11:30   quote  deeplink  
Veel namen maar ik zou het liefst van Persie samen met een veld trainer als Rutten of Kruzen zien.
kenny
 kenny - zaterdag 27 april 2024 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:
Op basis van?
- NL trainer heeft toch wel de voorkeur
- speelt ook aanvallend met veel druk naar voren
- heeft oog voor talent , en maakt ook spelers beter
- promoveerde met Zwolle vorig jaar en doet dit dit jaar weer in spanje , dat is geen geluk
- heeft al in div landen gewerkt als assistent en hoofdtrainer , zeker het spaanse verhaal , toch wel lekker voor de zuid amerikaanse jongens een trainer die hun taal spreekt en de cultuur begrijpt
- is ook wel een people manager zoals Slot , is duidelijk en open en kan goed opschieten met zijn mensen
- is tactisch ook sterk
- komt ook goed over in de pers
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 april 2024 - 12:04   quote  deeplink  
Oké. Ik ken m niet zo goed.
R()b
 R()b - zaterdag 27 april 2024 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 10:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Denk toch dat het Pusić word wat Derksen aan aangeeft.
Vorige maand was hij nog in Rotterdam en gaf een interview aan Rijnmond dacht ik.
Doet het met zijn huidige club ook prima.
Iedereen vond het best jammer dat hij weg ging toch?
Kort lijntje met Slot.
VVout
 VVout - zaterdag 27 april 2024 - 13:33   quote  deeplink  
Denk dat van Persie het nog eens moet overwegen en met Tomasson met de Wolf wel een een leuke drie-eenheid zou kunnen vormen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 april 2024 - 17:45   quote  deeplink  
Puszic vindt ik zo gek nog niet
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 april 2024 - 18:07   quote  deeplink  
Pusic, Meijer, Oosting, Gio, van Persie….
Wordt het een andere verrassing.

Maurice Steijn? Nee!!!!!!!!
tomson
 tomson - zaterdag 27 april 2024 - 18:20   quote  deeplink  
Liverpool betaalt die 15 miljoen euro volgens Britse media niet alleen voor Slot, ook voor de trainers die hij mee wil nemen. Naar verluidt gaat het om assistenten Sipke Hulshoff en Etienne Reijnen en performance-trainer Ruben Peeters.

Hij neemt dus 3 man mee. Hopen dat alle plaatsen weer enigszins gelijkwaardig gevuld kunnen worden. En het moet ook nog een beetje vlot gebeuren. No pressure there hahaha
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 april 2024 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:
Pusic, Meijer, Oosting, Gio, van Persie….
Wordt het een andere verrassing.

Maurice Steijn? Nee!!!!!!!!
Of Mourinho
Bowie
 Bowie - zaterdag 27 april 2024 - 19:11   quote  deeplink  
Dat zou wat zijn, en dan volgend seizoen in de CL Liverpool loten.😁😊
VVout
 VVout - zaterdag 27 april 2024 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 18:20 schreef tomson het volgende:
Liverpool betaalt die 15 miljoen euro volgens Britse media niet alleen voor Slot, ook voor de trainers die hij mee wil nemen. Naar verluidt gaat het om assistenten Sipke Hulshoff en Etienne Reijnen en performance-trainer Ruben Peeters.

Hij neemt dus 3 man mee. Hopen dat alle plaatsen weer enigszins gelijkwaardig gevuld kunnen worden. En het moet ook nog een beetje vlot gebeuren. No pressure there hahaha
Britse media loopt als een verdwaalde hond Slot achterna in Nederland en om dan toch maar een verhaaltje te doen interviewen ze zijn broer. Nou als ik die voor vol moet nemen, laat het maar.
tomson
 tomson - zaterdag 27 april 2024 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 20:25 schreef VVout het volgende:

[..]

Britse media loopt als een verdwaalde hond Slot achterna in Nederland en om dan toch maar een verhaaltje te doen interviewen ze zijn broer. Nou als ik die voor vol moet nemen, laat het maar.
Britse media heeft het mediacircus uitgevonden. Hoort gewoon bij het hele gebeuren daar. Iedereen die enigzins nieuwswaardig in wordt zo ongeveer tot op het toilet gevolgd hahaha.
tomson
 tomson - zaterdag 27 april 2024 - 21:38   quote  deeplink  
De eerste memes zijn er ook al
FB-IMG-1714246672692.jpg
Bowie
 Bowie - zaterdag 27 april 2024 - 22:43   quote  deeplink  
Vandaag wat UK voetbalprogramma's gezien en de teneur is dat men zeer kritisch is op zijn aanstelling. Een clubwatcher zei zelfs dat als ie 30 mogelijke kandidaten zou moeten noemen, de naam Slot er niet bij zou zitten.

In deze kritische omgeving is het eierenlopen voor Slot, een paar slechte resultaten en de messen worden geslepen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 april 2024 - 23:04   quote  deeplink  
Ach ja. Waar niet.
Ten Hag zit er ook nog.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 april 2024 - 07:29   quote  deeplink  
Grappige is dat ze daar twijfelen over Slot omdat de laatste jaren alle transfers uit Almere West mislukt zijn.
VVout
 VVout - zondag 28 april 2024 - 10:20   quote  deeplink  
Salut Arne veel succes daar en dat je daar ook welbespraakt de media wat fatsoen terug leert bij brengen. Je rust en bespraaktheid was een weldaad voor iedere persconferentie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 april 2024 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2024 - 22:43 schreef Bowie het volgende:
Vandaag wat UK voetbalprogramma's gezien en de teneur is dat men zeer kritisch is op zijn aanstelling. Een clubwatcher zei zelfs dat als ie 30 mogelijke kandidaten zou moeten noemen, de naam Slot er niet bij zou zitten.

In deze kritische omgeving is het eierenlopen voor Slot, een paar slechte resultaten en de messen worden geslepen.
Dat hoort erbij in de top.

Persconferenties met een zaal vol Valentijns...

Wordt hij ook navenant voor betaald natuurlijk.

Hele mooie uitdaging toch..
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 april 2024 - 10:33   quote  deeplink  
En anders zien we m over twee jaar weer
R()b
 R()b - zondag 28 april 2024 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2024 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:
Grappige is dat ze daar twijfelen over Slot omdat de laatste jaren alle transfers uit Almere West mislukt zijn.
Dat lees je inderdaad ook genoeg.
Veel fansites zien liever iemand anders komen, hopelijk krijgt hij daar wat tijd.
Anders zit Slot zo weer in De Kuip.
bijft007
 bijft007 - zondag 28 april 2024 - 11:08   quote  deeplink  
Op zich logisch dat ze twijfelen want voor hun is slot een onbekende het zou voor nu raarder zijn als dat niet het geval zou zijn,,zou net zo zijn als feyenoord bijvoorbeeld een trainer haalt uit Scandinavië die wij weer niet kennen maar die daar bijvoorbeeld wel heel wat teweeg heeft gebracht,,je hoeft niet altijd n echt bekende naam die overal al is geweest te halen als het maar n echt goeie trainer is en duidelijk verhaal heeft en een kans durft te geven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zondag 28 april 2024 - 11:12   quote  deeplink  
Wij kennen slot, en voor ons was het de beste trainer ooit zelfs, afgezien van die prijzen wat hij teweeg heeft gebracht en wat nooit is voorgekomen extreem veel geld int het laadje heeft gebracht en praktisch alle spelers vele miljoen meer waard zijn geworden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door bijft007 --
R()b
 R()b - zondag 28 april 2024 - 11:40   quote  deeplink  
De media negatieve molen draait alweer opvallend, te zielig voor woorden, Kraay een half jaartje de toegang weigeren:

“Jij vindt het eigenlijk veel te weinig geld?”, vraagt presentator Milan van Dongen vervolgens. “Ik vind het lachwekkend en word er bijna verdrietig van”, antwoordt Kraay jr. “Dat Slot net zoveel waard is als een hele middelmatige linksback van Ajax, Ávila, en net zoveel waard is als een hele middelmatige linksback van Feyenoord.
bijft007
 bijft007 - zondag 28 april 2024 - 11:47   quote  deeplink  
Las het, totaal niet te vergelijken trainer of spelers transfers,zegt al genoeg hij hoe dan ook top 5 komt duurste trainers ooit,,maar ergens wel helaas want slot leverde je club uiteindelijk veel meer op aan spelers ontwikkeling en uiteindelijke transfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - zondag 28 april 2024 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2024 - 11:12 schreef bijft007 het volgende:
Wij kennen slot, en voor ons was het de beste trainer ooit zelfs, afgezien van die prijzen wat hij teweeg heeft gebracht en wat nooit is voorgekomen extreem veel geld int het laadje heeft gebracht en praktisch alle spelers vele miljoen meer waard zijn geworden
Wat een onzin. Misschien voor jou de beste trainer ooit maar voor mij zeker niet. Ik heb 3 jaar lang geen normale corners, geen vrije trappen maar ook weinig goed voetbal aan de bal gezien. Het voetbal van Slot is volledig gebaseerd op de omschakeling en dat is niet mijn spelletje. Hij heeft veel goeds gebracht dat zal ik niet tegenspreken maar het wordt hier wel aardig overdreven.
bijft007
 bijft007 - zondag 28 april 2024 - 12:56   quote  deeplink  
Maakt niet uit wat hij voor mij was of is,,
ik kijk gewoon heel simpel naar wat hij teweeg heeft gebracht bij een club qua voetbal en ontwikkeling spelers en dus financieel wat het je oplevert nog niet alleen het voetbal wat er wordt gespeeld,

al heeft het 1 altijd met het ander te maken maar het gaat ook om geld verdienen voor je club in totaliteit,, en nog nooit eerder in history van mijn club zijn werkelijk waar al je basisspelers n meervoud van hun gekochte bedrag waard geworden,,

in 2017 bv werden we kampioen wat leuk was maar uiteindelijk nooit genoeg dat succes door te kunnen zetten aangezien je maar 1 speler overhield (Jørgensen) wat echt flink geld op had kunnen leveren maar toen niet verkocht had maar dat is weer ander verhaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 april 2024 - 13:00   quote  deeplink  
Ja waardeloze trainer
Marktwaarde Feyenoord omhoog
Gestegen op de int ladder
4 nieuwe internationals leveren aan nl 11 tal
Finale COnf l
Landskampioen
Beker
Ch l plaatsing
Goed voetbal
Tja Leuv je hebt gelijk ??????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door piet de paler --
bijft007
 bijft007 - zondag 28 april 2024 - 13:10   quote  deeplink  
Ik zou zeggen wees dankbaar dat ons dit is overkomen☺️ van club met 0 geld in kas nu in 3 jaar tijd eindelijk geld (zelfs ontzettend veel geld verdient) feyenoord heeft nog nooit een plus spaar rekening nodig gehad maar ze hebben er nu 1 aangevraagd bij de ing😛💪

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0409491