BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 april 2024 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2024 - 13:10 schreef bijft007 het volgende:
Ik zou zeggen wees dankbaar dat ons dit is overkomen☺️ van club met 0 geld in kas nu in 3 jaar tijd eindelijk geld (zelfs ontzettend veel geld verdient) feyenoord heeft nog nooit een plus spaar rekening nodig gehad maar ze hebben er nu 1 aangevraagd bij de ing😛💪
Juist...
Helaas als je naar elke week topvoetbal wil kijken, moet je buiten Nederland gaan kijken
En een heeeeeeelleeeeee dikke portomonnee hebben
Ben tevreden ( kan altijd beter maar toch )
VVout
 VVout - zondag 28 april 2024 - 13:25   quote  deeplink  
Vind ik ook hoor, laat het maar gewoon het beleid zijn dat DtK met Feyenoord nastreeft en er weer nieuwe goede oplossingen komen. Zijn tenslotte allemaal maar passanten die we treffen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 28 april 2024 - 13:29   quote  deeplink  
Zo benieuwd wie het stokje van Slot overnemen gaat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 28 april 2024 - 13:29   quote  deeplink  
Zo benieuwd wie het stokje van Slot overnemen gaat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 april 2024 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2024 - 12:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin. Misschien voor jou de beste trainer ooit maar voor mij zeker niet. Ik heb 3 jaar lang geen normale corners, geen vrije trappen maar ook weinig goed voetbal aan de bal gezien. Het voetbal van Slot is volledig gebaseerd op de omschakeling en dat is niet mijn spelletje. Hij heeft veel goeds gebracht dat zal ik niet tegenspreken maar het wordt hier wel aardig overdreven.
Te eenvoudige benadering. Veel meer dan omschakeling. Smeden van afgestemd collectief. Das de meest kenmerkende kracht, want menig tegenstander is daar kapot in gegaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 april 2024 - 13:46   quote  deeplink  
Fijn dat de Wolf blijft, wel zo iemand die o.a. weet wat de selectie nodig heeft qua trainer en persoonlijkheid.
De Wolf is het geweten in deze.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2024 - 08:20   quote  deeplink  
Misschien moet van Persie t wel samen met Pusic doen 😅
MMM
 MMM - maandag 29 april 2024 - 08:33   quote  deeplink  
van Persie is definitief naar Heerenveen volgens Woerts.
ras
 ras - maandag 29 april 2024 - 08:49   quote  deeplink  
Geen Mark van Bommel. Marino Pusic is de juiste man op de juiste plaats.
MMM
 MMM - maandag 29 april 2024 - 09:18   quote  deeplink  
Ben zo benieuwd op basis waarvan men Pusic zo'n goede optie vind.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2024 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 09:18 schreef MMM het volgende:
Ben zo benieuwd op basis waarvan men Pusic zo'n goede optie vind.
Staat op de eerste plek met Shaktar.
Gaat het steeds beter doen en heeft de laatste 10 wedstrijden
niet meer verloren.
Tevens speelt hij Slot bal terwijl Slot het na de afscheid
van Pusić zelf steeds minder ging spelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2024 - 09:42   quote  deeplink  
Als ik denk hoe pusic zich langs de lijn gedraagt zeg ik doe maar niet
MMM
 MMM - maandag 29 april 2024 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 09:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Staat op de eerste plek met Shaktar.
Gaat het steeds beter doen en heeft de laatste 10 wedstrijden
niet meer verloren.
Tevens speelt hij Slot bal terwijl Slot het na de afscheid
van Pusić zelf steeds minder ging spelen.
Ik twijfel op één of andere manier.

Is natuurlijk ook hoofdtrainer geweest bij Twente en nu weer bij Shakhtar. Maar een assistent blijft toch altijd een assistent vind ik altijd.

Eerste plaats bij Shakhtar is ook geen prestatie eigenlijk, gezien de rest. Alleen Dinamo Kiev als serieuze concurrent.

We gaan het zien. Pusic vind ik wel beter dan alle Nederlandse opties. Ik hoop dat we de Nederlandse opties sowieso links laten liggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2024 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 09:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik twijfel op één of andere manier.

Is natuurlijk ook hoofdtrainer geweest bij Twente en nu weer bij Shakhtar. Maar een assistent blijft toch altijd een assistent vind ik altijd.

Eerste plaats bij Shakhtar is ook geen prestatie eigenlijk, gezien de rest. Alleen Dinamo Kiev als serieuze concurrent.

We gaan het zien. Pusic vind ik wel beter dan alle Nederlandse opties. Ik hoop dat we de Nederlandse opties sowieso links laten liggen.
Ja wel mee eens dat hun competitie niet al te sterk is
maar europees speelde zij aardige wedstrijden en deden aardig mee.
Ik zie het ook niet zitten met de Nederlandse opties .
Nu komt Watereus weer met van Bommel maar daar zie ik ook
niks in eigenlijk.
MMM
 MMM - maandag 29 april 2024 - 10:27   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet inderdaad. Moet van Bommel zelf ook niet willen gezien zijn verleden.
DMD
 DMD - maandag 29 april 2024 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja wel mee eens dat hun competitie niet al te sterk is
maar europees speelde zij aardige wedstrijden en deden aardig mee.
Ik zie het ook niet zitten met de Nederlandse opties .
Nu komt Watereus weer met van Bommel maar daar zie ik ook
niks in eigenlijk.
De enige NL optie die logisch zou zijn is Dick Schreuder.

Al het andere zou "leuk" zijn, maar het ligt eraan wat voor lijn je wilt doorzetten als club.

Het hoeft niet de lijn "Slot" te zijn. De lijn dient te zijn; Waardevermeerdering op het veld, presteren in Europa, meedoen voor het Kampioenschap, voetbal met een gedegen basis waar op terug gevallen kan worden.

Hier heb je Slot niet voor nodig. Onder de eerdere trainers werd er vooral gevoetbald op basis van toeval en hoe de wind stond. Als het een wedstrijd minder ging dan stortte het compleet in elkaar en was er geen basis waarop terug gevallen kon worden waardoor je toch zo'n wedstrijd uit het slop kon trekken.

Onder Slot was dit wel zo, bij Ajax was dit zo onder EtH en je ziet het in een bepaalde mate ook bij het FC Utrecht van Ron Jans.

Dit moet de belangrijkste peiler zijn voor een nieuwe trainer, iemand die een gedegen fundament kan leggen voor het voetbal dat gespeeld dient te worden.

Hoe dit zich vertaald naar de realiteit, is dat je een trainer nodig hebt die de ondergrens naar een dermate hoog niveau stuwt dat je in een wedstrijd altijd kan terugvallen op die ondergrens om een wedstrijd te neutraliseren en uiteindelijk in jouw voordeel kan kantelen (zie Feyenoord - Utrecht als een mooi recent voorbeeld).

Als dit profiel in een buitenlander gevonden kan worden, dan zal het mij een worst wezen. Zolang het maar in het belang van Feyenoord is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2024 door DMD --
kenny
 kenny - maandag 29 april 2024 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 10:56 schreef DMD het volgende:

[..]

De enige NL optie die logisch zou zijn is Dick Schreuder.

Al het andere zou "leuk" zijn, maar het ligt eraan wat voor lijn je wilt doorzetten als club.

Het hoeft niet de lijn "Slot" te zijn. De lijn dient te zijn; Waardevermeerdering op het veld, presteren in Europa, meedoen voor het Kampioenschap, voetbal met een gedegen basis waar op terug gevallen kan worden.

Hier heb je Slot niet voor nodig. Onder de eerdere trainers werd er vooral gevoetbald op basis van toeval en hoe de wind stond. Als het een wedstrijd minder ging dan stortte het compleet in elkaar en was er geen basis waarop terug gevallen kon worden waardoor je toch zo'n wedstrijd uit het slop kon trekken.

Onder Slot was dit wel zo, bij Ajax was dit zo onder EtH en je ziet het in een bepaalde mate ook bij het FC Utrecht van Ron Jans.

Dit moet de belangrijkste peiler zijn voor een nieuwe trainer, iemand die een gedegen fundament kan leggen voor het voetbal dat gespeeld dient te worden.

Hoe dit zich vertaald naar de realiteit, is dat je een trainer nodig hebt die de ondergrens naar een dermate hoog niveau stuwt dat je in een wedstrijd altijd kan terugvallen op die ondergrens om een wedstrijd te neutraliseren en uiteindelijk in jouw voordeel kan kantelen (zie Feyenoord - Utrecht als een mooi recent voorbeeld).

Als dit profiel in een buitenlander gevonden kan worden, dan zal het mij een worst wezen. Zolang het maar in het belang van Feyenoord is.
ook ik ben voor schreuder , de beste keus , ook perez heeft het over schreuder bij espn , pusic zou ik ook wel aardig vinden
het fijt dat te kloese dit jaar schreuder al heeft opgezocht in spanje om eens te polsen zegt ook al genoeg
kenny
 kenny - maandag 29 april 2024 - 11:46   quote  deeplink  
als het maar niet v bommel wordt , die past hier totaal niet daarbij is het ook nog eens een naar persoon
Leuv
 Leuv - maandag 29 april 2024 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 10:56 schreef DMD het volgende:

[..]

De enige NL optie die logisch zou zijn is Dick Schreuder.

Op basis van ?
Bowie
 Bowie - maandag 29 april 2024 - 12:00   quote  deeplink  
Nog even over onze geliefde Arne, salaris 3-5/4 mln excl bonussen.
Deze man gaf vorige week de selectie vrij voor 5 dgn. Vreemd. Maar er werd driftig gebruik van gemaakt. Collega van mijn vrouw trof zaterdag fladderend op weg naar het Zuiden Stengs, Bylow en Ivanusec op het vliegveld aan.

Maar het zal weg goed zijn denken we dan, stevig seizoen, stevig feest.
Lees nu echter dat slot met Liverpool in gesprek is over inhoud selectie. En dat dan net niet in Feyenoord-bedrijfstijd maar in verlof.

Slimme berekenende vent die Slot, dat zagen we gelukkig terug op het veld, maar dat zien we nu ook terug.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2024 - 12:21   quote  deeplink  
Lekker zuur Bowie.

Typerend Nederlands ook. Zo snel breken wij onze helden af.
Het was volstrekt logisch de selectie vrij te geven. Het is ook volstrekt logisch om te onderhandelen en af te stemmen. Dat had hij anders ook wel gedaan, het is immers niet weken vliegen naar Engeland en misschien heeft Liverpool ook wel internet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 april 2024 - 12:34   quote  deeplink  
Bah Bowie stop toch ermee man.

Slot heeft ons veel gebracht gaat nu zijn geluk elders beproeven. Had hem graag nog gehouden maar zo gaat dat nu eenmaal met echte toppers.

Levert ons nog een voor onze begrippen ongekende transfersom op ook.

Het is ook goed voor ons dat het nu al bekend is kunnen wij ook weer op tijd doorschakelen.

Arne bedankt voor alles en veel succes daar!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 april 2024 - 12:41   quote  deeplink  
Tis nu en dan Boulevard-nieuws hier.
CobusIII
 CobusIII - maandag 29 april 2024 - 12:47   quote  deeplink  
Ik ben er uit. Ik ga voor Pusic. Als hij het niet wordt dan zou het kunnen dat Kloese het niet in hem ziet zitten en dat zal dan zijn reden wel hebben.
Pusic kent de club, is geliefd bij de spelers, is een goede trainer, zal de filosofie van Slot voor een deel overnemen (ook eigen sausje).
Leuv
 Leuv - maandag 29 april 2024 - 12:50   quote  deeplink  
Volgens mij hebben de meesten hier maar een volstrekt selectief geheugen.
Ik heb dit seizoen slechts 2 wedstrijden gezien met echt goed voetbal.
Atletico en 020 uit, en Atletico verloren we gewoon ondanks het goede voetbal.
Het op een voetstuk plaatsen van die Slot doe ik niet aan mee, veel trainers hadden hetzelfde gepresteerd met deze selectie.
Ik vind dat hij en de jeugd nauwelijks aandacht heeft gegeven en dat het voetbal aan de bal ruk was.
Opgeruimd staat netjes…en verder.
CobusIII
 CobusIII - maandag 29 april 2024 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 12:50 schreef Leuv het volgende:
Volgens mij hebben de meesten hier maar een volstrekt selectief geheugen.
Ik heb dit seizoen slechts 2 wedstrijden gezien met echt goed voetbal.
Atletico en 020 uit, en Atletico verloren we gewoon ondanks het goede voetbal.
Het op een voetstuk plaatsen van die Slot doe ik niet aan mee, veel trainers hadden hetzelfde gepresteerd met deze selectie.
Ik vind dat hij en de jeugd nauwelijks aandacht heeft gegeven en dat het voetbal aan de bal ruk was.
Opgeruimd staat netjes…en verder.
020 thuis had 10-0 moeten zijn, maar die is even uit jouw selectieve geheugen gevallen?
Het is allemaal een beetje ongenuanceerd. Er zaten best wat matige wedstrijden tussen en er zaten goede wedstrijden tussen, er is een prijs gepakt, de tweede plek is veilig gesteld wat een enorme financiële injectie betekent. De waarde op het veld is nog nooit zo hoog geweest. Kortom een zeer geslaagd seizoen. PSv was beter, zij hebben ook een topcoach en zij hebben een betere selectie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2024 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 10:56 schreef DMD het volgende:

[..]

De enige NL optie die logisch zou zijn is Dick Schreuder.

Al het andere zou "leuk" zijn, maar het ligt eraan wat voor lijn je wilt doorzetten als club.

Het hoeft niet de lijn "Slot" te zijn. De lijn dient te zijn; Waardevermeerdering op het veld, presteren in Europa, meedoen voor het Kampioenschap, voetbal met een gedegen basis waar op terug gevallen kan worden.

Hier heb je Slot niet voor nodig. Onder de eerdere trainers werd er vooral gevoetbald op basis van toeval en hoe de wind stond. Als het een wedstrijd minder ging dan stortte het compleet in elkaar en was er geen basis waarop terug gevallen kon worden waardoor je toch zo'n wedstrijd uit het slop kon trekken.

Onder Slot was dit wel zo, bij Ajax was dit zo onder EtH en je ziet het in een bepaalde mate ook bij het FC Utrecht van Ron Jans.

Dit moet de belangrijkste peiler zijn voor een nieuwe trainer, iemand die een gedegen fundament kan leggen voor het voetbal dat gespeeld dient te worden.

Hoe dit zich vertaald naar de realiteit, is dat je een trainer nodig hebt die de ondergrens naar een dermate hoog niveau stuwt dat je in een wedstrijd altijd kan terugvallen op die ondergrens om een wedstrijd te neutraliseren en uiteindelijk in jouw voordeel kan kantelen (zie Feyenoord - Utrecht als een mooi recent voorbeeld).

Als dit profiel in een buitenlander gevonden kan worden, dan zal het mij een worst wezen. Zolang het maar in het belang van Feyenoord is.
Mee eens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2024 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 10:56 schreef DMD het volgende:

[..]

De enige NL optie die logisch zou zijn is Dick Schreuder.

Al het andere zou "leuk" zijn, maar het ligt eraan wat voor lijn je wilt doorzetten als club.

Het hoeft niet de lijn "Slot" te zijn. De lijn dient te zijn; Waardevermeerdering op het veld, presteren in Europa, meedoen voor het Kampioenschap, voetbal met een gedegen basis waar op terug gevallen kan worden.

Hier heb je Slot niet voor nodig. Onder de eerdere trainers werd er vooral gevoetbald op basis van toeval en hoe de wind stond. Als het een wedstrijd minder ging dan stortte het compleet in elkaar en was er geen basis waarop terug gevallen kon worden waardoor je toch zo'n wedstrijd uit het slop kon trekken.

Onder Slot was dit wel zo, bij Ajax was dit zo onder EtH en je ziet het in een bepaalde mate ook bij het FC Utrecht van Ron Jans.

Dit moet de belangrijkste peiler zijn voor een nieuwe trainer, iemand die een gedegen fundament kan leggen voor het voetbal dat gespeeld dient te worden.

Hoe dit zich vertaald naar de realiteit, is dat je een trainer nodig hebt die de ondergrens naar een dermate hoog niveau stuwt dat je in een wedstrijd altijd kan terugvallen op die ondergrens om een wedstrijd te neutraliseren en uiteindelijk in jouw voordeel kan kantelen (zie Feyenoord - Utrecht als een mooi recent voorbeeld).

Als dit profiel in een buitenlander gevonden kan worden, dan zal het mij een worst wezen. Zolang het maar in het belang van Feyenoord is.
Trainer van Katwijk, Zwolle en Castellón wat speelt op niveau gelijkwaardig Hoofdklasse in Nederland.

En t profiel lijkt me inderdaad redelijk, maar hoe je Dick Schreuder daar dan in fietst is mij een raadsel. Ik zou gewoon verder zoeken.
kenny
 kenny - maandag 29 april 2024 - 13:27   quote  deeplink  
volgens MARCA is schreuder top kandidaat , ik geloof dit wel , ik heb eerder al gehoord dat te kloese op bezoek is geweest in spanje om schreuder te polsen , dit doe je niet voor niets lijkt mij
ik vind hem de beste keuze voor feyenoord op dit moment
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 april 2024 - 13:27   quote  deeplink  
Sinds die Dick een keer genoemd is als mogelijke kandidaat voor die neuzen, blijken sommigen hem hier ook ineens door en door te kennen als top Coach...

Was mij niet opgevallen hoor gezien het niveau wat ie hiervoor en nu coacht.

Maar misschien is het zo he...

Ach DTK zal al wel lang een plannetje klaar hebben, want wist uiteraard al lang dat dit kon gebeuren.

In Dennis we trust! :)
Leuv
 Leuv - maandag 29 april 2024 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:00 schreef CobusIII het volgende:

[..]

020 thuis had 10-0 moeten zijn, maar die is even uit jouw selectieve geheugen gevallen?
Het is allemaal een beetje ongenuanceerd. Er zaten best wat matige wedstrijden tussen en er zaten goede wedstrijden tussen, er is een prijs gepakt, de tweede plek is veilig gesteld wat een enorme financiële injectie betekent. De waarde op het veld is nog nooit zo hoog geweest. Kortom een zeer geslaagd seizoen. PSv was beter, zij hebben ook een topcoach en zij hebben een betere selectie.
Eens. 3 wedstrijden dus.

Ik heb niet genoten dit seizoen en de waarde is vooral door goede aankopen van te Kloese. We hebben een straatlengte achterstand op Pisvee en in de CL en de EL viel het ook allemaal een beetje tegen.
Dat hij toch heeft doorgezet op Zerrouki te halen heeft mij werkelijk verbaasd want je kon toch wel zien dat hij nooit ons niveau aan zal kunnen. De jeugd heeft hij volledig links laten ligen terwijl daar echt wel wat pareltjes tussen zitten.
Ik ben geen fan van Slot, ben het ook nooit geweest, en zal het nooit worden. Hij kwam op het juiste moment bij onze club en heeft daar de vruchten van geplukt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2024 door Leuv --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 april 2024 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:30 schreef Leuv het volgende:

[..]

Eens. 3 wedstrijden dus.

Ik heb niet genoten dit seizoen en de waarde is vooral door goede aankopen van te Kloese. We hebben een straatlengte achterstand op Pisvee en in de CL en de EL viel het ook allemaal een beetje tegen.
Dat hij toch heeft doorgezet op Zerrouki te halen heeft mij werkelijk verbaasd want je kon toch wel zien dat hij nooit ons niveau aan zal kunnen. De jeugd heeft hij volledig links laten ligen terwijl daar echt wel wat pareltjes tussen zitten.
Ik ben geen fan van Slot, ben het ook nooit geweest, en zal het nooit worden. Hij kwam op het juiste moment bij onze club en heeft daar de vruchten van geplukt.
Dat kan , meningen verschillen, maar je valt in herhaling hoor!

Slot is passé, wij gaan verder en in een véél sterkere positie dan 3 jaar geleden 😉
kenny
 kenny - maandag 29 april 2024 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:27 schreef Cruzcontrol het volgende:
Sinds die Dick een keer genoemd is als mogelijke kandidaat voor die neuzen, blijken sommigen hem hier ook ineens door en door te kennen als top Coach...

Was mij niet opgevallen hoor gezien het niveau wat ie hiervoor en nu coacht.

Maar misschien is het zo he...

Ach DTK zal al wel lang een plannetje klaar hebben, want wist uiteraard al lang dat dit kon gebeuren.

In Dennis we trust! :)
blijkbaar kan jij hem goed genoeg om hem niet geschikt te vinden , we gaan het zien in te kloese we trust
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 april 2024 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:42 schreef kenny het volgende:

[..]

blijkbaar kan jij hem goed genoeg om hem niet geschikt te vinden , we gaan het zien in te kloese we trust
Ik zeg datik het niet weet en betwijfel waarom jij het andersom wel weet

Maar in één ding zijn we het eens..

In Dennis we Trust 😉
R()b
 R()b - maandag 29 april 2024 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu komt Watereus weer met van Bommel maar daar zie ik ook
niks in eigenlijk.
Waterreus die onze Dennis een tip geeft, het moet niet gekker worden :D
Vraag dan gewoon de mensen op straat om hun mening!
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 april 2024 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:59 schreef R()b het volgende:

[..]

Waterreus die onze Dennis een tip geeft, het moet niet gekker worden :D
Vraag dan gewoon de mensen op straat om hun mening!
Die vond vorig seizoen de neuzen op ELKE POSITIE beter dan onze spelers. Nul verstand.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 29 april 2024 - 15:55   quote  deeplink  
Waterneus.
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 april 2024 - 15:57   quote  deeplink  
Schreuder naar Feyenoord is een beetje zoiets als Slot naar Liverpool. Een groot verschil tussen waar je vandaan komt en waar je vervolgens belandt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 29 april 2024 - 15:58   quote  deeplink  
Pusic doet mij een beetje aan Happel denken, doe die maar dan.
kenny
 kenny - maandag 29 april 2024 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:53 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ik zeg datik het niet weet en betwijfel waarom jij het andersom wel weet

Maar in één ding zijn we het eens..

In Dennis we Trust 😉
niemand weet hoe een traineer het gaat doen , ook een gelouterde trainer kan een miskleun worden

als je je maar een klein beetje verdiept in schreuder krijg ik er wel een goed gevoel bij , 2 x achter elkaar promoveren met aanvallend voetbal is geen geluk en het fijt dat te kloese dit jaar al gesproken heeft met schreuder is ook niet voor niks

ik kan er naast zitten hoor maar je hoort totaal geen geruchten en het kan zo maar zijn dat ze wachten op het definitieve kampioenschap van schreuder , daarna kan het snel gaan

pusic zou ook een mogelijkheid zijn , maar die zit goed daar en zal ook goed verdienen , het is maar de vraag of hij na een half jaar weer terug wil
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 april 2024 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 13:59 schreef R()b het volgende:

[..]

Waterreus die onze Dennis een tip geeft, het moet niet gekker worden :D
Vraag dan gewoon de mensen op straat om hun mening!
Waterkneus... loopt die nog altijd zonder toezicht vrij rond?
tomson
 tomson - maandag 29 april 2024 - 18:01   quote  deeplink  
Ŵaterreus loopt reclame te maken voor een vriendje van hem.
Ik denk niet dat DtK zit te wachten op advies van die gast..
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 30 april 2024 - 10:20   quote  deeplink  
Waarom heeft niemand het over Gio van Bronkhorst !?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 april 2024 - 10:38   quote  deeplink  
Omdat dat een gepasseerd station is
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 30 april 2024 - 10:58   quote  deeplink  
Nou dat begrijp ik niet zo. Heeft in 3 jr als trainer van Feyenoord meer prijzen gewonnen dan Slot. Heeft intussen weer meer ervaring …
Stuur hem even langs Slot voor een goeie overdracht (en spoedcursus pressing).
Ik zou t wel zien zitten.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 30 april 2024 - 11:17   quote  deeplink  
Gio speelt het Advocaat antivoetbal. Daarom niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 april 2024 - 11:56   quote  deeplink  
Trainers die terugkomen doen t zelden goed
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 april 2024 - 12:42   quote  deeplink  
Ik gin het Slot v Harte.
Hij zal wel zeggen Feyenoord in mijn hart bla bla la
Maar dan wel de gehele trainerstaf meenemen ( op de Wolf na)en
Waarschijnlijk Geertruida, Hancko, Wiefer.
Moeten we dan nog zeggen bedankt Slot.....of is dat te kritisch ???????????????
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 april 2024 - 12:48   quote  deeplink  
Dat is de realiteit van overal
En of Liverpool ze nu gaat kopen of een andere club
Om t even. Een nieuwe trainer neemt ook vaak staf mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2024 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 30 april 2024 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2024 - 12:42 schreef piet de paler het volgende:
Ik gin het Slot v Harte.
Hij zal wel zeggen Feyenoord in mijn hart bla bla la
Maar dan wel de gehele trainerstaf meenemen ( op de Wolf na)en
Waarschijnlijk Geertruida, Hancko, Wiefer.
Moeten we dan nog zeggen bedankt Slot.....of is dat te kritisch ???????????????
ik vind het normaal dat je je staf meeneemt...en ms neemt hij één speler mee. prima toch, levert centjes op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0601689