|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Arne Slot Foto: © Pro Shots
Arne Slot kan zich mentaal gaan voorbereiden op zijn avontuur dat komende zomer start in Engeland. Hij gaat aan de slag bij Liverpool en de Engelse pers volgt hem nu op de voet.
In het Algemeen Dagblad analyseert Mikos Gouka de situatie rondom Slot en Liverpool. "In Engeland genoten ze afgelopen weekeinde van het filmpje waarin Arne Slot zijn spelers toespreekt. Het is een oude opname, maar hij dook ineens overal op. Feyenoord had vorig seizoen met 2-3 van Ajax gewonnen (de eerste Rotterdamse zege in Amsterdam sinds 2005) en Slot zei voortdurend in perfect Engels ‘dit is een leuke overwinning, maar het is slechts één overwinning hoor’."
Gouka ziet dat Slot niet snel hoog van de toren blaast. "Na de recente 6-0 tegen Ajax wilde hij ook al weinig weten van polonaises of leedvermaak. Feyenoord moest onder zijn leiding een club worden waar overwinningen normaal worden gevonden. Net zo goed als overwinteren in Europa er weer gewoon bij is gaan horen in Rotterdam."
Slot laat wat goeds achter in Rotterdam, dat ziet ook Gouka. "Als er sprake was van een minderwaardigheidscomplex, dan is dat grotendeels verdwenen. Feyenoord komt zelfverzekerder dan ooit uit de drie jaar onder Slot. Nee, natuurlijk werkte de trainer niet bij een kleine club. Hij heeft geen FC Emmen of FC Den Bosch omhoog gestuwd. Feyenoord was ooit toonaangevend in Europa. Maar er moest wel iets gebeuren, iets meer de borst vooruit zonder arrogant te worden. En op dat punt staat Feyenoord nu." |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo is dat en nu doorvlammen gvd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Valentijn D. noemt Gramham Potter nu ook als potentiële opvolger, naast Mark van Bommel.. 2 namen waar ik allebei niet echt blij van word. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:Dat is de realiteit van overal En of Liverpool ze nu gaat kopen of een andere club Om t even. Een nieuwe trainer neemt ook vaak staf mee Volledig eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik bij Slot wel vaak miste was een echt plan B. Maar dat kon ook natuurlijk door de selectie komen. Dat er wel een plan B is, maar dat die spelers die daarvoor aangetrokken zijn daar niet in voldeden. En dan met name de buitenspelers en de spits denk ik. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:Wat ik bij Slot wel vaak miste was een echt plan B. Maar dat kon ook natuurlijk door de selectie komen. Dat er wel een plan B is, maar dat die spelers die daarvoor aangetrokken zijn daar niet in voldeden. En dan met name de buitenspelers en de spits denk ik. Een plan B is niet nodig wanneer een plan A er is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker niet als de statistieken uitwijzen dat dit het beste seizoen ooit was. Helaas geen kampioen maar dat had dan te maken wat Stylzz aangaf. We hadden de beste verdediging en een goed middenveld. De buitenspelers waren het het net niet in de eerste helft van dit seizoen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
We hebben een lijst met namen’’, zegt Te Kloese tegenover het Algemeen Dagblad. De algemeen directeur wist van te voren al dat Slot gewild zou zijn en is dus niet verrast: “Vorige zomer leek het er al op dat Slot zou vertrekken, dus die lijst met namen is er.” Welke namen precies op deze lijst staan, is nog onduidelijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pascal Jansen gaat niet de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord worden, meldt De Telegraaf. Dennis te Kloese heeft een lijst samengesteld met mogelijke opvolgers van Arne Slot, die vandaag of morgen bij Liverpool zal gaan tekenen. Op deze lijst is geen plek voor Jansen, die afgelopen jaar ontslagen werd bij AZ.
“Om die reden is de 51-jarige trainer ook niet meer in beeld in De Kuip”, schrijft Marcel van der Kraan. Jansen werd bij AZ gebombardeerd tot een succescoach en behaalde mooie resultaten. Maar enkele maanden later werd Jansen gezien als schuldige aan het verval van de Alkmaarse club. De oefenmeester wordt er onder meer van beschuldigd té behoudend voetbal te hebben gespeeld, terwijl er voldoende kwaliteit in de selectiegroep zit om aanvallend te kunnen spelen.
Lees ook: Nederlandse club wil stunten met komst van Virgil van Dijk
Artikel gaat verder onder de video
Jansen, onder meer medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van Sam Beukema, Tijjani Reijnders, Jesper Karlsson, Milos Kerkez en ook Vangelis Pavlidis, zit sinds zijn vertrek bij AZ zonder club. De oefenmeester werd ook in verband gebracht met de vacante positie van hoofdtrainer bij Ajax, maar ook in Amsterdam lijkt Jansen niet als topkandidaat te gelden.
Wie wel de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord moet worden, is nog onduidelijk. Te Kloese neemt ruim de tijd in zijn zoektocht en weet precies wat de nieuwe trainer moet toevoegen aan de club: “Te Kloese zat bij zijn keuze nimmer vast aan nationaliteit of leeftijd en ging gedurfde aanstellingen nimmer uit de weg”, schrijft Mikos Gouka in het Algemeen Dagblad. “In de Kuip laten ze weinig los over zijn nieuwe zoektocht, maar twee dingen zijn heel helder: Feyenoord kijkt nadrukkelijk naar de speelstijl van een trainer - of hij jeugd inpast en spelers aantoonbaar beter zijn geworden onder hem - en uiteraard ook daaraan gekoppeld de resultaten.”
Namen als Marino Pusic, Dick Schreuder en ook Graham Potter gaan nu rond als mogelijke opvolger van Slot. Met name laatstgenoemde is behoorlijk pikant, aangezien Potter ook op de lijst staat van Ajax. Volgens Van der Kraan is het niet uitgesloten dat Te Kloese binnenkort met een andere naam komt aanzetten. De algemeen directeur beschikt over een behoorlijk netwerk en is volgens de journalist om in de komende weken nog een of twee verrassende namen aan de shortlist toe te voegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ron Jans hoef Feyenoord niet te bellen. Daar komen we dan goed weg . Ik mag hem overigens wel die Jans.
Wat mij overigens begint op te vallen is dat de beste trainers van Nederland toch wel uit het midden van het land komen of uit het oosten van het land.
Bosz Slot Jans Ten Hag en nu weer de naam Schreuder. Ik vind het opvallend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:Wat ik bij Slot wel vaak miste was een echt plan B. Maar dat kon ook natuurlijk door de selectie komen. Dat er wel een plan B is, maar dat die spelers die daarvoor aangetrokken zijn daar niet in voldeden. En dan met name de buitenspelers en de spits denk ik. Dat was ook dit seizoen inderdaad een vraagstuk. laatste maanden viel wel op dat Hancko steeds vaker mee kwam tot in de 16. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 12:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ron Jans hoef Feyenoord niet te bellen. Daar komen we dan goed weg . Ik mag hem overigens wel die Jans. Wat mij overigens begint op te vallen is dat de beste trainers van Nederland toch wel uit het midden van het land komen of uit het oosten van het land. Bosz Slot Jans Ten Hag en nu weer de naam Schreuder. Ik vind het opvallend alle wijzen komen uit het oosten |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker niet als de statistieken uitwijzen dat dit het beste seizoen ooit was. Helaas geen kampioen maar dat had dan te maken wat Stylzz aangaf. We hadden de beste verdediging en een goed middenveld. De buitenspelers waren het het net niet in de eerste helft van dit seizoen. Ik denk eerder dat de weerstand in Nederland tanende is. In Europa hebben we het gewoon erg slecht gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 15:37 schreef Leuv het volgende:[..] Ik denk eerder dat de weerstand in Nederland tanende is. In Europa hebben we het gewoon erg slecht gedaan. Ja dat maar toch ook een leuke basis elf maar ook een te lichte bankbezetting. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2024 - 16:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat maar toch ook een leuke basis elf maar ook een te lichte bankbezetting. Jongen zoals een Lingr houden voor de breedte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lingr is geen definitief oordeel over te geven. Maar dat kon over Walemark ook niet gezegd worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:Lingr is geen definitief oordeel over te geven. Maar dat kon over Walemark ook niet gezegd worden. Wieffer, Hancko, Beelen, Santi
Daartegenover evenveel anderen die niet slagen.
Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
Maar kunne al in een betere vijver vissen inmiddels, en dat is de grote winst, want leveren ook weer meer op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:Lingr is geen definitief oordeel over te geven. Maar dat kon over Walemark ook niet gezegd worden. Walemark inmiddels wel sinds z'n droevige verhuurperiode in het hoge noorden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 18:56 schreef MightyAce het volgende:[..] Walemark inmiddels wel sinds z'n droevige verhuurperiode in het hoge noorden. Inderdaad, geen succesvolle keuze gebleken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat een talent, zijn eerste acties toch Veelbelovend..
Maar ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker ,loopt bijna 1 op 1 als je naar het aantal speelminuten kijkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat Lingr teveel heeft heb Wallemark tegen weinig ..werklust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja is vaak zo, en zonder werklust moet je extreem goed zijn om dat te kunnen compenseren... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 19:29 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja is vaak zo, en zonder werklust moet je extreem goed zijn om dat te kunnen compenseren... Ik snap zo'n gozer echt niet ,hij heeft talent om van te watertanden maar de mentaliteit van een watje . Het boeit m ook geen reet en is karakterloos . Als hij het karakter had van Lingr hadden ze Lingr nooit hoeven halen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 19:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik snap zo'n gozer echt niet ,hij heeft talent om van te watertanden maar de mentaliteit van een watje . Het boeit m ook geen reet en is karakterloos . Als hij het karakter had van Lingr hadden ze Lingr nooit hoeven halen. Is ook talent Stengs met karakter Toornstra of Kuyt... Wereldtop..
Van Persie was trouwens ook op de verkeerde weg bij ons ooit he...
Pas onder Wenger bij Arsenal heeft ie het mentale licht gezien.
Vergeten veel mensen nu...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 19:55 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Is ook talent Stengs met karakter Toornstra of Kuyt... Wereldtop.. Van Persie was trouwens ook op de verkeerde weg bij ons ooit he... Pas onder Wenger bij Arsenal heeft ie het mentale licht gezien. Vergeten veel mensen nu... Stengs heeft een medisch verhaaltje ,iets dat Slot ook heeft aangegeven wat eigenlijk ook wel duidelijk was.Is gewoon angstig.
Van Persie werd gewoon gedwarsboomt door zichzelf en van Hooijdonk die allang had gezien niet te kunnen tippen aan zijn talent.
Wallemark ,niks houd hem tegen behalve zijn gemakzuchtige karakter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Stengs heeft een medisch verhaaltje ,iets dat Slot ook heeft aangegeven wat eigenlijk ook wel duidelijk was.Is gewoon angstig. Van Persie werd gewoon gedwarsboomt door zichzelf en van Hooijdonk die allang had gezien niet te kunnen tippen aan zijn talent. Wallemark ,niks houd hem tegen behalve zijn gemakzuchtige karakter Mentaliteit dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat denk ik wel helaas. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe zit het eigenlijk met Tomasson? Die zat ook een tijdje in de lift als trainer. Weet eigenlijk niet wat hij nu doet en hoe het gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Pusic als hoofdtrainer en Tomasson als assistent. De wolf erbij en Lieke Klaver voor de fitness.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 09:06 schreef CobusIII het volgende:Pusic als hoofdtrainer en Tomasson als assistent. De wolf erbij en Lieke Klaver voor de fitness.... Al eens gekeken wat ie ondertussen gedaan heeft en nu doet? Tomasson gewoon als hoofdtrainer lijkt me een goede optie dan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is net bij Zweden aan de slag. Die komt dus sowieso niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 09:06 schreef CobusIII het volgende:Pusic als hoofdtrainer en Tomasson als assistent. De wolf erbij en Lieke Klaver voor de fitness.... Ga nou eens weg met die Pusic Is niet t niveau hoofdtrainer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hij speelt wel in de geest van Slot. Wie wil je dan V Brockhorst, jij bent toch ook een voorstander van aanvallend voetbal ???!! Dan blijven er weinig over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er zijn genoeg trainers die aanvallend voetbal spelen. Alleen kennen wij die allemaal niet omdat we nooit naar competities buiten de top 6 kijken.
Ik zou Pusic ook niet nemen. Gio ook niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 13:25 schreef MMM het volgende:Er zijn genoeg trainers die aanvallend voetbal spelen. Alleen kennen wij die allemaal niet omdat we nooit naar competities buiten de top 6 kijken. Ik zou Pusic ook niet nemen. Gio ook niet. Dat je er nog op reageert. Is een beetje t niveau als je zegt dat je niet van spinazie houdt of je dan liever gras wil eten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jij bent heel erg voor vrijheid van meninguiting. Zolang het jou mening is, ik begrijp niet wat je bedoelt met spinazie en gras. Zelfs ECHTE voetbalkenners vinden het geen slechte keuze eten die ook gras ? Stop eens met dat ruzie zoeken en besef eens dat ik ook een trouwe Feyenoord fan ben, en niemand aanval Maar voor jou een afwijkende mening
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 14:07 schreef piet de paler het volgende:Jij bent heel erg voor vrijheid van meninguiting. Zolang het jou mening is, ik begrijp niet wat je bedoelt met spinazie en gras. Zelfs ECHTE voetbalkenners vinden het geen slechte keuze eten die ook gras ? Stop eens met dat ruzie zoeken en besef eens dat ik ook een trouwe Feyenoord fan ben, en niemand aanval Maar voor jou een afwijkende mening Dan moet je eens kijken naar je eigen teksten.
Pusic is gewoon overall niet goed genoeg. Ik snap dat er ECHTE (hahahaha) kenners hem naar Feyenoord willen schrijven, maar ik hoop dat DtK wijzer is.
Wel jammer, want echt DE ENIGE trainer die aanvallend wil spelen. Zonde man. Zitten we weer mis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Marino Pusic heeft Feyenoord-speler Mats Wieffer in hun gezamenlijke verleden bij FC Twente gekleineerd, zo vertelt FC Twente-watcher Leon ten Voorde vrijdag in de podcast De Warming-up. De journalist is niet enthousiast over Pusic als hoofdtrainer en dat de naam van de voormalig oefenmeester van de Tukkers wordt genoemd als kandidaat om Arne Slot op te volgen bij Feyenoord, zorgt bij hem dan ook voor wat verbazing.
"Ik ben lichtelijk verbaasd", begint Ten Voorde in de podcast van TC/Tubantia, als hij bespreekt dat Pusic zijn naam veel genoemd wordt als opvolger van Slot in De Kuip: "Wij hebben Pusic hier bij FC Twente een jaar als hoofdtrainer meegemaakt. Vooropgesteld: als assistent-trainer deed hij het prima en liepen de jongens er ook mee weg, dat heb je ook bij Feyenoord gehoord. Die rol, die past hem goed. Toen Pusic hoofdtrainer werd veranderde hij wel, maar niet in de goede zin van het woord", legt Ten Voorde uit.
Artikel gaat verder onder video
De journalist benadrukt dat de huidig trainer van Shakhtar Donetsk het qua prestaties uitstekend heeft gedaan in Enschede met promotie naar de Eredivisie, maar achter de schermen voor ergernis zorgde. "Ze waren hem in december al helemaal zat binnen de club", onthult Ten Voorde. "Hij veranderde in gedrag naar de mensen, hij kon totaal niet met de druk omgaan en raakte gestrest. Spelers vonden het helemaal niets. Omdat FC Twente om omvallen stond, hebben ze gedacht: we houden hem in het zadel en aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van hem.
Ten Voorde haalt een voorbeeld aan van een huidig speler van Feyenoord, die Pusic in het verleden niet kon bekoren: "Wieffer zal het nooit zeggen, maar Wieffer is een van de spelers die gekleineerd is door Pusic", zo weet Ten Voorde. Het tweetal was tussen 2015 en 2018 actief bij FC Twente. "Als Wieffer heel eerlijk zou zijn - en ze gaan het hem op de man af vragen - dan weet ik het antwoord wel", besluit de journalist van TC/Tubantia.
Ook een mening.... goeie assistent is geen goeie hoofdcoach...
Aan de andere kant zijn ook al weer jaren verder, en Pusic ook ...
Trainer is natuurlijk ook het uithangbord van onze club, 100 procent meer dan algemeen directeur en/of technisch directeur.
Weet DTK ook heel goed, met Arne aan het roer kon hij in relatieve stilte verder beleid voeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaat m ook niet worden ,zit geen overtuiging in vind ik persoonlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 15:41 schreef Cruzcontrol het volgende:Marino Pusic heeft Feyenoord-speler Mats Wieffer in hun gezamenlijke verleden bij FC Twente gekleineerd, zo vertelt FC Twente-watcher Leon ten Voorde vrijdag in de podcast De Warming-up. De journalist is niet enthousiast over Pusic als hoofdtrainer en dat de naam van de voormalig oefenmeester van de Tukkers wordt genoemd als kandidaat om Arne Slot op te volgen bij Feyenoord, zorgt bij hem dan ook voor wat verbazing. "Ik ben lichtelijk verbaasd", begint Ten Voorde in de podcast van TC/Tubantia, als hij bespreekt dat Pusic zijn naam veel genoemd wordt als opvolger van Slot in De Kuip: "Wij hebben Pusic hier bij FC Twente een jaar als hoofdtrainer meegemaakt. Vooropgesteld: als assistent-trainer deed hij het prima en liepen de jongens er ook mee weg, dat heb je ook bij Feyenoord gehoord. Die rol, die past hem goed. Toen Pusic hoofdtrainer werd veranderde hij wel, maar niet in de goede zin van het woord", legt Ten Voorde uit. Artikel gaat verder onder video De journalist benadrukt dat de huidig trainer van Shakhtar Donetsk het qua prestaties uitstekend heeft gedaan in Enschede met promotie naar de Eredivisie, maar achter de schermen voor ergernis zorgde. "Ze waren hem in december al helemaal zat binnen de club", onthult Ten Voorde. "Hij veranderde in gedrag naar de mensen, hij kon totaal niet met de druk omgaan en raakte gestrest. Spelers vonden het helemaal niets. Omdat FC Twente om omvallen stond, hebben ze gedacht: we houden hem in het zadel en aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van hem. Ten Voorde haalt een voorbeeld aan van een huidig speler van Feyenoord, die Pusic in het verleden niet kon bekoren: "Wieffer zal het nooit zeggen, maar Wieffer is een van de spelers die gekleineerd is door Pusic", zo weet Ten Voorde. Het tweetal was tussen 2015 en 2018 actief bij FC Twente. "Als Wieffer heel eerlijk zou zijn - en ze gaan het hem op de man af vragen - dan weet ik het antwoord wel", besluit de journalist van TC/Tubantia. Ook een mening.... goeie assistent is geen goeie hoofdcoach... Aan de andere kant zijn ook al weer jaren verder, en Pusic ook ... Trainer is natuurlijk ook het uithangbord van onze club, 100 procent meer dan algemeen directeur en/of technisch directeur. Weet DTK ook heel goed, met Arne aan het roer kon hij in relatieve stilte verder beleid voeren. mee eens hoor , ook pusic maakt fouten zoals iedereen en leert hiervan , een goede assistent die hem corrigeert en ook tegenspraak durft te hebben zoals pusic zelf bij Slot altijd deed zou prima zijn
Pusic zou ik graag zien komen , het is makkelijker verder bouwen op het fundament van Slot , toch zie ik het liefst Schreuder komen maar pusic als 2e keus kan ik prima mee leven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Dan moet je eens kijken naar je eigen teksten. Pusic is gewoon overall niet goed genoeg. Ik snap dat er ECHTE (hahahaha) kenners hem naar Feyenoord willen schrijven, maar ik hoop dat DtK wijzer is. Wel jammer, want echt DE ENIGE trainer die aanvallend wil spelen. Zonde man. Zitten we weer mis. Noem ze maar? Kom niet met Janssen van AZ die komt niet. Die van Twente komt niet. En Engelse of Franse trainer komt echt niet €€€€€&&&& En wie kan leiding geven aan een CL ploeg ?en die echte kenners ?? komen uit het topvoetbal Heb even in het verleden van het forum gekeken en daar voldeed Gio aan het eind ook niet meer. We zijn nu gewend aan dynamisch en aanvallend voetbal toch ? Dus dit wordt echt een moeilijke klus, en we kunnen elkaar belachelijk maken op het forum , maar sorry ik lees niets raars
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn plenty trainers. Wij kennen ze niet. Ik vind alleen oprecht geen enkele Nederlandse trainer een minimaal gelijkwaardige vervanger. Niet één |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zou het ook niet weten
Echte topper in alle opzichten die je moet opvolgen...
Wel veeeel meer budget dan dat Arne startte...
Pffff... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2024 - 09:06 schreef CobusIII het volgende:Pusic als hoofdtrainer en Tomasson als assistent. De wolf erbij en Lieke Klaver voor de fitness.... Eens, Lieke Klaver is de kers op de taart. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
'Het geld klotst tegen de wanden hier'
Held |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Aanstaande zondag staat Arne Slot voor de honderdste keer aan het roer als hoofdtrainer tijdens een Eredivisie-wedstrijd van Feyenoord. Van de zes andere trainers die dit mijlpaal hebben bereikt, wist alleen Ernst Happel een hoger gemiddelde aantal punten te behalen.
De Oostenrijker die in een onuitwisbare indruk achterliet verliet De Kuip in 1973 met een gemiddelde van 2,38 punten per wedstrijd. Onder hoede van Happel behaalde Feyenoord in 1970 de Europa Cup I en de Wereldbeker en veroverde het in 1971 de Eredivisie-titel.
Slot, die de overstap naar Liverpool maakt, overtreft dan niet Ernst Happel, maar in 99 Eredivisie-wedstrijden heeft Slot 228 punten verzameld, wat neerkomt op een gemiddelde van 2,30 punten per wedstrijd.
Met deze prestatie overtreft Slot de resultaten van onder andere Giovanni van Bronckhorst, Ronald Koeman, Willem van Hanegem, Bert van Marwijk en Václav Jezek, gebaseerd op de andere trainers met minstens honderd Eredivisie-duels als coach van Feyenoord, aldus de statistieken van Voetbal International. |
|
|
|